SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Keihard bolken en een film of serie kijken denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
Mensen nog spannende plannen voor de vrijdagavond hier?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga ik hier niet postenquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
Mensen nog spannende plannen voor de vrijdagavond hier?![]()
![]()
Niet verkeerd!quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Keihard bolken en een film of serie kijken denk ik![]()
![]()
Idemquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Keihard bolken en een film of serie kijken denk ik![]()
![]()
Gezelligquote:
Jij ook al met die serie begonnen. Die ik gisteren keek?
Ben Youtube aan het kijken, verder idd ook bolken en misschien House of the dragon opnieuw kijken.quote:
Mini is nu bij z'n mama. Wel stil in huis zo...![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zelf nooit gezien die serie..quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben Youtube aan het kijken, verder idd ook bolken en misschien House of the dragon opnieuw kijken.
Mini is nu bij z'n mama. Wel stil in huis zo...
Zondag of maandag is hij weer bij jou?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Helaas maandag pas weer, hij vindt dat zelf ook te lang duren.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf nooit gezien die serie..
Zondag of maandag is hij weer bij jou?![]()
Ah.. zegt eigenlijk ook wel wat.. dat ie het stukken fijner vindt bij jou ( wat ook wel logisch is )quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas maandag pas weer, hij vindt dat zelf ook te lang duren."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah.. zegt eigenlijk ook wel wat.. dat ie het stukken fijner vindt bij jou ( wat ook wel logisch is )
Ja om diverse verschillende redenen.![]()
![]()
Nee wel al in m'n lijst gezetquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gezellig
Jij ook al met die serie begonnen. Die ik gisteren keek?
Is ie nog steeds leuk?![]()
[quote]Op vrijdag 29 november 2024 19:53 schreef Rob het volgende:
alles
[sub]Maar hoofdzakelijk het licht[/sub]
[/quote]
Ah, minder spannend!![]()
![]()
Ja best spannend ookquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee wel al in m'n lijst gezet
Is ie nog steeds leuk?![]()
of januari, februari en maartquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kunnen we schaatsen in december![]()
Oh niks van gelezen of gezienquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft vannacht al gevroren.
Zag ik toen ik vanmorgen langs bevroren autoruiten fietste.
"In juni straalt de zon vol vuur,
het leven bloeit in ieder uur.""Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey ToT. Nog steeds zo rustig hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi hoiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jusquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: