Ja, dan moet ik gaan teruglezen, daar heb ik geen zin inquote:
Dat weet ik nog niet.quote:
Kokniequote:Op donderdag 28 november 2024 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik gaan teruglezen, daar heb ik geen zin in
Gewoon pakken danquote:Op donderdag 28 november 2024 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
Al genoeg chocola op.
Nu iets hartigs.
Ik denk Zeeuws spek
Een lang verhaal dus?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie het al ... tot over een half uur
Seoul At Septemberquote:Op donderdag 28 november 2024 11:22 schreef Fogel het volgende:
In heel ander nieuws... SAS heeft zojuist bekend gemaakt dat ze naar Seoul gaan vliegen vanaf September 2025
Ze zijn goed bezig met hun iets verdere routes vanaf Kopenhagen
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
We gingen borrelen en eten. Collega haalde hond op bij oppas. Ik heb hond geknuffeld.
Ik mis hond.
Lees je altijd hele topics terug?quote:
Volgende keer bij mij proberen danquote:Op donderdag 28 november 2024 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeerde hond te verleiden met de zin: mag je mee naar bed. Maar thuis mocht hij ook mee naar bed. Dus werkte niet
Ben jij een hond?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgende keer bij mij proberen dan
Geknuffeld worden?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien wil hij er wel als eentje behandeld worden?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-11-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |