Je mist gewoon weer een type Ueda.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar het enige wat ontbreekt is het afmaken van kansen, voor de rest kan je de ploeg niks kwalijk nemen.
Dus hoe dit aan Zerrouki ligt is mij een vraagteken.
Jij hebt er kijk op.quote:
Maar ik ben inmiddels wel een beetje klaar met dit soort thuiswedstrijden. Veel beter zijn, die bal er niet inkrijgen en de tegenstander die via via op een goal komt waardoor je uiteindelijk straks punten verspeelt. Dat heeft ons afgelopen seizoen al de titel gekost en ook dit jaar weer dit soort onzin. Het wordt ook een beetje structureel. Allemaal leuk hoor maar als je weer punten verspeeld ga je het nog verdomde lastig krijgen om die 2e plek te pakken en dat is echt totaal maar dan ook totaal onnodig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar het enige wat ontbreekt is het afmaken van kansen, voor de rest kan je de ploeg niks kwalijk nemen.
Echt veel creëeren we ook niet hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er zijn nog 45 minuten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar ik ben inmiddels wel een beetje klaar met dit soort thuiswedstrijden. Veel beter zijn, die bal er niet inkrijgen en de tegenstander die via via op een goal komt waardoor je uiteindelijk straks punten verspeelt. Dat heeft ons afgelopen seizoen al de titel gekost en ook dit jaar weer dit soort onzin. Het wordt ook een beetje structureel. Allemaal leuk hoor maar als je weer punten verspeeld ga je het nog verdomde lastig krijgen om die 2e plek te pakken en dat is echt totaal maar dan ook totaal onnodig.
Ik zeg niet dat het aan Zerrouki ligt. Ik vind alleen dat hij te weinig toevoegt inde deze wedstrijd. Net als een Redmond. Waardoor je as gewoon niet genoeg functioneert. Ja je mist het geluk, maar het is verder nog geen geweldige wedstrijdquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was niet gek geweest als er 3 ballen in hadden gelegen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Echt veel creëeren we ook niet hoor.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:51 schreef alopio het volgende:
Dat heeft ons afgelopen seizoen al de titel gekost
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Veel beter zijn, die bal er niet inkrijgen en de tegenstander die via via op een goal komt waardoor je uiteindelijk straks punten verspeelt. Dat heeft ons afgelopen seizoen al de titel gekost
Lat, paal & paal, toch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was niet gek geweest als er 3 ballen in hadden gelegen.
Snap ik, alleen weet jij net zo goed als ik dar Fortuna nog meer met de kont in de goal gaat hangen. En je moet weer de achtervolging in.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er zijn nog 45 minuten.
Kalmpies aan.
Wat is hier raar aan? Je liep vanaf het begin al achter PSV aan door dom puntverlies.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jou moeten ze vragen voor de oudejaarsconference!
PSV speelt zo'n beetje het beste seizoen uit hun bestaan en jij denkt dat wij ook maar enige kans maakte op een kampioenschap?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan? Je liep vanaf het begin al achter PSV aan door dom puntverlies.
Dat hoef je niet te vertellen, dat kan iedereen zien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op.
Had ik al eens verteld dat Feyenoord zijn beste potjes gespeeld heeft met Ueda in de basis?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vertellen, dat kan iedereen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |