SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
bij flori lichterfest ard zijn vele gewezen somige kellys, t.gottschalk heeft kerstverhal gelezen, andrea berg,thom.anders
eloy de jong heeft vor overledene gezongen franz beckembauer,fritz wepper en andere
de deze jaar overleden zijn![]()
Ach mann ich will noch nicht gehen......quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef mario390 het volgende:
bij flori lichterfest ard zijn vele gewezen somige kellys, t.gottschalk heeft kerstverhal gelezen, andrea berg,thom.anders
eloy de jong heeft vor overledene gezongen franz beckembauer,fritz wepper en andere
de deze jaar overleden zijnLach met een schone bips![]()
Je bent nog niet klaar metquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach mann ich will noch nicht gehen......![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Und im die ende von der strasse steht ein haus am see.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef mario390 het volgende:
de deze jaar overleden zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Aber was ich noch zu sagen hatte dauert eine sigarette und ein letzte platz zum stehen...Lach met een schone bips![]()
Moest even mijn duits talig repertoire ophalenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent nog niet klaar met
[ afbeelding ]
Lach met een schone bips![]()
Er is ontzettend veel moois in het Duits te vinden!quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moest even mijn duits talig repertoire ophalen
Bekijk deze YouTube-video![]()
Gefeliciteerd ouwe! Geniet!quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij jou moet ik nog danke zeggen,wat lief heb je geschreven
dan maar iets anders vinden om mee te neukenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:29 schreef ToT het volgende:
Google Translate kan hier geen kut van maken...Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ontzettend veel moois in het Duits te vinden!
Bekijk deze YouTube-videoIk vergat Falco...
het is toch nederlands, zoll ik het op duits vor jou oversetzen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:29 schreef ToT het volgende:
Google Translate kan hier geen kut van maken...![]()
![]()
Paar vertaalfoutjes, maar het begint wat te dagen, ook al ken ik diverse namen niet die je noemt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is toch nederlands, zoll ik het op duits vor jou oversetzen?![]()
![]()
ja bittequote:Op zaterdag 30 november 2024 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is toch nederlands, zoll ik het op duits vor jou oversetzen?Uw ADH vitamine Worst
Rammstein ook wel goed. En @mario390 ich hab 2 fapschen gemacht auf Conchita Wurst nach dem ESF gewinnquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat beperkte gebied was skandal im sperrbezirk.
Marioquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij jou moet ik nog danke zeggen,wat lief heb je geschreven![]()
![]()
Ik weet dat er mensen zijn die graag zeiken over jou ,Fuck them
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja de rob en kree snapten geen bal vanquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een paar nachten geleden zat je de lyrics ervan ook te posten he?![]()
![]()
welk liedje van Toto is deze?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mario![]()
Ik weet dat er mensen zijn die graag zeiken over jou ,Fuck them![]()
Ja maar dat is normaal, die snappen niks.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de rob en kree snapten geen bal vanLach met een schone bips![]()
ja of verder scrollen, ignorierenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mario![]()
Ik weet dat er mensen zijn die graag zeiken over jou ,Fuck them![]()
Juist jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja of verder scrollen, ignorieren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach een beetje plagen is gewoon leuk, en je gaat er tegenwoordig sowieso echt veel beter mee om!quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja of verder scrollen, ignorieren![]()
![]()
1-2-3 polzeiquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Je lijkt zijn coach welquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een beetje plagen is gewoon leuk, en je gaat er tegenwoordig sowieso echt veel beter mee om!
Uw ADH vitamine Worst
Ik kwam een oud, matig topic tegen dat nog maar even in de herkansing moet: ONZ / TongvalMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
weet je dat vor meer dann 40 jaren somige idioten dequote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er nog een hundert voor stond.
nummer gebellt hebben?![]()
![]()
Leukquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alles is wel veel
Maar heb n gezellige dag gehad met familie
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #6quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:48 schreef Homijn het volgende:
Ik kwam een oud, matig topic tegen dat nog maar even in de herkansing moet: ONZ / Tongval![]()
![]()
Ja dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat vor meer dann 40 jaren somige idioten de
nummer gebellt hebben?![]()
![]()
Gewoon f$*cking doorhobbelen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We hobbelen doorDus prima
![]()
Deze held hequote:Op zaterdag 30 november 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
idioten hebben de nummer gebellt in münchen maar daar was geen rosiquote:
op telefon, daar zijn soms 70 jarige vrouwen op telefon gewezen![]()
Eerst pics van Romana?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eie eie eie lekker glije tussen Romana's dije?Of was dat die vriendin van hem? Dan zeer zeker liever niet!
R.I.P. trouwens.
![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-11-01 00:00:06 tot 2024-11-30 23:55:12
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 21:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 4561 185 53 11171 0.41
2 Dr.Mikey 1418 18 11 2007 0.71
3 KillemWieft 1224 0 27 928 1.32
4 Rob 1044 174 16 1204 0.87
5 ToT 947 47 9 4559 0.21
6 Lovely 871 83 33 4352 0.20
7 AardappelSchotel 864 17 9 3276 0.26
8 kree 863 10 128 1955 0.44
9 mario390 779 41 0 702 1.11
10 Pinnenmutske 705 66 12 2066 0.34
11 hemarookworst 617 30 16 1641 0.38
12 gebrokenglas 598 33 29 2968 0.20
13 HappyCharly 496 26 1 1526 0.33
14 mascara-klodder 464 52 7 1049 0.44
15 loveyoulongtime 442 19 9 2011 0.22
16 greysbones 410 0 2 2576 0.16
17 MizzezAmy 379 15 8 2373 0.16
18 Bally-b 340 0 0 128 2.66
19 devzero 328 5 0 673 0.49
20 aeque 328 0 0 509 0.64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tja Rosi wordt ook een dagje ouder he.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
idioten hebben de nummer gebellt in münchen maar daar was geen rosi
op telefon, daar zijn soms 70 jarige vrouwen op telefon gewezen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst pics van Romana?Of was dat die vriendin van hem? Dan zeer zeker liever niet!
R.I.P. trouwens.
Gast echt! Je kunt een vrouw niet als seks object zien!!quote:Op zondag 1 december 2024 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaa daar zou ik wel tussen de dije wille glije!Lach met een schone bips![]()
En de nieuwe, voor december
De berekende gegevens zijn over de periode
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 02:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 01-12-2024 00:02:03 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ik bedoel dat ik er niet op kan wachten haar wederzijds te respecteren.quote:Op zondag 1 december 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast echt! Je kunt een vrouw niet als seks object zien!!
Snoeihard!![]()
![]()
quote verneuktIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja ok, dan is het ook andersquote:Op zondag 1 december 2024 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik bedoel dat ik er niet op kan wachten haar wederzijds te respecteren.
Snoeihard!
It just works!quote:Op zondag 1 december 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
The new purge for the next month has begun![]()
![]()
Fijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
♡♡♡♡![]()
* Homijn is in een nostalgische bui door oude topics aan het bladeren
ONZ / Revolutionair nieuw computerspel ontwikkeldMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Gast, ik moet nog slapen!quote:Op zondag 1 december 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal om @:ToT energie te geven![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou hier wel een potje Risk mee kunnen spelenquote:Op zondag 1 december 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal om @:ToT energie te geven![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik bedoel dat ik er niet op kan wachten haar wederzijds te respecteren.
Snoeihard!![]()
Drie keer achter elkaar♡♡♡♡![]()
Zou spelenquote:Op zondag 1 december 2024 00:05 schreef Homijn het volgende:
* Homijn is in een nostalgische bui door oude topics aan het bladeren
ONZ / Revolutionair nieuw computerspel ontwikkeld
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee somige idioten dachten het is en sexhotlinequote:Op zaterdag 30 november 2024 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja Rosi wordt ook een dagje ouder he.
om dat in lied over nutten gezongen werd![]()
Goed plan wel.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Alsof jij kunt slapen na jouw middagje gezellig buurten bij je buren....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 1 december 2024 00:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee somige idioten dachten het is en sexhotline
om dat in lied over nutten gezongen werdZaten ze over Rosie heen te nutten?!?
![]()
Nope!quote:Op zondag 1 december 2024 00:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alsof jij kunt slapen na jouw middagje gezellig buurten bij je buren....Geen kans!
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat ze dan liever niet gerespecteerd wordt![]()
![]()
Whehehe!quote:Op zondag 1 december 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:ToT slaap lekker, ze wacht op kantoor op je![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
* gebrokenglas plaatst een AS bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man hequote:Op zondag 1 december 2024 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas plaatst een AS bolk![]()
![]()
goeie borrel had jij vanmiddagquote:Op zondag 1 december 2024 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou aan een bolkvormige asbak denken?![]()
![]()
![]()
Ja hoor, zo gaat datquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 1 december 2024 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou aan een bolkvormige asbak denken?
Gaat het wel goed ?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Anders ik welquote:Op zondag 1 december 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wil je er nog 1 voor je wank bank @:ToT?![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wil je er nog 1 voor je wank bank @:ToT?Kom maar op!
![]()
![]()
Dat je mij voor een asbak aanziet, da's ook een eerste keer dat ik dat hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 1 december 2024 00:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat je mij voor een asbak aanziet, da's ook een eerste keer dat ik dat hoor![]()
![]()
![]()
Oja, het was een gezellige middagquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb nog geen punten voor deze maand geteld.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Justin komt niet eens in de lijst voor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
rechtsklik - opslaan alsquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat magquote:Op zondag 1 december 2024 00:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik wil graag iedereen bedanken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee man, die kende ik al langer. Maar kon nooit plaatjes posten door software strugglesquote:
Ik wilquote:Op zondag 1 december 2024 00:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik wil graag iedereen bedanken
Graag de FIA bedankenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je snapt 'mquote:Op zondag 1 december 2024 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]Moeten we Alfred J Kwak gehoorzamen?!?
Zie je dat in je glazen bolk?quote:Op zondag 1 december 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga zo glazen in bolken en uiteindelijk wint JustinK toch![]()
![]()
in mijn glazen bolk zie ik hele andere dingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Si senor, uiteindelijk komen de grote denkers hier altijd in de top 20quote:Lach met een schone bips![]()
Ik kan wel een 3D bolk in de vorm van een glazen bol maken, transparant enzo, maar de lichtbreking en glans enzo krijg ik nooit echt goed voor elkaar.![]()
je gaat lekker nu; ik zou daar nog even van profiterenquote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef ToT het volgende:
Ik kan wel een 3D bolk in de vorm van een glazen bol maken, transparant enzo, maar de lichtbreking en glans enzo krijg ik nooit echt goed voor elkaar.![]()
![]()
![]()
Ja volgens mij eindig ik idd meestal op de 50e plaats of zo!quote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Si senor, uiteindelijk komen de grote denkers hier altijd in de top 20![]()
![]()
Sun afwasblokjes voor je vaatmachinequote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef ToT het volgende:
Ik kan wel een 3D bolk in de vorm van een glazen bol maken, transparant enzo, maar de lichtbreking en glans enzo krijg ik nooit echt goed voor elkaar.
Wat ideeën voor bolkplaatjes betreft?quote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef maily het volgende:
[..]
je gaat lekker nu; ik zou daar nog even van profiteren![]()
Ik zit wel vaker dat soort dingen te bedenken. Heb de laatste tijd ook wel meer gemaakt!![]()
![]()
afwasbolkjesquote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sun afwasblokjes voor je vaatmachine![]()
Je was nu 5e.quote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij eindig ik idd meestal op de 50e plaats of zo!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik aan de cola met bacardiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zit er ook een eco stand op?quote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sun afwasblokjes voor je vaatmachineDo what you love, love what you do!![]()
Ja.quote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Si senor, uiteindelijk komen de grote denkers hier altijd in de top 20Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar jij bent dan ook weer geen nolife als de meesten. Jij hebt ook tijd nodig om voor die kleine te zorgen. Dus het is je vergevenquote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij eindig ik idd meestal op de 50e plaats of zo!
Owjah, dat kan ook nog!quote:Op zondag 1 december 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sun afwasblokjes voor je vaatmachine
Een paar die ik de laatste tijd gemaakt heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar andere heb ik ook al weer weggegooid.![]()
![]()
Why?quote:Op zondag 1 december 2024 00:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ich nicht
laat me wellicht uit de telling halenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, kan ik het helpen dat mensen voordringen om door mij gebolkt te worden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
of jouquote:Op zondag 1 december 2024 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag je aan hem of er op mijn vaatwasmachine een eco stand zit?
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
een lange dag geweest.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 1 december 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook weer geen nolife als de meesten. Jij hebt ook tijd nodig om voor die kleine te zorgen. Dus het is je vergevenZijn mama belde me vanmorgen met de vraag wat voor filmpje hij wilde zien met de Hulk en Spiderman enzo.
Dat is dus dit:
Toch maar ff verteld dat ze dat beter niet op kan zetten en dat ze hem beter naar dieseltreinen kan laten kijken!![]()
![]()
Ja, morgen weer verder.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 1 december 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zeg. Good night SaigonIk ga nog ff serietje kijken.
Hee groeten, kerel!
Oh shit ja, ik had vanavond nog naar House of the dragon willen kijken, maar het was hier vanavond te leuk!![]()
![]()
Ik hou niet zo van sinas maar enjoy.quote:Op zondag 1 december 2024 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Enjoy!
Ik zit nu nog steeds aan de sinas!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook liever cola, maar dit is marginaal minder ongezond.quote:Op zondag 1 december 2024 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van sinas maar enjoy.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, kan ik het helpen dat mensen voordringen om door mij gebolkt te worden.je draait het om
![]()
Jup je kunt sneller bolken
Smile, it's free therapy.![]()
Ja cola wel lekker, idk die prik en die smaak en de goedkopere variant lijkt op pis heb niet veel met sinas.quote:Op zondag 1 december 2024 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook liever cola, maar dit is marginaal minder ongezond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die paarse fanta is dat nog sinas?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
cassis of bedoel je wat anders?quote:Op zondag 1 december 2024 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die paarse fanta is dat nog sinas?Uw ADH vitamine Worst
dat is cassisquote:Op zondag 1 december 2024 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die paarse fanta is dat nog sinas?
Dan maakt het toch ook niet uitquote:Op zondag 1 december 2024 00:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die punten zeggen me niks.. post hier niet voor punten.
Of ze wel of niet tellenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Colaquote:Op zondag 1 december 2024 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
cassis of bedoel je wat anders?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nu hebben ze Fanta of sinas nog wel die donker oranje variant of bijna rood achtig. die vond ik ook aardig te drinken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 00:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde post. @:kree
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Whehe!quote:
Dit heeft hij laatst met zijn vriendinnetje gemaakt.
(Rechterkant is van hem, links van haar.)
Allemaal cadeaus van jullie wat hier op de foto staat!(Op de pruik en de grijze deurstopper na.
)
![]()
Heerlijk!! en schattigquote:Op zondag 1 december 2024 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
best kunstig toch welquote:Op zondag 1 december 2024 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
[ afbeelding ]
Allemaal cadeaus van jullie wat hier op de foto staat!(Op de pruik en de grijze deurstopper na.
)
Bahquote:Op zondag 1 december 2024 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
https://www.candyonline.nl/fanta-watermelon-500ml.htmlProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die dingen staan nu bijna allemaal in zijn slaapkamer; hij hij heeft nu een veel grotere en die kon wel wat aankleding gebruiken.quote:
Ook zijn cavia's hebben cadeaus gekregen!![]()
![]()
Ook.quote:Op zondag 1 december 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
"don't stop" vond ik ook altijd wel leuk.![]()
Go your own way
vind ik ook mooi
en Tusk![]()
quote:Ja was een Halloween pruik!
Oh shit, die moet eigenlijk terug naar zijn moeder!Het is al die tijd hier gebleven.
![]()
![]()
Oh ik heb hier wel meer van dat soort werkstukjes van hem hoor!quote:Op zondag 1 december 2024 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
dat moet je zo onwijs bewaren voor later. hahaha![]()
![]()
in een lijstje zettenquote:Op zondag 1 december 2024 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb hier wel meer van dat soort werkstukjes van hem hoor!
Dat is wel weer handig danquote:Op zondag 1 december 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dingen staan nu bijna allemaal in zijn slaapkamer; hij hij heeft nu een veel grotere en die kon wel wat aankleding gebruiken.
[ afbeelding ]
Ook zijn cavia's hebben cadeaus gekregen!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, maar jij vreet ook eten van de afhaalchinees dat al een week in de koelkast staat.quote:Op zondag 1 december 2024 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het wel ok smaak, stond in de supermarkt ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door KillemWieft op 01-12-2024 00:57:19 ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
als ik me goed herinnner en weet niet eens meer, van ja jongens leuk we gaan coverband beginnen, toen was ik mss net nog te jong en onhandig. Don't stop, geloof dat we het refrein door kwamen en toen alleen nog maar bier gezopen hebben. hahahaha hele band nooit wat geworden.quote:Op zondag 1 december 2024 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook.![]()
Go your own way
vind ik ook mooi
en Tusk
hahahaha. nou nou, niet overdrijven.quote:Op zondag 1 december 2024 00:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar jij vreet ook eten van de afhaalchinees dat al een wekelijks de koelkast staat.Do what you love, love what you do!![]()
Schakel je autocorrect ff uit!quote:Op zondag 1 december 2024 00:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar jij vreet ook eten van de afhaalchinees dat al een wekelijks de koelkast staat.![]()
![]()
![]()
hahahaha ben er namelijk niet al te moeilijk in en durf chinees als ik het gelijk in de koelkast zet nog wel dag of 4 erna te eten eigenlijk. Maar hangt er wel vanaf wat het is.
wat ik in de vriezer gooi dat eet ik na een maand nog zonder probleem.Do what you love, love what you do!![]()
Met een coverband moet je ook wel goede vocalisten hebben. De muziek spelen is geen probleem, maar het zo brengen als Stevie Nicks en Lindsey Buckingham dat is toch een ander verhaal.quote:Op zondag 1 december 2024 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
als ik me goed herinnner en weet niet eens meer, van ja jongens leuk we gaan coverband beginnen, toen was ik mss net nog te jong en onhandig. Don't stop, geloof dat we het refrein door kwamen en toen alleen nog maar bier gezopen hebben. hahahaha hele band nooit wat geworden.![]()
klopt en zeker waar. maarja daar waren we toen nog niet zo mee bezig.quote:Op zondag 1 december 2024 00:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Met een coverband moet je ook wel goede vocalisten hebben. De muziek spelen is geen probleem, maar het zo brengen als Stevie Nicks en Lindsey Buckingham dat is toch een ander verhaal.
Heb hoop geleerd sinds die tijd. hahaha muzikaal dan iig.
Zelfs die kut meeuwen daar bij Katwijk vreten dat niet op!quote:Op zondag 1 december 2024 00:57 schreef kree het volgende:
hahahaha ben er namelijk niet al te moeilijk in en durf chinees als ik het gelijk in de koelkast zet nog wel dag of 4 erna te eten eigenlijk. Maar hangt er wel vanaf wat het is.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
die eten allesquote:Op zondag 1 december 2024 01:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfs die kut meeuwen daar bij Katwijk vreten dat niet op!
Toen was jij ook nog niet geborenquote:Op zondag 1 december 2024 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm die is mij niet zo bekent? wel groove.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
haha nee dat denk ik idd niet, maarja dat is wel met meer nrs die ik dan leuk vind natuurlijkquote:
hou hier wel van trouwens, beetje funk style.Do what you love, love what you do!![]()
New Wave uit de jaren 70/80 , eigenlijk iets heel anders maar dit nummer heeft idd ietsquote:Op zondag 1 december 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee dat denk ik idd niet, maarja dat is wel met meer nrs die ik dan leuk vind natuurlijk
hou hier wel van trouwens, beetje funk style.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit jaar nog wel?quote:Op zondag 1 december 2024 01:10 schreef Shii het volgende:
Ik dacht dat Fruit vandaag weer zou kunnen posten. Blijkbaar nog niet.Uw ADH vitamine Worst
Geweldig!quote:Op zondag 1 december 2024 01:08 schreef kree het volgende:
dit vind ik ook leuk, maar die is van later
Bekijk deze YouTube-video
nog van voor mijn tijd btw.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zeker, ik kon hem niet of mss vaagjes herkenbaar, maar er zijn uit die tijd wel meer nrs die beetje allemaal hetzelfde hadden dus niet zeker.quote:Op zondag 1 december 2024 01:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
New Wave uit de jaren 70/80 , eigenlijk iets heel anders maar dit nummer heeft idd iets
maar thanks voor delen, leuk om ff te horen
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: