SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sevilla-uit scenario kan uit de kast gehaald wordenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Penalty
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dan ga je rollen? Alleen de altijd achterlijke voetballers doen dat.quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Faalquote:Op woensdag 27 november 2024 22:27 schreef KingRoland het volgende:
dit gaat nog een knotsgekke wedstrijd worden
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 27 november 2024 22:27 schreef KingRoland het volgende:
dit gaat nog een knotsgekke wedstrijd worden![]()
[ Bericht 91% gewijzigd door KingRoland op 27-11-2024 22:27:52 ]What can change the nature of a man?![]()
Knap schot met een gebroken enkel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik las hier net dat Bakayoko er enige tijd uit zou zijnLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Zal doorgeven dat die het de volgende keer bij 'Au!' moet laten.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:27 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan ga je rollen? Alleen de altijd achterlijke voetballers doen dat.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Die heeft de cumbek van PSV alweer gejinxtquote:Op woensdag 27 november 2024 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Albert Mantingh neemt deze rode kaart kwispelend in ontvangst.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Koequote:Op woensdag 27 november 2024 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een baka zeg!
@:coco snapt deze grap (denk ik)![]()
Deze standen zijn erg gunstig voor Feyenoord.
Alleen nog hopen dat PSV 2-2 maakt.Met pijn en moeite derde![]()
De altijd sympathieke Lozano mag ook even meedoenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jij mag er anders ook zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent een lieve jongen.![]()
Net zo triest als het script van Green Street Hooligans opdreunen vanuit het uitvak in Engelandquote:Op woensdag 27 november 2024 22:29 schreef fetX het volgende:
Het Philips stadion is ineens een theater geworden.![]()
Mantingh springt door het plafond van de eerste goeie voorzet in 80 minutenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat was nauwelijks een hengeltje te noemen en @fetX heeft al beet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Net zo triest als het script van Green Street Hooligans opdreunen vanuit het uitvak in EngelandMet pijn en moeite derde![]()
Hopelijk morgen beter.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een leuk sfeertje hier
Dat is wel eens anders geweestWhat can change the nature of a man?![]()
Nu @onlogisch er niet meer is, is de sfeer een stuk gezelligerquote:Op woensdag 27 november 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een leuk sfeertje hier
Dat is wel eens anders geweest![]()
![]()
Karsdorp is ook wel een topaankoop
Nee joh, hij heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was nauwelijks een hengeltje te noemen en @:fetx heeft al beet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:29 schreef ISVV het volgende:
Ik ben voor PSV, maar wat een tam publiek hebben wij toch zeg.![]()
Wie?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu @:onlogisch er niet meer is, is de sfeer een stuk gezelligerWhat can change the nature of a man?![]()
Dealers in Eindhoven draaien goeie omzetquote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Karsdorp is ook wel een topaankoopLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Sowquote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu @:onlogisch er niet meer is, is de sfeer een stuk gezelliger![]()
Dit klopt wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu @:onlogisch er niet meer is, is de sfeer een stuk gezelliger
Ik durf nu zonder angst te zeggen dat ik vanavond een kapsalon meester heb gemaakt.![]()
Wat gezellig zeg.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook weer gewoon trouwens
Helaas moet ik het morgen aan mij voorbij laten gaan. Uiteraard wens ik jullie alle goeds en plezier.![]()
overmorgen black friday trekken ze weer een blik negerds openquote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Karsdorp is ook wel een topaankoop![]()
Wat onverwachts, eigenlijk. @onlogisch stond toch wel bekend om de leuke sfeer die hij bracht en zijn sterke maar eerlijke modbeleid.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu @:onlogisch er niet meer is, is de sfeer een stuk gezelligerMet pijn en moeite derde![]()
Kijk uit, er liep laatst iemand te klagen in het feedbacktopic omdat iemand neger zeiquote:Op woensdag 27 november 2024 22:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
overmorgen black friday trekken ze weer een blik negerds open![]()
Ik hoop oprecht dat het goed met hem gaat.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat onverwachts, eigenlijk. @:onlogisch stond toch wel bekend om de leuke sfeer die hij bracht en zijn sterke maar eerlijke modbeleid.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, er liep laatst iemand te klagen in het feedbacktopic omdat iemand neger zei![]()
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat het goed met hem gaat.
Maar hij tagde me toen hij hier al een soort van weg was op twitter nog wel met spelfoutjes dus ik heb goede hoop dat hij "gewoon" weer zo'n bui heeft dat hij "z'n leven op orde" aan het brengen is door verslavingen af te kappen enzo
Dus hem kennende is hij dan over 2 weken weer terug![]()
OHOH Varred?
![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Zelfs nu nog winnen zou het niet eens in de buurt laten komen van de prestatie van Feyenoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV loopt NU achter op het 3 doelpunten-schema van Feyenoord.![]()
psv moet er nog even aan trekken om door te gaan, dit gaat moeilijk worden want dit leek mij toch wel de zwakste tegenstander voor ze![]()
Ach, WLR. Vrij extreem.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.![]()
Ja WLR is sowieso bijzonder links viel me na de overwinning van Trump opquote:Op woensdag 27 november 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.
Ik vraag me af of er een verband is tussen wielrennen en het zijn van een mietje![]()
Ik vind het erg grappig dat Real Madrid een concurrent is van Feyenoord in deze opzet.Met pijn en moeite derde![]()
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja WLR is sowieso bijzonder links viel me na de overwinning van Trump op
Ik vraag me af of er een verband is tussen wielrennen en het zijn van een mietje![]()
Leuke vraag voor ChatGPT.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja WLR is sowieso bijzonder links viel me na de overwinning van Trump op
Pusic heeft het best aardig op de rit.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Dat Shakhtar kan er toch al jaren geen pepernoot meer van?![]()
Wielrennen is traditioneel gezien als een zware, fysieke sport die veel uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen vergt. Het idee dat een wielrenner als "zwak" of "mietje" wordt gezien, lijkt in strijd met de inspanningen die vereist zijn voor de sport. Toch is het mogelijk dat sommige mensen wielrennen associëren met bepaalde stereotypen, zoals de strakke lycra-kleding, wat aanleiding kan geven tot dergelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke vraag voor ChatGPT.![]()
Ze maakten het ons erg ingewikkeld in de Kuip een anderhalf jaar terug.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Dat Shakhtar kan er toch al jaren geen pepernoot meer van?Met pijn en moeite derde![]()
Ja de check lijkt me wel over als het spel verdergaat AlbertLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Slot-invloeden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Dat Shakhtar kan er toch al jaren geen pepernoot meer van?![]()
Ach, PSV. Dit Shakhtar moet toch niet heel lastig te verslaan zijn.
Feyenoord ook al met zo’n kutprestatie tegen een matige ploeg in de CL vorige keer.
Erg zonde![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze opzet van de CL vele malen leuker dan de poolversie.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik ook dit is echt genotquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef Netsplitter het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze opzet van de CL vele malen leuker dan de poolversie.![]()
Is dat 8-ball of 9-ball pool?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef Netsplitter het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze opzet van de CL vele malen leuker dan de poolversie.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dankquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef ISVV het volgende:
Graag nog meer ballen recht op de keeper af![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
9 ball uiteraard.quote:OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
0 puntenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft nog Brest uit, Rode ster uit en Liverpool thuis. Zeg het maar.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rode Ster moet je wel winnen, Brest geen idee en Liverpool gaat dat potje spelers sparen dus een gelijkspelquote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft nog Brest uit, Rode ster uit en Liverpool thuis. Zeg het maar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Rode Ster 5-1 gewonnen van Vfb Stuttgartquote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft nog Brest uit, Rode ster uit en Liverpool thuis. Zeg het maar.
Ik denk eigenlijk niet dat PSV het gaat redden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft nog Brest uit, Rode ster uit en Liverpool thuis. Zeg het maar.Met pijn en moeite derde![]()
Rode Ster is thuis wel sterk, die winnen ook gewoon even met 5-1 van Stuttgart vandaag.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Rode Ster moet je wel winnen, Brest geen idee en Liverpool gaat dat potje spelers sparen dus een gelijkspel![]()
Niet doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is precies andersom. Jij bent extreem maar je denkt dat je doodnormaal bent.Met pijn en moeite derde![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Liverpool is verlies. De anderen zouden in theorie te doen moeten zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft nog Brest uit, Rode ster uit en Liverpool thuis. Zeg het maar.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is precies andersom. Jij bent extreem maar je denkt dat je doodnormaal bent.![]()
![]()
Al besproken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rode Ster is thuis wel sterk, die winnen ook gewoon even met 5-1 van Stuttgart vandaag.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ach Slobeend jongenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is precies andersom. Jij bent extreem maar je denkt dat je doodnormaal bent.
Ga je nog protesteren binnenkort?![]()
ze liggen eruit deze moet je winnenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft nog Brest uit, Rode ster uit en Liverpool thuis. Zeg het maar.![]()
Ohquote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rode Ster is thuis wel sterk, die winnen ook gewoon even met 5-1 van Stuttgart vandaag.
En dat zelfs nog zonder de beste middenvelder van heel de wereldVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Er lopen hier veel users die extreem zijn, maar @fetX hoort daar niet echt in het rijtje thuis. Gewoon een normale jongen.quote:graag op anoniem![]()
Eens. Het is toch een ontzettend boeiende wedstrijd geworden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar weer over VBL hebben![]()
Akkoordquote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar weer over VBL hebben
Wat denk jij, scoort PSV nog?![]()
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Wat denk jij, scoort PSV nog?![]()
Precies.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er lopen hier veel users die extreem zijn, maar fetx hoort daar niet echt in het rijtje thuis. Gewoon een normale jongen.Met pijn en moeite derde![]()
In politieke zin zit ik eigenlijk altijd redelijk in het midden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er lopen hier veel users die extreem zijn, maar fetx hoort daar niet echt in het rijtje thuis. Gewoon een normale jongen.![]()
Tillmann
Un dann rettet kein Kavallerie,
Wie?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
En dat zelfs nog zonder de beste middenvelder van heel de wereldVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dan word je daar gezien als extreem rechts ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
In politieke zin zit ik eigenlijk altijd redelijk in het midden.![]()
Ik heb straks een overstap van 31 minuten op het troosteloze station ‘s-Hertogenboschquote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar weer over VBL hebbenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan word je daar gezien als extreem rechts ja.
What can change the nature of a man?![]()
Ik dacht al aan die optie maar ik dacht "ja in FIFA misschien" Maar Tillmann doet het gewoon
Lol heb je een linkquote:Op woensdag 27 november 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.![]()
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan word je daar gezien als extreem rechts ja.graag op anoniem![]()
Dat blijkt.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan word je daar gezien als extreem rechts ja.![]()
Altijd hetzelfde trucje van die debielen. Noem het extreem en probeer het te verbieden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan word je daar gezien als extreem rechts ja.
Kijkt Tong eigenlijk naar wielrennen?![]()
@Bezsen en ik hebben liever prime CDA, toen had je nog Eurlings bij dat congres met zijn legendarische speech
nu missen we het christelijke geluid.graag op anoniem![]()
Karsdorp
Ja. Maar meestal ligt hij voor de finish al te maffen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde trucje van die debielen. Noem het extreem en probeer het te verbieden.
Kijkt Tong eigenlijk naar wielrennen?![]()
Heel storingsgevoelig traject.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb straks een overstap van 31 minuten op het troosteloze station ‘s-Hertogenbosch![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
DamnOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Tillman + 50 miljoenUn dann rettet kein Kavallerie,
Verdiend.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Koekoek, dat is de eerste bal die Tillman goed raakt vanavond
Ik vind je best wel rechts, maar zeker niet in de debieltjes kant.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
In politieke zin zit ik eigenlijk altijd redelijk in het midden.
De vraag is hoe druk je je moet maken dat er nu allemaal heel ’speciale’ mensen in het kabinet zitten. @Slobeend doet dat wel want hij is idealistisch en dat kan ik wel waarderen, dat vind ik toffer dan mensen uitlachen omdat ze zich een beetje zorgen maken.
Maar ja, dit is vbl, dus het hoeft allemaal niet zo serieus. Je weet wat het niveau hier is (lol)Met pijn en moeite derde![]()
Tweedequote:Op woensdag 27 november 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Koekoek, dat is de eerste bal die Tillman goed raakt vanavond![]()
Nou die vrije trap was ook wel aardig hoorquote:Op woensdag 27 november 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Koekoek, dat is de eerste bal die Tillman goed raakt vanavondUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik erger me kapotquote:Op woensdag 27 november 2024 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb het gevoel dat er straks in het commentaarhokje even gedweild moeten worden.![]()
Mantingh is echt een enorme idioot.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb het gevoel dat er straks in het commentaarhokje even gedweild moeten worden.![]()
En dan straks als die 3-2 nog valt net doen alsof er een wereldpot gespeeld isquote:Op woensdag 27 november 2024 22:49 schreef Szura het volgende:
85 minuten niks gehoord van dat kutpubliek
Nee klopt ik ben bijzonder positief ingesteld de laatste tijdquote:Op woensdag 27 november 2024 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb je niet vaak.
Leuk dat het je opvalt![]()
![]()
Waarom spelen de PSV-ers de voorzetten steeds op de keeper?Un dann rettet kein Kavallerie,
Goede feedbackquote:Op woensdag 27 november 2024 22:49 schreef Szura het volgende:
85 minuten niks gehoord van dat kutpubliek![]()
Niet normaal.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:49 schreef Zorro het volgende:
Waarom spelen de PSV-ers de voorzetten steeds op de keeper?![]()
Peter gaat wel weer doen alsof een punt pakken niet slecht is ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan straks als die 3-2 nog valt net doen alsof er een wereldpot gespeeld is
Gedomineerd.![]()
Weer Pepi die het doet net als in Sevilla
Die is altijd boos, zelfs als zijn vrouw m drie keer leegpijptquote:Op woensdag 27 november 2024 22:50 schreef fetX het volgende:
Geen boze Peter denk ik, helaas. @:maxi-musOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jezus wat heeft die Mantingh gesnoven
NIET TE GELOVEN! PSV IS LANDSKAMPIOEN!Un dann rettet kein Kavallerie,
als je een 0-2 voorsprong verzuimt bij de big 4 dan wordt je op staande voet ontslagengraag op anoniem![]()
Waanzin, waanzin, waanzin, waanzinquote:Op woensdag 27 november 2024 22:47 schreef Scorpie het volgende:
Zei het toch @:Coco
De 3-2 komt er aan![]()
Ik had een vreselijke doodverwensing getypt maar ik heb hem weer gewistIk blijf graag positief.
En in dat kader wil ik ook graag al mijn PSV-vrienden feliciteren!![]()
Het is wel goud voor de coëfficientenquote:
Peter Boos-act
Waarom? Hele tijd tijd lopen rekken en zo... Als ze gewoon waren blijven voetballen zoals ze bezig waren....quote:![]()
Ik vind alleen Noa een schatje bij Ziggo.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete Ziggo commentator?![]()
Ik weet wel op wie je die gericht had.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik had een vreselijke doodverwensing getypt maar ik heb hem weer gewistIk blijf graag positief.
En in dat kader wil ik ook graag al mijn PSV-vrienden feliciteren!What can change the nature of a man?![]()
Jammer dat Manting nog steeds leeft.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Peter Bosz act.............![]()
![]()
![]()
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Akkoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind alleen Noa een schatje bij Ziggo.
@Paul is het hiermee eens.What can change the nature of a man?![]()
nou moe, wat een avond weer. had ik al gezegd dat ik deze Champions League opzet leuk vind?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Jammer van Benfica. Zowel voor de polonaise als onze overwinteringskansen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef fetX het volgende:
Wat een week voor de Nederlandse teams. Mooi hoorMet pijn en moeite derde![]()
Ja zielig tochquote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kijk mij eens normaal doen. Mij doet dit niks.
Wees gewoon blij met je team, probeer niet altijd alles om jezelf te laten draaien.
Wat een vreselijke vent
Forum Opties Forumhop: Hop naar: