abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216294348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat ik er niet op hoef te klikken betekend niet dat ik er ook geen kritiek op mag leveren.
Kritiek is wat anders dan willen cancellen, kritiek op jouw kritiek dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 januari 2025 @ 15:08:06 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216294370
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kritiek is wat anders dan willen cancellen, kritiek op jouw kritiek dus.
Ik zeg toch niet dat ik je wil cancellen?

Ik vind het topic alleen waardeloos. Jij bent de enige die er ook maar iets van moeite in stopt. Discussies zijn er eigenlijk niet. Er word ook niets aan de tand gevoeld, of er iets van waarheid achter bepaalde zaken zitten.

Je plempt gewoon klakkeloos alle tweets hier neer die in JOUW straatje passen.

Nee dat is zeker geen propaganda :')

Die tweet over Halsema.. Who cares dude? Volgens mij niemand. En als die Amsterdammers het oneens zijn, dan verhuizen ze toch? Dat eindeloze gejank over die vrouw :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_216294381
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik je wil cancellen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
Dat het uberhaupt een platform krijgt hier is triest.
Ik moet alleen geen platform krijgen hier?
Dat is geen wens tot cancellen van geluid X?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 januari 2025 @ 15:10:04 #254
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216294393
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Ik moet alleen geen platform krijgen hier?
Dat is geen wens tot cancellen van geluid X?
Ik vind het alleen plaatsen van tweets geen grondslag voor een topic nee.

Het is een discussieforum, geen forum "ik plemp hier neer wat in mijn straatje past"
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_216294470
quote:
Ik vind het topic alleen waardeloos. Jij bent de enige die er ook maar iets van moeite in stopt. Discussies zijn er eigenlijk niet. Er word ook niets aan de tand gevoeld, of er iets van waarheid achter bepaalde zaken zitten.
Wees uitgenodigd.

Voor mij is het ook meer een opsomming van gekleurde berichtgeving, en dat is dagelijks raak, de frequentie is zo hoog dat ik het maar een topic ben gaan geven.
Waarheid.... Waarheid...... Veel zaken zijn hier inherent subjectief, dat noem je geen waarheid, het heeft allemaal wel een grondslag... Dat wel.

quote:
Je plempt gewoon klakkeloos alle tweets hier neer die in JOUW straatje passen.
Ja mijn straatje van zaken die ik bijzonder gekleurd vind. Op een gegeven moment zie je het en gaat het wel érg opvallen die sturing / gekleurdheid.

quote:
Nee dat is zeker geen propaganda
Nee? Ik ben niet de zender, ik ben de ontvanger, en ik hoop toch dat meer mensen sommige zaken die ik hier deel ook gekleurd vinden, want ik heb het niet over een of andere mening, maar over een structuur die opvalt die gekleurd is.

quote:

Die tweet over Halsema.. Who cares dude? Volgens mij niemand. En als die Amsterdammers het oneens zijn, dan verhuizen ze toch? Dat eindeloze gejank over die vrouw .
Wat maakt het uit, nouja, gekleurde clubjes die waarschijnlijk van belastinggeld worden betaald zijn hiermee bezig, en de media doet er aan mee, dat zegmaar.
pi_216294525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik vind het alleen plaatsen van tweets geen grondslag voor een topic nee.

Het is een discussieforum, geen forum "ik plemp hier neer wat in mijn straatje past"
Ok, nouja, ik vind het zelf wel belangrijk, als het allemaal structureel wordt dat mensen dat kunnen nalezen.
Het staat ook in BNW, omdat de evidence allemaal zacht is dat dit bewust gebeurt, ik vind het meer aannemelijk dat het onbewust gebeurd danwel door de huidige structuren.

Maar dat maakt het nog niet minder propaganda, de kleur van de informatie die we binnenkrijgen is gewoon absurd geworden, daar gaat het me om, als het allemaal - in mijn optiek - nog binnen het normale spectrum zou vallen had ik dit topic niet geopend en er niet dagelijks in gepost.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
Iedereen kan en mag erop reageren.
pi_216295828
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarschijnlijk op Otten zijn televisie "NPO"
Maar helaas is dat nergens terug te vinden. Wat handig.
quote:
Mag je vinden, maar je stelt dit soort dingen vrij inhoudsloos, wat is er mis met welke observering? Ik lees geen inhoud. Vooralsnog lijkt het er vooral op dat je Otten bijvoorbeeld beticht van het delen van een bericht (een eerste kamerlid) dat uit de lucht gegrepen zou zijn, volgens mij ben je dan zélf het persoon dat in een koker zit.
Otten is typisch zo'n mannetje wat gewoon heel erg graag slachtoffer wil zijn van een systeem. Dus is hij op zoek naar spoken bij de NPO want zwakbegaafd nederland geeft graag af op NPO en zijn vermeende bias.
quote:
Als heel veel mensen het gevoel hebben dat Halsema, de slechste burgemeester ooit is, dan is zo een benoeming natuurlijk wel ironisch. Maar het is nogal eenzijdig gekleurd altijd bij welke kleur de personen horen die een veer in de kont krijgen gestopt.
Hoe veel mensen hebben dat gevoel dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar dat maakt het nog niet minder propaganda, de kleur van de informatie die we binnenkrijgen is gewoon absurd geworden, daar gaat het me om, als het allemaal - in mijn optiek - nog binnen het normale spectrum zou vallen had ik dit topic niet geopend en er niet dagelijks in gepost.
Maar je beseft dat wat je zelf post waar jij het 'mee eens' bent net zo goed keiharde propaganda is? Of is het alleen propaganda als het van de "tegenpartij" is?
Conscience do cost.
pi_216302239
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 17:07 schreef ems. het volgende:

Maar je beseft dat wat je zelf post waar jij het 'mee eens' bent net zo goed keiharde propaganda is? Of is het alleen propaganda als het van de "tegenpartij" is?
Als je nuchter bent heb je een andere mening.

Dat er twee geslachten zijn zal vast al propaganda zijn in jouw ogen. Prima. Moet jij weten.

Het is niet dat ik hier maar wat meningen post ofzo. De items zijn 30x dieper dan dat.

Zeer beperkt raakvlak met feiten of redelijkheid. Prima te beargumenteren.

Je comment is wederom niet op de bal, overigens, wat moet er propaganda zijn dan en waarom? Vanuit mij?

Het is een grote afleidingsshow. Wie verdedig je nou?

[ Bericht 13% gewijzigd door ludovico op 14-01-2025 23:19:13 ]
pi_216302380
twitter

Toch een tikje absurd dit soort "nieuws".
pi_216308001
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 23:22 schreef ludovico het volgende:
[ x ]

Toch een tikje absurd dit soort "nieuws".
Zo veel anti-Elon musk posts de laatste tijd in mijn NL feed.
Ze proberen de massa ElonGod te laten haten.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216308725
quote:
15s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo veel anti-Elon musk posts de laatste tijd in mijn NL feed.
Ze proberen de massa ElonGod te laten haten.
Juistem.
pi_216327659
pi_216327770
twitter
pi_216327833
twitter
pi_216327844
twitter
pi_216327859
twitter
pi_216327905
twitter
pi_216327926
pi_216339035
pi_216339183
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je nuchter bent heb je een andere mening.
Precies. Iedereen is gek behalve jij. En je social media echokamers ;)
quote:
Dat er twee geslachten zijn zal vast al propaganda zijn in jouw ogen. Prima. Moet jij weten.
Wat een vreemde insinuatie.
quote:
Het is niet dat ik hier maar wat meningen post ofzo. De items zijn 30x dieper dan dat.
Dat doe je vrijwel alleen maar, meningen van anderen posten.
quote:
Zeer beperkt raakvlak met feiten of redelijkheid. Prima te beargumenteren.
Daar verschillen de meningen over. Wat mij betreft heb jij een zeer beperkt raakvlak met de realiteit en dat begint bij het complete gebrek aan kennis over wat propaganda nou eigenlijk is.
quote:
Je comment is wederom niet op de bal, overigens, wat moet er propaganda zijn dan en waarom? Vanuit mij?
Vrijwel alles wat jij post, waar jij trouwens duidelijk achter staat, is propaganda.
quote:
Het is een grote afleidingsshow. Wie verdedig je nou?
Niemand.
Conscience do cost.
pi_216339260
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 10:26 schreef ems. het volgende:
Dat doe je vrijwel alleen maar, meningen van anderen posten.
Ze verwoorden goed dat de maatschappij gek is geworden.
quote:
Daar verschillen de meningen over. Wat mij betreft heb jij een zeer beperkt raakvlak met de realiteit en dat begint bij het complete gebrek aan kennis over wat propaganda nou eigenlijk is.
Dat is niet onderbouwd.

Hier een definitie voor je:
quote:
Propaganda is een vorm van massacommunicatie, die als doel heeft de publieke opinie of het gedrag van mensen te beïnvloeden.
quote:
Vrijwel alles wat jij post, waar jij trouwens duidelijk achter staat, is propaganda.
Het grote verschil met de items die ik aanhaal is dat ze een reactie zijn op.

Thierry Breton heeft een lobby functie binnen 2 jaar terwijl dat volgens EU regels niet mag.. Sorry hoor maar de rode draad in dit soort gebeurtenissen is politieke ideologie.
Met een gezond brein is het simpel te concluderen dat hier regels worden overtreden. Bijvoorbeeld.
Ik hou me niet primair bezig met simpele verschillen in meningen. Ik pak de casussen die verder reiken dan dat.

En ik krijg van jou steeds een emmertje stront aangereikt, maar op de bal wordt het niet.
Word eens inhoudelijk?

En dagelijks opmerkelijke shit lezen, met politieke ideologie als leidraad, dat is echt iets van ná covid.

[ Bericht 9% gewijzigd door ludovico op 18-01-2025 10:56:47 ]
pi_216340903
quote:
Lol.
pi_216340913
twitter
pi_216340932
twitter
pi_216341640
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 08:54 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
de EU is niets beter dan china of rusland of dan wel erger met hen gepleit voor censuur en verbannen van social media platforms.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')