SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bolk444Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Die heb ik gemistquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow? Normaal komt er een heel ontbijt.... nu alleen twee gevulde koeken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik jou.![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Appelkoeken.Is een traditie op Zondag.quote:Op zondag 1 december 2024 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Normaal komt er een heel ontbijt.... nu alleen twee gevulde koeken?
Maar wacht even.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk aan.... Zo zien we het graagquote:Op zondag 1 december 2024 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Appelkoeken.Is een traditie op Zondag.
Maar wacht even.
[ afbeelding ]![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verder nog nieuws?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nu dit. Klopt ook niet?
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-01 10:06:46
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 kree 95 0 95 205 0.46
2 444 25 0 25 62 0.40
3 mascara-klodder 23 0 23 18 1.28
4 Pinnenmutske 20 0 20 60 0.33
5 Puzzie 18 0 18 59 0.31
6 KillemWieft 14 0 14 56 0.25
7 Dr.Mikey 12 0 12 37 0.32
8 mario390 10 0 10 4 2.50
9 AardappelSchotel 8 0 8 71 0.11
10 MizzezAmy 5 0 5 29 0.17
11 Bally-b 4 0 4 14 0.29
12 greysbones 3 0 3 46 0.07
13 Shii 3 0 3 18 0.17
14 ToT 2 0 2 41 0.05
15 Homijn 2 0 2 5 0.40
16 JustinK 1 0 1 69 0.01
17 Kissingbird 1 0 1 14 0.07
18 gebrokenglas 0 0 0 28 0.00
19 loveyoulongtime 0 0 0 16 0.00
20 Lovely 0 0 0 13 0.00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 1 december 2024 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nu dit. Klopt ook niet?
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-01 10:06:46
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 3 maand weg en jij komt met : " Niet echt."quote:
Topbolker
quote:Op zondag 1 december 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben 3 maand weg en jij komt met : " Niet echt."![]()
![]()
Hoe ist met jou Fresh?quote:Op zondag 1 december 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben 3 maand weg en jij komt met : " Niet echt."Autocorrect
(zelfst. naamw.)
3 maandenquote:Op zondag 1 december 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben 3 maand weg en jij komt met : " Niet echt."
Cijfers zijn niet belangrijk, zolang ze maar aantonen dat ik gewonnen hebquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De tijd vliegt..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Voorbij..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke prima wel eigenlijk.En met jou?quote:
Heb dit wel gemist hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep,deze was pittig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gefeliciteerd Justin K
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kusje der opquote:
Ja. Dat is best lang. Maar je bent er.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, moah, het gaat.quote:Op zondag 1 december 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima wel eigenlijk.En met jou?
Heb dit wel gemist hoor.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rustig aan maatquote:
quote:
![]()
quote:
HardknockAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
LifeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Als in met je lijf nog steeds niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hardknock..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
![]()
Lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel de hele kamer gefreshed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overal groente en fruit nuquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Witte muren en behang,en nieuwe vloer.Dit doe ik nooit weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker werk hequote:Op zondag 1 december 2024 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Witte muren en behang,en nieuwe vloer.Dit doe ik nooit weer.![]()
![]()
B.olkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het plafond was echt een hel,6 keer overdoen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Holy shit..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik miste je al.quote:Op zondag 1 december 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima wel eigenlijk.En met jou?
Heb dit wel gemist hoor.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het plafond was echt een hel,6 keer overdoen.![]()
![]()
Ik had ook groentequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gebroken wit genomen?quote:Op zondag 1 december 2024 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Witte muren en behang,en nieuwe vloer.Dit doe ik nooit weer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Saartje.quote:
Wilde hij niet meewerken?quote:Op zondag 1 december 2024 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het plafond was echt een hel,6 keer overdoen.Prikquote:Werewolf
Ral 9010.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
En nu hopen dat er niemand een colafles opent die daarvoor nog op de grond is gevallen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En ook zo leuk,het behang is afgekeurd door de kat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wow.quote:Op zondag 1 december 2024 10:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn plafond is onbereikbaar want ongeveer 10 meter hoogAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Fonteintjequote:Op zondag 1 december 2024 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
En nu hopen dat er niemand een colafles opent die daarvoor nog op de grond is gevallen.Werewolf
quote:Op zondag 1 december 2024 10:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn plafond is onbereikbaar want ongeveer 10 meter hoog![]()
![]()
Hmm. Dan moet daar ook maar de verfpot tegenaan.quote:Op zondag 1 december 2024 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
En ook zo leuk,het behang is afgekeurd door de kat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kat een ander kleurtje ja?quote:Op zondag 1 december 2024 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm. Dan moet daar ook maar de verfpot tegenaan.![]()
![]()
![]()
Tegen de kat ja?quote:Op zondag 1 december 2024 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm. Dan moet daar ook maar de verfpot tegenaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neeneequote:![]()
Tegen de muur
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schenkt nog maar eens koffie in
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben nog wat roestigquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet nog even naar de supermarkt.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dance dance dance...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja goed idee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IdAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
75 euro voor een nieuwe
Belachelijk veel geld.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat geeft wel veel ruimte, maar alle warmte gaat naar boven. Je stookt je een ongeluk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar ja..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
TsjaaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Idd. Sociaal tarief.quote:Op zondag 1 december 2024 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat geeft wel veel ruimte, maar alle warmte gaat naar boven. Je stookt je een ongeluk.Werewolf
Waarom?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Logischquote:
Hee hoiquote:
Overgang.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Succes met de puntjes
Dan doe ik meequote:Op zondag 1 december 2024 10:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Straks maar een lekkere frisse douche![]()
![]()
Mag een flinke douche zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaan je ze lekker inzepen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij had heel veel puntjes bij mij netquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iemand is woosboest hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot straksquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja,niet echt leuk.Ik heb een nieuw bed maar mijn zus komt met het idee dat ik haar hele inboedel mag hebben inc. een bed met Pullnan matrassen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar op de trap.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow dan had je eerder moeten wetenquote:Op zondag 1 december 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,niet echt leuk.Ik heb een nieuw bed maar mijn zus komt met het idee dat ik haar hele inboedel mag hebben inc. een bed met Pullnan matrassen.![]()
![]()
Je hoeft ook niet alles te accepteren wat je aangeboden wordtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb jou ook wel iets te biedenquote:Op zondag 1 december 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft ook niet alles te accepteren wat je aangeboden wordt![]()
Thx Amyquote:Op zondag 1 december 2024 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Gefeliciteerd @:JustinK
Bijzonder wel dat je dat zelf als TT kiest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb m alleen voortgezet, maar dat had je vast wel gezien![]()
![]()
Ja,zoals vaak in het leven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die matrassen zijn echt master,heb nu een pauperbedje.quote:Op zondag 1 december 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft ook niet alles te accepteren wat je aangeboden wordt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan je een leven aan teleurstelling aanbiedenquote:Trotste mama van Ambar
Dat klinkt niet heel positiefquote:Op zondag 1 december 2024 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan je een leven aan teleurstelling aanbieden![]()
Hey leave.Alles goed met jou en Marley?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha ja je kon natuurlijk niet wachten tot iemand anders zou openenquote:Op zondag 1 december 2024 11:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx Amy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb m alleen voortgezet, maar dat had je vast wel gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb wel interessequote:Op zondag 1 december 2024 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan je een leven aan teleurstelling aanbieden![]()
![]()
Ja gaat goedquote:Op zondag 1 december 2024 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey leave.Alles goed met jou en Marley?Marley was dit weekend een beetje ziek, maar gaat gelukkig weer beter. Ze moest veel overgeven
hoe is het met jou?? long time no see![]()
![]()
Ik had dat van jou verwacht, maar ja... verwachtingen hequote:Op zondag 1 december 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja je kon natuurlijk niet wachten tot iemand anders zou openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hoog, woon jij in een oud pand?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier alles rustig.quote:Op zondag 1 december 2024 11:07 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goedMarley was dit weekend een beetje ziek, maar gaat gelukkig weer beter. Ze moest veel overgeven
hoe is het met jou?? long time no see“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, nooit aan beginnenquote:Op zondag 1 december 2024 11:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had dat van jou verwacht, maar ja... verwachtingen he
En ik had natuurlijk een andere tt
Trumps verwachte beleid heeft al effect: euro omlaag, brandstofprijzen omhoog
https://www.nu.nl/economi(...)fprijzen-omhoog.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer welquote:Op zondag 1 december 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nooit aan beginnen
En ik had natuurlijk een andere tt![]()
![]()
Hey Amyquote:Op zondag 1 december 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nooit aan beginnen
En ik had natuurlijk een andere tt
Misschien een nickchange aanvragen naar JammerAmyquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
@JustinK moet ook nog een nickchange doenquote:Op zondag 1 december 2024 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien een nickchange aanvragen naar JammerAmy![]()
Nee dan ga ik deze mizzenquote:Op zondag 1 december 2024 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien een nickchange aanvragen naar JammerAmy![]()
* gebrokenglas schenkt de koffie in.quote:
Ik ben echt laat met alles vandaag. Met opstaan, de koffie, ontbijten.. Ik zit nu pas aan mijn ontbijt het heerlijke uitgebreide ontbijt van Fresh.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is toch dat liedje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naar?quote:Op zondag 1 december 2024 11:13 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
@:justink moet ook nog een nickchange doen![]()
![]()
Nee, dat hoop ik nietquote:Op zondag 1 december 2024 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien een nickchange aanvragen naar JammerAmy
Ik vind deze username tof en prima
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eetsmakelijkquote:Op zondag 1 december 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt de koffie in.
Ik ben echt laat met alles vandaag. Met opstaan, de koffie, ontbijten.. Ik zit nu pas aan mijn ontbijt het heerlijke uitgebreide ontbijt van Fresh.en dan ben je niet de enige want ik was voor mijn doen ook echt laat uit bed...
zal wel aan de zondag liggen
![]()
![]()
Oh?quote:Op zondag 1 december 2024 11:13 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
@:justink moet ook nog een nickchange doenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Môgguh!
Zo, ff tegels die met dubbelzijdig plakband waren aangebracht van een muur af gesloopt.
Heb zelfklevende tegels bij Action besteld.......en het zijn gewoon flexibele 3D-stickers van behoorlijk klein formaat!Dit kun je gewoon met een schaar op maat knippen!
Hoe durven ze dit tegels te noemen?
![]()
![]()
ToTtiequote:Op zondag 1 december 2024 11:15 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Zo, ff tegels die met dubbelzijdig plakband waren aangebracht van een muur af gesloopt.
Heb zelfklevende tegels bij Action besteld.......en het zijn gewoon flexibele 3D-stickers van behoorlijk klein formaat!Dit kun je gewoon met een schaar op maat knippen!
![]()
![]()
Dankje.quote:Op zondag 1 december 2024 11:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Eetsmakelijken dan ben je niet de enige want ik was voor mijn doen ook echt laat uit bed...
zal wel aan de zondag liggen
Het is buiten ook koud. Maar er schijnt wel een zonnetje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 1 december 2024 11:15 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
iets wat begint met een M en je kan dan kiezen tot Z![]()
![]()
![]()
Ja het is heerlijk buiten met die zon !quote:Op zondag 1 december 2024 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dankje.
Het is buiten ook koud. Maar er schijnt wel een zonnetje![]()
![]()
Nou, ik vind hij ook iets anders mag kiezen, dat begint met een A en eindigt uiterlijk tot L.quote:Op zondag 1 december 2024 11:15 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
iets wat begint met een M en je kan dan kiezen tot ZAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, ik vind m maar zozo.quote:Op zondag 1 december 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat hoop ik niet
Ik vind deze username tof en prima
Nee dat is een slecht ideequote:Op zondag 1 december 2024 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik vind hij ook iets anders mag kiezen, dat begint met een A en eindigt uiterlijk tot L.![]()
![]()
Het is een uitstekend ideequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga voelen of het lekker is op het balkon in de zonTrotste mama van Ambar
Pappa ToT.quote:Op zondag 1 december 2024 11:15 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
![]()
![]()
Hoe staat het ermee trouwens? Team 2 is compleet verslagen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: