SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Lijkt op iets wat ik zelf ook regelmatig drink, weldadig voor het buikje is dat.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:24 schreef CherryLips het volgende:
@:uitstraling
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lassi
Lust ik denk ik ook welquote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op iets wat ik zelf ook regelmatig drink, weldadig voor het buikje is dat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ayran
vlinderquote:Op donderdag 28 november 2024 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Syrah, Tempranillo, Valpolicella?
Is dit je eerste dag op aarde ofzo?quote:
Dat plaatje xD Ziet eruit alsof die melk 45 dagen buiten de koelkast heeft gestaan en zelfstandig op reis wil. Naar Lanzarote ofzoquote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op iets wat ik zelf ook regelmatig drink, weldadig voor het buikje is dat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ayran
Als rauwe melkquote:Op donderdag 28 november 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat plaatje xD Ziet eruit alsof die melk 45 dagen buiten de koelkast heeft gestaan en zelfstandig op reis wil. Naar Lanzarote ofzo
Ja en ik wil twee lieve puppy's, een volledig functionerende panzermaus, een overheerlijke ESMA, alle kennis over de bloemen en planten groeiende op dit planeetje en al jullie saffieren en zirkonen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit je eerste dag op aarde ofzo?
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat plaatje xD Ziet eruit alsof die melk 45 dagen buiten de koelkast heeft gestaan en zelfstandig op reis wil. Naar Lanzarote ofzo
Ja maar deze melk is grijs.quote:
Hoef je de verwarming niet meer aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Het tiktok algo heeft me verneukt![]()
Ik denk nu aan een zourt wateraquarium
zourtquote:Op donderdag 28 november 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Het tiktok algo heeft me verneukt![]()
Ik denk nu aan een zourt wateraquarium
Australie wordt een soort Noord-Koreaquote:Op donderdag 28 november 2024 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
In Australië is TikTok en die shit verboden tot 18 jaar vanaf vandaag
Is voor volwassenen eigenlijk net zo klote, TikTok is het tegenovergestelde van breintraining, ik denk zelfs dat we over een tijdje Alzheimer bij pubers gaan waarnemen in Nederland.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
In Australië is TikTok en die shit verboden tot 18 jaar vanaf vandaag
Alsof het nog niet verslavend genoeg isquote:Op donderdag 28 november 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
door het te verbieden wordt het alleen interessanter
Biertjes bestellen in een Australische kroeg kan een probleem zijn als de barkeeper je niet mag.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
sigaretten zijn in Australie voor de jeugd toch ook al verboten
Superleuk als je tien jaar oud bent.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:43 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze broodrooster.
[ afbeelding ]
Dat is al.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor volwassenen eigenlijk net zo klote, TikTok is het tegenovergestelde van breintraining, ik denk zelfs dat we over een tijdje Alzheimer bij pubers gaan waarnemen in Nederland.
Ze gaan het de COVID manier doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
door het te verbieden wordt het alleen interessanter
ditquote:Op donderdag 28 november 2024 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan het de COVID manier doen.
Verbieden met vrij hoge boetes, op een manier dat je wordt verlinkt door je naasten.
Heel doeltreffend.
Dat land is sinds de COVID tijd wat mij betreft wel door de mand gevallen, stelletje NSBers.
Desalniettemin vind ik stoppen met TikTok een goed idee. Maar dan als democratisch besluit dat we er gewoon mee stoppen.
Rot op Aktion T4quote:Op donderdag 28 november 2024 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)der-hoe-zit-dat.html
Wordt het niet weer tijd dat we slanke 75 jarigen van een berg gooien?
Het is toch godverdomme niet normaal dat jonge mensen 10+ jaren moeten zorgen voor dikke demente bejaarden.
Die ws de laatste 10 jaar geen enkele lol meer hebben in het leven en hun eigen reet niet kunnen afvegen.
Gelukkig dat het de goede kant op gaatquote:Op donderdag 28 november 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel iets beter, enigszins redelijk geslapen vannacht, wel nog regelmatig wakker maar nu niet meer met stekende pijn dat ik niet meer weet hoe ik moet liggen.
neequote:Op vrijdag 29 november 2024 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zoiets kan een mens ook niet volhouden, Toch.
@:Bitterbal is je sociale streak al doorbroken?
Met wie ben je allemaal zo sociaal dan?quote:
Nee dit was ook zo op de vakantiesquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met wie ben je allemaal zo sociaal dan?Las dat je laatst op een achterlijk vroeg tijdstip iemand ging uitzwaaien die naar huis ging. Volgens mij heb je helemaal je draai gevonden en omdat je nu veel langer blijft lijk je ook veel meer open te staan voor sociaal. Tof!
ja dat welquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je niet dat soms sociaal, bijvoorbeeld in een ander land dan veel minder moeite lijkt te kosten dan in Nederland?
Is ie leuk?quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit was ook zo op de vakantiesGing een jongen uit libie uitzwaaien. En nu is zijn vriend nog hier, alleen. En die wil ook elke dag meeten. Dus denk dat de streak voorlopig nog doorgaat
Ja is toch ook zo? Live contact met andere mensen!quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:48 schreef bitterbal het volgende:
maar ik reken ook activiteiten en klas onder de streak
Zijn er verder andere leuke mannen?quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk als in romantisch? NeeKen hen hem al een paar jaar, komt ook uit libie
ja alleen snachts ben je online toch:pquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja is toch ook zo? Live contact met andere mensen!Wilde nog zeggen dat ik het tof vond dat je helpt met het strand opruimen, volgende keer gewoon wel weer gaan, het zijn de volhouders die indruk maken denk ik.
Maar reageer momenteel niet zo veel.
Zie af en toe was voorbij rijden maar nog geen contacten gelegdquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn er verder andere leuke mannen?
Ja en dan heb ik het sociaal dus druk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen snachts ben je online toch:p
Stoepkrijt een pijl naar je huisje op de weg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie af en toe was voorbij rijden maar nog geen contacten gelegd
quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stoepkrijt een pijl naar je huisje op de weg.
ja ben hier echt super blij. Elke dag. Zelfs als het regent. Heb ook echt gevoel dat ik onwijze geluk heb dat ik hier benquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik het sociaal dus druk.![]()
Maar ik lees overdg ook wel vaak mee maar gewoon even niet zoveel zin in.
Vind het oprecht leuk voor je dat je het zo ontzettend naar je zin hebt. Was een goede beslissing!
Wat fijn toch joh bal, en is denk ik ook wel een beetje zo, niet iedereen kan een jaartje naar hun favo land gaan, of zo lang niet werken. Maar denk wel dat iedereen hier het je gunt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben hier echt super blij. Elke dag. Zelfs als het regent. Heb ook echt gevoel dat ik onwijze geluk heb dat ik hier ben
oh dat zal wel jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat fijn toch joh bal, en is denk ik ook wel een beetje zo, niet iedereen kan een jaartje naar hun favo land gaan, of zo lang niet werken. Maar denk wel dat iedereen hier het je gunt.
Zeker! Fijne dag Bal.quote:Op vrijdag 29 november 2024 02:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zal wel ja![]()
Moet je niet slapen trouwens
das indrukwekkendquote:Op vrijdag 29 november 2024 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen. Met een verbroken, bellen of voicechatten bijj het gamen, of zien. van eumhm 5 weken ofzo?
ik wil 2 dingen hebben maar ga die niet perse van black friday laten afhangen als ik geen goeie aanbieding ziequote:Op vrijdag 29 november 2024 06:28 schreef Karzai het volgende:
misschien alleen een paar nieuwe gympies als ik leuke zie, verder heb ik niets nodig
vervelend, ik mag straks en zondag aan de bak maar draai mij ook nog even om; ben extra vandaag dus hoef niet stipt optijd te zijnquote:slechte nacht veelste vroeg wakker, nog een half dag arbeid en dan is het weer weekend
ik ga nog even een uurtje terug naar bed
Nederland in de grote stad wordt ook steeds minder leuk. Bij ons in dorpen enzo gaat het nog wel.quote:Op vrijdag 29 november 2024 02:03 schreef bitterbal het volgende:
ik denk niet dat ik terug kom naar nederland om te wonen maar goed moet natuurlijk wel een vorm van inkomen creëren
Ik wacht wel tot januari wanneer heel veel echt in de uitverkoop gaat ipv black friday met nepkortingen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:05 schreef mschol het volgende:
black friday is here.
kopen, kopen, kopen mensen
Was mogelijk wat te vroeg aan het juichen, is nu weer pijnlijk aan het steken in mijn wangquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig dat het de goede kant op gaat![]()
die nepkortingen zijn er ja, maar veelal valt dat reuze mee als je degelijke prijsvergelijkers in de gaten houdt met een goede prijsregistratiequote:Op vrijdag 29 november 2024 07:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot januari wanneer heel veel echt in de uitverkoop gaat ipv black friday met nepkortingen.
straks krijgt ie nog een hartaanval van het drukke werkquote:Op vrijdag 29 november 2024 07:14 schreef Koen66 het volgende:
hij heeft het er maar druk mee die ouwe
Lekker heel de inbox vol van brickwatch vannachtquote:Op vrijdag 29 november 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
die nepkortingen zijn er ja, maar veelal valt dat reuze mee als je degelijke prijsvergelijkers in de gaten houdt met een goede prijsregistratie
als ik al die dramas rond het Sinterklaasjournaal leesquote:Op vrijdag 29 november 2024 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
straks krijgt ie nog een hartaanval van het drukke werk
ja dat wel inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2024 07:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de inbox vol van brickwatch vannacht
Ik keek ook op m’n klok niet naar buitenquote:Op vrijdag 29 november 2024 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten.
Ik zie 'm niet.
Wat op zich al totale onzin is trouwens.quote:Op vrijdag 29 november 2024 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Wat een totale onzin ook die black friday zo zonder het vieren van Kalkoenendag
Wat is niet onzin, heden ten dage?quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich al totale onzin is trouwens.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 07:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was mogelijk wat te vroeg aan het juichen, is nu weer pijnlijk aan het steken in mijn wangEn ik snoot net mijn neus en kwamen er ook allemaal stukjes (opgedroogd) bloed mee, zal van die neusspray zijn die ik bij de huisarts kreeg. Daar waarschuwden ze ook voor, als je er een bloedneus van krijgt gelijk mee stoppen.
Ik weet eigenlijk niet waar die kalkoen vandaan komt, tot voor kort was het wel General Lee dag op deze dag in het zuiden van de VS, om te vieren dat we slavernij verloren hebben aan de deugmensen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich al totale onzin is trouwens.
Tot een uurtje of 6 nog wel redelijk geslapenquote:
Da's een meevallerquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot een uurtje of 6 nog wel redelijk geslapen
Jij, ik, de blauwe lucht, een dag een groet, een blij gezicht, een vogel zwevend naar het licht, oh laat de zon in je hart.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is niet onzin, heden ten dage?
Nja, goed puntquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is niet onzin, heden ten dage?
Ik was even bang dat je ging oreren over Egyptische kalkoenesoep van 3500 jaar oud.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waar die kalkoen vandaan komt, tot voor kort was het wel General Lee dag op deze dag in het zuiden van de VS, om te vieren dat we slavernij verloren hebben aan de deugmensen.
Oke René Schuurmansquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij, ik, de blauwe lucht, een dag een groet, een blij gezicht, een vogel zwevend naar het licht, oh laat de zon in je hart.
Dat is het volgende.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je ging oreren over Egyptische kalkoenesoep van 3500 jaar oud.
Dit is een constatering oma, geen tipquote:
Op Thanksgiving Day staat traditioneel kalkoen op het menu van de Amerikanen. John F. Kennedy at waarschijnlijk als eerste Amerikaanse president een geschonken kalkoen niet op. Sporadisch werd een kalkoen gespaard door een president. Ronald Reagan gebruikte als eerste het woord gratie voor een kalkoen om een lastige vraag over gratie voor een journalist af te wenden. Bush Sr. gaf als eerste officieel gratie aan een kalkoen en sindsdien is het een gewoonte en inmiddels een traditie, de National Thanksgiving Turkeyquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je ging oreren over Egyptische kalkoenesoep van 3500 jaar oud.
Ik zal vandaag mijn gebraden gehakt gratie geven.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op Thanksgiving Day staat traditioneel kalkoen op het menu van de Amerikanen. John F. Kennedy at waarschijnlijk als eerste Amerikaanse president een geschonken kalkoen niet op. Sporadisch werd een kalkoen gespaard door een president. Ronald Reagan gebruikte als eerste het woord gratie voor een kalkoen om een lastige vraag over gratie voor een journalist af te wenden. Bush Sr. gaf als eerste officieel gratie aan een kalkoen en sindsdien is het een gewoonte en inmiddels een traditie, de National Thanksgiving Turkey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erdogan nog steeds denken dat het om hem gaat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op Thanksgiving Day staat traditioneel kalkoen op het menu van de Amerikanen. John F. Kennedy at waarschijnlijk als eerste Amerikaanse president een geschonken kalkoen niet op. Sporadisch werd een kalkoen gespaard door een president. Ronald Reagan gebruikte als eerste het woord gratie voor een kalkoen om een lastige vraag over gratie voor een journalist af te wenden. Bush Sr. gaf als eerste officieel gratie aan een kalkoen en sindsdien is het een gewoonte en inmiddels een traditie, de National Thanksgiving Turkey
Door dat rare mannetje is het nu Türkiye.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Erdogan nog steeds denken dat het om hem gaat.
Wat niemand kan uitspreken waardoor alsnog iedereen Turkey zegtquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dat rare mannetje is het nu Türkiye.
Ik ga je inhuren voor mijn sinterklaasgedichtquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oma helpt normaal bij hoge nood.
Maar aan deze tip heeft de Sint een broertje dood.
Zal vast wel een parallelle wereld zijn waar we gewoon nog slaven mogen houden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waar die kalkoen vandaan komt, tot voor kort was het wel General Lee dag op deze dag in het zuiden van de VS, om te vieren dat we slavernij verloren hebben aan de deugmensen.
Denk dat je het gaat verliezen van ChatGPT tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga je inhuren voor mijn sinterklaasgedicht
Ik denk dat Wereldgozer betere gedichten maakt dan ChatGPTquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je het gaat verliezen van ChatGPT tegenwoordig.
maar de kerstman doet niets met rijmen, dat is sinterklaas zn dingquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien moeten we secret santa doen met deze KSC
Dan moet je wel rijmen
Ik weet al dat we dit niet gaan doen, maak je geen zorgen
Het zou heel grappig zijn als iemand iedereen toch zo ver krijgtquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan moet je wel rijmen
Kurk in je kontquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga het sowieso verliezen, want ik kan niet rijmen.
Dubai, Saudi-Arabië, Qatar, China, Thailand.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal vast wel een parallelle wereld zijn waar we gewoon nog slaven mogen houden.
Je kent ons langer dan vandaagquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan moet je wel rijmen
*klikt vage chinese website met afzichtelijke kitscherige kerstmeuk weer weg*quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan moet je wel rijmen
Doe je niet mee dan dit jaar?quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan moet je wel rijmen
Het ligt aan de lonen!quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-niet-uit-te-sluiten
De inflatie was toch op een laagtepunt
@Haags, houd die knul eens in bedwangquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kurk in je kont
Het rijmt niet maar het dicht wel.
Wie bepaalt dat?quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de kerstman doet niets met rijmen, dat is sinterklaas zn ding
kerstman is er alleen voor cadeautjes
dat heeft de kerstman in zn contract laten opnemenquote:
Ja, ik ben alleen niet degene die zich daarvoor gaat inspannenquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou heel grappig zijn als iemand iedereen toch zo ver krijgt
Die stijgen niet bepaald met hetzelfde tempo meequote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kurk in je kont
Het rijmt niet maar het dicht wel.
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je niet mee dan dit jaar?
Ok HR afdeling.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft de kerstman in zn contract laten opnemen
Harder en meer en beter werken, dan lijkt alles goedkoper te worden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harder en meer en beter werken, dan lijkt alles goedkoper te worden.
Geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan moet je wel rijmen
Oke.quote:
Vroeger hadden nog best veel mensen dat, een bijbaan, tegenwoordig vinden mensen 40 uur werken al superdodelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan moet ik maar een bijbaantje nemen naast mijn fulltime baan
GenZ werkt voornamelijk paardtimequote:Op vrijdag 29 november 2024 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger hadden nog best veel mensen dat, een bijbaan, tegenwoordig vinden mensen 40 uur werken al superdodelijk.
GenZ is vooral van het mismoedig klagen en zich 24/7 gekwetst voelen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GenZ werkt voornamelijk paardtime
Sneller slapenquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze alleen zichzelf ermeequote:Op vrijdag 29 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GenZ is vooral van het mismoedig klagen en zich 24/7 gekwetst voelen.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GenZ is vooral van het mismoedig klagen en zich 24/7 gekwetst voelen.
Zij zal een zeer eenzame kerst hebben.quote:
Geen idee wie het is eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zij zal een zeer eenzame kerst hebben.
En Secret Santaquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:58 schreef TaMieke het volgende:
In R&P hebben we wel eens kerstkaartjes gestuurd voor elkaar. Was ook leuk
Ik bereik een beetje m'n grensquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh die ene moeder waarvan haar kind niet zijn eigen naam mag gebruikenquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch de krokante kinderoppas van onze nationale ordinaire kampert Andre Hazes?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch de krokante kinderoppas van onze nationale ordinaire kampert Andre Hazes?
Gewoon erover heen gaan en dan heb je daar jarenlang plezier vanquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bereik een beetje m'n grens
Ja, kroket, dacht ikquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand had haar toch een gecremeerde bitterbal genoemd ofzo?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon erover heen gaan en dan heb je daar jarenlang plezier van
quote:
Beetje vroeg voor lunchquote:
Ja eensquote:
Hoor net dat we gaan ontbijten met krokettenquote:
Gadverdamme neeeeeequote:
En ketchup?quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gadverdamme neeeeee
Doe maar mayo
Is beter dan mosterd, maar niet beter dan mayo. Altijd mayo dus.quote:
quote:
En soort zachte knaagstickquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker om urenlang op te kauwen.
Met je tongetje in het gaatje van de holle ader wriemelen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Slurpen, sabbelen en knagen. Soort bijtring voor volwassenen.
GMTAquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je tongetje in het gaatje van de holle ader wriemelen.
uhhh...quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Slurpen, sabbelen en knagen. Soort bijtring voor volwassenen.
Ja, die.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die ene moeder waarvan haar kind niet zijn eigen naam mag gebruiken
Met holle blauwe aderenquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik hier ooit nog eens een lapo pak wordt het koffiesociëteit The Goated Beasts.
Op hoeveel rondjes ga je ze zetten?quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laatste tijd bezig met hill climb in privé sessies
Op de open sessies rijden ze 1:54.9, ik rij een 1:52 laag
Zo goated. MEGA zin in volgende week.
wat staat hierquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laatste tijd bezig met hill climb in privé sessies
Op de open sessies rijden ze 1:54.9, ik rij een 1:52 laag
Zo goated. MEGA zin in volgende week.
Iets wat Luctor begrijpt en de rest nietquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op hoeveel rondjes ga je ze zetten?
Hill climb is niet per sé een rondje, is gewoon 1x de heuvel op. Althans, drie keer de heuvel op en je twee snelste tijden tellen. Opgeteld is dat je eindtijd waarmee je wordt geklasseerd.quote:
Doe niet zo extra Chev.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hill climb is niet per sé een rondje, is gewoon 1x de heuvel op. Althans, drie keer de heuvel op en je twee snelste tijden tellen. Opgeteld is dat je eindtijd waarmee je wordt geklasseerd.
Ik hoop dus op een 3:44 ongeveer. Met de huidige projectie zou ik dan 4 seconden sneller zijn dan die snelste nu in de open sessie, maar vaak houden ze nog wat tijd in hun broekzak. En nog niet iedereen heeft een tijd.
Dat wordt dus ultra spannend.
Ja en wat doen mensen met gummibeertjes?quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Het gummibeertje werd in 1922 voor het eerst gemaakt door Hans Riegel sr. te Bonn
Raakt dat beertje dan dronken?quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en wat doen mensen met gummibeertjes?
In wodka gooien..
Ja en de mensen die dat gummibeertje opetenquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raakt dat beertje dan dronken?
🤔quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Het gummibeertje werd in 1922 voor het eerst gemaakt door Hans Riegel sr. te Bonn
Ik ga dit meenemen bij mijn salarisonderhandeling volgende weekquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Veel succesquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga dit meenemen bij mijn salarisonderhandeling volgende week
Het voelt kouder aan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 graad en het is overheerlijk koudzonnig.
Dat ook, wil sowieso wel een flinke verhoging over m'n startsalaris. En dat moet niet alleen een inflatiecorrectie zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel succes
Ik zou ook inzetten op je input.
Voelt wel lekker aan in de longenquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 graad en het is overheerlijk koudzonnig.
Ja en mijn breintje gaat goed op wat frisse zuurstof, als een perfect gebakken sunny side up eitje.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voelt wel lekker aan in de longen
Oh dus nu heb je niets meerquote:Op vrijdag 29 november 2024 07:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was mogelijk wat te vroeg aan het juichen, is nu weer pijnlijk aan het steken in mijn wangEn ik snoot net mijn neus en kwamen er ook allemaal stukjes (opgedroogd) bloed mee, zal van die neusspray zijn die ik bij de huisarts kreeg. Daar waarschuwden ze ook voor, als je er een bloedneus van krijgt gelijk mee stoppen.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:07 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal op nos.nl staat filmpje van HEEL VEEL lampjes
Hier ook een mooie dag.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
het verwachte noodweer heeft op het vaste land toegeslagen. Vele overstromingen daar. Hier is het een mooie dag
quote:Prijzen blijven flink stijgen, vooral voedsel wordt veel duurder
Het leven is opnieuw flink duurder geworden. In november zijn de prijzen 4 procent hoger dan een jaar eerder, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek. In oktober lag de inflatie met 3,5 procent ook al ver boven het doel van 2 procent.
De inflatie wordt vooral aangejaagd door de almaar stijgende voedselprijzen. Voedsel was deze maand 6,2 procent duurder dan een jaar geleden. Hieronder vallen bij de snelle raming overigens ook de duurder geworden tabak en drank. Ook diensten werden opnieuw flink duurder.
https://nos.nl/artikel/25(...)l-wordt-veel-duurder
mooiquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:50 schreef essnhills het volgende:
https://www.aeg.nl/laundr(...)ing-machine/lr73842/
Denk dat het deze wordt. Met de kortingscodes van @:Ltvdk ¤477
quote:Op vrijdag 29 november 2024 07:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net gewandeld, valt mee met de kou.quote:
Dus je probeert van 70K naar 100K te gaanquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook, wil sowieso wel een flinke verhoging over m'n startsalaris. En dat moet niet alleen een inflatiecorrectie zijn.
Je kan ze zo met schepnetje eruit vissen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef Koen66 het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)-tegen-ing~bfac1937/
tsja moeten we nu applaudiseren voor zoveel betrokkenheid?
Lijkt weinig wind te staan. Misschien vanmiddag ook nog even wandelen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb net gewandeld, valt mee met de kou.
Ik heb gelijk 1 ster raid verslagen in Pokemon Go.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt weinig wind te staan. Misschien vanmiddag ook nog even wandelen.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan ze zo met schepnetje eruit vissen.
Verder vervuilen ze wel het water met dat plastic en papieren protestbordjes.
Kan ik misschien eindelijk een flatje kopen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus je probeert van 70K naar 100K te gaan
Triest clubje. Ik kon me ooit wel vinden in hun A12 acties, maar inmiddels hebben ze alle goodwill echt meer dan weggegooid.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef Koen66 het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)-tegen-ing~bfac1937/
tsja moeten we nu applaudiseren voor zoveel betrokkenheid?
de meesten denk ik maar dat boeit ze nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Triest clubje. Ik kon me ooit wel vinden in hun A12 acties, maar inmiddels hebben ze alle goodwill echt meer dan weggegooid.
Tot jezelf op de A12 in die file staatquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon me ooit wel vinden in hun A12 acties
70k is toch geen startsalaris in Nederland?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus je probeert van 70K naar 100K te gaan
Jij had daar last van?quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot jezelf op de A12 in die file staat
voor sommige functies echt welquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
70k is toch geen startsalaris in Nederland?
Dan ben ik gewoon een idioot die ondanks aangekondigde acties toch de A12 op gaat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot jezelf op de A12 in die file staat
nopesquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel voor mensen die altijd lopen te scheldenquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
zittend op de A12 of rijdend over de A12?quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon een idioot die ondanks aangekondigde acties toch de A12 op gaat.
Grote wasjes, kleine wasjesquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:50 schreef essnhills het volgende:
https://www.aeg.nl/laundr(...)ing-machine/lr73842/
Denk dat het deze wordt. Met de kortingscodes van @:Ltvdk ¤477
Gelukkig niet, maar het is zo makkelijk roepen als je er zelf niet mee te maken hebt.quote:
ja nee, primaquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon een idioot die ondanks aangekondigde acties toch de A12 op gaat.
Jawel, heb nog een zeurende kaak, antibiotica, spoelmiddel en ibuprofenquote:
Stop ze in deze fancy wasmasjienquote:
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
zittend op de A12 of rijdend over de A12?
ja bedoel qua medicatiequote:Op vrijdag 29 november 2024 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, heb nog een zeurende kaak, antibiotica, spoelmiddel en ibuprofen
Nou ja, die 3 dingen dus nog welquote:
Jij en ik luisteren hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ALLL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUUUUUUUUUU
Ik vind het wel een lekker plaatje om keihard mee te blèren in de auto.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij en ik luisteren hetzelfde.
Blij dat het dieptepunt van vandaag voorbij is.
Kun je binnenkort weer schone kleren aanquote:
Ja ben ook pas 2 dagen met die antibiotica bezig, dus het moet nog even op gang komenquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alles tegelijk en hopen op het beste?
Waar heb je last van?quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben ook pas 2 dagen met die antibiotica bezig, dus het moet nog even op gang komen
Ontsteking in mijn kaak/jukbeen net boven de wortel van een kiesquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ontsteking in mijn kaak/jukbeen net boven de wortel van een kies
Alles wassenquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je binnenkort weer schone kleren aan
Dit vind ik zelf soms ook een top idee. Tot ik het nog moet ophangen en later opruimen.quote:
Hmm nog wel erg wennen dus?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo, compleet overprikkeld.
Nee valt wel mee, hij staat op 80% ofzo, want anders was alles heel blikkerig en liep ik zelf te schreeuwen in m'n hoofd.
Heb alleen het gevoel alsof rechts zachter staat dan links
Zijn meteen de Kruidvat en de Hema in gegaan dus het ergste heb ik gehad.
Maar is wel fijner dan voorheen, je gehoor nu zo?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Nee valt wel mee, hij staat op 80% ofzo, want anders was alles heel blikkerig en liep ik zelf te schreeuwen in m'n hoofd.
Maar dat is vast geen goedkope oplader denk ik zo?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
En als het goed is wordt het tweede toestel ook vergoed, dus hoef ik alleen de eigen bijdrage en de oplader te betalen
Nee valt mee. Maar ik schrik nog even overal van. Van de lift, van de voordeur, mijn toetsenbord maakt herrie, ik hoor buiten een kind gillen. Toen ik ze net in had en ze op 100% stonden, zette die jongen de printer aan en zat ik wel even tegen het plafond. En die zelfscan van de Kruidvat, nondeju man.quote:
200 euroquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat is vast geen goedkope oplader denk ik zo?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Die zelfscan van de Kruidvat is sowieso heftig. Hele winkel kan horen wat ik doe.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee valt mee. Maar ik schrik nog even overal van. Van de lift, van de voordeur, mijn toetsenbord maakt herrie, ik hoor buiten een kind gillen. Toen ik ze net in had en ze op 100% stonden, zette die jongen de printer aan en zat ik wel even tegen het plafond. En die zelfscan van de Kruidvat, nondeju man.
Ja, en mijn tinnitus is voor zover ik nu merk ook meteen minder. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is wel fijner dan voorheen, je gehoor nu zo?
Daar schrok ik zelfs vanquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee valt mee. Maar ik schrik nog even overal van. Van de lift, van de voordeur, mijn toetsenbord maakt herrie, ik hoor buiten een kind gillen. Toen ik ze net in had en ze op 100% stonden, zette die jongen de printer aan en zat ik wel even tegen het plafond. En die zelfscan van de Kruidvat, nondeju man.
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en mijn tinnitus is voor zover ik nu merk ook meteen minder. Hopelijk blijft dat zo.
Nee ben er heel blij meequote:Op vrijdag 29 november 2024 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ben je er wel blij mee nu of vind je het nu irritant?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ben er heel blij meeMoet het natuurlijk nog testen op een verjaardag ofzo. Maar stond bij de Hema en een paar meter verderop stond een meisje te praten en ik kon het gewoon verstaan. En er was een oudere mevrouw die kwaad was vanwege een chocoladeletter en die had de manager erbij gehaald en dat mensje ging tekeer, ik vond haar echt hard praten
Kun je ze ook makkelijk wat zachter zetten als het nodig is?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ben er heel blij meeMoet het natuurlijk nog testen op een verjaardag ofzo. Maar stond bij de Hema en een paar meter verderop stond een meisje te praten en ik kon het gewoon verstaan. En er was een oudere mevrouw die kwaad was vanwege een chocoladeletter en die had de manager erbij gehaald en dat mensje ging tekeer, ik vond haar echt hard praten
Met slapen en douchen haal je ze er dus helemaal uit?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Je ziet ze ook niet zitten vind ik. Alleen een transparant dingetje in m'n oor en een draadje boven de oorschelp. Ik heb lang haar dus dat ding zelf zie je niet. Alleen zit dat haar ook in de weg. Het is ook een beetje een gepriegel om ze erin te krijgen.
Ja, er zitten knopjes op. Er is ook een app en dan kan ik nog wat meer veranderen. En streamen en bellen enzo.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je ze ook makkelijk wat zachter zetten als het nodig is?
Als ik tegen haar praat bij een volgende meet ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je ze ook makkelijk wat zachter zetten als het nodig is?
Ja, ze zijn ook niet helemaal waterdicht. Een regenbui moet kunnen, maar zwemmen enzo niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met slapen en douchen haal je ze er dus helemaal uit?
oh vet zegquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, er zitten knopjes op. Er is ook een app en dan kan ik nog wat meer veranderen. En streamen en bellen enzo.
Haha streamen wat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, er zitten knopjes op. Er is ook een app en dan kan ik nog wat meer veranderen. En streamen en bellen enzo.
Heb je een foto van het model of van internet? benieuwd hoe zo iets er uit zietquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook niet helemaal waterdicht. Een regenbui moet kunnen, maar zwemmen enzo niet.
O ja dit heeft mijn stiefmoeder ook. Begint ze ineens uit het niks te praten met iemand.. althans zo komt dat over want alleen zij hoorde haar telefoon dan over gaan in haar oorquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tijdens het werk, maar bluetooth op m'n pc doet het kut dus misschien dat ik daar toch een koptelefoon blijf gebruiken.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dit heeft mijn stiefmoeder ook. Begint ze ineens uit het niks te praten met iemand.. althans zo komt dat over want alleen zij hoorde haar telefoon dan over gaan in haar oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |