Zou je haar doen als ze een Aziaat was?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Noa Vahleals er een wijf is waar ik steeds moe van word...
neequote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je haar doen als ze een Aziaat was?
Kom op, je zou maar wat graag moe van haar willen worden…quote:Op woensdag 27 november 2024 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Noa Vahleals er een wijf is waar ik steeds moe van word...
Is ze dat niet dan?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je haar doen als ze een Aziaat was?
nou ik niet....quote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, je zou maar wat graag moe van haar willen worden…
Er is weinig vrouwelijks aan Noa waar ik warm van zou worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, je zou maar wat graag moe van haar willen worden…
Kom, kom… Het is niet de mooiste vrouw van Nederland, maar het is ook geen trol…quote:Op woensdag 27 november 2024 23:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er is weinig vrouwelijks aan Noa waar ik warm van zou worden.
Er zijn hordes lelijkere vrouwen inderdaad maar die kunnen zich vaak wel wat vrouwelijker presenteren.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom, kom… Het is niet de mooiste vrouw van Nederland, maar het is ook geen trol…
Ze presenteert het voetbal en moet alle voetbal kijkende doelgroepen aanspreken.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn hordes lelijkere vrouwen inderdaad maar die kunnen zich vaak wel wat vrouwelijker presenteren.
Leuke uitstraling ook. Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom, kom… Het is niet de mooiste vrouw van Nederland, maar het is ook geen trol…
Zou haar neus echt zijn?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuke uitstraling ook. Niks mis mee.
Nou ja dat doet ze dan vrij aardig; ze leidt de kijker niet af inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze presenteert het voetbal en moet alle voetbal kijkende doelgroepen aanspreken.
Alleen matig volk blijft voor de analyses hangen.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:07 schreef Zorro het volgende:
Ziggo
Reclamespotje voor Rugby, staat er Ierland - Austarlie
Ik vind die girl next door uitstraling best knap als je voor je geboorte als je voor je geboorte al nooit meer hoeft te werken omdat je familie Hilversum in hun zak hebben.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja dat doet ze dan vrij aardig; ze leidt de kijker niet af inderdaad.
Goed verhaal ditquote:Op woensdag 27 november 2024 23:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind die girl next door uitstraling best knap als je voor je geboorte als je voor je geboorte al nooit meer hoeft te werken omdat je familie Hilversum in hun
Ze doet het prima vind ik.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn hordes lelijkere vrouwen inderdaad maar die kunnen zich vaak wel wat vrouwelijker presenteren.
Heeft ie zelf ook al flink wat van gehad gezien zijn getrilquote:
wat ordinair van jou zeg zo op deze woensdagavondquote:Op woensdag 27 november 2024 23:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die kan hem ook maar moeilijk in de broek houden…
Biertje erbij. Lekker man.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Dank je!quote:Op woensdag 27 november 2024 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat ordinair van jou zeg zo op deze woensdagavond
Feyenoord deed het tegen een iets betere tegenstander.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:07 schreef Montagui het volgende:
Cumbek PSV beter dan cumbek Feyenoord?
PSV dan wel in een nog kortere periode, met als resultaat 3 punten, ipv 1.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Feyenoord deed het tegen een iets betere tegenstander.
Tegen 10 manquote:Op donderdag 28 november 2024 00:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
PSV dan wel in een nog kortere periode, met als resultaat 3 punten, ipv 1.
TYPISCH NEDERLANDSquote:Op donderdag 28 november 2024 00:07 schreef Montagui het volgende:
Cumbek PSV beter dan cumbek Feyenoord?
Voor het Nederlands voetbal inderdaad prima opstekers, hopelijk doet de rest vanavond ook een duit in het zakjequote:Op donderdag 28 november 2024 08:19 schreef ISVV het volgende:
Wat maakt het uit joh? Eindelijk slepen twee Nederlandse teams op deze manier eens een overwinning uit het vuur. Prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |