Snap ikquote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah komt wel goed. Zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en mijn huis verkocht is
quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef DrMarten het volgende:
2 keer zeiknat geregend op 1 ochtend. Topdag tot nu toe
Ik moet later vandaag twee keer 8 km fietsen.quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef DrMarten het volgende:
2 keer zeiknat geregend op 1 ochtend. Topdag tot nu toe
Staat het al te koop? Of heb je al een bod en ga je de koopovereenkomst tekenen?quote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah komt wel goed. Zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en mijn huis verkocht is
Eind deze week komt het op funda als het goed isquote:Op maandag 2 december 2024 10:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Staat het al te koop? Of heb je al een bod en ga je de koopovereenkomst tekenen?
Ja welke van de 2?quote:Op maandag 2 december 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind deze week als het goed is
Zie editquote:Op maandag 2 december 2024 10:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja welke van de 2?Te koop neem ik aan. Leuk
spannend
Moet je vriendin ook nog een huis verkopen?
Hoezo nu al stress? Hebben jullie zelf al iets gevonden? Denk dat dat meer stress gaat zijnquote:Op maandag 2 december 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie edit
Nee, die heeft huur.
Spannend en stress, ik ben blij als het voorbij is
We hebben allang wat gevondenquote:Op maandag 2 december 2024 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo nu al stress? Hebben jullie zelf al iets gevonden? Denk dat dat meer stress gaat zijn
Tof! Proficiatquote:Op maandag 2 december 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben allang wat gevonden
Ik vind dat hele gedoe niets
Alleen schilderwerk en gevelreiniging. En van een muur moet het behang eraf.quote:Op maandag 2 december 2024 12:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tof! ProficiatWat voor iets?
Hhhaha het is veel geregel en gedoe ja, maar krijgt er iets moois voor terug. Zeggen ze
Moet je nog iets verbouwen ofzo?
Waar en voor welke prijs?quote:Op maandag 2 december 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind deze week komt het op funda als het goed is
Tilburg. 259k.quote:
Nee, hoekhuis. 75m2 woonoppervlak.quote:
Maantjequote:
Ja hoor, met jou ook?quote:
Ahw, knuffel?quote:
Ja graagquote:Op maandag 2 december 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, knuffel?
Gewerkt en verdere stappen gezet met verkoop van mijn huis
*knuffelt maantje platquote:Op maandag 2 december 2024 19:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Oh hoe staat het daarmee? !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |