SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En in het vorig topic toen wel?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kan het plaatje in de op niet zien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kan het plaatje in de op niet zien![]()
In 40+ ging het hier gister ook over omdat daar ook bleek dat niet iedereen foto's kan zien bij berichtenquote:Smile, it's free therapy.![]()
Ff naar buiten ben je zo weer wakkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, beetje duf maar dat komt ook wel weer goed.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Even de slaap uit je ogen wrijven en eenquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, beetje duf maar dat komt ook wel weer goed.![]()
![]()
Ja, soms heb ik een wit balkje. Dan denk ik altijd dat dat komt omdat ik mobiel zit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In 40+ ging het hier gister ook over omdat daar ook bleek dat niet iedereen foto's kan zien bij berichten
Maar bij deze krijg ik ook een gewoon een foutmelding als ik de link in een browser plak.
Maar bijCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij komt in 40+?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In 40+ ging het hier gister ook over omdat daar ook bleek dat niet iedereen foto's kan zien bij berichten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Of moet hij even een plens water in z'n gezicht.....quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff naar buiten ben je zo weer wakkerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Sow de tering, frisjes ja!quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff naar buiten ben je zo weer wakker![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: