SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
ik wilde er bijna nog 32 november van maken maar was te laatquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Weet niet of het precies cassis is noemde het altijd paarse fanta je had ook die lemon groenige versie.quote:Op zondag 1 december 2024 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
cassis of bedoel je wat anders?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
holy shit, geloof dat ze hier in de wijk hun illegale vuurwerk al hebben. lol
Hier ook.quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2724805/
lgende:
holy shit, geloof dat ze hier in de wijk hun illegale vuurwerk al hebben. lol
Gisteren nog kennis mee gemaakt.![]()
In het fietstunneltje.
Dus nog extra luid
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nieuwe lading coke is binnen.quote:Op zondag 1 december 2024 01:22 schreef kree het volgende:
holy shit, geloof dat ze hier in de wijk hun illegale vuurwerk al hebben. lolProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dan schieten ze vuurwerk de lucht in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Elke dag hierquote:Op zondag 1 december 2024 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dan schieten ze vuurwerk de lucht in.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dan schieten ze vuurwerk de lucht in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In sommige grensgebieden gebeurt dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is daar het nut van?quote:Op zondag 1 december 2024 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In sommige grensgebieden gebeurt dat wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff uit ervaring he, niet dat tegen vuurwerk ben ofzo. maaaaaaar ok je kunt een halve arm verliezen enzo en weet dit want jaartje samengeleefd met die gozer.quote:Op zondag 1 december 2024 01:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook.
Gisteren nog kennis mee gemaakt.![]()
In het fietstunneltje.
Dus nog extra luid
kun je je afvragen hoe slim het is om kruit enzo in een stijger pijp te hameren enzo. maarjaDo what you love, love what you do!![]()
Die ouwe is gewoon jaloers. Mijn staf is groter en glimt meer dan die van hem.quote:Op zondag 1 december 2024 01:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je had geen liedje gezongen voordan krijg je niks
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Pica als bewijsquote:Op zondag 1 december 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die ouwe is gewoon jaloers. Mijn staf is groter en glimt meer dan die van hem.
Ken jij die baco gozer van bij psv toenquote:Op zondag 1 december 2024 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
ff uit ervaring he, niet dat tegen vuurwerk ben ofzo. maaaaaaar ok je kunt een halve arm verliezen enzo en weet dit want jaartje samengeleefd met die gozer.
kun je je afvragen hoe slim het is om kruit enzo in een stijger pijp te hameren enzo. maarja
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee zingenquote:Op zondag 1 december 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die ouwe is gewoon jaloers. Mijn staf is groter en glimt meer dan die van hem.
sinterklaas kapoentje........Do what you love, love what you do!![]()
nee of nouja ik geloof dat ik het filmpje wel eens voorbij heb zien komen, maar zelfde idee dus.quote:Op zondag 1 december 2024 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken jij die baco gozer van bij psv toen
brrrrrrrDo what you love, love what you do!![]()
dan weet die ouwe ook niet wat te geven als je je schoen zetquote:Op zondag 1 december 2024 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik doe niet aan verlanglijstjes. Ben bescheiden.
of geeft ie standaard een lading wit poeder?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vraag maar aan @:KissingBird of ze hem wil doorsturen.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben al tevreden met een chocoladeletter.quote:Op zondag 1 december 2024 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan weet die ouwe ook niet wat te geven als je je schoen zet
of geeft ie standaard een lading wit poeder?
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wandelde poepluierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Quote op de tvquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt wel bij jouquote:Op zondag 1 december 2024 01:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vies hard neuken op dat nummer.
![]()
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
HohohoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ander idee iddquote:Op zondag 1 december 2024 01:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt wel bij jou![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 1 december 2024 01:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt wel bij jou![]()
Beetje als na het klaarkomen je omdraaien en gaan slapen.quote:Op zondag 1 december 2024 01:59 schreef Puzzie het volgende:
Oh nu is het weer dood hier![]()
heel bijzonder om mee te maken![]()
![]()
Yoloquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje als na het klaarkomen je omdraaien en gaan slapen.![]()
Dan wordt hier weinig klaargekomen de laatste tijd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hooguit in een witte sportsok.quote:Op zondag 1 december 2024 02:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Dan wordt hier weinig klaargekomen de laatste tijdProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dickens festival kost voortaan entree.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben er nog welquote:Op zondag 1 december 2024 01:59 schreef Puzzie het volgende:
Oh nu is het weer dood hier![]()
heel bijzonder om mee te maken![]()
![]()
. haha dit nummer ook, dit ken ik echt helemaal niet dus.
wel grappig ik hou er wel van, beetje de onbekende enzo.
Is ook niets meer aan. Vroeger had het nog wel watquote:Op zondag 1 december 2024 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dickens festival kost voortaan entree.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit is niet onbekend. Vtroegahhquote:Op zondag 1 december 2024 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben er nog wel. haha dit nummer ook, dit ken ik echt helemaal niet dus.
wel grappig ik hou er wel van, beetje de onbekende enzo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
voor mij wel deze, maar als ik zo begrijp je bent wel beetje fan van die oude funk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh sorry, ik wist niet dat ik die pica moest bewarenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lokpost voor @BassieenAdriaan!!!
Wo bist du Bassie![]()
![]()
Inappropriate
for my behavior![]()
Heeft @BasEnAad een nieuwe naam?quote:Op zondag 1 december 2024 02:22 schreef Puzzie het volgende:
Lokpost voor @:BassieenAdriaan!!!
Wo bist du Bassie![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nam teveel ruimte in beslag?quote:Op zondag 1 december 2024 02:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat ik die pica moest bewarenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja blij dat ik dat vroeger heb meegemaakt in de begin jaren.quote:Op zondag 1 december 2024 02:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook niets meer aan. Vroeger had het nog wel watThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar effe serieus, slapen jullie wel?
Als ik niet slaap is er niet veel met mij aan te vangen.
Slaapwel maar nu nog niet hihi.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
deze vind ik ook leuk, sowieso die funk stijl vind ik leuk om te spelen, helaas ff in bandje nu is dat niet zo van toepassing.
wat vind je hiervan puzzie? of te modern?Do what you love, love what you do!![]()
Dat zal het geweest zijnquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Op den berghe was nog leukerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wij slapen nooitquote:Op zondag 1 december 2024 02:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slaapwel maar nu nog niet hihi.
Ik wel, maar kom net thuis, even tot rust komen en dan slapenquote:Op zondag 1 december 2024 02:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slaapwel maar nu nog niet hihi.
Ohquote:Op zondag 1 december 2024 02:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wel, maar kom net thuis, even tot rust komen en dan slapenWerewolf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Puzzie / 14 / +0 / +14 / 21 / 27
2. kree / 7 / +0 / +7 / 33 / 37
3. Dr.Mikey / 6 / +0 / +6 / 11 / 15
4. KillemWieft / 5 / +0 / +5 / 23 / 31
5. greysbones / 3 / +0 / +3 / 18 / 21
6. Pinnenmutske / 3 / +0 / +3 / 4 / 6
7. Shii / 3 / +0 / +3 / 16 / 18
8. ToT / 2 / +0 / +2 / 38 / 41
9. Kissingbird / 1 / +0 / +1 / 13 / 14
10. MizzezAmy / 1 / +0 / +1 / 3 / 3
11. AardappelSchotel / 1 / +0 / +1 / 13 / 13
12. hemarookworst / 0 / +0 / +0 / 9 / 11
13. Harrie / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
14. mario390 / 0 / +0 / +0 / 3 / 3
15. Homijn / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
16. HappyCharly / 0 / +0 / +0 / 5 / 5
17. Soury / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
18. maily / 0 / +0 / +0 / 13 / 13
19. gebrokenglas / 0 / +0 / +0 / 24 / 25
20. Rob / 0 / +0 / +0 / 2 / 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ah, weer een leuke taak voor SwJquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede vraag, ik weet het niet. Ik kan me voorstellen dat die "management" interface gewoon blijft bestaan. Maar omdat het een FOK! service wordt, zou het best kunnen dat een FOK! mod die taken overneemt.
Of anders gewoon nooit meer iets veranderen
geen zorgen hoor allemaal, ik ga hard dalen in punten. nouja toch leuk ff op 1 en 2 gestaan
Ik hou heel erg van Oude funk en soul muziek , maar ABC valt ook onder new wavequote:Op zondag 1 december 2024 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij wel deze, maar als ik zo begrijp je bent wel beetje fan van die oude funk?
Funk
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 02:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zal het geweest zijnIk dacht jij ruim zat was ruimte zat had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zit jij laat nog op de lijn wel voorzichtig zijn hoor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook maar het was niet echt mijn dingquote:Op zondag 1 december 2024 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja blij dat ik dat vroeger heb meegemaakt in de begin jaren.
ik ben in de stad opgegroeid , mijn ouders hadden een stomerij en ik ben in het begin wel gevraagd om daar in stijl door de Walstraat te lopen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lekker hoor ik hou ervan.quote:Op zondag 1 december 2024 02:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van Oude funk en soul muziek , maar ABC valt ook onder new wave
Funk
Dies ook leukquote:Op zondag 1 december 2024 02:27 schreef kree het volgende:
deze vind ik ook leuk, sowieso die funk stijl vind ik leuk om te spelen, helaas ff in bandje nu is dat niet zo van toepassing.
wat vind je hiervan puzzie? of te modern?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik was ook geschokt! Maar stiekem is het hier soms ook best gezelligquote:Op zondag 1 december 2024 02:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh???Dit kan niet![]()
Dit moet een fout zijn![]()
Amzel
Puzzel!
No worriesquote:Op zondag 1 december 2024 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zit jij laat nog op de lijn wel voorzichtig zijn hoor.Werewolf
gedeeld ff gestaan op 1 en 2. moment om te onthouden.quote:Op zondag 1 december 2024 02:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh???Dit kan niet![]()
Dit moet een fout zijn![]()
AmzelDo what you love, love what you do!![]()
Ja, je moet niet alles geloven wat gezegd wordtquote:Op zondag 1 december 2024 02:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht jij ruim zat was ruimte zat had.
Oh dat is wel vet dat je kon meedoen!quote:Op zondag 1 december 2024 02:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook maar het was niet echt mijn ding
ik ben in de stad opgegroeid , mijn ouders hadden een stomerij en ik ben in het begin wel gevraagd om daar in stijl door de Walstraat te lopen
Ik had meer met Op Den Berge het middeleeuws festival wat je toen ook had in Deventer met ridders en gedoe rondom de vrouwengevangenis.
Maar dat bestaat al jaren niet meer las ik laatst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
soms wel idd, haha ik hou ervan zo in de nacht, want dan heb je al die rel schoppers niet.quote:Op zondag 1 december 2024 02:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was ook geschokt! Maar stiekem is het hier soms ook best gezellig
Puzzel!
Slaapwelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook niet als je het zelf zegt?quote:Op zondag 1 december 2024 02:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je moet niet alles geloven wat gezegd wordt
Ik vind deze nog steeds geweldig. Beetje raar liedje wel, maar het melodietje blijft in mn hoofd hangen. En de clip vind ik ook leuk
Niet gekliktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat is dit nou weer?quote:Op zondag 1 december 2024 02:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind deze nog steeds geweldig. Beetje raar liedje wel, maar het melodietje blijft in mn hoofd hangen. En de clip vind ik ook leuk
Ik ben hier niet veel meer geweest, ik vond de sfeer een beetje apart . En ik heb wel eens wat dingen geroepen die mensen niet zo konden waarderenquote:Op zondag 1 december 2024 02:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was ook geschokt! Maar stiekem is het hier soms ook best gezellig
Puzzel!![]()
Maar het is best leuk nu![]()
Lekker rustig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik sta liever helemaal niet in die lijstquote:Op zondag 1 december 2024 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
gedeeld ff gestaan op 1 en 2. moment om te onthouden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik ook. hahahaquote:Op zondag 1 december 2024 02:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben hier niet veel meer geweest, ik vond de sfeer een beetje apart . En ik heb wel eens wat dingen geroepen die mensen niet zo konden waarderen![]()
Lekker rustigDo what you love, love what you do!![]()
mij boeit t ook echt totaal niet, kom hier niet voor de punten, maar over het algemeen vind ik dit wel een leuk topic. soms haat ik iedereen. maarja.quote:Op zondag 1 december 2024 02:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik sta liever helemaal niet in die lijst
maarre we hebben toch op 1 en 2 gestaan
lolquote:Op zondag 1 december 2024 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh dat is wel vet dat je kon meedoen!
Ik had meer met Op Den Berge het middeleeuws festival wat je toen ook had in Deventer met ridders en gedoe rondom de vrouwengevangenis.
Maar dat bestaat al jaren niet meer las ik laatst.
middeleeuws als in ridders en dat soort dingen ?Deventer is prachtig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gezellig zo toch.quote:Op zondag 1 december 2024 02:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben hier niet veel meer geweest, ik vond de sfeer een beetje apart . En ik heb wel eens wat dingen geroepen die mensen niet zo konden waarderen![]()
Lekker rustigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja nouja niet echt wat ik elke dag zou luisteren, maar vraag me al af hoe de fuck kom je er alleen bij al dat soort ? als er niet iets bekend is dan dit wel,quote:Op zondag 1 december 2024 02:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemd maar wel lekker
paard ook aan het eind. LOL. wtf. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Orgasme faken om maar snel van hem af te zijn? Zoiets?quote:
Maar dan kan je eigenlijk beter niet posten.quote:Op zondag 1 december 2024 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
mij boeit t ook echt totaal niet, kom hier niet voor de punten, maar over het algemeen vind ik dit wel een leuk topic. soms haat ik iedereen. maarja.
maarre we hebben toch op 1 en 2 gestaanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja rondom de bergkerk had je toen ridder gevecht als klein jongetje was dat prachtig om te zien en de Walstraat vol met acteurs uit de middeleeuwen,quote:Op zondag 1 december 2024 02:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol
middeleeuws als in ridders en dat soort dingen ?Deventer is prachtig
R.I.P DTS.![]()
Ach volgens mij is de sfeer overal wel eens iets minder.quote:Op zondag 1 december 2024 02:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker rustig
Haha ja die opmerking is wel blijven hangen
Zeker rustig, maar nog net niet zo rustig als de rest van het forum.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
tuurlijk wel want vind eigenlijk de meeste users wel leuk. enne dit is het enige nog leuke lopende SC topic die beetje doorgaat ook.quote:Op zondag 1 december 2024 02:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan kan je eigenlijk beter niet posten.Do what you love, love what you do!![]()
tis niet meer als jaar of 20 geleden iig.quote:Op zondag 1 december 2024 02:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach volgens mij is de sfeer overal wel eens iets minder.
Zeker rustig, maar nog net niet zo rustig als de rest van het forum.
quote:
R.I.P DTS.![]()
Opmerking ? Van mij?quote:Op zondag 1 december 2024 02:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach volgens mij is de sfeer overal wel eens iets minder.
Zeker rustig, maar nog net niet zo rustig als de rest van het forum.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Huh? Zeg je nu dat er ook mannen zijn die niet alleen aan hun eigen genot denken?quote:Op zondag 1 december 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Orgasme faken om maar snel van hem af te zijn? Zoiets?![]()
Haha maar nee, daar doe ik niet aan, ik zie ook niet in waarom ik snel van hem af zou willen zijn
Geen idee, die tijd heb ik nooit meegemaakt, toen had ik nog gewoon een levenquote:Op zondag 1 december 2024 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet meer als jaar of 20 geleden iig.
Wilde jaren?quote:Op zondag 1 december 2024 02:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, die tijd heb ik nooit meegemaakt, toen had ik nog gewoon een levenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, meestal staat er dan eenquote:Op zondag 1 december 2024 02:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ho ho wat lees ik nu dan allemaal???of
achter, maar blijkbaar denken mensen dan soms alsnog dat ik serieus ben
hahaha oh my.quote:Op zondag 1 december 2024 02:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, die tijd heb ik nooit meegemaakt, toen had ik nog gewoon een leven
Ik ook wel meer leven toen, maarja ben hier al zo lang. door dik en dun he
Ik geloof helemaal niks meer van wat je zegt.quote:Op zondag 1 december 2024 02:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Zeg je nu dat er ook mannen zijn die niet alleen aan hun eigen genot denken?![]()
Haha maar nee, daar doe ik niet aan, ik zie ook niet in waarom ik snel van hem af zou willen zijn
Nee, klinkt eigenlijk niet als iets wat jij zou doenquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je wilt niet serieus genomen worden?quote:Op zondag 1 december 2024 02:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, meestal staat er dan eenof
Ik neem mezelf niet eens serieus, lijkt me ook erg ongezondquote:Op zondag 1 december 2024 02:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, meestal staat er dan eenof
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je wilt niet serieus genomen worden?onverbeterlijk jij ook
moet je ook niet doen, en beetje zelfspot kan geen kwaad denk ik, doe zelf ookquote:Op zondag 1 december 2024 02:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik neem mezelf niet eens serieus, lijkt me ook erg ongezond
20 jaar geleden nog wel ja. Al heb ik maar een paar avonden gehad dat ik echt gaten in mn geheugen had en niet meer wist wat ik gedaan had.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zelfbevrediging is héél gezond.quote:Op zondag 1 december 2024 02:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik neem mezelf niet eens serieus, lijkt me ook erg ongezondProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja? Nee?quote:Op zondag 1 december 2024 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je wilt niet serieus genomen worden?
Ik weet nu niet meer wat het correcte antwoord is, wantquote:Op zondag 1 december 2024 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niks meer van wat je zegt.
paar maar? nou doe je netjes dan, maargoed denk niet dat je mij als voorbeeld moet nemenquote:Op zondag 1 december 2024 02:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
20 jaar geleden nog wel ja. Al heb ik maar een paar avonden gehad dat ik echt gaten in mn geheugen had en niet meer wist wat ik gedaan had.
Zijn vaak de mooiste avonden.quote:Op zondag 1 december 2024 02:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
20 jaar geleden nog wel ja. Al heb ik maar een paar avonden gehad dat ik echt gaten in mn geheugen had en niet meer wist wat ik gedaan had.
R.I.P DTS.![]()
Ja soms ben ik wel serieus natuurlijk, maar het is vaak ook gewoon wat luchtig vermaak hier, beetje ontspannen enzo.quote:Op zondag 1 december 2024 02:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik neem mezelf niet eens serieus, lijkt me ook erg ongezondCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ben niet bang om mijn bek los te trekken ,rn dat zorgt ervoor dat de hele groep boos is op mijquote:Op zondag 1 december 2024 02:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, klinkt eigenlijk niet als iets wat jij zou doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
soms wel, hoewel tis altijd bizar dan. van waar de fuck komen al die blauwe plekken vandaan en etc....... en dat de rest het ff nog moet vertellen.quote:
maar moet eerlijk zeggen, dat heb ik ook niet meer hoor inmiddels.Do what you love, love what you do!![]()
hoe herkenbaarquote:Op zondag 1 december 2024 03:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mijn bek los te trekken ,rn dat zorgt ervoor dat de hele groep boos is op mij. iig hierzo wel.
Daar mag jij ook wel meer naar gaan handelen kreequote:Op zondag 1 december 2024 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, en beetje zelfspot kan geen kwaad denk ik, doe zelf ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
haha nog meer?quote:Op zondag 1 december 2024 03:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar mag jij ook wel meer naar gaan handelen kreeDo what you love, love what you do!![]()
Dat kan op heel manierenquote:Op zondag 1 december 2024 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfbevrediging is héél gezond.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Neee kree dit een totaal ander verhaal , niet met elkaar te vergelijkenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ergens ook wel mooi. Ik ben erg conflictvermijdend, dat is ook niet altijd goed.quote:Op zondag 1 december 2024 03:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mijn bek los te trekken ,rn dat zorgt ervoor dat de hele groep boos is op mijCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik denk niet (of althans niet dat ik weet) iemand hier meer gepost heeft over zijn hele leven als ik deed. hahahaha
met de ups en downs. dus tja er zit genoeg in van zelfspot overal altijd.
Soms ben ik ze hier beetje zat en ga ik zeikerig worden, maarja. ach. t zijn allemaal ook gewoon mensen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat ben ik bepaald nietquote:Op zondag 1 december 2024 03:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens ook wel mooi. Ik ben erg conflictvermijdend, dat is ook niet altijd goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker onderdanig.quote:Op zondag 1 december 2024 03:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens ook wel mooi. Ik ben erg conflictvermijdend, dat is ook niet altijd goed.
jij bent ook wel een master stoker soms moet ik zeggen? haha nu we toch ff eerlijk tegen elkaar zijn?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ShotjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerlijkheid is overrated.quote:Op zondag 1 december 2024 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
jij bent ook wel een master stoker soms moet ik zeggen? haha nu we toch ff eerlijk tegen elkaar zijn?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hahaha die blauwe plekken ja, die had ik ook wel vaak. Een keer dat ze me op het podium duwden om te zingen, maar ik was dronken en het podium glad en ik gleed er gewoon overheen en viel er aan de achterkant weer af, had toen echt mn hele onderbeen blauw.quote:Op zondag 1 december 2024 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
soms wel, hoewel tis altijd bizar dan. van waar de fuck komen al die blauwe plekken vandaan en etc....... en dat de rest het ff nog moet vertellen.
maar moet eerlijk zeggen, dat heb ik ook niet meer hoor inmiddels.
herkenbaar allemaal, naja weet dat je niet de enige bent.quote:Op zondag 1 december 2024 03:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha die blauwe plekken ja, die had ik ook wel vaak. Een keer dat ze me op het podium duwden om te zingen, maar ik was dronken en het podium glad en ik gleed er gewoon overheen en viel er aan de achterkant weer af, had toen echt mn hele onderbeen blauw.
Niet meer weten naast wie je wakker bent geworden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat heb ik dan nog nooit gehad eigenlijk?quote:Op zondag 1 december 2024 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet meer weten naast wie je wakker bent geworden.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat klopt welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen je 16e en 25e ook niet?quote:Op zondag 1 december 2024 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
dat heb ik dan nog nooit gehad eigenlijk?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Herkenbaar ,maar ik krijg sowieso snel blauwe plekken . ik ben soms ook erg onbenulligquote:Op zondag 1 december 2024 03:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha die blauwe plekken ja, die had ik ook wel vaak. Een keer dat ze me op het podium duwden om te zingen, maar ik was dronken en het podium glad en ik gleed er gewoon overheen en viel er aan de achterkant weer af, had toen echt mn hele onderbeen blauw.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, zo erg was het gelukkig nooit.quote:Op zondag 1 december 2024 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet meer weten naast wie je wakker bent geworden.
nee want ben heel 1 kennig met meisjes enzo toen zeker. Enne tja weet niet of dat raar is. eerste relatie en dingen kwamen pas veel later.quote:
principe kwestie beetje. achteraf nu gezien..... hoop kansen gemist. maarja ach.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb best wel wat gezopen en gebruikt in m’n leven, maar zelden black-outs gehad.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja ik ook wel. Loop nuchter ook wel eens tegen dingen op.quote:Op zondag 1 december 2024 03:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Herkenbaar ,maar ik krijg sowieso snel blauwe plekken . ik ben soms ook erg onbenullig
Ooit wel eens gelezen dat er meer vrouwen zijn die dat hebben als ze ongesteld zijn, had het idee dat ik er dan ook meer last van had.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Tequila dan werd het altijd een leuke avond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Principes .. soms belangrijk maar je leert juist door soms dingen te doen die eigenlijk tegen je eigen opgelegde regels ingaan .quote:Op zondag 1 december 2024 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
nee want ben heel 1 kennig met meisjes enzo toen zeker. Enne tja weet niet of dat raar is. eerste relatie en dingen kwamen pas veel later.
principe kwestie beetje. achteraf nu gezien..... hoop kansen gemist. maarja ach.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gadverdamme!quote:Op zondag 1 december 2024 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tequila dan werd het altijd een leuke avond.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
daar lijkt het haast op hahahaha, naja totale black-out hoe zie je dat voor je?quote:
als ik voor mezelf spreek he, ik weet meestal dan de rest nog wel, maar paar stukjes zijn eruit geweest. dat ik echt dacht wtf?Do what you love, love what you do!![]()
Goed adviesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar kom er alleen mss beetje te laat achter.quote:Op zondag 1 december 2024 03:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Principes .. soms belangrijk maar je leert juist door soms dingen te doen die eigenlijk tegen je eigen opgelegde regels ingaan .Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook ,,quote:Op zondag 1 december 2024 03:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Loop nuchter ook wel eens tegen dingen op.
Ooit wel eens gelezen dat er meer vrouwen zijn die dat hebben als ze ongesteld zijn, had het idee dat ik er dan ook meer last van had.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het is nooit te laatquote:Op zondag 1 december 2024 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
waar kom er alleen mss beetje te laat achter.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
is het ook niet, maar omdat het zo gevraagd werd geef ik er eerlijk antwoord op, schaam me er ook niet eens voor hoor.quote:
ik denk dat jullie gelijk hebben nl.Do what you love, love what you do!![]()
als ik de tijd kon terugspoelen nu, dan had ik nl heel veel dingen anders gedaan, hahahaha
helaas werkt t zo niet
Dat dus. Zelden gehad en er zijn nachten geweest dat ik drank, coke, keta, ghb, wiet én lachgas op had.quote:Op zondag 1 december 2024 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
daar lijkt het haast op hahahaha, naja totale black-out hoe zie je dat voor je?
als ik voor mezelf spreek he, ik weet meestal dan de rest nog wel, maar paar stukjes zijn eruit geweest. dat ik echt dacht wtf?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goeie mixquote:Op zondag 1 december 2024 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat dus. Zelden gehad en er zijn nachten geweest dat ik drank, coke, keta, ghb, wiet én lachgas op had.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
doe je goed dan toch? maar ok er is een black-out dat je niks meer kan en op de grond ligt natuurlijk. of eentje waar je die avond niks van merkt en later hoort je deed dit en dat. dat zijn wel twee verschillende.quote:Op zondag 1 december 2024 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat dus. Zelden gehad en er zijn nachten geweest dat ik drank, coke, keta, ghb, wiet én lachgas op had.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien is het iets waar je gevoelig voor moet zijn?quote:Op zondag 1 december 2024 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat dus. Zelden gehad en er zijn nachten geweest dat ik drank, coke, keta, ghb, wiet én lachgas op had.
Of misschien wist je niet dat je delen niet meer wist
dat laatste zie ik wel als optie.quote:Op zondag 1 december 2024 03:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is het iets waar je gevoelig voor moet zijn?
Ik ben wel eens in zeven loten tegelijk gelopen , en ik ben er ook weer uit geklommen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tegenwoordig braafThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Black-Out is wat mij betreft gaten in je geheugen. Ben wel eens out gegaan, dat is wat anders. Kan me dat goed herinneren. We waren al twee dagen en nachten bezig en toen wilde ik op een gegeven moment opstaan toen het licht uitging. Klapte zo met m’n bek op de plavuizen.quote:Op zondag 1 december 2024 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
doe je goed dan toch? maar ok er is een black-out dat je niks meer kan en op de grond ligt natuurlijk. of eentje waar je die avond niks van merkt en later hoort je deed dit en dat. dat zijn wel twee verschillende.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Af en toe nog een drankje thuis of op visite.quote:
Niet meer blowen lekker burgerlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee jullie hebben echt issues.quote:Op zondag 1 december 2024 03:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is het iets waar je gevoelig voor moet zijn?
Netjesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben al heel geleden gestopt met poedertjes en pillen ,blowen doe ik ook niet meer , heel soms een wijntjequote:Op zondag 1 december 2024 03:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Af en toe nog een drankje thuis of op visite.
Niet meer blowen lekker burgerlijk.
Maar dat zegt niets over braaf zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha maar niet met alcohol. Alweer een half jaar geen alcohol gehad en verder nog nooit andere drugs gebruikt, zelfs geen jointjequote:
Prefereer nu een avondje op de bank ipv van een avondje ergens in een club.quote:Op zondag 1 december 2024 03:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben al heel geleden gestopt met poedertjes en pillen ,blowen doe ik ook niet meer , heel soms een wijntje
Maar dat zegt niets over braaf zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben vanavond nog tot sluit in de kroeg geweest![]()
Maar wel nuchter
quote:Op zondag 1 december 2024 03:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar niet met alcohol. Alweer een half jaar geen alcohol gehad en verder nog nooit andere drugs gebruikt, zelfs geen jointje
ja nouja twee verschillende dus, nu was die van mij ernstiger want nekwervel gescheurd etc. ziekenhuisb ambulance veel hechtingen enzo.quote:Op zondag 1 december 2024 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Black-Out is wat mij betreft gaten in je geheugen. Ben wel eens out gegaan, dat is wat anders. Kan me dat goed herinneren. We waren al twee dagen en nachten bezig en toen wilde ik op een gegeven moment opstaan toen het licht uitging. Klapte zo met m’n bek op de plavuizen.
maar ook gewoon keren dat alles prima ging en ik stukje ff niet mer herinnerde.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben al een tijd aan kwakkelen met van alles maar als dat weer goed zit en ik voel mij ook weer beter dan ga ik me weer lekker uitleven op de dansfeestjes.quote:Op zondag 1 december 2024 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prefereer nu een avondje op de bank ipv van een avondje ergens in een club.
Dat is wat ik altijd heb gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als je een elf kent, ben je dan ook nog eenkennig?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Heb je wel eens gehallucineerd? Dat is echt freaky.quote:Op zondag 1 december 2024 03:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja twee verschillende dus, nu was die van mij ernstiger want nekwervel gescheurd etc. ziekenhuisb ambulance veel hechtingen enzo.
maar ook gewoon keren dat alles prima ging en ik stukje ff niet mer herinnerde.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niet echt. maar dat komt ook omdat ik nooit gewoon drugs heb gebruikt. thank god en wil het niet ook, want weet al ben gelijk verslaafd dan. hahahaquote:Op zondag 1 december 2024 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehallucineerd? Dat is echt freaky.Do what you love, love what you do!![]()
Leven elfen in roedels?quote:Op zondag 1 december 2024 03:38 schreef Homijn het volgende:
Als je een elf kent, ben je dan ook nog eenkennig?
Of leven elven een solitair bestaan?
Ik heb er nooit een ontmoet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt. maar dat komt ook omdat ik nooit gewoon drugs heb gebruikt. thank god en wil het niet ook, want weet al ben gelijk verslaafd dan. hahahaquote:Alcoholhallucinose wordt gekenmerkt door een acuut ontstaan van vaak auditieve hallucinaties tijdens of na een periode van alcoholgebruik.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ondanks de gezelligheid is het voor mij nu tijd om te slapen![]()
Ik wens jullie nog een fijne voortzetting
ik ken ditquote:. hoef je niet te quoten, maar echt onwijze hallucinaties heb ik nooit gehad.
jammer maar snap, truste dan hequote:Op zondag 1 december 2024 03:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ondanks de gezelligheid is het voor mij nu tijd om te slapen![]()
Ik wens jullie nog een fijne voortzetting
Dus had je antwoord “ja” moeten zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken dit. hoef je niet te quoten, maar echt onwijze hallucinaties heb ik nooit gehad.
weet niet, mss. maar leg het maar ff uitquote:Op zondag 1 december 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus had je antwoord “ja” moeten zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 december 2024 03:47 schreef kree het volgende:
iemand nog liedje linkje ff tussendoor als kleine pauze?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
die is eentje van me favorieten ook wel, mss omdat ik wel vanuit klassiek muziek spelen kom. hahaha heerlijk dat.Do what you love, love what you do!![]()
mijn sowieso niet omdat het hier niet zo speelt ook trouwens, hoewel ik vind t grappig soms wel eens. en de liedjes ook wel, maar oke zelfs voor mij is dit nu ff te vroeg op de ochtendquote:
mag ik zeggen, en daarom hou ik ervan zo in de diepe nacht, want dan leer je toch wat meer over elkaar als overdag enzo en iedereen wil "scoren" over zijn opmerkingen.
Zo is het vaker hoor? of dat ik meer praat met mensen via DM. tis toch anders als in vol topic enzo.
eens?
heb er echt toch een heel aantal toen anders begrepen alsdat ik inschatte.Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee, maar een elf bestaat uit twee enen. Maar tegelijkertijd ook weer uit alleen maar enen. Ik vind het lastig.quote:Op zondag 1 december 2024 03:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leven elfen in roedels?
Of leven elven een solitair bestaan?
Ik heb er nooit een ontmoet
elf <> engel? laatste kan ik wel wat over zeggen.quote:Op zondag 1 december 2024 04:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar een elf bestaat uit twee enen. Maar tegelijkertijd ook weer uit alleen maar enen. Ik vind het lastig.Do what you love, love what you do!![]()
en het is zondag, dus ja beste gemeente
hahaha nee hoor wat ik denk ik weet niks over hoe een elf werkt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet het allemaal niet meer. Ik heb in elk geval 2 punten, dus ik sta op het scorebord. Welterusten
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Mascara-klodder. Ook al weer vroeg wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar lag er ook vroeg inquote:Op zondag 1 december 2024 05:35 schreef Dotteke het volgende:
Hey Mascara-klodder. Ook al weer vroeg wakker
Zo ontbijtje en nog even plat.![]()
O lekker als je dat kan.quote:Op zondag 1 december 2024 05:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar lag er ook vroeg in
Zo ontbijtje en nog even plat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omdat we het over oude funk muziek hadden enzo. haha je weet dot waar ik jou icoontje op vindt lijkenquote:
enne morning terwijl jullie dat luisteren. koffie tiijd.
O dan is het wel lekker als je nog even kan slapen.quote:Op zondag 1 december 2024 05:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Anders haal ik de middag niet en moet werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh nachtbrakert.quote:Op zondag 1 december 2024 05:43 schreef kree het volgende:
[..]
omdat we het over oude funk muziek hadden enzo. haha je weet dot waar ik jou icoontje op vindt lijken
enne morning terwijl jullie dat luisteren. koffie tiijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat is er beter als wakker worden met deze klassieker enzoquote:
Morguh Assiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gezellig druk ineens, was al bijna bang dat ik het hele topic om zeep had geholpen.
Jij ook het ritme van vroeg wakker worden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, storing, moet zo naar de zaakquote:Op zondag 1 december 2024 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook het ritme van vroeg wakker worden?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: