SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ajajI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
* gebrokenglas bolkt LovelyAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Vivo per leiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pieten bingoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
CombinatieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
HihaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gaan staan demonstreren bij een optocht voor kinderen is kinderachtig
R.I.P DTS.![]()
Sowiesoquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan staan demonstreren bij een optocht voor kinderen is kinderachtig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan staan demonstreren bij een optocht voor kinderen is kinderachtig![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hulloquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Talk of the Townquote:
Hoi hoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat betekent ToT gewoon toch?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hullo PinDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee daar trappen we niet inquote:
Ja waar staat ToT eigenlijk voor?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja, dat is 'ie wel ja
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Wil ik ook wel weten hehequote:Op vrijdag 29 november 2024 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja waar staat ToT eigenlijk voor?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja waar staat ToT eigenlijk voor?![]()
Nee daar trappen we niet inquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O echt?quote:![]()
![]()
Het is prachtige muziek. Je moet wel even in de stemming zijn (of in de stemming komen), dat wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker! :Yquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O echt?![]()
![]()
Het is prachtige muziek. Je moet wel even in de stemming zijn, dat wel.
Dat album Aégis is mijn favoriet, maar dit album is ook erg goed!
Maar in dat genre is echt zo ontzettend veel meer moois te vinden!![]()
![]()
Ik ben helaas nooit in die stemmingquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O echt?![]()
![]()
Het is prachtige muziek. Je moet wel even in de stemming zijn (of in de stemming komen), dat wel.![]()
![]()
Jij bent alijd in de bolkstemming!quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben helaas nooit in die stemming
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent alijd in de bolkstemming!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:59 schreef Lovely het volgende:
Zuurkool vanavond,hoef het alleen ff op te warmenquote:![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
En als Akwasi oproept op een vol plein om zwarte piet in het gezicht te schoppen is het opeens een woordkunstenaar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee vind ik ook niet kunnenquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En als Akwasi oproept op een vol plein om zwarte piet in het gezicht te schoppen is het opeens een woordkunstenaar.![]()
Apart weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar gaan we ons vandaag eens over druk maken. Oorlogen, honger, armoede, inflatie, bondage die gaat stoppen? Nee, zwarte piet![]()
![]()
Nee sunneklaas eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:41 schreef devzero het volgende:
Waar gaan we ons vandaag eens over druk maken. Oorlogen, honger, armoede, inflatie, bondage die gaat stoppen? Nee, zwarte pietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In Amerika?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:41 schreef devzero het volgende:
Waar gaan we ons vandaag eens over druk maken. Oorlogen, honger, armoede, inflatie, bondage die gaat stoppen? Nee, zwarte piet![]()
![]()
Oh de combinatie met stroop ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
Of misschien de helft met piccalilly en de andere helft met stroop ...
Doe je er ook augurk, zilveruitjes, gesnipperde ui en gebakken ui door?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waar is @KoningWouter eigenlijk? Die heb ik ook al een tijdje niet gezien?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Misschien een gebakken uitjequote:Op vrijdag 29 november 2024 17:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh de combinatie met stroop ken ik niet.
Doe je er ook augurk, zilveruitjes, gesnipperde ui en gebakken ui door?![]()
![]()
Ja eens dat zei Jan Roos ook en is daarom nu opgepakt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:48 schreef maily het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker sunneklaas vieren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hopelijk heel druk met Lego en programmerenquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Waar is @:KoningWouter eigenlijk? Die heb ik ook al een tijdje niet gezien?![]()
![]()
Dat zal vast niet alleen daarom zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens dat zei Jan Roos ook en is daarom nu opgepakt.
Verder ken die niet.![]()
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk heel druk met Lego en programmeren
Mis hem wel
Of zitten ze gewoon ergens andersMaar wie weet komt Wouter wel weer een keer langs door de mention
quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Soms he, soms hebben mensen ook weleens Fok!-pauzedit fenomeen komt vreemd op mij over!
Of misschien dat ik het ook eens uit moet testen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jawel powned verslager van vorig jaar zit weer op Ameland nu al eerder ergens undercover.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zal vast niet alleen daarom zijn.
Verder ken die niet.
jan Roos zei daar wat van en is nu opgepakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij doet zijn best maar.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel powned verslager van vorig jaar zit weer op Ameland nu al eerder ergens undercover.
jan Roos zei daar wat van en is nu opgepakt.![]()
Ben er nog!quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Waar is @:KoningWouter eigenlijk? Die heb ik ook al een tijdje niet gezien?
Zit alleen niet zo veel meer op de computer de laatste tijd.![]()
Kan ook.. Maar het lukte mij ookquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik met 1 uur ga beginnen
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben er nog!
Zit alleen niet zo veel meer op de computer de laatste tijd.
Fijn! Ik maakte me even ongerust
Maar niet veel op de pc zitten is soms wel goed!
Lief van je!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn! Ik maakte me even ongerust
Maar niet veel op de pc zitten is soms wel goed!
Ja vind ik ook hoor, ben veel Lego aan het doen en heb alle Lord of the Rings en The Hobbit gekeken de afgelopen weken.![]()
Dit soort shit is wel geinig!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lief van je!
Ja vind ik ook hoor, ben veel Lego aan het doen en heb alle Lord of the Rings en The Hobbit gekeken de afgelopen weken.
Bekijk deze YouTube-video
Veel versies van.![]()
Vanavond ga ik beginnen aan The Rings of Power. Maar die schijnt heel slecht te zijn volgens mijn broertje.![]()
Ah klinkt prima! Ik kan dus weer met een gerust hart gaan slapenquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lief van je!
Ja vind ik ook hoor, ben veel Lego aan het doen en heb alle Lord of the Rings en The Hobbit gekeken de afgelopen weken.
Ga nu zelf ook maar even tv kijken![]()
Ja, ik heb die wel gewoon gekeken en vond het wel meevallen, maar ik heb niet zulke hoge eisenquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond ga ik beginnen aan The Rings of Power. Maar die schijnt heel slecht te zijn volgens mijn broertje.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond ga ik beginnen aan The Rings of Power. Maar die schijnt heel slecht te zijn volgens mijn broertje.Fuck ja, het is echt intens slecht!
Galadriel is een opgefokte puber die overal de beste in moet zijn, en dat is maar 1 van de verschrikkelijke dingen er in.
De (proto-)hobbits zijn sociopathische verschrikkelingen, alles ziet er goedkoop en plastic uit, het acteerwerk is slecht, de verhaallijnen zijn flinterdun enz.![]()
Heeee KWquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben er nog!
Zit alleen niet zo veel meer op de computer de laatste tijd.![]()
![]()
![]()
![]()
De staatsomroep zou daar nooit verslag van doen en het verzwijgen. Gelukkig is er nog eerlijke media als powned en Jan Roos.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel powned verslager van vorig jaar zit weer op Ameland nu al eerder ergens undercover.
jan Roos zei daar wat van en is nu opgepakt.![]()
Haha ja! Kijk ze!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah klinkt prima! Ik kan dus weer met een gerust hart gaan slapen
Ga nu zelf ook maar even tv kijken![]()
![]()
Ik bedoelde of dat in de USA ook speeltquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja? Waarom mag ik me alleen in Nederland druk maken over zwarte piet?![]()
![]()
Damn dat klinkt wel slecht jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]Fuck ja, het is echt intens slecht!
Galadriel is een opgefokte puber die overal de beste in moet zijn, en dat is maar 1 van de verschrikkelijke dingen er in.
De (proto-)hobbits zijn sociopathische verschrikkelingen, alles ziet er goedkoop en plastic uit, het acteerwerk is slecht, de verhaallijnen zijn flinterdun enz.
Nouja ik ga het maar gewoon proberen. Anders stop ik wel na 1 aflevering.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoelde of dat in de USA ook speelt
Nee, zwarte piet is hier net echt een onderwerp. Hoewel "blackface" natuurlijk nog steeds een gevoelig onderwerp is. Geen idee wat daar met Trump aan gaat veranderen. Maar als er iets gebeurt, dan zal Jan Roos daar melding van maken!![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, zwarte piet is hier net echt een onderwerp. Hoewel "blackface" natuurlijk nog steeds een gevoelig onderwerp is. Geen idee wat daar met Trump aan gaat veranderen. Maar als er iets gebeurt, dan zal Jan Roos daar melding van maken!![]()
![]()
![]()
Als je zou zeggen dat het voor 5% van het budget gemaakt is, geloof je het nog.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn dat klinkt wel slecht ja
Nouja ik ga het maar gewoon proberen. Anders stop ik wel na 1 aflevering.
De schrijvers hebben absoluut geen ervaring met het schrijven van een tv-serie (of films).
Hey, maar weet je waarom een boot drijft en een steen in het water zinkt?
Omdat een steen naar beneden kijkt en een boot naar boven!Echt waar hoor!
![]()
Haha precies die tekst zei mijn broertje gisteren ook al (over de boot en de steen)quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat het voor 5% van het budget gemaakt is, geloof je het nog.
De schrijvers hebben absoluut geen ervaring met het schrijven van een tv-serie (of films).
Hey, maar weet je waarom een boot drijft en een steen in het water zinkt?
Omdat een steen naar beneden kijkt en een boot naar boven!Echt waar hoor!
![]()
![]()
En de Hobbits zijn altijd op pad om aan enge monsters te ontkomen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha precies die tekst zei mijn broertje gisteren ook al (over de boot en de steen)
Struikelt er eentje van hen? Ach, laat maar lekker wegrotten!We gaan hem wel in een herdenking om het kampvuur belachelijk maken over hoe hij gestorven is!
![]()
Weer foutmelding kookplaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILER: SpoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
SPOILER: SpoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh en trebuchets kunnen ineens rotsblokken pakweg 2 km hoog en 2 km ver smijten in die serie!
Veel dingen zie je van mijlenver aan komen, maar ik zal wat dat betreft niks spoilen, In ieder geval is de finale van het 1e seizoen bizar!En er klopt ook geen donder van. En als cherry on top krijg je nog een "No shit, Sherlock!" moment!
![]()
![]()
* gebrokenglas bolkt Robquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar veeg ik mijn voeten aan af!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar veeg ik mijn voeten aan af!
Hij is helaas te klein voor bij de voordeur, voor nu ligt hij in de woonkamer!
Ik moet ff kijken wat ik er mee kan doen. Misschien onder mijn bureau omdat de tegels wat koud kunnen zijn als ik die kerstsokken niet aan heb.![]()
![]()
Voeten!!!! Aaaarghhhh !!!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar veeg ik mijn voeten aan af!
@loveyoulongtime![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
Voeten!!!! Aaaarghhhh !!!
@:loveyoulongtime!!!!
![]()
![]()
Veel volk daar, zo eind november?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je hier wel ergens dicht in de buurt![]()
![]()
Ja rechter twee pitjes linker doen het gelukkig wel met dezelfde pan straks maar weer koudblauw bellen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit zegt internetquote:
R.I.P DTS.![]()
Ik zou bellen met coolblue, je verhaal vertellen dat je de kookplaat voor de tweede keer terug hebt gekregen.. de eerste keer zonder stekker en de tweede keer dat je een foutmelding krijgt..quote:
Aangeven dat ze hem mogen ophalen en jij je geld weer terug wilt hebben
Tenminste dat is wat ik zou doen en dan maar in een winkel een kopen..
Ga zo eens proberen eerst rustig eten (kon op de linker pitjes wel verder koken )They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga zo eens proberen eerst rustig eten (kon op de linker pitjes wel verder koken )
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: