SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wat een goed opgevoed kindquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Yesse het volgende:
kind (2) wordt net wakker en wilde per se europapa luisteren en ging dansen “met de vuisten” (zijn manier om te gabberen
) en dat alles in slaapzak
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef NailQueen het volgende:
In Grunn is het meeste overgewicht
We hebben happy hardcore geprobeerd en dat beviel ook ::D Hij wordt ook opgevoed met kerstliedjes en de pinguīndansquote:
Trots op je.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben daar gelukkig niet een van
Pinguindans?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben happy hardcore geprobeerd en dat beviel ook ::D Hij wordt ook opgevoed met kerstliedjes en de pinguīndans
Ja, jaar gaat weer hard.quote:Op zondag 1 december 2024 13:04 schreef NailQueen het volgende:
Hoezo is het nu al december?
Het voelt als gisteren dat Europapa uitgebracht werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen, schiet er maar op![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 15:09 schreef molloot200 het volgende:
Stemlijstje genot (ik vrees dat je goed kan zien dat ik van deze eeuw ben aan m'n lijstje, sorry alvast)
DodenritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen, schiet er maar op
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Niet het allerbeste nummer dat ik ooit heb gehoordquote:Op zondag 1 december 2024 07:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kindermuziek
Bekijk deze YouTube-video
Waar naartoe? Moet ik me alvast voorbereiden op z'n komst?quote:Op zondag 1 december 2024 20:03 schreef GeorgeM het volgende:
Robert Doornbosch stopt bij het Race Café, hij gaat emigreren
quote:Op zondag 1 december 2024 15:09 schreef molloot200 het volgende:
Stemlijstje genot (ik vrees dat je goed kan zien dat ik van deze eeuw ben aan m'n lijstje, sorry alvast)
Moet dat? Er zit niets in wat ik walgelijk vind, dus top lijst. Alleen vind ik jouw liedkeuze van Radiohead erg verrassned!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen, schiet er maar op
Nee hoor, hij gaat naar Dubai.quote:Op zondag 1 december 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar naartoe? Moet ik me alvast voorbereiden op z'n komst?
Nee gelukkig niet!quote:Op zondag 1 december 2024 20:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat naar Dubai.
Of heb je daar ook een huis?
Gaat ie al die meubels waar hij reclame mee gemaakt heeft ook meenemen? Dat kost toch een container extra.quote:Op zondag 1 december 2024 20:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat naar Dubai.
Of heb je daar ook een huis?
Ik zal het hem vragenquote:Op zondag 1 december 2024 21:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gaat ie al die meubels waar hij reclame mee gemaakt heeft ook meenemen? Dat kost toch een container extra.
Oeh, wel benieuwd waarom je dat een verrassende keuze vindtquote:Op zondag 1 december 2024 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet dat? Er zit niets in wat ik walgelijk vind, dus top lijst. Alleen vind ik jouw liedkeuze van Radiohead erg verrassned!
"Ga die wereld uit!"quote:Op zondag 1 december 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Een crosspost over mijn recensie van S10:
S10 was mooi
Ik kende niet alle liedjes dus in het begin moest ik er even in komen (alles klonk beetje hetzelfde) maar daarna kwam het goed op gang. Dans mij naar huis en Nooit meer spijt deed ze met elektrische gitaren en dat klonk erg lekker
Haar cover van Kronenburgerpark was ook erg goed. Ze was duidelijk een beetje hees in haar stem maar ze zat goed in haar liedjes. Ze praatte weinig met het publiek, af en toe een verhaaltje, en liet vooral de muziek spreken.
Verrassned, niet verrassend. Kijk maar eens naar hoe jij het liedje gespeld hebt!quote:Op zondag 1 december 2024 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh, wel benieuwd waarom je dat een verrassende keuze vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |