abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215761846
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Tribalistische mindset. In de realiteit maakt het niet uit of Assad er zit of dat HTS het overneemt. Voor sommigen wordt het slechter, voor anderen wordt het beter. Het hangt er dus net vanaf wie je spreekt.
Het is een kwestie van tijd voordat HTS strenger dan het Syrische regime wordt. Nu mogen mensen blijkbaar nog naar de kerk. Straks niet meer.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215762010
twitter
pi_215762183
Is dit allemaal gecoördineerd met de NAVO?

Rutte gaat op bezoek in Turkije, gaat daarna naar de VS. Drie dagen later breekt de pleuris uit in Syrië.
twitter
pi_215762297
twitter
pi_215763296
De rebellen doen goed hun best om te laten zien dat ze pro-Christen zijn. Er is zelfs een kerstboom opgetuigd.

twitter
  woensdag 4 december 2024 @ 08:41:29 #256
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215763412
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:26 schreef polderturk het volgende:
De rebellen doen goed hun best om te laten zien dat ze pro-Christen zijn. Er is zelfs een kerstboom opgetuigd.

[ x ]
Ja, marketing is die taqiya plegende moslims natuurlijk niet vreemd. Ze weten dat Anne-Fleur en de Britse, Duitse en Franse variant daarvan dan leuke artikeltjes gaan schrijven over tolerantie en dat bij de volgende Jodenjacht weer gewezen kan worden naar het "inclusieve" karakter in Syrië zodat de schuld toch echt weer bij de Joden ligt.

Wat er gebeurt als de strijd in Syrië voorbij is en de camera's uit, daar schrijven de Anne-Fleurtjes vervolgens natuurlijk niet over.
  woensdag 4 december 2024 @ 09:06:35 #257
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215763616
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ja, marketing is die taqiya plegende moslims natuurlijk niet vreemd. Ze weten dat Anne-Fleur en de Britse, Duitse en Franse variant daarvan dan leuke artikeltjes gaan schrijven over tolerantie en dat bij de volgende Jodenjacht weer gewezen kan worden naar het "inclusieve" karakter in Syrië zodat de schuld toch echt weer bij de Joden ligt.

Wat er gebeurt als de strijd in Syrië voorbij is en de camera's uit, daar schrijven de Anne-Fleurtjes vervolgens natuurlijk niet over.
Of kijk even naar Afghanistan, waar de Taliban plechtig beloofde niet zo naar te doen als de vorige Taliban.

https://eenvandaag.avrotr(...)-gaat-steeds-verder/

"We zijn dan wel een extremistische islamistische beweging, maar we gaan heus waar heel lief zijn en geen minderheden onderdrukken als we Syrië in handen hebben."
pi_215764997
De Syrische rebellen zijn opgeleid door Oekraïnse inlichtingendiensten in het produceren van drones.
twitter
pi_215765125
WTF?

twitter
pi_215765769
Het is grappig dat omdat Syrië zo op de achtergrond is verdwenen en het al jaren relatief rustig is, dat mensen vergeten zijn waar de hele ellende nou ook alweer over ging, waardoor in de media men gedwongen is om Syrië conflict explainer artikelen te publiceren.

Dit is een goede interview dat zon beetje alles behandelt dat relevant is. Van 17:25 tot 1:19

TLDW it's complicated

Bekijk deze YouTube-video
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 december 2024 @ 12:44:57 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215765891
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 4 december 2024 @ 12:59:35 #262
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215766023
twitter

Nou lanceren maar die handel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215766172
Dit is ook wel een goede samenvatting wat er gaande is.
Oa. Assad die in de keuken aan het koken is :')

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215766179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:59 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Nou lanceren maar die handel
Naar Turkije verschepen en reverse engineeren ;)

Tijgertje al gespot? :M
-Rabia Al-Basri
pi_215766552
Assad of HTS?

Kissinger:"it's a pity both sides can't lose".
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215768137
"de rebellen werken voor de israelis"

deze analist vat goed samen wat de israelische positie is.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215768989
Ik heb niet gekeken. Assad, Iran en Rusland zijn 1 blok.
Khaddafi en Saddam waren niet pro-Rusland en/of pro-Iran en/of pro-Syrië.
Ik zie het meer als tactical retreat. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215769228
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:21 schreef polderturk het volgende:

Rutte gaat op bezoek in Turkije, gaat daarna naar de VS. Drie dagen later breekt de pleuris uit in Syrië.
[ x ]
Rutte heeft de afgelopen weken drie maal met Yoon zitten te overleggen, hoe je bijvoorbeeld niks van een parlement hoeft aan te trekken en een kabinet moet laten ploffen, zodat je daarna in alles bijna de vrije hand hebt.
pi_215769294
een paar sdf commandanten ten oosten van de eufraat waren kennelijk iets te enthousiast door de asssdisten ten zuiden van de eufraat aan te vallen en zijn dus teruggefloten. niet verrassend omdat het sdf de balans tussen de amerikanen en de russen moet zien te bewaren.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215769368
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:21 schreef polderturk het volgende:

[ x ]
de navo heeft met oekraine al genoeg te doen, die kunnen echt geen extra kopzorgen gebruiken. nu helemaal met trump. het heeft er toch alle schijn van dat HTS gewoon dit offensief zelf heeft doorgedrukt, omdat ze zwakheden in de assadistsische linies hebben gespot.ik denk dat ze de turken alleen hebben geinformeerd wat ze zouden doen. het SNA, dat wel onder controle is van de turken is opportunistisch pas gaan bewegen toen het offensief al vol onderweg was.
-Rabia Al-Basri
pi_215769909
Voor het eerst is het Russische vliegveld aangevallen.het vliegveld is tot op 30 km benaderd. In het bereik van artillerie en drones dus. Niet veilig meer.

twitter
pi_215769973
twitter
pi_215770002
Luchtmacht basis in Hama zou met Kamikaze drones gebombardeerd worden.

twitter
pi_215770104
twitter

Kantoor van Suheil is overgenomen.
twitter
pi_215770160
Misschien moeten de rebellen eerst Hama omsingelen.

Even een poll toevoegen.

POLL

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')