SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Lijkt op iets wat ik zelf ook regelmatig drink, weldadig voor het buikje is dat.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:24 schreef CherryLips het volgende:
@:uitstraling
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lassi
Lust ik denk ik ook welquote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op iets wat ik zelf ook regelmatig drink, weldadig voor het buikje is dat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ayran
vlinderquote:Op donderdag 28 november 2024 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Syrah, Tempranillo, Valpolicella?
Is dit je eerste dag op aarde ofzo?quote:
Dat plaatje xD Ziet eruit alsof die melk 45 dagen buiten de koelkast heeft gestaan en zelfstandig op reis wil. Naar Lanzarote ofzoquote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op iets wat ik zelf ook regelmatig drink, weldadig voor het buikje is dat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ayran
Als rauwe melkquote:Op donderdag 28 november 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat plaatje xD Ziet eruit alsof die melk 45 dagen buiten de koelkast heeft gestaan en zelfstandig op reis wil. Naar Lanzarote ofzo
Ja en ik wil twee lieve puppy's, een volledig functionerende panzermaus, een overheerlijke ESMA, alle kennis over de bloemen en planten groeiende op dit planeetje en al jullie saffieren en zirkonen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit je eerste dag op aarde ofzo?
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat plaatje xD Ziet eruit alsof die melk 45 dagen buiten de koelkast heeft gestaan en zelfstandig op reis wil. Naar Lanzarote ofzo
Ja maar deze melk is grijs.quote:
Hoef je de verwarming niet meer aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Het tiktok algo heeft me verneukt![]()
Ik denk nu aan een zourt wateraquarium
zourtquote:Op donderdag 28 november 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Het tiktok algo heeft me verneukt![]()
Ik denk nu aan een zourt wateraquarium
Australie wordt een soort Noord-Koreaquote:Op donderdag 28 november 2024 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
In Australië is TikTok en die shit verboden tot 18 jaar vanaf vandaag
Is voor volwassenen eigenlijk net zo klote, TikTok is het tegenovergestelde van breintraining, ik denk zelfs dat we over een tijdje Alzheimer bij pubers gaan waarnemen in Nederland.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
In Australië is TikTok en die shit verboden tot 18 jaar vanaf vandaag
Alsof het nog niet verslavend genoeg isquote:Op donderdag 28 november 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
door het te verbieden wordt het alleen interessanter
Biertjes bestellen in een Australische kroeg kan een probleem zijn als de barkeeper je niet mag.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
sigaretten zijn in Australie voor de jeugd toch ook al verboten
Superleuk als je tien jaar oud bent.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:43 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze broodrooster.
[ afbeelding ]
Dat is al.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor volwassenen eigenlijk net zo klote, TikTok is het tegenovergestelde van breintraining, ik denk zelfs dat we over een tijdje Alzheimer bij pubers gaan waarnemen in Nederland.
Ze gaan het de COVID manier doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
door het te verbieden wordt het alleen interessanter
ditquote:Op donderdag 28 november 2024 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan het de COVID manier doen.
Verbieden met vrij hoge boetes, op een manier dat je wordt verlinkt door je naasten.
Heel doeltreffend.
Dat land is sinds de COVID tijd wat mij betreft wel door de mand gevallen, stelletje NSBers.
Desalniettemin vind ik stoppen met TikTok een goed idee. Maar dan als democratisch besluit dat we er gewoon mee stoppen.
Rot op Aktion T4quote:Op donderdag 28 november 2024 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)der-hoe-zit-dat.html
Wordt het niet weer tijd dat we slanke 75 jarigen van een berg gooien?
Het is toch godverdomme niet normaal dat jonge mensen 10+ jaren moeten zorgen voor dikke demente bejaarden.
Die ws de laatste 10 jaar geen enkele lol meer hebben in het leven en hun eigen reet niet kunnen afvegen.
Gelukkig dat het de goede kant op gaatquote:Op donderdag 28 november 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel iets beter, enigszins redelijk geslapen vannacht, wel nog regelmatig wakker maar nu niet meer met stekende pijn dat ik niet meer weet hoe ik moet liggen.
neequote:Op vrijdag 29 november 2024 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zoiets kan een mens ook niet volhouden, Toch.
@:Bitterbal is je sociale streak al doorbroken?
Met wie ben je allemaal zo sociaal dan?quote:
Nee dit was ook zo op de vakantiesquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met wie ben je allemaal zo sociaal dan?Las dat je laatst op een achterlijk vroeg tijdstip iemand ging uitzwaaien die naar huis ging. Volgens mij heb je helemaal je draai gevonden en omdat je nu veel langer blijft lijk je ook veel meer open te staan voor sociaal. Tof!
ja dat welquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je niet dat soms sociaal, bijvoorbeeld in een ander land dan veel minder moeite lijkt te kosten dan in Nederland?
Is ie leuk?quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit was ook zo op de vakantiesGing een jongen uit libie uitzwaaien. En nu is zijn vriend nog hier, alleen. En die wil ook elke dag meeten. Dus denk dat de streak voorlopig nog doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |