Nee joh, hij heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was nauwelijks een hengeltje te noemen en @:fetx heeft al beet.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:29 schreef ISVV het volgende:
Ik ben voor PSV, maar wat een tam publiek hebben wij toch zeg.
Wie?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu @:onlogisch er niet meer is, is de sfeer een stuk gezelliger
Dealers in Eindhoven draaien goeie omzetquote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Karsdorp is ook wel een topaankoop
Sowquote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit klopt wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat gezellig zeg.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook weer gewoon trouwens
overmorgen black friday trekken ze weer een blik negerds openquote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Karsdorp is ook wel een topaankoop
Wat onverwachts, eigenlijk. @onlogisch stond toch wel bekend om de leuke sfeer die hij bracht en zijn sterke maar eerlijke modbeleid.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk uit, er liep laatst iemand te klagen in het feedbacktopic omdat iemand neger zeiquote:Op woensdag 27 november 2024 22:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
overmorgen black friday trekken ze weer een blik negerds open
Ik hoop oprecht dat het goed met hem gaat.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat onverwachts, eigenlijk. @:onlogisch stond toch wel bekend om de leuke sfeer die hij bracht en zijn sterke maar eerlijke modbeleid.
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, er liep laatst iemand te klagen in het feedbacktopic omdat iemand neger zei
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat het goed met hem gaat.
Zelfs nu nog winnen zou het niet eens in de buurt laten komen van de prestatie van Feyenoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV loopt NU achter op het 3 doelpunten-schema van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |