Samen eens gaan joggen dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Joggingbroek en ik doe geen eens aan joggen
quote:Op donderdag 28 november 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Joggingbroek en ik doe geen eens aan joggen
Jouw voorhuid?quote:Op donderdag 28 november 2024 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samen eens gaan joggen dan?
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:
Goed idee weet alleen niet of we de straat uit komen..quote:Op donderdag 28 november 2024 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samen eens gaan joggen dan?
Ja voorhuid joggen, ik weet niet of dat alleen een term in de Achterhoek is of niet?quote:Op donderdag 28 november 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.![]()
Manoman.
Nee hoorquote:Op donderdag 28 november 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voorhuid joggen, ik weet niet of dat alleen een term in de Achterhoek is of niet?
Verstandig!quote:Op donderdag 28 november 2024 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat maar weer verder met zijn puntentellerscripts.
[ afbeelding ]
Dat komt goed, ik ren wel voorop en geef het tempo en de richting aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee weet alleen niet of we de straat uit komen..
Niet te snel hoorquote:Op donderdag 28 november 2024 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt goed, ik ren wel voorop en geef het tempo en de richting aan.
[ afbeelding ]
Ik moet toch niet steeds op de hoek van elke straat een beetje .....quote:Op donderdag 28 november 2024 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet te snel hooranders ben ik bekaf
Denk het wel.. heb geen goede conditiequote:Op donderdag 28 november 2024 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet toch niet steeds op de hoek van elke straat een beetje .....
[ afbeelding ]
Denk dat ik dat langer vol hou hahaquote:Op donderdag 28 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Of ben je meer van de
[ afbeelding ]
O maar dat komt dan wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het wel.. heb geen goede conditie
quote:Op donderdag 28 november 2024 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dat komt dan wel.
[ afbeelding ]
Let maar op, onder mijn begeleiding ga je de 4 Mijl van Groningen volgend jaar gewoon op je gemak lopen.quote:
Nee gewoon stil houdenquote:Op donderdag 28 november 2024 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft totaal geen ervaring met mensen begeleiden maar dat hoeft Lovely niet te weten...
[ afbeelding ]
Zou gaaf zijn.. doe je dan ook meequote:Op donderdag 28 november 2024 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Let maar op, onder mijn begeleiding ga je de 4 Mijl van Groningen volgend jaar gewoon op je gemak lopen.
Oei.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn.. doe je dan ook mee
haha. Hebben we toch 1 fan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |