abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215716150
Geen blessures erbij, dat is groot nieuws :)
pi_215716229
twitter

:D
Hell To The Liars
pi_215716244
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 15:12 schreef afterburner het volgende:
Het viel me allemaal wel mee, had ergere dingen verwacht....

Hekel aan mensen zoals die Paul, omdat hij anders geaard is, moet ie ook een voorkeurs behandeling krijgen. Dit type aandachtshoeren heb ik niets mee. Wat overigens niets goed praat wat ze bij hem uitgehaald hebben.

Ik snap dat soort types niet zo goed, waarom moet hun geaardheid overal opgeplakt en uitvergroot worden en dat moet iedereen ook maar normaal en oke vinden. Gast het boeit me echt geen reet met wie je het bed induikt, ook al zit/sta je naast me in de kuip. Ik ga naar Feyenoord voor het voetbal, niet vanwege geaardheid of religie en daar gaat het dus mis. Ze willen zelf die apartheid sticker plakken en dan gaan janken, als mensen er een andere mening op nahouden.
Een andere mening er op na houden is nog wel iets anders dan een poging tot brandstichting, vandalisme en diverse bedreigingen.
#12 is not for sale!
  vrijdag 29 november 2024 @ 16:08:57 #94
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215716422
quote:

Hekel aan mensen zoals die Paul, omdat hij anders geaard is, moet ie ook een voorkeurs behandeling krijgen. Dit type aandachtshoeren heb ik niets mee. Wat overigens niets goed praat wat ze bij hem uitgehaald hebben.

Ik snap dat soort types niet zo goed, waarom moet hun geaardheid overal opgeplakt en uitvergroot worden en dat moet iedereen ook maar normaal en oke vinden. Gast het boeit me echt geen reet met wie je het bed induikt, ook al zit/sta je naast me in de kuip. Ik ga naar Feyenoord voor het voetbal, niet vanwege geaardheid of religie en daar gaat het dus mis. Ze willen zelf die apartheid sticker plakken en dan gaan janken, als mensen er een andere mening op nahouden.
Nee, omdat hij anders geaard is lijdt hij direct onder de homofobe fratsen van een deel van de harde kern en in een reactie daarop is hij de Roze Kameraden gestart. Het is dus niet dat hij superspeciaal wilde zijn en de harde kern hierop reageerde.
pi_215716520
quote:

Iets zegt me dat jij er toch wel 'een andere mening op nahoudt'.
pi_215716612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 11:52 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het moet natuurlijk wel enige allure hebben zo'n stadion anders kan je net zo goed naar AZ of ADO.
Maar het Feyenoord City project is een hele wijk optrekken zo ongeveer.
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:00:33 #98
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215716695
Ik sta volledig achter Pauls zoektocht naat erkenning maar ik denk niet dat dit de juiste manier was. Terwijl er juist zo veel winst te behalen valt op het onderwerp.
Met pijn en moeite derde
pi_215716704
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 09:11 schreef snabbi het volgende:

[..]
onverantwoord financieel risico.
ik snap ook alle berichten over dat je meer uit je stadion moet halen, maar de gok daarheen was helemaal doorgedraaid. Er wordt alleen overupside potential gesproken

dus een frame over emotie met het huidige stadion is idd zeer welkom
Vooral ook te lang gewacht en toen was er opeens een bouwcrisis nationaal en internationaal een bouwkostencrisis en was het project ten dode opgeschreven.
pi_215716721
quote:

Je had ergere dingen verwacht dan het mishandelen van een scheidsrechter (en dat onder het tapijt willen vegen), dode ratten met misselijkmakende doodsbedreigingen ("we hopen dat je kinderen krijgt en ze dood gaan aan leukemie") per post versturen naar voorstanders van een nieuw stadion, doodsbedreigingen op spandoeken in de fanzone, Hitler aanbidders, etc.?

En als je reactie op die uitzending heb je vooral een hekel gekregen aan mensen zoals Paul, die er graag voor uit komen dat ze homo zijn?
Heel logisch inderdaad. Dat is ook veel vervelender dan al dat gedrag van die debiele hooligans..

Ik snap die mensen echt niet, die er alles aan doen om te laten lijken dat het allemaal wel meevalt en vooral de schuld leggen bij de minderheden die juist het meeste last hebben van die debielen. Ik snap dat je graag zou willen dat het wel meevalt, want je wilt niet dat je club negatief in het nieuws is, maar je kop in het zand steken gaat daar echt niet bij helpen.

Ik hou echt enorm van deze club maar schaam me toch bijna iedere wedstrijd voor een deel van mn mede supporters. Lange tijd bleef ik volhouden naar mezelf 'het is maar een klein groepje wat het verpest voor de rest'
Maar als het echt maar zo'n klein groepje is, waarom is het dan zo enorm lastig om ze definitief te weren?
Dat kan 2 volgens mij 2 redenen hebben:
1: Feyenoord werkt samen met die debielen en pakt ze dus niet echt aan, omdat ze bang zijn voor nog meer ellende.
2: het is misschien toch niet zo'n heel klein groepje.

Ik vrees steeds meer dat beide punten wel van toepassing zijn.
Voorbeeldje: we liepen onderweg van de tram naar de Kuip, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Go Ahead.
Prachtig weertje en we staan op het punt om kampioen te worden. Kortom, alle reden voor een heerlijk vrolijke en positieve sfeer. En toch loopt daar dan weer een groepje die opeens uit het niets'hamas, hamas joden aan het gas' moet gaan roepen. En dan ook op zo'n agressieve toon dat je het wel laat om er wat van te zeggen.
Wat gaat er in godsnaam fout in die bovenkamer dat je er op zo'n moment aan denkt om dit te gaan doen?

Ander voorbeeld: de wedstrijd tegen Ajax wordt gestaakt omdat Klaassen zn kop bloed vanwege een aansteker. In plaats van je kapot te schamen, vliegen er later in die wedstrijd nog zeker 20 aanstekers het veld op en niemand die elkaar corrigeert.

'kleine' dingetjes misschien maar het zegt wel wat over de achterlijke stoerdoenerij cultuur die bij een deel van de supporters heerst.

En ook nu, na zo'n uitzending is de algehele tendens toch vooral: meer haat naar Tim Hofman en naar homos en Joden in plaats van afschuw van de debiele dingen die ze hebben laten zien in die uitzending.

Ik zeg daarmee echt niet dat alles verschrikkelijk is. Gelukkig gedraagt het overgrote deel zich wel fantastisch en is het nog steeds verreweg de mooiste club met de mooiste supportersgroep maar ik hoop wel dat op een of andere manier deze uitzending er voor gaat zorgen dat we minder van dit achterlijke gedrag gaan zien, hoewel ik ook geen idee heb hoe dat dan moet gaan gebeuren.
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:07:04 #101
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215716722
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Vooral ook te lang gewacht en toen was er opeens een bouwcrisis en was het project ten dode opgeschreven.
Achteraf gezien was de periode 2013-2018 ideaal geweest om de beslissing te nemen. Nog geen hoge bouwkosten en de club was alweer aan het opkrabbelen uit het dal. Maar toen is er inderdaad teveel vertraging geweest door allerlei redenen. Feyenoord City was daarna qua concept een goed idee, waardoor de gemeente ook helemaal aan boord was, maar de beslissing of het door kon gaan kwam 5 jaar te laat.
  Forum Admin vrijdag 29 november 2024 @ 17:10:45 #102
35723 crew  GGMM
pi_215716745
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:06 schreef Middelpunt het volgende:
Je had ergere dingen verwacht dan het mishandelen van een scheidsrechter (en dat onder het tapijt willen vegen), dode ratten met misselijkmakende doodsbedreigingen ("we hopen dat je kinderen krijgt en ze dood gaan aan leukemie") per post versturen naar voorstanders van een nieuw stadion, doodsbedreigingen op spandoeken in de fanzone, Hitler aanbidders, etc.?

Het woord van de dag is 'bagatelliseren'.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:12:54 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215716762
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het woord van de dag is 'bagatelliseren'.
Het is vooral dat vrijwel alles daarvan al bekend was en zelfs voor een rechter geweest is. Het enige nieuwtje was die scheids.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:15:37 #104
474254 GurneyIsBestOke
pi_215716783
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 17:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is vooral dat vrijwel alles daarvan al bekend was en zelfs voor een rechter geweest is. Het enige nieuwtje was die scheids.
En een groot deel daarvan heeft helemaal niks met Feyenoord te maken. Dat is gewoon een zaak voor justitie.
Met pijn en moeite derde
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:33:12 #105
474254 GurneyIsBestOke
pi_215716890
quote:
[lange post]
Ik ben het met je eens dat de schuld leggen bij minderheden helemaal van de zotte is.

De grote vraag is allemaal: wat moet je er mee? Weinig mensen die zitten te wachten op die doorgeslagen groepjes misdadigers en snuivers. De gereedschapskist is voor voetbalclubs echter heel erg beperkt om er wat aan te doen. Ze individueel berechten via justitie gaat tergend langzaam, en in de tussentijd kunnen ze gewoon hun invloed blijven uitoefenen. Als je helemaal niks doet, eisen ze hun invloed op en verlies je helemaal controle. Dus Feyenoord strooit nu wat kruimels, met de hoop dat ze geen brokken maken. Die methode werkt voor nu het best alhoewel incidenten zoals die met de SLO laten zien dat het een lange weg blijft.

Ideaal gezien krijgen voetbalclubs opsporingsbevoegdheden, dan kan je ‘supporters’ zelf sneller berechten en hoef je geen kruimels meer te geven. Maar zolang dat niet het geval is blijft de situatie heel broos.

Het is daarom ook heel frustrerend dat dit soort populistische items worden gemaakt waarin een hoop oude incidenten van inmiddels veroordeelde criminelen, wetenschappelijk ondersteund beleid verplicht door de KNVB en een blunder van een Feyenoord-medewerker op een hoop worden gesmeten om een eenzijdig verhaal te ontwikkelen want het is olie op het vuur en lost niks op.
Met pijn en moeite derde
pi_215717327
quote:

[..]
<knip>
Ja, veel erger.
pi_215717418
Dat Justin Bijlow vrienden in de harde kern heeft is best normaal als je in Rotterdam geboren bent.

Beste vrienden is wel een beetje pech als jezelf keeper wordt en je vrienden slaan dat pad in.

Er is matig opgetreden door de directie, maar dat is niet schokkend ofzo.

En hey, voor je heet weet zitten er spelers in appgroepen en gaan ze daar uit publiceren.

Voor een Ajax heeft die BOOS aflevering echt dramatisch uitgepakt en de neergang van die club was daarvan het gevolg.

Bij PSV was er vroeger een bestuurslid die kinderen neukte in een park.

Dus het had allemaal veel erger kunnen zijn zonder het probleem te bagataliseren.
Hell To The Liars
pi_215717516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:40 schreef Droopie het volgende:
Dat Justin Bijlow vrienden in de harde kern heeft is best normaal als je in Rotterdam geboren bent.

Beste vrienden is wel een beetje pech als jezelf keeper wordt en je vrienden slaan dat pad in.

Er is matig opgetreden door de directie, maar dat is niet schokkend ofzo.

En hey, voor je heet weet zitten er spelers in appgroepen en gaan ze daar uit publiceren.

Voor een Ajax heeft die BOOS aflevering echt dramatisch uitgepakt en de neergang van die club was daarvan het gevolg.

Bij PSV was er vroeger een bestuurslid die kinderen neukte in een park.

Dus het had allemaal veel erger kunnen zijn zonder het probleem te bagataliseren.
Dat Justin Bijlow vrienden heeft in de harde kern was nu ook niet bepaald het punt van deze uitzending. En dat er bij andere clubs ook vanalles aan de hand is/was is niet zo relevant.
pi_215717536
We hebben het wel heel erg lang over een overtrokken uitzending van ons Timmetje.

Morgen gewoon Fortuna slopen.
pi_215717537
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:53 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Dat Justin Bijlow vrienden heeft in de harde kern was nu ook niet bepaald het punt van deze uitzending. En dat er bij andere clubs ook vanalles aan de hand is/was is niet zo relevant.
Het gaat erom, het is allemaal niet wereldschokkend en we hadden het weekend ook in kunnen gaan met een crisis in de club naar aanleiding van een onderzoek.
Hell To The Liars
pi_215717544
At the end of the day we are all human beings.

Behalve Tim Hofman. Die niet.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:26:54 #112
474254 GurneyIsBestOke
pi_215717750
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Je doet het er maar mee. Het Ajaxtopic wordt al jaren met dit soort TT geteisterd door jouw roze kameraden.
O, omdat mensen zich in het Ajax-topic niet kunnen gedragen moet Feyenoord hier weer de dupe van zijn. Typisch.

;)

(Bedankt @Coco )
Met pijn en moeite derde
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:30:28 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215717799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
O, omdat mensen zich in het Ajax-topic niet kunnen gedragen moet Feyenoord hier weer de dupe van zijn. Typisch.

;)

(Bedankt @:coco )
TT klopt geen reet van

Het is gewoon we willen hasj, coke en Moussa
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:32:08 #114
474254 GurneyIsBestOke
pi_215717818
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:30 schreef Caland het volgende:

[..]
TT klopt geen reet van

Het is gewoon we willen hasj, coke en Moussa
O, dan ga ik wel een beetje af.
Met pijn en moeite derde
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:33:04 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215717826
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
O, dan ga ik wel een beetje af.
Nepsupporter!!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:43:32 #116
474254 GurneyIsBestOke
pi_215717899
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Nepsupporter!!!!
Zonder dat Amerikaanse kalkoenenvreetfeest was ik er gewoon bij geweest afgelopen dinsdag :{
Met pijn en moeite derde
pi_215718125
Wel medelijden met die Paul trouwens.

Dat is wel heel sneu.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zaterdag 30 november 2024 @ 09:33:59 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215721207
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 20:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel medelijden met die Paul trouwens.

Dat is wel heel sneu.
Eens, dan ben je al homo en nog voor Feyenoord ook.
pi_215721970

we hebben volgens opta niet zo moeilijk programma nog in 2024.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 30 november 2024 @ 12:05:09 #120
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215722253
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 09:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Eens, dan ben je al homo en nog voor Feyenoord ook.
Gelachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')