Kritiek is wat anders dan willen cancellen, kritiek op jouw kritiek dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat ik er niet op hoef te klikken betekend niet dat ik er ook geen kritiek op mag leveren.
Ik zeg toch niet dat ik je wil cancellen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kritiek is wat anders dan willen cancellen, kritiek op jouw kritiek dus.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik je wil cancellen?
Ik moet alleen geen platform krijgen hier?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
Dat het uberhaupt een platform krijgt hier is triest.
Ik vind het alleen plaatsen van tweets geen grondslag voor een topic nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Ik moet alleen geen platform krijgen hier?
Dat is geen wens tot cancellen van geluid X?
Wees uitgenodigd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het topic alleen waardeloos. Jij bent de enige die er ook maar iets van moeite in stopt. Discussies zijn er eigenlijk niet. Er word ook niets aan de tand gevoeld, of er iets van waarheid achter bepaalde zaken zitten.
Ja mijn straatje van zaken die ik bijzonder gekleurd vind. Op een gegeven moment zie je het en gaat het wel érg opvallen die sturing / gekleurdheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Je plempt gewoon klakkeloos alle tweets hier neer die in JOUW straatje passen.
Nee? Ik ben niet de zender, ik ben de ontvanger, en ik hoop toch dat meer mensen sommige zaken die ik hier deel ook gekleurd vinden, want ik heb het niet over een of andere mening, maar over een structuur die opvalt die gekleurd is.quote:
Wat maakt het uit, nouja, gekleurde clubjes die waarschijnlijk van belastinggeld worden betaald zijn hiermee bezig, en de media doet er aan mee, dat zegmaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Die tweet over Halsema.. Who cares dude? Volgens mij niemand. En als die Amsterdammers het oneens zijn, dan verhuizen ze toch? Dat eindeloze gejank over die vrouw .
Ok, nouja, ik vind het zelf wel belangrijk, als het allemaal structureel wordt dat mensen dat kunnen nalezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het alleen plaatsen van tweets geen grondslag voor een topic nee.
Het is een discussieforum, geen forum "ik plemp hier neer wat in mijn straatje past"
Iedereen kan en mag erop reageren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
Het is een discussieforum, geen forum "ik plemp hier neer wat in mijn straatje past"
Maar helaas is dat nergens terug te vinden. Wat handig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op Otten zijn televisie "NPO"
Otten is typisch zo'n mannetje wat gewoon heel erg graag slachtoffer wil zijn van een systeem. Dus is hij op zoek naar spoken bij de NPO want zwakbegaafd nederland geeft graag af op NPO en zijn vermeende bias.quote:Mag je vinden, maar je stelt dit soort dingen vrij inhoudsloos, wat is er mis met welke observering? Ik lees geen inhoud. Vooralsnog lijkt het er vooral op dat je Otten bijvoorbeeld beticht van het delen van een bericht (een eerste kamerlid) dat uit de lucht gegrepen zou zijn, volgens mij ben je dan zélf het persoon dat in een koker zit.
Hoe veel mensen hebben dat gevoel dan?quote:Als heel veel mensen het gevoel hebben dat Halsema, de slechste burgemeester ooit is, dan is zo een benoeming natuurlijk wel ironisch. Maar het is nogal eenzijdig gekleurd altijd bij welke kleur de personen horen die een veer in de kont krijgen gestopt.
Maar je beseft dat wat je zelf post waar jij het 'mee eens' bent net zo goed keiharde propaganda is? Of is het alleen propaganda als het van de "tegenpartij" is?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog niet minder propaganda, de kleur van de informatie die we binnenkrijgen is gewoon absurd geworden, daar gaat het me om, als het allemaal - in mijn optiek - nog binnen het normale spectrum zou vallen had ik dit topic niet geopend en er niet dagelijks in gepost.
Als je nuchter bent heb je een andere mening.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:07 schreef ems. het volgende:
Maar je beseft dat wat je zelf post waar jij het 'mee eens' bent net zo goed keiharde propaganda is? Of is het alleen propaganda als het van de "tegenpartij" is?
Zo veel anti-Elon musk posts de laatste tijd in mijn NL feed.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:22 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
Toch een tikje absurd dit soort "nieuws".
Juistem.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo veel anti-Elon musk posts de laatste tijd in mijn NL feed.
Ze proberen de massa ElonGod te laten haten.
Precies. Iedereen is gek behalve jij. En je social media echokamersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je nuchter bent heb je een andere mening.
Wat een vreemde insinuatie.quote:Dat er twee geslachten zijn zal vast al propaganda zijn in jouw ogen. Prima. Moet jij weten.
Dat doe je vrijwel alleen maar, meningen van anderen posten.quote:Het is niet dat ik hier maar wat meningen post ofzo. De items zijn 30x dieper dan dat.
Daar verschillen de meningen over. Wat mij betreft heb jij een zeer beperkt raakvlak met de realiteit en dat begint bij het complete gebrek aan kennis over wat propaganda nou eigenlijk is.quote:Zeer beperkt raakvlak met feiten of redelijkheid. Prima te beargumenteren.
Vrijwel alles wat jij post, waar jij trouwens duidelijk achter staat, is propaganda.quote:Je comment is wederom niet op de bal, overigens, wat moet er propaganda zijn dan en waarom? Vanuit mij?
Niemand.quote:Het is een grote afleidingsshow. Wie verdedig je nou?
Ze verwoorden goed dat de maatschappij gek is geworden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:26 schreef ems. het volgende:
Dat doe je vrijwel alleen maar, meningen van anderen posten.
Dat is niet onderbouwd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:26 schreef ems. het volgende:
Daar verschillen de meningen over. Wat mij betreft heb jij een zeer beperkt raakvlak met de realiteit en dat begint bij het complete gebrek aan kennis over wat propaganda nou eigenlijk is.
quote:Propaganda is een vorm van massacommunicatie, die als doel heeft de publieke opinie of het gedrag van mensen te beïnvloeden.
Het grote verschil met de items die ik aanhaal is dat ze een reactie zijn op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:26 schreef ems. het volgende:
Vrijwel alles wat jij post, waar jij trouwens duidelijk achter staat, is propaganda.
Lol.quote:
de EU is niets beter dan china of rusland of dan wel erger met hen gepleit voor censuur en verbannen van social media platforms.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |