Gaat dat passen?quote:Op zondag 1 december 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super gezellig!
Zo lief geweest dit jaar... zit nu in de trein met twee shoppers en een rugzak vol cadeaus
quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben thuis met alle rijkdommen!
quote:
Klinkt goed! Wat fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehadquote:Op zondag 1 december 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super gezellig!
Zo lief geweest dit jaar... zit nu in de trein met twee shoppers en een rugzak vol cadeaus
quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, een beetjeAlleen niet echt actief.
Badjasbuddy?quote:Op zondag 1 december 2024 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met mn badjasbuddy dan?
En? Al een relatie?quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, een beetjeAlleen niet echt actief.
Hahahahahaquote:
Neuh ook geen relatie maar ik ben ook niet actief op de appsquote:Op zondag 1 december 2024 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Nee
Lol, nee ben er totaal niet mee bezig de laatste jaren. Relaties![]()
Ik doe wel eigenhandig (huehue) de panda's redden van uitsterven.
En hoe gaat het daar dan?
Die apps heb ik een jaar of 2 geleden echt volledig opgegevenquote:Op zondag 1 december 2024 19:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neuh ook geen relatie maar ik ben ook niet actief op de apps
Misschien weer doen voor de kerst
quote:Op maandag 2 december 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hey jij
Beetje zin in deze verse week?
Papierwinkels zijn stomquote:Op maandag 2 december 2024 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, hopelijk is de hele papierwinkel in orde voor mijn huis. Voor de rest wel zin in.
Ah komt wel goed. Zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en mijn huis verkocht isquote:Op maandag 2 december 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Papierwinkels zijn stomsucces ermee
En geniet voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |