Gast doe normaalquote:Op donderdag 28 november 2024 06:52 schreef mario390 het volgende:
gaa ik nog platz 8 an kree verlieren
quote:
Nee, niet echt meer, zo jammerquote:
Ja het loopt echt terug hier, de laatste tijd wel heel snelquote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben een uur weggeweest en er is nauwelijks wat gepost!
BolkToTquote:
Whehe, nee toch maar niet!quote:Op donderdag 28 november 2024 09:45 schreef drakin het volgende:
Ik heb wasabi pasta, wil je dat ook eens op een tosti proberen?
Lekker in de ochtend
Waar ben je mee bezig dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop whoop
Gaat goed met mijn project
Werk. Technische oplossingen bedenken om informatie naar andere labs te krijgenquote:
Okee dan!quote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werk. Technische oplossingen bedenken om informatie naar andere labs te krijgen
Daar is 'ie dan:quote:Op donderdag 28 november 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Lekker, ik zit hier op de beloofde koffie van @:Gebrokenglas te wachten
Oei een belofte nog wel, dat weegt wel heel zwaarquote:Op donderdag 28 november 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb ook zelf koffie gepakt, maar GG had het beloofd
Ja ik zat in overleg.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb ook zelf koffie gepakt, maar GG had het beloofd
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Oei een belofte nog wel, dat weegt wel heel zwaar
A lekker dank je welquote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is 'ie dan:
* gebrokenglas schenkt een heerlijke mok koffie in voor Dotteke [ afbeelding ]
O daar was de koffie al, krijg ik ook een bakkie?quote:
hmmm lekkerquote:Op donderdag 28 november 2024 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft verse koffie gezet en schenkt een bakkie in voor drakin
[ afbeelding ]
Werk gaat voor de koffiequote:
Ik ga ervanuit dat er eerst koffie gepakt is voor er aan dat overleg werd begonnenquote:
nou.... Zonder koffie ben je tijdens een overleg niet scherp.quote:
Reken maar jaquote:Op donderdag 28 november 2024 10:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat er eerst koffie gepakt is voor er aan dat overleg werd begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |