SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bolk444Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Die heb ik gemistquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow? Normaal komt er een heel ontbijt.... nu alleen twee gevulde koeken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik jou.![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Appelkoeken.Is een traditie op Zondag.quote:Op zondag 1 december 2024 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Normaal komt er een heel ontbijt.... nu alleen twee gevulde koeken?
Maar wacht even.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk aan.... Zo zien we het graagquote:Op zondag 1 december 2024 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Appelkoeken.Is een traditie op Zondag.
Maar wacht even.
[ afbeelding ]![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verder nog nieuws?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nu dit. Klopt ook niet?
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-01 10:06:46
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 kree 95 0 95 205 0.46
2 444 25 0 25 62 0.40
3 mascara-klodder 23 0 23 18 1.28
4 Pinnenmutske 20 0 20 60 0.33
5 Puzzie 18 0 18 59 0.31
6 KillemWieft 14 0 14 56 0.25
7 Dr.Mikey 12 0 12 37 0.32
8 mario390 10 0 10 4 2.50
9 AardappelSchotel 8 0 8 71 0.11
10 MizzezAmy 5 0 5 29 0.17
11 Bally-b 4 0 4 14 0.29
12 greysbones 3 0 3 46 0.07
13 Shii 3 0 3 18 0.17
14 ToT 2 0 2 41 0.05
15 Homijn 2 0 2 5 0.40
16 JustinK 1 0 1 69 0.01
17 Kissingbird 1 0 1 14 0.07
18 gebrokenglas 0 0 0 28 0.00
19 loveyoulongtime 0 0 0 16 0.00
20 Lovely 0 0 0 13 0.00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 1 december 2024 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nu dit. Klopt ook niet?
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-01 10:06:46
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 3 maand weg en jij komt met : " Niet echt."quote:
Topbolker
quote:Op zondag 1 december 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben 3 maand weg en jij komt met : " Niet echt."![]()
![]()
Hoe ist met jou Fresh?quote:Op zondag 1 december 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben 3 maand weg en jij komt met : " Niet echt."Autocorrect
(zelfst. naamw.)
3 maandenquote:Op zondag 1 december 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben 3 maand weg en jij komt met : " Niet echt."
Cijfers zijn niet belangrijk, zolang ze maar aantonen dat ik gewonnen hebquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De tijd vliegt..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Voorbij..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke prima wel eigenlijk.En met jou?quote:
Heb dit wel gemist hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: