Reken maar jaquote:Op donderdag 28 november 2024 10:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat er eerst koffie gepakt is voor er aan dat overleg werd begonnen
Oeh, dan kom ik er NU aanquote:Op donderdag 28 november 2024 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg vandaag een pakje van de baas
Er zit een mini chocoladeletter in, kruidnoten, speculaaspop en zakjes om warme chocomel te maken.
Hmm wat voor lekkersquote:
Onderweg bolk ik ook gewoon doorquote:Op donderdag 28 november 2024 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prima, dan bolken wij hier gewoon door.
Nee, dan moet je je aandacht bij de weg houdenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Onderweg bolk ik ook gewoon door
Mss komt hij met OV of taxi of privechauffeurquote:Op donderdag 28 november 2024 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je aandacht bij de weg houden
Koffie uitdelen danquote:Op donderdag 28 november 2024 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou.... Zonder koffie ben je tijdens een overleg niet scherp.
Je kent me te goed....quote:Op donderdag 28 november 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie uitdelen dan![]()
Zelf begin je de dag natuurlijk met koffie als je moet werken
Mijn doel is om de economieafdeling overbodig te maken zodat die economen dan aan ons koffie kunnen komen brengen zodat ze toch nog enig nut hebbenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie uitdelen dan![]()
Zelf begin je de dag natuurlijk met koffie als je moet werken
Dat doet de machinist welquote:Op donderdag 28 november 2024 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je aandacht bij de weg houden
40-45cm solide staaf uitgeperst?quote:
Heb je dat ook met andere fallusachtige voedseltypes?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik altijd meer trek nadat ik een banaan heb gegeten?
quote:
Met een worst of een frikandel in mijn mond ben ik vaak wel goed gevuldquote:Op donderdag 28 november 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je dat ook met andere fallusachtige voedseltypes?
En ook geen trek in meer daarna?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een worst of een frikandel in mijn mond ben ik vaak wel goed gevuld
4 seconde snellerquote:
quote:
Zwevendekoekjesbolk!quote:
Nog steeds beter dan wat ik kan makenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is wel 1 van mijn slechtste fotoshops!
quote:Op donderdag 28 november 2024 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan wat ik kan maken
Ik zie nu een ToT voor me die in een gimpsuit zit te photoshoppen...quote:Op donderdag 28 november 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
Ja met Gimp zou me dit sowieso absoluut niet lukken!Ben blij dat ik m'n 9 jaar oude Photoshop-versie weer terug heb!
quote:Op donderdag 28 november 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zie nu een ToT voor me die in een gimpsuit zit te photoshoppen...
Je bent em nu aan het aantrekken?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 11:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent em nu aan het aantrekken?
Whehe.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zit er al klaar voor, zie ik!
Kun je Johnny Somali lekker uitlachen daar!quote:Op donderdag 28 november 2024 11:22 schreef Fogel het volgende:
In heel ander nieuws... SAS heeft zojuist bekend gemaakt dat ze naar Seoul gaan vliegen vanaf September 2025
Ze zijn goed bezig met hun iets verdere routes vanaf Kopenhagen
Ik vind het wel leuk.quote:
Wie?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je Johnny Somali lekker uitlachen daar!
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Punt 2, 3 en 5 kan je ontwijken door iets meer van punt 1 te doenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel te veel geld, veel te veel mensen, geen fijne stoelen, veel te veel lawaai, altijd mensen in je aura en altijd koud
Niet altijd koud; soms is het juist ondragelijk heet. Ligt er sterk aan of je een dag- of een nachtvlucht hebt en of ze willen dat mensen gaan slapen zodat ze er geen last meer van hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel te veel geld, veel te veel mensen, geen fijne stoelen, veel te veel lawaai, altijd mensen in je aura en altijd koud
En of je bij een raam bij de vleugels zit of verder weg.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Punt 2, 3 en 5 kan je ontwijken door iets meer van punt 1 te doen
Altijd koud? Ik vind het meestal veelste warm. Heb meestal een miniventilator bij me om nog iets aan verkoeling te krijgen. Vooral nachtvluchten zijn idioot warm meestal.
Lawaai ligt aan het vliegtuigtype. Een Airbus 350 of een Boeing 787 zijn een heel stuk stiller dan andere vliegtuigen.
Wat een mafklapper.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zo'n streamer die Aziatische landen afreist om zo veel mogelijk heibel te trappen voor donaties en likes enzo, tot hij het land uit getrapt wordt / moet vluchten en hij weer vrolijk door gaat in een volgend land.
Wordt ook regelmatig in elkaar gebeukt en 1x liep hij net het ziekenhuis uit en werd direct bij de uitgang opnieuw in elkaar gerost.
Nu zit hij in Zuid Korea waar hij zich op allerlei mogelijke manieren dusdanig heeft misdragen waardoor hij nu waarschijnlijk jarenlang de gevangenis in zal moeten.
(Een eerdere celstraf van 3 maand in een ander Aziatisch land heeft hem blijkbaar niets geleerd.)
Ja er zijn meer van dit soort types.quote:
Het aantal mensen in het vliegtuig of op het vliegveld blijft hetzelfde. Of ik nou 1e klas of pauper reis.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Punt 2, 3 en 5 kan je ontwijken door iets meer van punt 1 te doen
Altijd koud? Ik vind het meestal veelste warm. Heb meestal een miniventilator bij me om nog iets aan verkoeling te krijgen. Vooral nachtvluchten zijn idioot warm meestal.
Lawaai ligt aan het vliegtuigtype. Een Airbus 350 of een Boeing 787 zijn een heel stuk stiller dan andere vliegtuigen.
Alles voor de likes...quote:Op donderdag 28 november 2024 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn meer van dit soort types.
In Japan is het nu bijvoorbeeld verboden voor niet-Japanners om bepaalde restaurants te betreden, puur vanwege dit soort streamers.
En in Japanse treinen heb je nu zelfs bordjes die aangeven dat je geen overlast mag geven met breakdancen en andere debiele dingen die dit soort figuren doen om mensen te irriteren en reacties uit te lokken.
Deze persoon heeft al diverse waarschuwingen gekregen van de Koreaanse maffia daar ÉN hun leden in Amerika dat hij ver weg moet blijven, anders zal hem wat overkomen.
Dat klopt, maar je hebt een stuk minder last van anderen als je in plaats van 18-20 stoelen per twee rijen er maar 4 hebt...quote:Op donderdag 28 november 2024 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het aantal mensen in het vliegtuig of op het vliegveld blijft hetzelfde. Of ik nou 1e klas of pauper reis.
Kan zijn, maar het geld niet waard. Daarnaast is vliegen gewoon in het algemeen kut. Aantal uur opgesloten zitten brrrrquote:Op donderdag 28 november 2024 11:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alles voor de likes...
[..]
Dat klopt, maar je hebt een stuk minder last van anderen als je in plaats van 18-20 stoelen per twee rijen er maar 4 hebt...
Mafklapper.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn meer van dit soort types.
In Japan is het nu bijvoorbeeld verboden voor niet-Japanners om bepaalde restaurants te betreden, puur vanwege dit soort streamers.
En in Japanse treinen heb je nu zelfs bordjes die aangeven dat je geen overlast mag geven met breakdancen en andere debiele dingen die dit soort figuren doen om mensen te irriteren en reacties uit te lokken.
Deze persoon heeft al diverse waarschuwingen gekregen van de Koreaanse maffia daar ÉN hun leden in Amerika dat hij ver weg moet blijven, anders zal hem wat overkomen.
Ow netjes!quote:Op donderdag 28 november 2024 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
korting op interrail
https://www.nsinternational.com/nl/aanbiedingen/korting-interrail
Xiaomanyc doet dat soort dingen voortdurend, en 1 van mijn andere favoriete Youtubers reageert er op:quote:Op donderdag 28 november 2024 11:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mafklapper.
Iig ben ik geen streamer.
Wil wel eens mensen beetnemen met perfect japans.
Die is supergoed.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Xiaomanyc doet dat soort dingen voortdurend, en 1 van mijn andere favoriete Youtubers reageert er op:
Bekijk deze YouTube-video
Zeer zeker!quote:
Interrailen is tofquote:Op donderdag 28 november 2024 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
korting op interrail
https://www.nsinternational.com/nl/aanbiedingen/korting-interrail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |