Ja Rowell is een goeie gast, die verdiend wel beter. ik denk dat de hele groep Bella wel dumpen wil inmiddelsquote:Op woensdag 27 november 2024 19:39 schreef epicbeardman het volgende:
Ik ben voor team Rowell, Kevin en Dennis W.
Beter houdt Rowell het nog een ronde vol.. zodat hij bij iemand anders kan gaan staan ipv Bella.
Bella is een zwakke speelster die moet het van haar partner hebben, net als Evaquote:Op woensdag 27 november 2024 22:27 schreef epicbeardman het volgende:
En die Valerie, die kon volgens mij best rekenen en heeft ook best goede basiskennis, heeft blijkbaar ook met Hollands next top model meegedaan.
Wel knappe meid, dacht eerst daar komt weer zo'n yoga meisje binnen, maar ze heeft daadwerkelijk nog wel wat inhoud.
https://www.instagram.com/valeriederuijter/?hl=en
En Bella zat trouwens al direct Rowell te claimen haha, die is helemaal in paniek.
Straks spelen ze nog een, of twee games, wat daarvan de uitslag wordt en wie dan bovenaan komt is nog gokkenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef epicbeardman het volgende:
Dit betekent wss dat Dennis W en Evelien en Dennis en Valerie mogen kiezen wie de eliminatie game speelt?
Beide 18 punten?
Ik heb gevoel dat ze alsnog voor Rowell en Bella gaan, toch hoop ik dat Rowell doorgaat, ondanks dat Bella mij wel begint te vervelen.
Ah ok ik dacht gelijk eliminatie game, maar het is inderdaad nog geen vrijdag. Zit al met mijn hoofd in het weekend blijkbaar.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Straks spelen ze nog een game, wat daarvan de uitslag wordt en bovenaan komt is nog gokken
Nou ja, de voiceover heeft het wel steeds over eliminatie , maar ik zag de op kliphanger dat ze nog 2x moestenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah ok ik dacht gelijk eliminatie game, maar het is inderdaad nog geen vrijdag. Zit al met mijn hoofd in het weekend blijkbaar.
Ja en het touw was best wel kort, om het eerlijker te maken hadden ze wat langer touw en platform kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Dat gewicht verschil tussen de spierbundels is ook wel uit evenwicht, niet helemaal eerlijk
Ja de laatste game voor de eliminatie, zouden ze best na de reclame kunnen doenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en het touw was best wel kort, om het eerlijker te maken hadden ze wat langer touw en platform kunnen gebruiken.
Blijkbaar nog een extra game! Hopelijk vandaag.. maar zal wel weer morgen zijn.
Sem zou in dit spel naar de overkant zijn getrokken.
Je hebt gelijk! volgens mij hadden we afgelopen week wel een aflevering waar het 1 game was en daarna alleen nog maar gepraat. Tis maar net waar de producers zin in hebben en of zij de chatter interessant genoeg vinden ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de laatste game voor de eliminatie, zouden ze best na de reclame kunnen doen
Ja ze hebben veel tijd in het Bella Bashen gestoken, de reltour van Mellissa , maar het ziet er naar uit dat ze snel weer exit gaanquote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! volgens mij hadden we afgelopen week wel een aflevering waar het 1 game was en daarna alleen nog maar gepraat. Tis maar net waar de producers zin in hebben en of zij de chatter interessant genoeg vinden ofzo.
Hij vroeg aan iedereen de kippebotjes, om af te knagen.. net als Mooriaatje.. zo smerigquote:Op donderdag 28 november 2024 21:52 schreef Soury het volgende:
Heerlijk die Aqua Dennis in het zwembad waar hij hoort, ik mag die gast echt niet.
Slaat ook nergens op, zit bijna geen merg in. interessant doen met die zelfingenomen rotkop.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij vroeg aan iedereen de kippebotjes, om af te knagen.. net als Mooriaatje.. zo smerig
En dan één of andere muts er water op gooien, tering laat dat beestjequote:Op donderdag 28 november 2024 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh.. een beesje .. na al die weken op een tropisch eiland.. één!!
[ afbeelding ]
Jup het is ook een zelfbenoemde ZweefLulquote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op, zit bijna geen merg in. interessant doen met die zelfingenomen rotkop.
Ja en de rest pikt dat maar ofzo, ik zou toch wel wat tegengas geven als mijn "sterke" partner het met iemand anders wil gaan doen . Maar ik moet het nog maar zien gebeuren.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Aquaman heeft al weken geleden geleden met Evelien een deal gemaakt om samen te werken, en houd die deal nog steeds vast
Jup, Evelien is al evengrote leugenbitch als ze Bella verwijt.. en Rowell, Bella's nieuwe spierbonk wil ook al wegquote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en de rest pikt dat maar ofzo, ik zou toch wel wat tegengas geven als mijn "sterke" partner het met iemand anders wil gaan doen . Maar ik moet het nog maar zien gebeuren.
Bella presteert niet echt.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, Evelien is al evengrote leugenbitch als ze Bella verwijt.. en Rowell, Bella's nieuwe spierbonk wil ook al weg
Klopt, en ze wordt nu door de rest ook gemeden.. Bella zei al tegen Rowell dat ze 6 Muscles versleten had, ze oogt misschien wel lekker, maar er komt alleen maar gegiebel uit of gejankquote:
Die heeft mazzel idd, ze regelen elke week een koppel, zij moet daar dan al een week zittenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:12 schreef Soury het volgende:
Vraag me af of ze een dame één week in een hotel op reserve hebben gelaten, verleden keer was er maar één man nodig. Lijkt me wel relaxed voor die dame
Ik snap dit soort tijdraces nooit, dat de ene muscle de tijd van een ander moet verminderenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:19 schreef epicbeardman het volgende:
Nou cijferreeksen, RIP Bella's punten. Die weet nog niet eens wat 1+1 is.
Ik Rowell, maar Virgil is volgens mij idd ook aardige toffe gast en zou goede vriend kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef Soury het volgende:
Virgil vind ik wel de meest coole gast daar.
Is dat al bekend dan? Nou Mitch is niet echt sterk.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
Kevin en Kim als boven aan de ranglijst bepaalde..
Mitch en Mel moeten morgen tegen Evelien en Dennis.. Evelien weer janken, voelt zich genaait.. tuurlijk
[ afbeelding ]
Ja raar he? werd in de kliphanger gemeldt, en waarom de 1 na boven dat moet uitvoeren is nog niet duidelijkquote:Op donderdag 28 november 2024 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat al bekend dan? Nou Mitch is niet echt sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |