Nou ja zeg.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:51 schreef Black-Death het volgende:
Weer 2 uur van mijn leven verspild.
Aju
Zou het wat uitmakenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:51 schreef Black-Death het volgende:
Aju
Had ook met mijn vrouw in bed kunnen liggenquote:
Je hebt nog 7 punten nodig waarschijnlijk. Hier is een punt eigenlijk gewoon nodig.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Voetbal tegen Manchester, Nice en Fenerbache was prima, dit lijkt nergens op.
Hij zei net dat hij keihard had gelachen, kennelijk alweer vergetenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar loop je je dan voor uit te sloven om een leuke sfeer te creëren
Laten we nou niet net doen alsof je anders niet horizontaal aan je balzak ligt te kriebelen op de bank.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:51 schreef Black-Death het volgende:
Aju
Bovenstaande is mij dan weer niet opgevallen.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar loop je je dan voor uit te sloven om een leuke sfeer te creëren
Er waren users die Fitsjim in Oranje selectie zagenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Wat een matigheid zeg. Fitsjim, Baas, Wijndal, Banel
Ziet zij eruit als die van Farioli?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Had ook met mijn vrouw in bed kunnen liggen
Fitz-Jim gaat nog wel, maar die andere 3 en Rasmussen is ruk natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Wat een matigheid zeg. Fitsjim, Baas, Wijndal, Banel
Een olifant in een telefooncel zou jou ook niet opvallenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bovenstaande is mij dan weer niet opgevallen.
Beterquote:Op donderdag 28 november 2024 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ziet zij eruit als die van Farioli?
Oké boomerquote:Op donderdag 28 november 2024 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een olifant in een telefooncel zou jou ook niet opvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |