Een andere mening er op na houden is nog wel iets anders dan een poging tot brandstichting, vandalisme en diverse bedreigingen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:12 schreef afterburner het volgende:
Het viel me allemaal wel mee, had ergere dingen verwacht....
Hekel aan mensen zoals die Paul, omdat hij anders geaard is, moet ie ook een voorkeurs behandeling krijgen. Dit type aandachtshoeren heb ik niets mee. Wat overigens niets goed praat wat ze bij hem uitgehaald hebben.
Ik snap dat soort types niet zo goed, waarom moet hun geaardheid overal opgeplakt en uitvergroot worden en dat moet iedereen ook maar normaal en oke vinden. Gast het boeit me echt geen reet met wie je het bed induikt, ook al zit/sta je naast me in de kuip. Ik ga naar Feyenoord voor het voetbal, niet vanwege geaardheid of religie en daar gaat het dus mis. Ze willen zelf die apartheid sticker plakken en dan gaan janken, als mensen er een andere mening op nahouden.
Nee, omdat hij anders geaard is lijdt hij direct onder de homofobe fratsen van een deel van de harde kern en in een reactie daarop is hij de Roze Kameraden gestart. Het is dus niet dat hij superspeciaal wilde zijn en de harde kern hierop reageerde.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:12 schreef afterburner het volgende:
Hekel aan mensen zoals die Paul, omdat hij anders geaard is, moet ie ook een voorkeurs behandeling krijgen. Dit type aandachtshoeren heb ik niets mee. Wat overigens niets goed praat wat ze bij hem uitgehaald hebben.
Ik snap dat soort types niet zo goed, waarom moet hun geaardheid overal opgeplakt en uitvergroot worden en dat moet iedereen ook maar normaal en oke vinden. Gast het boeit me echt geen reet met wie je het bed induikt, ook al zit/sta je naast me in de kuip. Ik ga naar Feyenoord voor het voetbal, niet vanwege geaardheid of religie en daar gaat het dus mis. Ze willen zelf die apartheid sticker plakken en dan gaan janken, als mensen er een andere mening op nahouden.
Iets zegt me dat jij er toch wel 'een andere mening op nahoudt'.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:12 schreef afterburner het volgende:
Maar het Feyenoord City project is een hele wijk optrekken zo ongeveer.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel enige allure hebben zo'n stadion anders kan je net zo goed naar AZ of ADO.
Vooral ook te lang gewacht en toen was er opeens een bouwcrisis nationaal en internationaal een bouwkostencrisis en was het project ten dode opgeschreven.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
onverantwoord financieel risico.
ik snap ook alle berichten over dat je meer uit je stadion moet halen, maar de gok daarheen was helemaal doorgedraaid. Er wordt alleen overupside potential gesproken
dus een frame over emotie met het huidige stadion is idd zeer welkom
Je had ergere dingen verwacht dan het mishandelen van een scheidsrechter (en dat onder het tapijt willen vegen), dode ratten met misselijkmakende doodsbedreigingen ("we hopen dat je kinderen krijgt en ze dood gaan aan leukemie") per post versturen naar voorstanders van een nieuw stadion, doodsbedreigingen op spandoeken in de fanzone, Hitler aanbidders, etc.?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:12 schreef afterburner het volgende:
Achteraf gezien was de periode 2013-2018 ideaal geweest om de beslissing te nemen. Nog geen hoge bouwkosten en de club was alweer aan het opkrabbelen uit het dal. Maar toen is er inderdaad teveel vertraging geweest door allerlei redenen. Feyenoord City was daarna qua concept een goed idee, waardoor de gemeente ook helemaal aan boord was, maar de beslissing of het door kon gaan kwam 5 jaar te laat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vooral ook te lang gewacht en toen was er opeens een bouwcrisis en was het project ten dode opgeschreven.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:06 schreef Middelpunt het volgende:
Je had ergere dingen verwacht dan het mishandelen van een scheidsrechter (en dat onder het tapijt willen vegen), dode ratten met misselijkmakende doodsbedreigingen ("we hopen dat je kinderen krijgt en ze dood gaan aan leukemie") per post versturen naar voorstanders van een nieuw stadion, doodsbedreigingen op spandoeken in de fanzone, Hitler aanbidders, etc.?
Het is vooral dat vrijwel alles daarvan al bekend was en zelfs voor een rechter geweest is. Het enige nieuwtje was die scheids.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het woord van de dag is 'bagatelliseren'.
En een groot deel daarvan heeft helemaal niks met Feyenoord te maken. Dat is gewoon een zaak voor justitie.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral dat vrijwel alles daarvan al bekend was en zelfs voor een rechter geweest is. Het enige nieuwtje was die scheids.
Ik ben het met je eens dat de schuld leggen bij minderheden helemaal van de zotte is.quote:
Ja, veel erger.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:06 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Je had ergere dingen verwacht dan het mishandelen van een scheidsrechter (en dat onder het tapijt willen vegen), dode ratten met misselijkmakende doodsbedreigingen ("we hopen dat je kinderen krijgt en ze dood gaan aan leukemie") per post versturen naar voorstanders van een nieuw stadion, doodsbedreigingen op spandoeken in de fanzone, Hitler aanbidders, etc.?
<knip>
Dat Justin Bijlow vrienden heeft in de harde kern was nu ook niet bepaald het punt van deze uitzending. En dat er bij andere clubs ook vanalles aan de hand is/was is niet zo relevant.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:40 schreef Droopie het volgende:
Dat Justin Bijlow vrienden in de harde kern heeft is best normaal als je in Rotterdam geboren bent.
Beste vrienden is wel een beetje pech als jezelf keeper wordt en je vrienden slaan dat pad in.
Er is matig opgetreden door de directie, maar dat is niet schokkend ofzo.
En hey, voor je heet weet zitten er spelers in appgroepen en gaan ze daar uit publiceren.
Voor een Ajax heeft die BOOS aflevering echt dramatisch uitgepakt en de neergang van die club was daarvan het gevolg.
Bij PSV was er vroeger een bestuurslid die kinderen neukte in een park.
Dus het had allemaal veel erger kunnen zijn zonder het probleem te bagataliseren.
Het gaat erom, het is allemaal niet wereldschokkend en we hadden het weekend ook in kunnen gaan met een crisis in de club naar aanleiding van een onderzoek.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:53 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat Justin Bijlow vrienden heeft in de harde kern was nu ook niet bepaald het punt van deze uitzending. En dat er bij andere clubs ook vanalles aan de hand is/was is niet zo relevant.
O, omdat mensen zich in het Ajax-topic niet kunnen gedragen moet Feyenoord hier weer de dupe van zijn. Typisch.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet het er maar mee. Het Ajaxtopic wordt al jaren met dit soort TT geteisterd door jouw roze kameraden.
TT klopt geen reet vanquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O, omdat mensen zich in het Ajax-topic niet kunnen gedragen moet Feyenoord hier weer de dupe van zijn. Typisch.
(Bedankt @:coco )
O, dan ga ik wel een beetje af.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
TT klopt geen reet van
Het is gewoon we willen hasj, coke en Moussa
Nepsupporter!!!!quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O, dan ga ik wel een beetje af.
Zonder dat Amerikaanse kalkoenenvreetfeest was ik er gewoon bij geweest afgelopen dinsdagquote:
Eens, dan ben je al homo en nog voor Feyenoord ook.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel medelijden met die Paul trouwens.
Dat is wel heel sneu.
Gelachenquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, dan ben je al homo en nog voor Feyenoord ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |