Ach, WLR. Vrij extreem.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.
Ja WLR is sowieso bijzonder links viel me na de overwinning van Trump opquote:Op woensdag 27 november 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja WLR is sowieso bijzonder links viel me na de overwinning van Trump op
Ik vraag me af of er een verband is tussen wielrennen en het zijn van een mietje
Leuke vraag voor ChatGPT.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja WLR is sowieso bijzonder links viel me na de overwinning van Trump op
Ik vraag me af of er een verband is tussen wielrennen en het zijn van een mietje
Pusic heeft het best aardig op de rit.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Dat Shakhtar kan er toch al jaren geen pepernoot meer van?
Wielrennen is traditioneel gezien als een zware, fysieke sport die veel uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen vergt. Het idee dat een wielrenner als "zwak" of "mietje" wordt gezien, lijkt in strijd met de inspanningen die vereist zijn voor de sport. Toch is het mogelijk dat sommige mensen wielrennen associëren met bepaalde stereotypen, zoals de strakke lycra-kleding, wat aanleiding kan geven tot dergelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke vraag voor ChatGPT.
Ze maakten het ons erg ingewikkeld in de Kuip een anderhalf jaar terug.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Slot-invloeden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Ik ook dit is echt genotquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef Netsplitter het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze opzet van de CL vele malen leuker dan de poolversie.
Is dat 8-ball of 9-ball pool?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef Netsplitter het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze opzet van de CL vele malen leuker dan de poolversie.
Dankquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef ISVV het volgende:
Graag nog meer ballen recht op de keeper af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |