SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Kende ze niet. Even opgezocht. Een 1 hit wonder.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een Amerikaans duo. Had ooit een grote Top 40-hit met Set Adrift on Memory Bliss
Zeker de nummers van de eerste paar albumsquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:37 schreef Melting het volgende:
Ik blijf de originele 2 Unlimited toch bijzonder. Die waren echt baanbrekend wat mij betreft.
Dat kan alleen maar een leuk verzoekje zijn, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Ook voordat ik op Radio 49 uitzond, maakte ik jaarlijsten. Dit Noorse werkje stond in 2012 op de eerste plek:Young Dreams - Fog Of War
Hierna: verzoekje #2 van Melting
Onder een schuilnaam?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:51 schreef Melting het volgende:
Ik ga heel onopvallend gewoon nog 2 verzoekjes doen.
Nee joh... die heb ik niet eens.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik had even een leuk Franstalig liedje nodig, omdat er hierna een nieuw, Franstalig nummer komt. Deze keuze is op deze gevallen:Gérard Lenorman - Voici Les Clés
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje #3 alweer van Melting. Dat is het privilége van enig luisteraar zijn.![]()
Earth and Fire - Weekend
Dit klinkt inderdaad on-Nederlands.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Soul, funk en een beetje disco. En dat gewoon uit Nederland![]()
Cavolo Nero - Say What You Want
Als ik muziek zo noem, is dat vaak een complimentquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad on-Nederlands.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje #4:Mink DeVille - Spanish Stroll
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje #4:Mink DeVille - Spanish Stroll
Er zit ook een nieuwslezer in Jeanny van Falco. Een echt bekende Tagesschau-lezerquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Met de stem van de meneer van de Tagesschau destijds
Deze hoorden wij van de week ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende dit niet, maar herr Symphonic heeft dit aangevraagd:Paul Hardcastle - 19 (German version)
Ik vind het wel gaaf, maar vind de stem iets te schreeuwerig, moet ik zeggenquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze hoorden wij van de week ook voor het eerst.
Gaaf gedaan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |