SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
geen idee het werkte spwoieso lange tijd niet met inline YouTube. nu wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
weet dat niet iedereen ervan houd.
maar ok dit verteld t verhaal van mss wel 90% hierDo what you love, love what you do!![]()
hoge noten zijn wel irritant, maar is omdat het musical achtig is, doen ze allemaal.quote:Do what you love, love what you do!![]()
speciaal voor jouquote:Op donderdag 28 november 2024 05:18 schreef mario390 het volgende:
trotzdem heb je nu in halfe ur 10 gekregt
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
nu kon ik de laatste wel spelen enzo. hahaha en gedaan ook illegaal.Do what you love, love what you do!![]()
tis alleen audioquote:Op donderdag 28 november 2024 05:21 schreef mario390 het volgende:
gaat nu niet kijken ben ziek,zit met teeDo what you love, love what you do!![]()
persoonlijk dus van alle musical die ik heb gedaan als muzikant, vond ik deze eentje van de leukste.
LOL laat t MTI niet wegen want deze was beetje illegaal gedaan toen.Do what you love, love what you do!![]()
mocht iemand lezen, die denkt vind ik leuk. ik heb de director scores nog. maar dat via dm graag.Do what you love, love what you do!![]()
dit moet voor jou toch ok klinken? ok kan ik Duits gewoon ook volgen enzoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
muziek technisch gezien valt ie trouwens mee.
haha voor de muzikanten dus.Do what you love, love what you do!![]()
vind linker of helemaal rechter leuk, die in dat witte pakje doet dr veel te best.quote:Do what you love, love what you do!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
SchotelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Robquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat krijg je ervan als je niet slaaptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee, de griep?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 28 november 2024 06:19 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkouden, beterschapquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: