Bod waarop?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
Mijn huisquote:
Bezichtigingen gaan goed dus? Goed vooruitzichtquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
We gaan het zien vanmiddagquote:Op maandag 16 december 2024 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bezichtigingen gaan goed dus? Goed vooruitzicht
Men heeft tot einde van de week om te bieden toch? of zit ik nu helemaal fout?quote:Op maandag 16 december 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het zien vanmiddag
Nee, tot 12 uur vandaag. Hoewel er een keuze gemaakt is wil ik nog even niets zeggen omdat het onder voorbehoud is e.d. Maar er is wel flink overbodenquote:Op maandag 16 december 2024 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Men heeft tot einde van de week om te bieden toch? of zit ik nu helemaal fout?
Dan was ik niet op aan het letten. Proficiatquote:Op maandag 16 december 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tot 12 uur vandaag. Hoewel er een keuze gemaakt is wil ik nog even niets zeggen omdat het onder voorbehoud is e.d. Maar er is wel flink overboden
Oké, geen verstand van dit soort zaken, maar dit klinkt toch positief?quote:Op maandag 16 december 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tot 12 uur vandaag. Hoewel er een keuze gemaakt is wil ik nog even niets zeggen omdat het onder voorbehoud is e.d. Maar er is wel flink overboden
Zekerquote:Op maandag 16 december 2024 14:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan was ik niet op aan het letten. Proficiat![]()
Klinkt goed
Heel positief, alleen moet het dus nog officieel worden. Wat gebeurd wanneer de kopers tekenenquote:Op maandag 16 december 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, geen verstand van dit soort zaken, maar dit klinkt toch positief?
Geen saaie weekquote:Op maandag 16 december 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]nee... alle hulpverlening willen nog even voor de feestdagen mij zien... bleh
Super fijn !quote:Op maandag 16 december 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Heel positief, alleen moet het dus nog officieel worden. Wat gebeurd wanneer de kopers tekenen
nee... dat niet...quote:
* TheStigsDutchCousin danst meequote:Op maandag 16 december 2024 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super fijn !Doe ik even een blij dansje voor je
[..]
nee... dat niet...
Zelf slingers ophangen FTW!quote:Op maandag 16 december 2024 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Q
Ja als je het zelf niet doet. Ben helemaal in de war.
Noicequote:Op maandag 16 december 2024 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Mijn huis
Je bent ambtenaar, je doet toch al niets anders.quote:Op maandag 16 december 2024 15:22 schreef DrMarten het volgende:
De zin is wel weer op deze week.
Na vandaag nog 2.5 dag en dan 2 weken uitslapen
Heerlijk voor jequote:Op maandag 16 december 2024 15:22 schreef DrMarten het volgende:
De zin is wel weer op deze week.
Na vandaag nog 2.5 dag en dan 2 weken uitslapen
Daar heb je op zich een punt. Al slaap ik niet op werk. Kijk vooral veel naar buiten en overpeins of ik een uurtje vrij zal nemenquote:Op maandag 16 december 2024 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent ambtenaar, je doet toch al niets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |