Ja Rowell is een goeie gast, die verdiend wel beter. ik denk dat de hele groep Bella wel dumpen wil inmiddelsquote:Op woensdag 27 november 2024 19:39 schreef epicbeardman het volgende:
Ik ben voor team Rowell, Kevin en Dennis W.
Beter houdt Rowell het nog een ronde vol.. zodat hij bij iemand anders kan gaan staan ipv Bella.
Bella is een zwakke speelster die moet het van haar partner hebben, net als Evaquote:Op woensdag 27 november 2024 22:27 schreef epicbeardman het volgende:
En die Valerie, die kon volgens mij best rekenen en heeft ook best goede basiskennis, heeft blijkbaar ook met Hollands next top model meegedaan.
Wel knappe meid, dacht eerst daar komt weer zo'n yoga meisje binnen, maar ze heeft daadwerkelijk nog wel wat inhoud.
https://www.instagram.com/valeriederuijter/?hl=en
En Bella zat trouwens al direct Rowell te claimen haha, die is helemaal in paniek.
Straks spelen ze nog een, of twee games, wat daarvan de uitslag wordt en wie dan bovenaan komt is nog gokkenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef epicbeardman het volgende:
Dit betekent wss dat Dennis W en Evelien en Dennis en Valerie mogen kiezen wie de eliminatie game speelt?
Beide 18 punten?
Ik heb gevoel dat ze alsnog voor Rowell en Bella gaan, toch hoop ik dat Rowell doorgaat, ondanks dat Bella mij wel begint te vervelen.
Ah ok ik dacht gelijk eliminatie game, maar het is inderdaad nog geen vrijdag. Zit al met mijn hoofd in het weekend blijkbaar.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Straks spelen ze nog een game, wat daarvan de uitslag wordt en bovenaan komt is nog gokken
Nou ja, de voiceover heeft het wel steeds over eliminatie , maar ik zag de op kliphanger dat ze nog 2x moestenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah ok ik dacht gelijk eliminatie game, maar het is inderdaad nog geen vrijdag. Zit al met mijn hoofd in het weekend blijkbaar.
Ja en het touw was best wel kort, om het eerlijker te maken hadden ze wat langer touw en platform kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Dat gewicht verschil tussen de spierbundels is ook wel uit evenwicht, niet helemaal eerlijk
Ja de laatste game voor de eliminatie, zouden ze best na de reclame kunnen doenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en het touw was best wel kort, om het eerlijker te maken hadden ze wat langer touw en platform kunnen gebruiken.
Blijkbaar nog een extra game! Hopelijk vandaag.. maar zal wel weer morgen zijn.
Sem zou in dit spel naar de overkant zijn getrokken.
Je hebt gelijk! volgens mij hadden we afgelopen week wel een aflevering waar het 1 game was en daarna alleen nog maar gepraat. Tis maar net waar de producers zin in hebben en of zij de chatter interessant genoeg vinden ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de laatste game voor de eliminatie, zouden ze best na de reclame kunnen doen
Ja ze hebben veel tijd in het Bella Bashen gestoken, de reltour van Mellissa , maar het ziet er naar uit dat ze snel weer exit gaanquote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! volgens mij hadden we afgelopen week wel een aflevering waar het 1 game was en daarna alleen nog maar gepraat. Tis maar net waar de producers zin in hebben en of zij de chatter interessant genoeg vinden ofzo.
Hij vroeg aan iedereen de kippebotjes, om af te knagen.. net als Mooriaatje.. zo smerigquote:Op donderdag 28 november 2024 21:52 schreef Soury het volgende:
Heerlijk die Aqua Dennis in het zwembad waar hij hoort, ik mag die gast echt niet.
Slaat ook nergens op, zit bijna geen merg in. interessant doen met die zelfingenomen rotkop.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij vroeg aan iedereen de kippebotjes, om af te knagen.. net als Mooriaatje.. zo smerig
En dan één of andere muts er water op gooien, teringquote:Op donderdag 28 november 2024 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh.. een beesje .. na al die weken op een tropisch eiland.. één!!![]()
[ afbeelding ]
Jup het is ook een zelfbenoemde ZweefLulquote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op, zit bijna geen merg in. interessant doen met die zelfingenomen rotkop.
Ja en de rest pikt dat maar ofzo, ik zou toch wel wat tegengas geven als mijn "sterke" partner het met iemand anders wil gaan doenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Aquaman heeft al weken geleden geleden met Evelien een deal gemaakt om samen te werken, en houd die deal nog steeds vast
Jup, Evelien is al evengrote leugenbitch als ze Bella verwijt.. en Rowell, Bella's nieuwe spierbonk wil ook al wegquote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en de rest pikt dat maar ofzo, ik zou toch wel wat tegengas geven als mijn "sterke" partner het met iemand anders wil gaan doen. Maar ik moet het nog maar zien gebeuren.
Bella presteert niet echt.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, Evelien is al evengrote leugenbitch als ze Bella verwijt.. en Rowell, Bella's nieuwe spierbonk wil ook al weg
Klopt, en ze wordt nu door de rest ook gemeden.. Bella zei al tegen Rowell dat ze 6 Muscles versleten had, ze oogt misschien wel lekker, maar er komt alleen maar gegiebel uit of gejankquote:
Die heeft mazzel idd, ze regelen elke week een koppel, zij moet daar dan al een week zittenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:12 schreef Soury het volgende:
Vraag me af of ze een dame één week in een hotel op reserve hebben gelaten, verleden keer was er maar één man nodig. Lijkt me wel relaxed voor die dame
Ik snap dit soort tijdraces nooit, dat de ene muscle de tijd van een ander moet verminderenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:19 schreef epicbeardman het volgende:
Nou cijferreeksen, RIP Bella's punten. Die weet nog niet eens wat 1+1 is.
Ik Rowell, maar Virgil is volgens mij idd ook aardige toffe gast en zou goede vriend kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef Soury het volgende:
Virgil vind ik wel de meest coole gast daar.
Is dat al bekend dan? Nou Mitch is niet echt sterk.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
Kevin en Kim als boven aan de ranglijst bepaalde..
Mitch en Mel moeten morgen tegen Evelien en Dennis.. Evelien weer janken, voelt zich genaait.. tuurlijk
[ afbeelding ]
Ja raar he? werd in de kliphanger gemeldt, en waarom de 1 na boven dat moet uitvoeren is nog niet duidelijkquote:Op donderdag 28 november 2024 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat al bekend dan? Nou Mitch is niet echt sterk.
Goh, jij ook al niet, ik vindt het een griezel.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:52 schreef Soury het volgende:
Heerlijk die Aqua Dennis in het zwembad waar hij hoort, ik mag die gast echt niet.
Hij vindt zichzelf zo goed dat staat me enorm tegen. Misschien een mooie man ofzo maar dat zie ik dus helemaal niet door die arrogantie.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goh, jij ook al niet, ik vindt het een griezel.
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goh, jij ook al niet, ik vindt het een griezel.
Hij geeft wel beetje cult-leader vibes die een harem van vrouwen om zich heen zou hebben in een Thaise yoga/mental power community.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf zo goed dat staat me enorm tegen. Misschien een mooie man ofzo maar dat zie ik dus helemaal niet door die arrogantie.
Waar mentaal uitgebluste huisvrouwen misschien intrappen. Met zijn ik mag het doen sport rituelen "The Haka"quote:Op donderdag 28 november 2024 23:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Hij geeft wel beetje cult-leader vibes die een harem van vrouwen om zich heen zou hebben in een Thaise yoga/mental power community.
Meer de yoga meisjes die wel vallen op dat soort types, daar zijn er zo veel van onder de millenials. Single yogameisjes.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar mentaal uitgebluste huisvrouwen misschien intrappen. Met zijn ik mag het doen sport rituelen.
En wie zie je hier allemaal op een insta introductie van hem? yoga meisjes die GO DENNIS roepen.quote:Tijdens het voorstelrondje op het Instagram-account van Muscles & Brains stelt hij zichzelf namelijk voor: “Mijn naam is Dennis, ik ben 32 jaar en ik kom uit Amsterdam. Ik ben een ‘Holistic Movement-coach en -trainer.”
Dat zoeken we eventjes voor je op, want wat is dat precies? Op deze website vinden we het volgende stukje tekst: “Het is te vergelijken als kijken naar een boom. Ons lichaam en geest is die boom. Alles wat zich onder de grond bevindt is onzichtbaar. Waar zijn de wortels in geworteld, wat komen ze tegen, en waar groeien ze gemakkelijk, en waar ontvangen ze weerstand?
Is het een rijke voedingsbodem om te groeien, voorzien van allerlei belangrijke voedingsstoffen, of bevindt het zich in uitgeputte grond.” Dennis heeft ook zijn eigen website in Holistic Movement.
Ik krijg al jeuk van het woord holistic, en yoga meisjes zijn de toekomstige uitgebluste huisvrouwen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Meer de yoga meisjes die wel vallen op dat soort types, daar zijn er zo veel van onder de millenials. Single yogameisjes.
Ik google hem even en zie dit direct staan
[..]
En wie zie je hier allemaal op een insta introductie van hem? yoga meisjes die GO DENNIS roepen.
https://www.instagram.com/reel/DBY3IexsQ7p/?utm_source=ig_embed
Dan moet je deze site niet bezoeken hahahaquote:Op donderdag 28 november 2024 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg al jeuk van het woord holistic, en yoga meisjes zijn de toekomstige uitgebluste huisvrouwen.
quote:Holistische Personal Training
Holistische Coaching
Holistische Therapie
Ontladingstherapie
Bio Energetica
Relatietherapie
Agressietherapie
Angst en Traumatherapie
Mentaal en Leefstijl Coaching
Primal Pattern Training
Postuurtraining
Faciarelease Behandeling
Blessureherstel en Preventie
Voor wie:
Conditionering en Gedachtepatronentransformatie
Angst en Traumaverwerking
Zakelijke en relatietherapie
Depressie en Zelfmoordneigingen
Blessure Rehabilitatie
Wervelcorrectie
(hernia en rugklachten rehabilitatie)
Orgaan en Zenuwstelselproblemen
Gewichtsverlies
Atleten en Martial Arts Training
Kracht en Mobiliteitstraining
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dan moet je deze site niet bezoeken hahaha
https://www.holisticmovement.nl/dennis-van-miltenburg/
Overal is ook een markt voor he.. niet te geloven.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]Dank je even scrollen en ik had een grijns op mijn gezicht.
Er staan best wel dingen tussen waar je niet met zo'n lapzwans te maken wil hebben. Heftige dingen zoals depressie en zelfmoord. Wat een enorme eikelquote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een teksten daar
[..]
Grootheidswaanzin heet dat, mss moet hij eens aan zelf-reflectie doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Er staan best wel dingen tussen waar je niet met zo'n lapzwans te maken wil hebben. Heftige dingen zoals depressie en zelfmoord. Wat een enorme eikel
Heb je niet gezien hoe hij daar regelmatig iemand loopt te kraken???.... ligt op buik, pakt nek of iets anders beet, draai, krak hoppaaaaa doodengquote:Op donderdag 28 november 2024 23:33 schreef Soury het volgende:
Wervel correctie wtf gast. Die gozer moeten ze opsluiten.
Kolere.. loopt 'ie ook over water?quote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een teksten daar
[..]
Het bewijs is er dat hij dat niet kan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere.. loopt 'ie ook over water?
Best wel jammer dat die bitch weg isquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Evelien en Dennis hebben de eliminatie gewonnen.. Mellissa en Mitchell moeten naar huis
[ afbeelding ]
En dat gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup ze wonnen op hun sloffen maar voelen zich genaait door hun "vriend" Kevin
Misschien komt er wel een grotere bicht voor terugquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Best wel jammer dat die bitch weg is
Die hoopt al dat iemand haar kiest.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
Met een beetje pech gaat Bella aan haar 8ste Muscle beginnen.. Rowell ( Nr7) wil van d'r af
Ja eens maar ze presteert wel, en heeft een streepje voor bij mij tegenover die andere dames. Stelletje schijnheiligenquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Vervelend zeikwijf Evelien.. rancuneus als de pest op iedereen die mogelijk aan het backstabben hebben meegedaan
Ze doet het goed dat wel, maar ze gaat zelf ook over lijken om te winnen, dan is dat jankballengedrag als zij ook een keer aan de beurt is niet passendquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eens maar ze presteert wel, en heeft een streepje voor bij mij tegenover die andere dames. Stelletje schijnheiligen
Soms vergeten de vrouwen dat ze nog steeds in een spel zitten waar je 100k kan winnen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Vervelend zeikwijf Evelien.. rancuneus als de pest op iedereen die mogelijk aan het backstabben hebben meegedaan
Kan wel zo zijn maar keihard liegen heb ik haar nog niet op betrapt. En vlak die mannen niet uit met name die valse nichtquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doet het goed dat wel, maar ze gaat zelf ook over lijken om te winnen, dan is dat jankballengedrag als zij ook een keer aan de beurt is niet passend
Kim en Kevin hadden dat wel door, het blijft een spel, en dan zo agressief jankerig reageren past nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Soms vergeten de vrouwen dat ze nog steeds in een spel zitten waar je 100k kan winnen.
Uiteindelijk gaan alle bondjes kapot.
Hij had speltechnisch wel gelijk, proberen diegene vlak onder je te wippen door die naar de eliminatie te sturenquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar keihard liegen heb ik haar nog niet op betrapt. En vlak die mannen niet uit met name die valse nicht
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij had speltechnisch wel gelijk, proberen diegene vlak onder je te wippen door die naar de eliminatie te sturen
Ik wel aan Rowell dus, ik hoop dat hij nog paar games de zelfzekerheid van Dennis en Virgil kan slopen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:00 schreef Soury het volgende:
Tot nu toe heb ik eigenlijk helemaal niemand die ik de prijs gun, ik vind het stuk voor stuk niet echt sympathieke personen, Virgil is wel een uitzondering.
Rowell is ook wel ok inderdaad voor zover ik ik kan beoordelenquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik wel aan Rowell dus, ik hoop dat hij nog paar games de zelfzekerheid van Dennis en Virgil kan slopen.
Gaat al beginnen als Valerie of Evelien bij hem gaan staan volgende week.
Wat is er mis met Kim, ik zie dat niet. Omdat ze Evelien heeft aangewezen voor de eliminatie? Evelien is met iedereen vriendjes, maar had er ook geen moeite mee om toen Kim en Dani tegenover elkaar te zetten. Zonder problemen, geen traan, geen moeite, mssn voor de buhne. Ze is keihard en heeft maar 1 doel, iedereen uitschakelen, maar wel janken als zij aangewezen wordt. Vind het een nare vrouw, praat iedereen naar de mondquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
Kim moet je helemaal voor uit kijken.
Haha, wat een gifje die onderste. Wel leuk dat je deze toevoegingen doetquote:Op zondag 1 december 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
He verdorie, de Nieuwe Brain pikt gelijk Vergil af van Eva..zielig gelijk huilliehuille![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stella prikt er snel doorheen al die leugentjes.quote:Op maandag 2 december 2024 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
De Nieuwe Stella IQ 137 kunstgeschiedenis en Brian die "wil winne"
[ afbeelding ]
Ja 'tuurlijk heeft ze een berg afleveringen gezien , maar ti betwijfel of ze gaat scoren met Virgil . kunstgeschiedenis is een duffe studierichting.. nix voor MeneerVanDalenWachtOpAntwoord sommetjesquote:Op maandag 2 december 2024 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Stella prikt er snel doorheen al die leugentjes.
Hoezo een berg afleveringen gezien. Dat denk ik niet, en kunstgeschiedenis is niet zo duf hoor.quote:Op maandag 2 december 2024 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja 'tuurlijk heeft ze een berg afleveringen gezien , maar ti betwijfel of ze gaat scoren met Virgil . kunstgeschiedenis is een duffe studierichting.. nix voor MeneerVanDalenWachtOpAntwoord sommetjes
Je geeft je niet blind op een voor een Show waar je nix van weet , inlezen/kijken is een 1ste vereisde .. en Kunstgeschiedenis is wél dufquote:Op maandag 2 december 2024 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo een berg afleveringen gezien. Dat denk ik niet, en kunstgeschiedenis is niet zo duf hoor.
Dat is ook wel goed. Anders blijft het programma te lang doorgaanquote:Op maandag 2 december 2024 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het zijn wel de laatste Nieuwe begrijp ik.. vanaf nu elke week een stelletje eraf
Beetje valse nichtquote:Op maandag 2 december 2024 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een zwak voor Kevin
Weet niet waarom. Alleen mag die gozer wel
Ik ga ook twijfelen of het aan haar "Lekkere Wijf" effect ligt dat alle Nieuwe haar hebben willen, of dat ze het meekrijgen van Regie eillandquote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben niet iemand die snel roept dat dingen in scène is gezet
Nu wel... dat telkens voor Bella als eerste kiezen geloof ik niet
Ja ik ben ook eens cynisch
Normaal geloof ik allesquote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga ook twijfelen of het aan haar "Lekkere Wijf" effect ligt dat alle Nieuwe haar hebben willen, of dat ze het meekrijgen van Regie eilland
Slaat ook nergens op dat gaat niet gebeuren, Eva is niet sterk in de spellen en nu heeft ze ook geen sterke partnerquote:Op maandag 2 december 2024 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Valerie zei wel wat raars tegen Eva... "Nog een weekje uitzingen en je bent weer terug bij Virgil." hoe dan?
ja de angel moet eruit anders ettert dat de hele week door, doet het toch wel want Eva is een 24/7 slachtofferrollerquote:Op maandag 2 december 2024 22:30 schreef Soury het volgende:
Ja hoor je hoeft je excuus niet aan te bieden aan Eva, de queen die zichzelf zo mooi vindt met alles nep.
Vind het ook vreemd dat zij steeds gekozen wordt.quote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat begin ik dus ook te geloven, heel apart dit.quote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat om een ton, een leugentje zonder dat het ernstige gevolgen heeft moet kunnen. Kan er wel de humor van inzien. Er is wel over ergere dingen gelogen, zoals het niet hebben van een bondje met de 1 of ander. Allemaal deel van het spel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
Valse Valerie, eerst tegen Rowell zeggen dat hij moet zeggen dat er een romantische connectie is en zodra het uitkomt zeggen dat het een grapje? was en niet de bedoeling was dat hij het ook daadwerkelijk zou zeggen(wat een grote leugen is), ik hoop dat ze er op afgerekend gaat worden. Met leugens je zin krijgen of kunnen winnen vind ik dan een wel erg vals onderdeel van het spel.
.
Love it! Niet dat ze er achteraf van maakt dat het een grapje was. Maar de streek om daarmee te komen bij Stella vind ik geniaal.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
Valse Valerie, eerst tegen Rowell zeggen dat hij moet zeggen dat er een romantische connectie is en zodra het uitkomt zeggen dat het een grapje? was en niet de bedoeling was dat hij het ook daadwerkelijk zou zeggen(wat een grote leugen is), ik hoop dat ze er op afgerekend gaat worden. Met leugens je zin krijgen of kunnen winnen vind ik dan een wel erg vals onderdeel van het spel.
.
Zo goed is Bella zelf niet, beetje lullig om die gozer af te zeiken na één proef.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Love it! Niet dat ze er achteraf van maakt dat het een grapje was. Maar de streek om daarmee te komen bij Stella vind ik geniaal.
Bella zeikt Brian wel enorm af. Sneu. Tijd dat Bella weggaat.
Dus dat. Maar nee, t is meteen iemand die zich niet kan meten met de andere muscles en door hem vliegt ze er straks uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo goed is Bella zelf niet, beetje lullig om die gozer af te zeiken na één proef.
Ja ze is wel flauw bezig, blijkbaar word volgende aflevering al helemaal gekkenhuis met Bella en haar nieuwe muscle.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo goed is Bella zelf niet, beetje lullig om die gozer af te zeiken na één proef.
Ja, van de nieuwe muscle van Bella ligt de voet aan de onderkant open. Jan kijkt er naar en zegt tegen hem "er ligtquote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net in een reclame stukje dat het vanavond heftig wordt in M&B er vallen zelfs gewonden
Haha gewonden. Als je dit leest, dan lijkt het net alsof de muscles hebben gevochten.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net in een reclame stukje dat het vanavond heftig wordt in M&B er vallen zelfs gewonden
Dat haal ik er niet uit, ze kunnen ook gewond raken door het spel.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:19 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Haha gewonden. Als je dit leest, dan lijkt het net alsof de muscles hebben gevochten.
Poging om wat kijkers te trekken.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook, we gaan het vanavond zienquote:
Net binnen en dan al zo janken, dat wordt nog wat.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
Zit ik al ruim 10 min naar alleen maar vrouwengejank&gemekker te kijken, nog geen spierbundel die zich ergens druk over maakt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe ze scoort, met haar kunstgeschiedenisquote:Op woensdag 4 december 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net binnen en dan al zo janken, dat wordt nog wat.
Ik zie die eveline wel winnen helaas.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Gluipkut Eveling rancuneuze bitch moest zonodig de "romantische klik" openbaar gooien, nee het ging niet over Virgil maar over Evelien&Rowel.. , ik mag hopen dat ze er volgende week uiit ligt![]()
[ afbeelding ]
Ja, we gaan het zien, schijnt een zware opdracht aan te komen. In ieder geval voor de mannen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze scoort, met haar kunstgeschiedenis
Ja ze is goed, ik zit er even naar te kijken nu, regie heeft de Spierbundels wel gematst met die game van gisteravond één zakje per vraag over balk gooien en dan tussendoor uitrusten... lafjes hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie die eveline wel winnen helaas.
Vond dat juist eerlijker, er zijn er een paar die mikken alle zakken zonder probleem er in één keer over, nu maakten ze allemaal een kans.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze is goed, ik zit er even naar te kijken nu, regie heeft de Spierbundels wel gematst met die game van gisteravond één zakje per vraag over balk gooien en dan tussendoor uitrusten... lafjes hoor
Hier ook!quote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben weer eens de enige die de impopulaire persoon mag
Team Evelien hier
Fijn om Kim onderaan de lijst te zien. Vind het een schijtwijf, om maar even zo te zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
De verdiende punten met zak over de balk
[ afbeelding ]
En de ranking tot nu toe
[ afbeelding ]
Ze heeft wel erg veel pech hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
Rowell wint 2 minuten speeltijd als 1ste winnaar van het trekspel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bella heeft pech, haar Brian is gewond aan zijn voet en speelt niet meer mee
Is de 2e keer dat een blotevoeter zijn vel eraf tekt, een paar weken geleden die met het elkaar het zwembad in trekken ookquote:
Ja dat heeft ze zeker.quote:
Dat maken die roddeltantes ervan, als die jongen niet verder kan, moet 'ie inderdaad naar huis, lijkt me logischquote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Bella wordt ook over alles aangevallen, nu weer zou ze op Brain INPRATEN om te stoppen..
Ik vertrouw die Bella ook niet helemaal, eigenlijk vind ik al die meiden niet erg sympathiek. Zelfs Stella die op dag één al liep te janken.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Bella wordt ook over alles aangevallen, nu weer zou ze op Brain INPRATEN om te stoppen..
Nah, Stella kan dat beter, die jankte al na een paar uur nadat ze Virgil van Eva gejat hadquote:Op woensdag 4 december 2024 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Bella ook niet helemaal, eigenlijk vind ik al die meiden niet erg sympathiek. Zelfs Stella die op dag één al liep te janken.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, Stella kan dat beter, die jankte al na een paar uur nadat ze Virgil van Eva gejat had
Ben benieuwd wat er nu binnen komt wandelen.quote:
Denk ook niet dat dit spel een vervolg gaat hebben (ongezien de kijkcijfers). Met die alfa mannetjes die denken dat ze alles aan kunnen. De blessures vallen me wat dat betreft nog mee.quote:
Bella helpt hem graag met inpakken, misschien mag Sem terug komenquote:
Het mag duidelijk zijn dat Bella niet rouwig is om het vertrek van Brian.. die wil nu een Rowell-IIquote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Bella helpt hem graag met inpakken, misschien mag Sem terug komen
De spoeling wordt natuurlijk wel letterlijk en figuurlijk wat dunner qua muscle spelers, de reserve lijst is al aangespsprokenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Bella niet rouwig is om het vertrek van Brian.. die wil nu een Rowell-II
En die krijgt ze, 2.0quote:Op woensdag 4 december 2024 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Bella niet rouwig is om het vertrek van Brian.. die wil nu een Rowell-II
Oh spoilers alertquote:
Ik zag m net in een voorstukje, of hoe noem je dat. Was een preview tijdens de reclame van charmes in de strijd.quote:
Dat kijk ik ook dus zal het zo ook wel zienquote:Op woensdag 4 december 2024 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag m net in een voorstukje, of hoe noem je dat. Was een preview tijdens de reclame van charmes in de strijd.
Een mma vechter
Elke aflevering huilen er wel 2/3 brains.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Eva beschuldigd Evelien van egoistisch gedrag door het kiezen voor eigen gewin in plaats van het helpen van anderen .. Evelien huilliehuillie
[ afbeelding ]
Hij was er weerquote:Op woensdag 4 december 2024 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook dus zal het zo ook wel zien
Gezien, ziet er niet erg breed uitquote:
Ze zijn allemaal top fit. We gaan het zienquote:Op woensdag 4 december 2024 23:28 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Maar hij is topfit!
Denk wel een vooruitgang tov Brian.
Wat een stom eind trouwens van Charmes in de strijd.quote:Op woensdag 4 december 2024 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook dus zal het zo ook wel zien
Ik vond het juist wel leuk, het verraste me wel. Dylan 500e omdat ie toch al genoeg heeftquote:Op donderdag 5 december 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een stom eind trouwens van Charmes in de strijd.Nou ja weer tijd voor andere dingen
Die show heb ik 1x bekeken en stoorde mij al aan alle mannen en vrouwen, wat een figuren hadden ze voor dat programma zeg.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk, het verraste me wel. Dylan 500e omdat ie toch al genoeg heeftGelukkig nog genoeg pulp op tv waar ik zinloos mijn tijd aan kan besteden
![]()
Muscles & brains zal ook niet lang meer duren.
Vind het ook leuk, alleen kijk ik het terug de volgende dag omdat ik altijd VI kijk.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind M&B best leuk en leuke opzet. Denk dat het tijdstip van uitzenden ook meespeelt met de kijkcijfers.
Ik vond het jammer dat ze elkaar niet meer zagen na de verdeling. Toch missen van drama...quote:Op donderdag 5 december 2024 10:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk, het verraste me wel. Dylan 500e omdat ie toch al genoeg heeftGelukkig nog genoeg pulp op tv waar ik zinloos mijn tijd aan kan besteden
![]()
Muscles & brains zal ook niet lang meer duren.
Hij zei dat hij vrijgezel was, dus neem aan dat de kinderen meeste tijd bij de moeder zijnquote:Op donderdag 5 december 2024 21:53 schreef Soury het volgende:
No heeft 5 kinderen. Hoe hou je dat vol? Uhhhh ..................
Dat bedoel ik en hoeveel moedersquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei dat hij vrijgezel was, dus neem aan dat de kinderen meeste tijd bij de moeder zijn
Jeetjequote:Op vrijdag 6 december 2024 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch bij 1 vrouw Bekijk deze YouTube-video
ik ookquote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben weer eens de enige die de impopulaire persoon mag
Team Evelien hier
hoop dat EvaBitch deze week d'r koffers kan pakkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
Eva maakt zich zorgen.. ja ze kan niet van Virgil afblijven![]()
[ afbeelding ]
Dat gaan ze verliezen, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:43 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben benieuwd of ze voor paars durven te kiezen. Ik vermoed van niet.
Als Kim en Kevin lef hebben kiezen ze Evelien en Dennis.
Viezerik, met zijn reet en poten lekker stoer op het aanrecht zitten, wegwezen bedacht ik mij ook al smeerpijp met je airtje ik zit hier en doe er eens wat aan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:24 schreef Soury het volgende:
Flikker op Dennis als zo'n debiel op mijn aanrecht gaat zitten schop ik hem mijn huis uit. En het slijmen is begonnen over wie het eliminatie spel moet spelen
Die liep eerst te janken dat hij naar huis wou en nu omdat hij het niet wilquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Wat mij wel weer steekt is dat Noah en Dennis voor elkaar hadden gekozen voor het duel en dat Bella weer de schuld krijgt van kut Kevin, wat een rellert is dat zeg bah.
Hij valt me zwaar tegen, geef mij dan maar een Virgil die maakt tegen de dames zelfs een opmerking dat ze onderling lekker bezig zijn met hun geroddel en wat al meer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die liep eerst te janken dat hij naar huis wou en nu omdat hij het niet wil
Of team blauw, omdat Stella traag is met drukken.quote:Op maandag 9 december 2024 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet of ze Bella en Noah durven te kiezen want ze hebben nogal ontzag voor Noah.
Maar Eva wil ze niet kiezen want die zijn close en Virgil doet ze ook niet gauw, moeilijk dus.
Ik ben bang dat Bella er weer aan moet geloven.
Is Virgil hèquote:Op maandag 9 december 2024 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of team blauw, omdat Stella traag is met drukken.
Die is deze week niet op zn best, dus dat team hadden ze het beste kunnen hebben.quote:
Niet veel klopt, het is ook een aflopende zaak nu, er komen geen nieuwe setjes meer, er gaan alleen nog afvallers naar huis. En het er is veel hetzelfde tot aan het gekonkel, spelletjes, puntjes halen en wachten tot de week om isquote:Op maandag 9 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat er altijd meer mensen keken en hier waren, maar ik vergis me dus.
oja die mocht van mij ook zeker weg, het hele koppeltje geen probleem.quote:Op maandag 9 december 2024 22:14 schreef Marrije het volgende:
Top!
Hoopte ik al op, Kim eruit!
Die triomfantelijke kop van haar toen Evelien haar vroeg deze keer wel eerlijk te zijn zat me nogal dwars
Iets vertraging, wat een kut vragen wie weet dat nou van Zwartboek?quote:Op maandag 9 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Achterlijke vragen, niet een goed.quote:Op maandag 9 december 2024 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Iets vertraging, wat een kut vragen wie weet dat nou van Zwartboek?
Ja daar kwam het wel op neer, die rebussen waren kut dus sprokkel punten omdat een ander het niet kan in 20 secondequote:Op maandag 9 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
Was gewoon slim van Noah en niet zo slim van Kevin om als eerste op de knop te drukken steeds.
Ja, maar hij had het beter niet moeten zeggenquote:Op maandag 9 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
Was gewoon slim van Noah en niet zo slim van Kevin om als eerste op de knop te drukken steeds.
quote:Op maandag 9 december 2024 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar kwam het wel op neer, die rebussen waren kut dus sprokkel punten omdat een ander het niet kan in 20 seconde
Noah krijgt op zijn donder omdat hij dat door had ja nog even, zo slim was Kevin dus niet. Hahaha lekkerquote:Op maandag 9 december 2024 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Juist!
Nou opdonderen Kim.
Mijn irritatie factor is eruit
Ach, ze zitten in een keihard spel maar omdat Kevin het niet doorhad voelde ie zich genaaid.quote:Op maandag 9 december 2024 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, maar hij had het beter niet moeten zeggen
Haha, nou dat dusquote:Op maandag 9 december 2024 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Noah krijgt op zijn donder omdat hij dat door had ja nog even, zo slim was Kevin dus niet. Hahaha lekker
Het wil natuurlijk niet zeggen dat de muscle geen brains heeftquote:Op maandag 9 december 2024 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, ze zitten in een keihard spel maar omdat Kevin het niet doorhad voelde ie zich genaaid.
Ja, hij had het beter niet kunnen zeggen, maar om het hem kwalijk te nemen dat hij het wel zei vind ik ook weer zo wat.
Nah, eeeeeerlijk, ik vond het wel ok 'omdat Kim'. En dan incasseert Kevin het maar. Geen medelijden mee.
Sommige mensen kijken gewoon later (standaard)quote:Op maandag 9 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit het nu pas te kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 03:16 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken gewoon later (standaard)
Ik heb Zwartboek wel gezien maar dit wist ik ook niet.
Vond sowieso de rebussen lastig op te lossen.
Beetje onhandig dat ze in de vooruitblik al laten zien wat de herkoppeling heeft gedaan. Daar de spanning weer uit.
Virgil is sterk maar zij niet zo. Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:53 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop in elk geval dat Eva niet wint.
Virgil is sinds vorige week aan het afzwakken. Komt goed uitquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Virgil is sterk maar zij niet zo. Ik hoop met je mee
Evelien en Dennis hebben het weer goed gedaan. Ik weet nog niet wie ik het gunquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:07 schreef Marrije het volgende:
Geen fair play omdat Valerie snel drukt![]()
Moet niet gekker worden.
Ze snappen het nog steeds niet gewoon drukken en gokkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:07 schreef Marrije het volgende:
Geen fair play omdat Valerie snel drukt![]()
Moet niet gekker worden.
Alsof ze het elkaar meer moeten gunnen dan zichzelf.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze snappen het nog steeds niet gewoon drukken en gokken
Ja lastig he? Virgil gun ik het ook(Eva niet) en die gozer met Bella heeft wel mijn stem en Bella vind ik een jankerdquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof ze het elkaar meer moeten gunnen dan zichzelf.
Ik gun het Valerie en Evelien in elk geval en hun aanhang misgun ik het niet.
Bella ben ik wat zat aan het worden.
Virgil gun ik het wel, maar Eva niet, dus pech voor Virgil.
Eng mens die Eva queenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:41 schreef Marrije het volgende:
Je hebt nog een week om erover na te denken
Ja nou ja lijkt me niet een pretje in zo'n hokquote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef Marrije het volgende:
Dat moment komt niet, Rowell is ervan overtuigd dat het niet kan missen dat ze nummer 1 worden
Misselijk van Evelien om Dennis zo te kakken te zetten
Dat snap ik maar je kan nu geen beloftes meer maken omdat je die niet kan nakomen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:13 schreef Marrije het volgende:
Ze willen zich uit die eliminaties lullen
Virgil en Eva willen gewoon niet tegen rowell en Valerie.
Haha, precies wat Valerie nu zegt.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar je kan nu geen beloftes meer maken omdat je die niet kan nakomen.
Daarom heb ik de pest aan haar, vriendjes met iedereen willen zijn, slijmen en ondertussen anderen bij anderen te kakken zetten.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef Marrije het volgende:
Dat moment komt niet, Rowell is ervan overtuigd dat het niet kan missen dat ze nummer 1 worden
Misselijk van Evelien om Dennis zo te kakken te zetten
Volgens mij is de verdubbelaar voor de punten in de ranking, niet voor die in het spel. Dus dan kan je het beter inzetten waar je denkt het goed te gaan doen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:55 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Valerie en Rowel de verdubbellaar hebben ingezet, dat hadden ze zonder ook wel gewonnen. Kan je beter gebruiken als iets je wat minder goed ligt.
Dat zal het zijn ik snap er soms geen zak vanquote:Op donderdag 12 december 2024 03:19 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Volgens mij is de verdubbelaar voor de punten in de ranking, niet voor die in het spel. Dus dan kan je het beter inzetten waar je denkt het goed te gaan doen.
Dat is het zelfde kut alarm als ex on the beach ofzoquote:Op donderdag 12 december 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schrok me rot van het alarm
Yep... zal wel de eerste optie zijn als je zoekt op alarm zonder patent eropquote:Op donderdag 12 december 2024 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het zelfde kut alarm als ex on the beach ofzo
Apart trekje van haar, het bij de ander neerleggenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:14 schreef Soury het volgende:
Wat een muts die Bella, je moet niks he?
Ik ook niet maar Eva was sterker in de game en Dennis is niet zo sterk.quote:
Wellicht valt dit beetje slecht bij de Evelien groepies maar ik zie haar echt als het "gepeste" meisje van de klas in haar vroegere jaren, ze is het type wat snel buiten een groep zou vallen. Sociaal beetje awkward en i.c.m. hoge intelligentie zal ze vast een loner zijn geweest in haar jongere jaren.quote:Op zaterdag 14 december 2024 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgende keer graag Eveline en Dennis er uit of Noach en Bella
Ik word er niet goed van. Allebei een partner toch? hmmmmquote:Op maandag 16 december 2024 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Eva nóg steeds aan Virgil te aaien??
[ afbeelding ]
Ja maar niet voor lang als ik dit soort shows inschatquote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van. Allebei een partner toch? hmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |