SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Kan ik niets aan doenquote:
Niemand heeft zin in de LAPO en ik let nooit opquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Statistisch kan het geen toeval zijn
Ik let ook nooit op, maar mij gebeurt het zelden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand heeft zin in de LAPO en ik let nooit op
Mensen die op het Fok!Forum zitten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Zou er zoiets bestaan als LAPO-angst?
En wat voor typetjes zijn dat dan?
Heb je muffins?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik let ook nooit op, maar mij gebeurt het zelden.
Delen?quote:
Waarom zou je daarop gaan zitten?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die op het Fok!Forum zitten.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou je daarop gaan zitten?
Genereusquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Koop straks wel weer verse.
Volgende week zijn ze weer 1+1 bij de AHquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Koop straks wel weer verse.
quote:„Ineens hoorde ik wat geritsel en bam! Daar stond een wolf. Hij greep mijn hond achter de schouder, waardoor hij omviel en op z’n rug kwam te liggen. De wolf zette zijn poten aan weerszijden van zijn lijf en stond klaar om ’m in de keel te bijten.” Dat liet Hans niet gebeuren: hij gaf het roofdier een schop. „Toen richtte hij zich tot mij. Oren naar achter, tong uit de bek, tanden laten zien… hij nam een houding aan om mij te bespringen. Ik wist hem af te leiden en had toen net genoeg tijd om hem tegen de kaak te trappen.”
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genereuslaat je de postduif weer vliegen?
Nou, hebben we toch geluk gehad dat we niets zijn tegen gekomenquote:
En waar was dat?quote:
Je kunt het bos niet meer in zonder pepperspray of een honkbalknuppelquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, hebben we toch geluk gehad dat we niets zijn tegen gekomen
Wat zeg jij nou?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger aten wolven ook gewoon mensen.
Alleen als je een rood kapje droeg. Dat was de afspraak.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger aten wolven ook gewoon mensen.
En hun oma.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je een rood kapje droeg. Dat was de afspraak.
Niet zo paniekerig budabalquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt het bos niet meer in zonder pepperspray of een honkbalknuppel
Sowieso een levensgevaarlijk gebied, ook allemaal invasieve exotische pannenkoeken in die regio naar het schijntquote:
Gaan we het weer over pannenkoeken met babi pangang hebben?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso een levensgevaarlijk gebied, ook allemaal invasieve exotische pannenkoeken in die regio naar het schijnt
Schup je zo'n wolfje toch toch gewoon zijn kaak finaal doormidden als die een keertje gromt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit kan ons ook overkomen hoor
Maar wij zijn zowel geen hert als geen wold, en de kans is ook klein dat we 's nachts over de Veluwe gaan dwalenquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kan ons ook overkomen hoor
Ga je een keer mee naar het Leersumse Veld?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schup je zo'n wolfje toch toch gewoon zijn kaak finaal doormidden als die een keertje gromt.
Ja hoor, Bowie mes tussen mijn tanden en tijgeren maar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je een keer mee naar het Leersumse Veld?
Als een wolf niet bang is voor een hert met gewei is hij ook niet bang voor een mens zonder gewei.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wij zijn zowel geen hert als geen wold, en de kans is ook klein dat we 's nachts over de Veluwe gaan dwalen
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor, Bowie mes tussen mijn tanden en tijgeren maar.
Ik zit naar pakketreizen richting NY of Curaçao te kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Laatste kans US! Kies jouw favoriete zwarte vrijdag geurkaars
Gewoon allemaal bestellen!quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Mensen zijn enger dan herten hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als een wolf niet bang is voor een hert met gewei is hij ook niet bang voor een mens zonder gewei.
Maar het is toch geen vrijdag meer.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zit je op het dak dan?quote:
Nee gewoon mensen in het algemeen, die zijn wat onvoorspelbaarder dan een hert, zeker voor zo'n wolfquote:
GA je dan met het vrachtvliegtuig?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit naar pakketreizen richting NY of Curaçao te kijken
En ik weet niet waarom.
En dan afleveren bij de Primera.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
GA je dan net het vrachtvliegtuig?
Ik zou banger zijn van een burlend hert met een vlijmscherp gewei dan van een mens dat boe zegt op zijn sneakers hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon mensen in het algemeen, die zijn wat onvoorspelbaarder dan een hert, zeker voor zo'n wolf
Maar een hert heeft alleen zijn gewei en zijn draf, een mens kan allerlei voorwerpen oppakken om als wapen te gebruiken en nadenken over de actie die die gaat uitvoerenquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou banger zijn van een burlend hert met een vlijmscherp gewei dan van een mens dat boe zegt op zijn sneakers hoor
Onderschat zo'n boos hert nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een hert heeft alleen zijn gewei en zijn draf, een mens kan allerlei voorwerpen oppakken om als wapen te gebruiken en nadenken over de actie die die gaat uitvoeren
Dat die opeens een kalashnikov uit zijn vachtje tevoorschijn tovertquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderschat zo'n boos hert niet
Daar heb je weinig aan als dat beest met zijn tanden in je broek hangt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een hert heeft alleen zijn gewei en zijn draf, een mens kan allerlei voorwerpen oppakken om als wapen te gebruiken en nadenken over de actie die die gaat uitvoeren
Kies de GEUR VAN NATTE KUT!quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
De mens moet het dan ook niet van kracht hebben, dat zijn fysiek maar weke slappe vleeszakken, maar dankzij inventiviteit zijn we wel de dominantie diersoort gewordenquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Een beetje misplaatst idee van menselijke superioriteit wel
Nou, nou, dat soort taal bezigen we hier niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kies de GEUR VAN NATTE KUT!
Doe normaal joh, zulk taal van een blauwe is echt totaal onacceptabel, hier moeten we een melding van makenquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kies de GEUR VAN NATTE KUT!
Zo'n knoflookhert, hier met die doekoe bigi fasi of ik pak al je moeders yallah.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die opeens een kalashnikov uit zijn vachtje tevoorschijn tovert
Dat klopt. Maar één op éėn tegenover een roofdier maak je als slappe vleeszak echt geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De mens moet het dan ook niet van kracht hebben, dat zijn fysiek maar weke slappe vleeszakken, maar dankzij inventiviteit zijn we wel de dominantie diersoort geworden
Oh ja sorry dit is de Koffietijd chatquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, nou, dat soort taal bezigen we hier niet.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar één op éėn tegenover een roofdier maak je als slappe vleeszak echt geen schijn van kans.
Kijk maar naar alle mensen die verscheurd worden door hun eigen golden retriever.
Dat hij ineens ‘wollah broer’ burlt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n knoflookhert, hier met die doekoe bigi fasi of ik pak al je moeders yallah.
Ja en daarom schieten we meestal alle enge beestje preventief afquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar één op éėn tegenover een roofdier maak je als slappe vleeszak echt geen schijn van kans.
Kijk maar naar alle mensen die verscheurd worden door hun eigen golden retriever.
Afschieten kan ook een manier zijn om ze schuwer te maken. Degene die we niet afschieten dan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en daarom schieten we meestal alle enge beestje preventief af
Een angstcultuur creërenquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afschieten kan ook een manier zijn om ze schuwer te maken. Degene die we niet afschieten dan.
Gewoon Willem-Alexander een dagje met zijn vrinden loslaten in dat bos en je hebt nergens last meer van.quote:
Kan dit ook met mensen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afschieten kan ook een manier zijn om ze schuwer te maken. Degene die we niet afschieten dan.
Vooral de bassist John, Deacon er wat van @essnhillsquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat je dit als band zo even live doet. Gewoon beter dan de studioversie
Ja, met zo'n DHL busjequote:Op zaterdag 30 november 2024 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
GA je dan met het vrachtvliegtuig?
Vooral als je in de selectiecommissie mag zittenquote:
@Haagsquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral de bassist John, Deacon er wat van @:Essnhills
Dit kan het begin van een puntmutsenuurtje zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als je in de selectiecommissie mag zitten
Een zingende naakte kerel in slechts een strak wit bobbelbroekje vonden we toen doodnormaal en dat viel niet eens op, wat dat betreft zitten we weer in de donkere middeleeuwen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat je dit als band zo even live doet. Gewoon beter dan de studioversie
Volgens mij doen ze dat in bepaalde werelddelen nog steeds, misschien loopt daar de proefperiode nogquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben mensen geprobeerd maar dat werd niet bepaald goed ontvangen
ik mention essje omdat deze opmerking een echte top2000 opmerking is. En ik moet niet vergeten om vandaag of morgen even te gaan stemmen..quote:
Volgens mij was dat al begonnenquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kan het begin van een puntmutsenuurtje zijn.
Ik zat al klaar met mijn puntmuts op.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kan het begin van een puntmutsenuurtje zijn.
Binnenkort in Nederland alleen voor de rijkenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al begonnen
Die van mij zit in de was. Ik heb wel een rode puntmuts.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat al klaar met mijn puntmuts op.
waarom?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Binnenkort in Nederland alleen voor de rijken
Was gisteren op het nieuws. Het NOC/NSF geeft geen geld meer aan onder andere het badminton.quote:
oh johquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was gisteren op het nieuws. Het NOC/NSF geeft geen geld meer aan onder andere het badminton.
Of het echt alleen voor de rijken dan betaalbaar gaat worden of het wel mee gaat vallen, weet ik niet zeker. Maar het is wel een domper voor die sport.
In wedstrijdvorm zal het wel meevallen denk ik, als campingsport zal het wel in de top 5 staanquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe populair zou badminton in NL zijn?
Ja toen bestond de Aarde al, toen liepen er nog hele groepen tyrannosaurus rexen rond en die werden dan weer gegeten door quetzalcoatlussen.quote:
Ja, ik ken wel weinig mensen die het in wedstrijdvorm doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In wedstrijdvorm zal het wel meevallen denk ik, als campingsport zal het wel in de top 5 staan
Ik heb het wel eens een jaartje gedaan, samen met de buurman Roel (die leek op David Lee Roth) en zijn mensenschuwe en werkschuwe vriend Frank, Frank was beter in kinderen maken dan in badmintonnen, Roel is inmiddels gescheiden, woont in Oss en is zo gek als een kikker, loopt ook rond met een bevermuts op zijn hoofd, Roel en ik zaten vaak aan de bar bij de bandmintonnie, ja dat was het wel, ik vond het zo raar meuren in zo'n gymzaal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij komt dat baslijntje van Deacon in Another one Bites the Dust uit 1973, van een bekende Motown grand band.
https://faroutmagazine.co(...)ct%20about,by%20Chic's%20'Good%20Times'.quote:A lesser-known fact about the iconic bass riff in Queen’s ‘Another One Bites the Dust’ is that it was directly inspired by Chic’s ‘Good Times’. While ‘Good Times’ features a bright and upbeat bassline, Queen’s version takes a darker turn. The ‘Another One Bites the Dust’ bassline is deeper, more sinister, and subtly shifts the rhythm, giving the song a distinctly different, edgier feel while paying homage to the funk-driven groove of the original.
Mijn neefje van bijna (komende dinsdag is ie jarig) 15 doet datquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ken wel weinig mensen die het in wedstrijdvorm doen
Wil je niet een keer een boek schrijven?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens een jaartje gedaan, samen met de buurman Roel (die leek op David Lee Roth) en zijn mensenschuwe en werkschuwe vriend Frank, Frank was beter in kinderen maken dan in badmintonnen, Roel is inmiddels gescheiden, woont in Oss en is zo gek als een kikker, loopt ook rond met een bevermuts op zijn hoofd, Roel en ik zaten vaak aan de bar bij de bandmintonnie, ja dat was het wel, ik vond het zo raar meuren in zo'n gymzaal.
Nile Rodgers dan toch weer, die zit achter 99,84 procent van alle bassloopjes.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
https://faroutmagazine.co(...)ct%20about,by%20Chic's%20'Good%20Times'.
[..]
Mijn neefje van bijna (komende dinsdag is ie jarig) 15 doet dat
De zin en onzin van de mooie levenquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je niet een keer een boek schrijven?
Zou pre-orderenquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zin en onzin van de mooie leven
meer dan dat ik opheb als ontbijtquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist 4 plakken met grillworst op
Echt een uitgebalanceerd ontbijt
Je hebt niks op?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
meer dan dat ik opheb als ontbijt
quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist 4 plakken met grillworst op
Echt een uitgebalanceerd ontbijt
Een geurboek.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ik ga voor de exclusieve uitgave, met geurkaars.
Is de geur al bekend?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ik ga voor de exclusieve uitgave, met geurkaars.
Laat mijquote:
En dat je dan Igor's zuurkoolhut beschrijft.quote:
correct, Notoir slechte ontbijter hierquote:
Nee, dat is wat uitdagendquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
correct
ik ga zo wel even wat maken, want geen lunch en geen ontbijt dat red ik niet
Nou, super lekker meidquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets chiques met augurk uiteraard.
Zuurkoolsap.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets chiques met augurk uiteraard.
Ik las zuurkoolkutquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat je dan Igor's zuurkoolhut beschrijft.
WILT U AFREKENEN !!!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Wie heeft de zelfscan van de Kruidvat ontdekt?
crispy bacon burger?quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
zal ik vanaaf weer de burger eten ?
Je kan een neusmuts kopenquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van wandeling. Was eigenlijk nog best lekker, alleen beetje frisjes aan de neus.
die hebben wij slangen nodigquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan een neusmuts kopen
[ afbeelding ]
ja had in nederland altijd een koude neusquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die hebben wij slangen nodig
quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
behalve dan extreem rijke slangen die naar warme landen verhuizen
#Memory unlocked.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#Memory unlocked.
Mijn zwager had ooit zo'n mutsje op, maar dan ergens anders, tijdens een verjaardagsfeestje (US zijn fam. is niet zo van de kringverjaardagen) en zijn wilde tante Bep begon te hyperventileren en te zweten van de pret.
Befbescherming.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga ik zo ook maar eens doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, hallo weer allemaal.
Even de chinees opwarmen
Even de maden kapot bakken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, hallo weer allemaal.
Even de chinees opwarmen
Dat is het dubbele...quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je er heel veel van hebt maakt het allemaal niet zoveel uit Etto.
en net zoals Vlinder leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is het dubbele...
Je weet dat het waardevast is, maar toch
poepkikker, vastquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:35 schreef bitterbal het volgende:
Heb een vreemde kikker hier buiten zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vreten ze op daar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:35 schreef bitterbal het volgende:
Heb een vreemde kikker hier buiten zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit ie zo om het hoekje naar de straat te staren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zit die daarom hier. ik eet hem niet op
bibberend als er thai voorbij rijdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ie zo om het hoekje naar de straat te staren.
Gaat ie keihard gillen zo.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bibberend als er thai voorbij rijden
wat moet ik nou met een beagle?quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:42 schreef mschol het volgende:
en ben je aan het kijken voor een beagle @:bitterbal?
beetje gezelschap?quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moet ik nou met een beagle?
ja heb ik denk ik liever een andere hond. Maar voorlopig niet. Huis is te klein, en heb hier die 5 andere honden wonenquote:
ohh daar doel je opquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:51 schreef mschol het volgende:
of was die folder op de foto van een lokale eettent die gebakken beagle aanbied?
Ongeveer 36000 leden (cijfers 2021).quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
dat zijn zwerversquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik denk ik liever een andere hond. Maar voorlopig niet. Huis is te klein, en heb hier die 5 andere honden wonen
oh, stuk minder spannendquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh daar doel je op![]()
Nee dat zijn hondensnacks :p
Dat is echt alleen leuk op vakantie.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat ook een tijdje aan badmintonnen te denken maar ik sla dat ding gewoon van me af zonder te richten.
ja maar dan kan je geen hond hier in huis nemen, dat gaat niet goedquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn zwervers
[..]
oh, stuk minder spannend
hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is echt alleen leuk op vakantie.
Padel schijnt ook hip te zijn. Maar wat dan het verschil met tennis is??? En er is weer een nieuwe: pickleball.
net zoals vliegen meppenquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat ook een tijdje aan badmintonnen te denken maar ik sla dat ding gewoon van me af zonder te richten.
Badminton is relatief een goedkope sport. Maar hopelijk gaat de bond bezuinigingen op hun eigen kosten en niet het tekort nu bij de verenigingen plaatsen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was gisteren op het nieuws. Het NOC/NSF geeft geen geld meer aan onder andere het badminton.
Of het echt alleen voor de rijken dan betaalbaar gaat worden of het wel mee gaat vallen, weet ik niet zeker. Maar het is wel een domper voor die sport.
Dit is een vrij nuffig probleem op de huidige wereld, mensen hebben overal een mening over zonder er verstand van te hebben.quote:
hear hearquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een vrij nuffig probleem op de huidige wereld, mensen hebben overal een mening over zonder er verstand van te hebben.
Zolang ze het als een mening presenteren is het allemaal prima.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een vrij nuffig probleem op de huidige wereld, mensen hebben overal een mening over zonder er verstand van te hebben.
Ja zodra je netjes opzij stapt als iemand anders een veel betere mening heeft.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ze het als een mening presenteren is het allemaal prima.
jawel zeer populaire sport in aziequote:Op zaterdag 30 november 2024 13:04 schreef bitterbal het volgende:
misschien nog nooit professioneel badminton gezien?
Waarom vrouwen dat doen dat weet niemand.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
verrassend weer, heb je nu alle eettentjes gehad, ze zullen je wel kennen nu?quote:
nee zijn er zoveel karzaiquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
verrassend weer, heb je nu alle eettentjes gehad, ze zullen je wel kennen nu?
denk dat ik zo een paar oestertjes ga halen
ja is ook wel handig, goedemorgen mevrouw bal uw bordje staat weer klaar, en zo leer je ook wat mensen kennen natuurlijk in een vreemd ladquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zijn er zoveel karzaiEn ben gewoonte dier dus eet meestal op dezelfde plekken als ik weet dat het lekker is
das mij nog niet gebeurdquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:08 schreef CherryLips het volgende:
En dan sla je lekker hard en zit die kutshuttle in je racket vast
ja en geeft je wat routine in het leven. Zo zonder werk is dat een beetje lastigquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja is ook wel handig, goedemorgen mevrouw bal uw bordje staat weer klaar, en zo leer je ook wat mensen kennen natuurlijk in een vreemd lad
ja hebt al bloed gegeven, de straathondjes koekjes gegeven, leert de taal, strand schoon gemaaktquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en geeft je wat routine in het leven. Zo zonder werk is dat een beetje lastig
Wij blijven hier wel braaf door 5 dagen werk iedere week.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en geeft je wat routine in het leven. Zo zonder werk is dat een beetje lastig
Ze doet meer dan ikquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hebt al bloed gegeven, de straathondjes koekjes gegeven, leert de taal, strand schoon gemaakt
kan de gemiddelde marokkaan hier een voorbeeld aan nemen
ja das wel zoquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hebt al bloed gegeven, de straathondjes koekjes gegeven, leert de taal, strand schoon gemaakt
kan de gemiddelde marokkaan hier een voorbeeld aan nemen
iemand moet het doen iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij blijven hier wel braaf door 5 dagen werk iedere week.
ik doe het met 30 uur p/w, zou ook mijn appartementje kunnen verhuren en in thailand gaan zittenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij blijven hier wel braaf door 5 dagen werk iedere week.
Nee joh daarvoor heb jij niet genoeg geld.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe het met 30 uur p/w, zou ook mijn appartementje kunnen verhuren en in thailand gaan zitten
Hoeveel geld moet je ervoor hebben? Asking for a friend.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh daarvoor heb jij niet genoeg geld.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh daarvoor heb jij niet genoeg geld.
Dat realiseren mensen zich niet bewust. Elk probleem ligt bij de overheid in Nlquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:16 schreef bitterbal het volgende:
het is ook zo dat er hier vanuit de overheid natuurlijk veel minder wordt geregeld dan in NL. Dus zo'n strand blijft vies en die honden zijn ons probleem
In nederland pakt de overheid vrijwel alles op
Dennk voor dit eiland moet je wel 1200 euro hebben per maand en dan kan je niet echt gekke dingen doenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel geld moet je ervoor hebben? Asking for a friend.
Als je je huis in de verhuur gooit moet je het wel kunnen redden in Thailand. Ballie kent vast nog wel wat adresjes. En jij kunt ook nog gewoon remote werken, dus helemaal ideaal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter de grote bedrijven er de schuld van gevenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat realiseren mensen zich niet bewust. Elk probleem ligt bij de overheid in Nl
Laatst nog met dat nieuws dat kinderen te dik zijn:
Ja de overheid doet er niks aan!einzeinz.
Een schijntje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dennk voor dit eiland moet je wel 1200 euro hebben per maand en dan kan je niet echt gekke dingen doen
quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is toch zo!quote:
Oh ja ook zo’n mooie, ja dat doen McDonald’s en coca cola!quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter de grote bedrijven er de schuld van geven
Je kunt van mensen helaas niet (altijd) verwachten dat ze de verstandige keuzes maken. Dan zit je later weer met allerlei kosten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja ook zo’n mooie, ja dat doen McDonald’s en coca cola!
Karzai loopt gewoon binnen als hij zijn appartement verhuurt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is toch zo!
Nou je moet bv minimaal een jaar kunnen uitzingen. Dus passieve inkomsten EN 30K eigen geld.
Of voldoende passieve inkomsten voor je vaste kosten + leefgeld + pensioen.
Lijkt me ook niet echt een probleem in Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karzai loopt gewoon binnen als hij zijn appartement verhuurt.
Als het minstens 1200 per maand is, heb je aan 30.000 toch genoeg?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is toch zo!
Nou je moet bv minimaal een jaar kunnen uitzingen. Dus passieve inkomsten EN 30K eigen geld.
*begint te zagenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
@:Citizen.Erased nou niet gaan boren hè
Prostituee of drugsuithaler erin en klaar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt een probleem in Amsterdam.
Als hij in Thailand zit verdiend hij niks meer en kan hij zijn vaste kosten op een gegeven moment niet meer betalen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karzai loopt gewoon binnen als hij zijn appartement verhuurt.
Zit je dus in een hete gevangenis, joe piequote:Op zaterdag 30 november 2024 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dennk voor dit eiland moet je wel 1200 euro hebben per maand en dan kan je niet echt gekke dingen doen
Influencer wordenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als hij in Thailand zit verdiend hij niks meer en kan hij zijn vaste kosten op een gegeven moment niet meer betalen.
Misschien lezen ze wel mee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Nou wordt er getimmerd. Ze luisteren!
Influencen op de darkweb, hoe drogeer ik meisjes en neem ze mee naar mijn hotel.quote:
Zijn gewoon werkgeluiden, hebben je ouders je teveel M&M's gegeven of wat?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Nou wordt er getimmerd. Ze luisteren!
Komt gewoon doordat jij het bent.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien lezen ze wel mee.
Denk dat karzai zijn woning voor minimaal 2000 kan verhurenquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is toch zo!
Lastig om genoeg volgers te krijgen daar lijkt me. Kun je beter op Instagram of Tiktok beginnen en ze dan langzaam naar darkweb brengen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Influencen op de darkweb, hoe drogeer ik meisjes en neem ze mee naar mijn hotel.
Even z'n eigen hypotheek eraf.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat karzai zijn woning voor minimaal 2000 kan verhuren
Ja we weten natuurlijk niet wat hij aan kosten heeftquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even z'n eigen hypotheek eraf.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:36 schreef bitterbal het volgende:
K moet eens rekenen wat ik hier uitgeef nu. Zou het nu eigenlijk niet weten
"insufficient funds'quote:
nee dat red ik niet zou denk ik 800 euro over hebben danquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat jij zomaar die referentie snaptquote:
Oeh fancy, ben benieuwd of je daar verschil in proeftquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:47 schreef Karzai het volgende:
hoezo niet genoeg geld bokkenlul
Flesje champagne en een oesterpakket gehaald, 2 Nederlandse 2 Franse en 2 Ierse[ afbeelding ]
ik ben ook benieuwd jezelf een beetje verwennen af en toe, eet smakelijk straksquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh fancy, ben benieuwd of je daar verschil in proeft
Ik ga vanavond gratin eten met salade en sperziebonen en een vega kippetje
Zo'n langzaam dagje en langzaam eten is dan echt genieten. Thanks! Jij ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd jezelf een beetje verwennen af en toe, eet smakelijk straks![]()
ik eet ze vanavond pasquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n langzaam dagje en langzaam eten is dan echt genieten. Thanks! Jij ook
quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek een woordgrapje over kleren én instrumenten![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:50 schreef Karzai het volgende:
ik moest beginnen met de nederlandse daarna de franse en als laatst de ierse zei ze
Idemquote:
ja qua smaak zijn de ierse het sterkst blijkbaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Idemmisschien nog wat stoofperen klaarmaken in de tussentijd
Best lastquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Idemmisschien nog wat stoofperen klaarmaken in de tussentijd
Hmmquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja qua smaak zijn de ierse het sterkst blijkbaar
Er zijn mensen die het lekkerste als eerste etenquote:
Die hebben blijkbaar nog de gedachtegang van een kleuterquote:Op zaterdag 30 november 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm
[..]
Er zijn mensen die het lekkerste als eerste eten![]()
![]()
![]()
Er zijn mensen voor minder aan een boom opgeknooptquote:En er zijn ook mensen die je laatste lekkerste 'restje' opeten want 'hahaha vind je vast niet lekker he'![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hebben blijkbaar nog de gedachtegang van een kleuter
[..]
Er zijn mensen voor minder aan een boom opgeknoopt
quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
Wij hebben trouwens kaartjes voor Down the Rabbit Hole @:citizen.erased, ben benieuwd en heel veel zin in
Deed Brian ook May?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral de bassist John, Deacon er wat van @:Essnhills
gezellige dromen heb jijquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde vannacht dat er aliëns kwamen. Eerst iedereen in paniek want invasie!
Maar toen bleken ze vriendelijk dus iedereen opgelucht.
En toen gedroeg Trump zich als een randdebiel en raakte iedereen weer in paniek want wat als bij de aliëns boos zou maken?
Pak je oormutsen er anders bijquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:24 schreef Nizno het volgende:
moet zoeken naar mn mutsdinges.... geen idee waar ik die vorig jaar heb gedumpt
Welke artiesten?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Line-up van DTRH word ik ook best wel vrolijk van
En, ga je ze halen of toch niet?quote:
bang die kwijt te raken met 20km fietsenquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pak je oormutsen er anders bij
Vastbinden danquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
bang die kwijt te raken met 20km fietsen
Ja fantastischquote:
onder mn mutsendinges... maar ja dan moet ik die dus eerst vindenquote:
Gewoon voor iedere dag een hele kalender kopenquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou iedereen hier zo'n chocoladekalender moeten kopen. Ben benieuwd wie het trouwst blijft
ligt eraan, mag ik daarnaast nog gewone repen chocolade halen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou iedereen hier zo'n chocoladekalender moeten kopen. Ben benieuwd wie het trouwst blijft
Toegestaan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan, mag ik daarnaast nog gewone repen chocolade halen?
ow dan zou ik het wel kunnen. willen niet, kunnen welquote:
dan easyquote:
Wat voor chocolade was dat, met koffie en munt smakenquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan easy
had er vorig jaar een voor drop ballen
die gingen best lang mee
maar ik eet de koffie en munt smaken niet dus in die categorie was ik niet trouw
Bahquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:35 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)taart-at-hema-335783
Ohquote:
Hier hebben we genoeg munt liefhebbers.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan easy
had er vorig jaar een voor drop ballen
die gingen best lang mee
maar ik eet de koffie en munt smaken niet dus in die categorie was ik niet trouw
het was drop in bal vormquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor chocolade was dat, met koffie en munt smaken
Ah ja, zulke dingen heeft Venco hier een paar jaar geleden ook proberen te slijten, was geloof ik geen succesquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was drop in bal vorm
soms ook met chocolade smaak
https://lakridsbybulow.co.uk/liquorice-with-chocolate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |