Dat is ook wel goed. Anders blijft het programma te lang doorgaanquote:Op maandag 2 december 2024 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het zijn wel de laatste Nieuwe begrijp ik.. vanaf nu elke week een stelletje eraf
Beetje valse nichtquote:Op maandag 2 december 2024 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een zwak voor Kevin
Weet niet waarom. Alleen mag die gozer wel
Ik ga ook twijfelen of het aan haar "Lekkere Wijf" effect ligt dat alle Nieuwe haar hebben willen, of dat ze het meekrijgen van Regie eillandquote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben niet iemand die snel roept dat dingen in scène is gezet
Nu wel... dat telkens voor Bella als eerste kiezen geloof ik niet
Ja ik ben ook eens cynisch
Normaal geloof ik allesquote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga ook twijfelen of het aan haar "Lekkere Wijf" effect ligt dat alle Nieuwe haar hebben willen, of dat ze het meekrijgen van Regie eilland
Slaat ook nergens op dat gaat niet gebeuren, Eva is niet sterk in de spellen en nu heeft ze ook geen sterke partnerquote:Op maandag 2 december 2024 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Valerie zei wel wat raars tegen Eva... "Nog een weekje uitzingen en je bent weer terug bij Virgil." hoe dan?
ja de angel moet eruit anders ettert dat de hele week door, doet het toch wel want Eva is een 24/7 slachtofferrollerquote:Op maandag 2 december 2024 22:30 schreef Soury het volgende:
Ja hoor je hoeft je excuus niet aan te bieden aan Eva, de queen die zichzelf zo mooi vindt met alles nep.
Vind het ook vreemd dat zij steeds gekozen wordt.quote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat begin ik dus ook te geloven, heel apart dit.quote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat om een ton, een leugentje zonder dat het ernstige gevolgen heeft moet kunnen. Kan er wel de humor van inzien. Er is wel over ergere dingen gelogen, zoals het niet hebben van een bondje met de 1 of ander. Allemaal deel van het spel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
Valse Valerie, eerst tegen Rowell zeggen dat hij moet zeggen dat er een romantische connectie is en zodra het uitkomt zeggen dat het een grapje? was en niet de bedoeling was dat hij het ook daadwerkelijk zou zeggen(wat een grote leugen is), ik hoop dat ze er op afgerekend gaat worden. Met leugens je zin krijgen of kunnen winnen vind ik dan een wel erg vals onderdeel van het spel.
.
Love it! Niet dat ze er achteraf van maakt dat het een grapje was. Maar de streek om daarmee te komen bij Stella vind ik geniaal.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
Valse Valerie, eerst tegen Rowell zeggen dat hij moet zeggen dat er een romantische connectie is en zodra het uitkomt zeggen dat het een grapje? was en niet de bedoeling was dat hij het ook daadwerkelijk zou zeggen(wat een grote leugen is), ik hoop dat ze er op afgerekend gaat worden. Met leugens je zin krijgen of kunnen winnen vind ik dan een wel erg vals onderdeel van het spel.
.
Zo goed is Bella zelf niet, beetje lullig om die gozer af te zeiken na één proef.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Love it! Niet dat ze er achteraf van maakt dat het een grapje was. Maar de streek om daarmee te komen bij Stella vind ik geniaal.
Bella zeikt Brian wel enorm af. Sneu. Tijd dat Bella weggaat.
Dus dat. Maar nee, t is meteen iemand die zich niet kan meten met de andere muscles en door hem vliegt ze er straks uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo goed is Bella zelf niet, beetje lullig om die gozer af te zeiken na één proef.
Ja ze is wel flauw bezig, blijkbaar word volgende aflevering al helemaal gekkenhuis met Bella en haar nieuwe muscle.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo goed is Bella zelf niet, beetje lullig om die gozer af te zeiken na één proef.
Ja, van de nieuwe muscle van Bella ligt de voet aan de onderkant open. Jan kijkt er naar en zegt tegen hem "er ligtquote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net in een reclame stukje dat het vanavond heftig wordt in M&B er vallen zelfs gewonden
Haha gewonden. Als je dit leest, dan lijkt het net alsof de muscles hebben gevochten.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net in een reclame stukje dat het vanavond heftig wordt in M&B er vallen zelfs gewonden
Dat haal ik er niet uit, ze kunnen ook gewond raken door het spel.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:19 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Haha gewonden. Als je dit leest, dan lijkt het net alsof de muscles hebben gevochten.
Poging om wat kijkers te trekken.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook, we gaan het vanavond zienquote:
Net binnen en dan al zo janken, dat wordt nog wat.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
Zit ik al ruim 10 min naar alleen maar vrouwengejank&gemekker te kijken, nog geen spierbundel die zich ergens druk over maakt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe ze scoort, met haar kunstgeschiedenisquote:Op woensdag 4 december 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net binnen en dan al zo janken, dat wordt nog wat.
Ik zie die eveline wel winnen helaas.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Gluipkut Eveling rancuneuze bitch moest zonodig de "romantische klik" openbaar gooien, nee het ging niet over Virgil maar over Evelien&Rowel.. , ik mag hopen dat ze er volgende week uiit ligt![]()
[ afbeelding ]
Ja, we gaan het zien, schijnt een zware opdracht aan te komen. In ieder geval voor de mannen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze scoort, met haar kunstgeschiedenis
Ja ze is goed, ik zit er even naar te kijken nu, regie heeft de Spierbundels wel gematst met die game van gisteravond één zakje per vraag over balk gooien en dan tussendoor uitrusten... lafjes hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie die eveline wel winnen helaas.
Vond dat juist eerlijker, er zijn er een paar die mikken alle zakken zonder probleem er in één keer over, nu maakten ze allemaal een kans.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze is goed, ik zit er even naar te kijken nu, regie heeft de Spierbundels wel gematst met die game van gisteravond één zakje per vraag over balk gooien en dan tussendoor uitrusten... lafjes hoor
Hier ook!quote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben weer eens de enige die de impopulaire persoon mag
Team Evelien hier
Fijn om Kim onderaan de lijst te zien. Vind het een schijtwijf, om maar even zo te zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
De verdiende punten met zak over de balk
[ afbeelding ]
En de ranking tot nu toe
[ afbeelding ]
Ze heeft wel erg veel pech hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
Rowell wint 2 minuten speeltijd als 1ste winnaar van het trekspel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bella heeft pech, haar Brian is gewond aan zijn voet en speelt niet meer mee
Is de 2e keer dat een blotevoeter zijn vel eraf tekt, een paar weken geleden die met het elkaar het zwembad in trekken ookquote:
Ja dat heeft ze zeker.quote:
Dat maken die roddeltantes ervan, als die jongen niet verder kan, moet 'ie inderdaad naar huis, lijkt me logischquote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Bella wordt ook over alles aangevallen, nu weer zou ze op Brain INPRATEN om te stoppen..
Ik vertrouw die Bella ook niet helemaal, eigenlijk vind ik al die meiden niet erg sympathiek. Zelfs Stella die op dag één al liep te janken.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Bella wordt ook over alles aangevallen, nu weer zou ze op Brain INPRATEN om te stoppen..
Nah, Stella kan dat beter, die jankte al na een paar uur nadat ze Virgil van Eva gejat hadquote:Op woensdag 4 december 2024 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Bella ook niet helemaal, eigenlijk vind ik al die meiden niet erg sympathiek. Zelfs Stella die op dag één al liep te janken.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, Stella kan dat beter, die jankte al na een paar uur nadat ze Virgil van Eva gejat had
Ben benieuwd wat er nu binnen komt wandelen.quote:
Denk ook niet dat dit spel een vervolg gaat hebben (ongezien de kijkcijfers). Met die alfa mannetjes die denken dat ze alles aan kunnen. De blessures vallen me wat dat betreft nog mee.quote:
Bella helpt hem graag met inpakken, misschien mag Sem terug komenquote:
Het mag duidelijk zijn dat Bella niet rouwig is om het vertrek van Brian.. die wil nu een Rowell-IIquote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Bella helpt hem graag met inpakken, misschien mag Sem terug komen
De spoeling wordt natuurlijk wel letterlijk en figuurlijk wat dunner qua muscle spelers, de reserve lijst is al aangespsprokenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Bella niet rouwig is om het vertrek van Brian.. die wil nu een Rowell-II
En die krijgt ze, 2.0quote:Op woensdag 4 december 2024 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Bella niet rouwig is om het vertrek van Brian.. die wil nu een Rowell-II
Oh spoilers alertquote:
Ik zag m net in een voorstukje, of hoe noem je dat. Was een preview tijdens de reclame van charmes in de strijd.quote:
Dat kijk ik ook dus zal het zo ook wel zienquote:Op woensdag 4 december 2024 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag m net in een voorstukje, of hoe noem je dat. Was een preview tijdens de reclame van charmes in de strijd.
Een mma vechter
Elke aflevering huilen er wel 2/3 brains.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Eva beschuldigd Evelien van egoistisch gedrag door het kiezen voor eigen gewin in plaats van het helpen van anderen .. Evelien huilliehuillie
[ afbeelding ]
Hij was er weerquote:Op woensdag 4 december 2024 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook dus zal het zo ook wel zien
Gezien, ziet er niet erg breed uitquote:
Ze zijn allemaal top fit. We gaan het zienquote:Op woensdag 4 december 2024 23:28 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Maar hij is topfit!
Denk wel een vooruitgang tov Brian.
Wat een stom eind trouwens van Charmes in de strijd.quote:Op woensdag 4 december 2024 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook dus zal het zo ook wel zien
Ik vond het juist wel leuk, het verraste me wel. Dylan 500e omdat ie toch al genoeg heeftquote:Op donderdag 5 december 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een stom eind trouwens van Charmes in de strijd.Nou ja weer tijd voor andere dingen
Die show heb ik 1x bekeken en stoorde mij al aan alle mannen en vrouwen, wat een figuren hadden ze voor dat programma zeg.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk, het verraste me wel. Dylan 500e omdat ie toch al genoeg heeftGelukkig nog genoeg pulp op tv waar ik zinloos mijn tijd aan kan besteden
![]()
Muscles & brains zal ook niet lang meer duren.
Vind het ook leuk, alleen kijk ik het terug de volgende dag omdat ik altijd VI kijk.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind M&B best leuk en leuke opzet. Denk dat het tijdstip van uitzenden ook meespeelt met de kijkcijfers.
Ik vond het jammer dat ze elkaar niet meer zagen na de verdeling. Toch missen van drama...quote:Op donderdag 5 december 2024 10:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk, het verraste me wel. Dylan 500e omdat ie toch al genoeg heeftGelukkig nog genoeg pulp op tv waar ik zinloos mijn tijd aan kan besteden
![]()
Muscles & brains zal ook niet lang meer duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |