Als dit het nieuwste installatiebedrijf van Harrie de Vries in Oldenzaal was geweest, had ik je ook geloofd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:29 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
X HeadQuarters - Austin TX in the makingZal er zometeen een saladebar en "me-time sleeping capsules" beschikbaar zijn?
Zal dat nog steeds zo zijn denk je? Hoor er eigenlijk niks meer over.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eerder een sm meester die wanneer mensen geen 16 urige werkdagen draaien zoals God Elon ook doet, deze de klappen van de zweep laat voelen..
quote:John Collins @logicallyjc.bsky.social
·
2h
Bluesky: “Hey John! Great to see you! Have a wonderful day!”
Twitter: “Burn in Hell, soyboy.”
Choices, choices.
Over die woke dingen die jij benoemde horen we ook niets meer over.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zal dat nog steeds zo zijn denk je? Hoor er eigenlijk niks meer over.
Dus je vind een saladebar en een "me-time sleeping capsules" woke?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Over die woke dingen die jij benoemde horen we ook niets meer over.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:29 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
X HeadQuarters - Austin TX in the makingZal er zometeen een saladebar en "me-time sleeping capsules" beschikbaar zijn?
Ik waai soms met alle winden mee en benoem het hier in dit topic zoals de conservatieven dat hier ook constant doen. Als ik dat niet doe zou jij of een andere conservatieve anders reageren dat ik een linkse progressieve utopist zou zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus je vind een saladebar en een "me-time sleeping capsules" woke?
Ik heb zo veel secundaire arbeidsvoorwaarden en mijn bedrijf is heel actief in wokeness/diversity months/roetpieten/reintegratietrajecten/volledige pensioen uitbetaling/fulltime thuiswerken (lees fokken).quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik waai soms met alle winden mee en benoem het hier in dit topic zoals de conservatieven dat hier ook constant doen. Als ik dat niet doe zou jij of een andere conservatieve anders reageren dat ik een linkse progressieve utopist zou zijn.
Waarom ga jij eigenlijk niet in op de serieuze kant van secundaire arbeidsvoorwaarden en productievere werknemers?
En SpaceX wil ook iedereen werken met goed salaris of extreem goed.quote:Tesla's average salary varies depending on the location, department, and specific role. However, based on various sources like Glassdoor, Payscale, and Comparably, here's a general overview:
* United States:
* The average annual total compensation, including base salary, bonuses, and stock options, is around $194,000.
* Salaries can range from $144,000 to $545,000, depending on the position and experience level.
* Netherlands:
* The average annual salary for Tesla employees in the Netherlands is approximately ¤50,097.
Foxconn fabrieken in Californië?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik heb zo veel secundaire arbeidsvoorwaarden en mijn bedrijf is heel actief in wokeness/diversity months/roetpieten/reintegratietrajecten/volledige pensioen uitbetaling/fulltime thuiswerken (lees fokken).
En ik wordt er echt niet productiever van hoor, die 6500 bruto per maand wel ja, of kans op hogere schaling of bonusverhogingen. En laat Elon's bedrijven nu eens allemaal top verdienen om daar te werken.
[..]
En SpaceX wil ook iedereen werken met goed salaris of extreem goed.
Maarja je kan ook fanboy zijn van Apple waar ze slavenhandelaren zijn en rondom Foxconn netten plaatsen zodat slaven geen zelfmoord kunnen plegen indien ze dat willen.
Maarja dat is geen ElonManBad bedrijf, dus boeie of nie?
Nee in China. Outsourced slavendrijvenij van Apple.quote:
Dat is minder dan minimum loon, dat kan niet eens. Hoe verzin je dit soort drek. De haat jegens ElonGod zit blijkbaar diep.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:25 schreef Basp1 het volgende:
En Tesla en goed betalen volgens sommige sites valt dat toch erg tegen.
Als we kijken naar de Tesla salarisstatistieken in Nederland op 27 november 2024, dan maakt de vertegenwoordigde werknemer ¤ 30.024; om preciezer te zijn is het salaris ¤ 2.502 per maand,
Dat is toch stukken minder als de eerdere cijfers die hier gepresenteerd werden..
Van CoPilotquote:Het gemiddelde salaris bij Tesla in Nederland varieert afhankelijk van de functie. Hier zijn enkele voorbeelden:
Verkoper Binnendienst: ongeveer ¤ 45.012 per jaar.
Operations Manager: ongeveer ¤ 77.871 per jaar.
Projectmanager: ongeveer ¤ 52.252 tot ¤ 52.776 per jaar.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:35 schreef Basp1 het volgende:
Het minimumloon in Nederland zit op 2371 per maand. Als erg boze baardmans kun je beter eerst de traantjes uit je ogen vegen voordat je nog meer verfierbare leugens neer plempt.
Ja?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee in China. Outsourced slavendrijvenij van Apple.
Elon houdt alles in eigen hand.
Elon houdt alles in eigen handquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je echt denkt dat dit realz is. Dat je dit gelooft maakt het gewoon nog grappiger. Die hele site is zo onmogelijk slecht waar je mee komt.
Minimum loon is schoonmaak werk of iets, is gewoon incorrect. Ik klikte op die site van je en zag "schoonmaker bij Tesla 14e per uur" terwijl er helemaal geen functies zijn voor schoonmaker bij Tesla. En dit een extern bedrijf is die wellicht net doet alsof ze bij Tesla schoonmaken, maar dat is dan niet de schuld van Tesla. Dan moet je bij het schoonmaak bedrijf gaan aankloppen. Kijk anders eens naar de "X" salarys zonder AI.
[ afbeelding ]
Zal eens zo'n sitetje voor "X" gebruiken dan.
Is de median salaris voor "X" werknemers;
https://www.teamblind.com/company/x/salaries/united-states
254,000$ per jaar median.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elon houdt alles in eigen hand
Maar toch ook weer niet.
Ik heb nooit geweten dat werknemers bij Musk 24/7 aan het werk zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, schoonmaak is niet iets wat je 24/7 nodig hebt in de clean rooms van Elon. Dat kan je beter uitbesteden dan schoonmakers 24/7 hebben stilzitten.
Maar zelfs in Nederland zorgt Elon er voor dat schoonmakers werk hebben en zo meedragen aan iedereens bijstand/wa-jong hier.
You've got me Wantie! Bijna alles in eigen hand dan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat werknemers bij Musk 24/7 aan het werk zijn.
.
Lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als je voor een god werkt ben je gewoon eenmaal gemotiveerd.
Vanaf de zijlijn is het makkelijk pratenquote:Althans zou ik wel zijn.
Shifts van 8 uur...quote:Maar zijn robots bouwen 24/7 auto's ja, dus ook operationeel managers in shifts van 8uur,
Je doet wel heel laagdunkend over schoonmaakwerk.quote:die in de fabrieken zorgen dat alle pronkwagens van de band aflopen zodat de enorme vraag kan worden behaald.
Je denkt toch niet dat die robots het opgeven na 8uur? Af en toe een bezempje er door heen en klaar is de schoonmaak.
Ja, en het blijkt dat Musk toch niet zo goed betaalt.quote:Maar we hadden over de goedbetaalde loon, je begint aardig offtopic te geraken nu. Dit mooie bedrijf kunnen we in het Tesla topic bespreken.
Ik constateer allerlei hiaten in je redenatiequote:Op dinsdag 3 december 2024 18:42 schreef epicbeardman het volgende:
> Tesla topic Wantie. Ik ga dit mooie succesvolle BlueSky/X niet volspammen met jouw persoonlijke vetes jegens ElonGod.
Leuk voor hem.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:44 schreef epicbeardman het volgende:
Wisten jullie dat Elon Musk in de laatste 30 dagen gewoon 6.7 miljoen nieuwe volgers heeft gekregen op X?
Gemiddeld kijken er meer mensen naar zijn tweets dan heel BlueSky aan users heeft.. Wowsies.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Leuk voor hem.
De berichten van die man boeien mij totaal niet. Een beetje afgezaagde memes en ragebait retweeten, meer doet hij eigenlijk niet. Zijn account is nou niet echt interessant te noemen.
Ik waardeer je humor.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou misschien, maar de normaal rationeel denkende mensen kunnen nu gewoon erkennen wat Elon Musk is.
De grootste visionair die de wereld ooit heeft gekend, niemand heeft meer impact gehad dan Elon.![]()
Mensen zoals Steve Jobs of Einstein mogen niet eens zijn veters strikken als ze nog leefde.
quote:Let's talk numbers: To date, since Oct 25th, we have found 395,000 Bluesky posts that link to a research paper or other research object that has a scholarly identifier like a DOI, PubMed ID, URN etc
This is enormously high for a platform that has only been open since Feb to general sign-ups.
quote:There are already many articles for which there is more attention on Bluesky than on other comparable micro-blogging sites, meaning the academic community and the general public have clearly adopted Bluesky as one of its core places to disseminate and discuss new research.
A Place of Joy.
quote:If we go back to when we first monitored Twitter in 2011, when we all had bright eyes, clear skin and could still process time, the nascent #AcademicTwitter audience tweeted research 18k times in June 2011. Twitter was already 6 yrs old at the time and had 100m users.
Bluesky JUST arrived.
Dat Musk berichten met links omlaagdrukt wegens redenen heeft wel wat gevolgen. Naast journalisten vertrekken dus ook wetenschappers en masse. Ik kan me dat ook wel voorstellen als je merkt dat je werk veel minder gezien wordt.quote:One of the reasons Bluesky is seeing more engagement: other platforms have adopted the behaviour of de-prioritising external links (like, say, to research papers) due to Ad models.
See this: https://bsky.app/profile/altmetric.com/post/3lbqtkvhfgc2y
Here links can be freely shared without being drowned out or de-emphasized
Als het de klimaatexperts, virologen of verkiezingen experts zijn heb ik daar niet zo veel moeite mee om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:55 schreef Ulx het volgende:
Ja whatever.
Altmetric rapporteert dat wetenschappelijke meldingen op Bluesky skyrocketen. De link naar de oorspronkelijke staat hierboven ergens. Dit komt uit hetzelfde draadje.
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat Musk berichten met links omlaagdrukt wegens redenen heeft wel wat gevolgen. Naast journalisten vertrekken dus ook wetenschappers en masse. Ik kan me dat ook wel voorstellen als je merkt dat je werk veel minder gezien wordt.
Het gaat over wetenschappers en jij begint weer over journalisten en Kamalaquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als het de klimaatexperts, virologen of verkiezingen experts zijn heb ik daar niet zo veel moeite mee om eerlijk te zijn.
Elke "gestudeerde" journalist/Amerikanoloog in Nederland dacht ook dat Kamala zou winnen.
Kijk bijvoorbeeld naar Michiel Vos een "Amerikakenner" volgens MSM en wokipedia.
[ afbeelding ]
Amerikakenners wegen de kansen van Kamala Harris: "Ze is een moeilijkere tegenstander voor Trump dan Biden"
Michiel Vos over Kamala Harris: 'Ze is memeable'
Kijk dat Filmpje gewoon lmfao bij Humerto Tan. Hij noemt daar dat ze leuk "memeable" is.
Ze danst, ze lacht, ze is sassy, ze is brat, ze heeft swag. Hahaha..
Nee ze was memable omdat ze zo dramatisch was.
Totaal ongeloofwaardig allemaal gebleken.
Lol, ik lees nu dat hij getrouwd is met de dochter van Pelosi.. wow.. verklaart genoeg. Biased loser.
Ze draaien allemaal een agenda die wetenschappers die "X" zijn verlaten, wetenschappers die aantonen dat MNRA vaccin's toch schadelijk worden beoogd zijn weer niet welkom op BlueSky..quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat over wetenschappers en jij begint weer over journalisten en Kamala
quote:Dat Musk berichten met links omlaagdrukt wegens redenen heeft wel wat gevolgen. Naast journalisten vertrekken dus ook wetenschappers en masse. Ik kan me dat ook wel voorstellen als je merkt dat je werk veel minder gezien wordt.
mRNA schadelijk?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze draaien allemaal een agenda die wetenschappers die "X" zijn verlaten, wetenschappers die aantonen dat MNRA vaccin's toch schadelijk worden beoogd zijn weer niet welkom op BlueSky..
Je weet dus niet wat wetenschap precies inhoudt.quote:Journalisten zijn net zo goed niet te vertrouwen als "experts/virologen/wetenschappers"
"Trust the science" haha. Nee dat doen we na corona grapjes niet meer.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Daarnaast zeg je dit:
[..]
Ik denk dat Alex Jones, JFK JR zo verbannen zouden worden van BlueSky, zoals LibsofTikTok wordt verbannen zal ook Alex, Jensen of Willem Engel verbannen worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
mRNA schadelijk?
En net prees je Trump nog dat hij de ontwikkeling ervan heeft versneld.
En hoezo zijn die niet welkom op Bluesky?
En wat hebben andere wetenschappers daarmee te maken?
En wat voor agenda verzin je bij wetenschappers die op Bluesky zitten?
[..]
Je weet dus niet wat wetenschap precies inhoudt.
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik denk ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex Jones zo verbannen zou worden van BlueSky, zoals LibsofTikTok wordt verbannen zal ook Alex, Jensen of Willem Engel verbannen worden.
Ik heb nooit gezegd dat ik dat belangrijk vindt.quote:Er is maar 1 geluid dat mag omtrent vaccins en science, waarom is het anders zo belangrijk voor jou dat de "wetenschappers" meer traction krijgen via links die ze posten op BlueSky dan op Twitter.
Wetenschap is geen geloof.quote:Het enige wat de "wetenschappers" die allemaal gekrenkt zijn omdat ze niet meer geloofd worden op Twitter
Een hoop bladiebla.quote:, door het verlaten van het grootste platform ter wereld te verlaten is dat ze geen reach meer krijgen.
Dus nog minder mensen die uiteindelijk in hen wetenschap gaat geloven, behalve het selecte groepje boomers op BlueSky.
Die wetenschappers horen de strijd aan te gaan, als ze echte feiten hadden en studies dan bleven ze op Twitter maar blijkbaar zijn ze zo zwak dat ze niets kunnen aantonen en daarom maar van Twitter afgaan.
Het is een zwaktebod, als je een echte wetenschapper bent dan blijf je onderzoeken/studies/conclusies ook op Twitter delen. Met de bijbehorende community notes.
Nu ze allemaal huilend het platform verlaten, komt waarschijnlijk omdat hen onderzoeken/studies/conclusies worden aangepakt door het community notes systeem van Elon Musk.
Ik heb geen vertrouwen in wetenschappers of journalisten met een politieke agenda, net zoals ik hierboven een welbekende Amerikanoloog/MSM talkshow bekende tafelgast aantoonde dat hij politiek biased is.
Ook Michiel Vos is een onderdeel van het probleem, het overpopulariseren van dingen die niet populair zijn zoals Kamala. De haat en desinformatie verspreiden tegen goddelijke Presidenten zoals Trump.
Eerst janken dat we niet meer over je verfierbare leugens van goedbetaalde tesla banen mogen praten omdat dit het x topic is en daarna vol in je bnwmodus en vele typische recalcitrante postings over wetenschappers maken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:31 schreef epicbeardman het volgende:
Wetenschap is sinds corona een politieke agenda, dat heeft ElonGod mooi aangetoond de laatste tijd en zal in de aankomende 4 jaar alleen maar meer bekend worden. Daarom zijn de "wetenschappers" in paniek.
Mijn huisarts zou maar zeggen, buhuu, ben het niet eens met Elon Musk dus ik ga van Twitter af. Dan ben je gewoon emotioneel kinderachtig en politiek gemotiveerd.
Welke politieke agenda hebben ze binnen de Astrofysica tegenwoordig?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:31 schreef epicbeardman het volgende:
Wetenschap is sinds corona een politieke agenda, dat heeft ElonGod mooi aangetoond de laatste tijd en zal in de aankomende 4 jaar alleen maar meer bekend worden. Daarom zijn de "wetenschappers" in paniek.
Mijn huisarts zou maar zeggen, buhuu, ben het niet eens met Elon Musk dus ik ga van Twitter af. Dan ben je gewoon emotioneel kinderachtig en politiek gemotiveerd.
Ben je een domme trol ofzo? Elon heeft nog nooit iets zelf uitgevonden of bedacht, oja de CyberTruck jaquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou misschien, maar de normaal rationeel denkende mensen kunnen nu gewoon erkennen wat Elon Musk is.
De grootste visionair die de wereld ooit heeft gekend, niemand heeft meer impact gehad dan Elon.![]()
Mensen zoals Steve Jobs of Einstein mogen niet eens zijn veters strikken als ze nog leefde.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:31 schreef epicbeardman het volgende:
Het is wel opvallend dat er nogal wat mensen zijn die denken dat wel zo is.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je een domme trol ofzo? Elon heeft nog nooit iets zelf uitgevonden of bedacht, oja de CyberTruck ja![]()
![]()
![]()
Ik moest ook hard lachen toen hij code reviews ging doen om te kijken of developers mochten blijven bij Twitter, die gast heeft ergens in 1998 zijn laatste stukje code geschreven in PHPquote:Op woensdag 4 december 2024 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat er nogal wat mensen zijn die denken dat wel zo is.
hehequote:Op woensdag 4 december 2024 08:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik moest ook hard lachen toen hij code reviews ging doen om te kijken of developers mochten blijven bij Twitter, die gast heeft ergens in 1998 zijn laatste stukje code geschreven in PHP![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral Indieers vinden dit soort gasten prachtig, die zouden ze schijt nog opvreten als die roept dat het lekker is.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
hehe
Wat het is, de man is vooral goed in PR en dus ook in PR als het om hemzelf gaat en daardoor zijn er dus hordes mensen zoals die hierboven die denken dat de man van alles uitvindt.
Niet alleen Indiërs als ik hier zie hoe sommigen in dit topic deze man adoreren.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vooral Indieers vinden dit soort gasten prachtig, die zouden ze schijt nog opvreten als die roept dat het lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |