SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Na ze zijn wel eens boos naar elkaar ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom je vaak boze ratten tegen dan?
Hoe bedoel je zichzelf daarbij hebben ingehaald?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms wel. Maar je hoeft niet per de mee in de vaart der dingen.
Ken wel wat voorbeelden van mensen die zichzelf daarbij ingehaald hebben ook.
Kijk dit is nou levensadvies waar ik wat aan heb.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Gewoon door rood heen rijden, af en toe een hamster tegen een trein aanwerpen en poep naar moslims gooien joh.
Gelukkig niet intens boosquote:Op donderdag 28 november 2024 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ze zijn wel eens boos naar elkaar ja.
Oftewel, boerenkoolsoep?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n dipje he
Bij mij komt de zin weer terug, want het is al 13.00 uur en de dag gaat snel en bijna weekend!
En vanavond ga ik caldo verde maken
Ja weet niet wat je moet om een rat te laten blazen. Bij een kat lukt me dat wel.quote:
Draco?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
Tegenwoordig niet meer zo maar vooral Draco was best wel irritant naar Noa toe. Misschien ligt het aan zijn naam.
Matige grap. Je weet best waar die naam vandaan komt.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Draco?
Ja dat is ook wel een draak van een naam.
quote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Matige grap. Je weet best waar die naam vandaan komt.
Harry Potter.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ging toch weer een klein beetje stuk in mezelf.
Maar nee geen idee.
ja maar dat klinkt minder lekker. Heb het nog nooit op trouwensquote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Oftewel, boerenkoolsoep?
Ik ga er zo vandoor, misschien dat er morgen weer zin is
Ook niet bij allemaal, denk ik. Mijne heeft dat echt nog nooit gedaan. Naaktkat wel maar dat is echt een prinsjes en huilt heel snel en is snel boosquote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet wat je moet om een rat te laten blazen. Bij een kat lukt me dat wel.
Ja Draco Malfidus ken ik ook nog welquote:
Langer op je gestuurde bericht drukken en dan kun je edittenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dat?
ik doe altijd een nieuw bericht met *verbetering
Okquote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja Draco Malfidus ken ik ook nog wel
Maar het blijkt meer een hondervoud van 20 jaar te zijn als ik zo even Google
Rond 624 v.Chr. zou hij, door de adel met buitengewone volmachten bekleed, het Atheense strafrecht gecodificeerd hebben
Was gedaan? Dan heeft de wasmachine die opgegeten.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Als in 'meerdere sokken', niet 1 paar van twee sokken.
Wel eens p.o. op een pootje of zijn staart gestaan dan? Kuroi kon goed blazen als er kleine kinderen haar wouden aaien.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Ook niet bij allemaal, denk ik. Mijne heeft dat echt nog nooit gedaan. Naaktkat wel maar dat is echt een prinsjes en huilt heel snel en is snel boos
of het was max het gele sokjes spookquote:Op donderdag 28 november 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was gedaan? Dan heeft de wasmachine die opgegeten.
Sorry, die was even extreem wijsneuzerigquote:
Hier leer ik echt elke dag iets nieuws!quote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Langer op je gestuurde bericht drukken en dan kun je editten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |