SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jullie krijgen geen code omdat ze genoeg hebben van dat geklaag.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:03 schreef Nattekat het volgende:
@:haags ik denk dat wij geen code oranje krijgen omdat we het in het westen wel gewend zijn.
Code grijs. U doet NIET MEER MEE.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie krijgen geen code omdat ze genoeg hebben van dat geklaag.
Ik was nog Magic aan het spelen, maar potje duurde best lang. Waren pas om kwart voor 12 klaar.quote:
En als er iets belangrijk isquote:Op woensdag 27 november 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
Ik kan mijn rechter middelvinger weer goed opsteken.Het is nog steeds niet volledig hersteld maar ik ben de laatste paar dagen mijn vinger de hele tijd volledig aan het strekken ook al deed/doet het pijn en nu lukt het ook weer volledig.
Het duurt nu al zo lang, dat kleine beetje kan nog wel. Dit kan jij!quote:Op woensdag 27 november 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Maar ik begin nu wel een tikje ongeduldig te worden omdat echt het laatste stapje bezig is maar goed ik moet er niet aanzitten en moeder natuur haar ding laten doen.
Ja dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Het duurt nu al zo lang, dat kleine beetje kan nog wel. Dit kan jij!
RIPquote:Op woensdag 27 november 2024 12:00 schreef Recce het volgende:
Nu zelfs een verwachting van 140 km/uur bij de Vliehors.
[ afbeelding ]
Vet.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was nog Magic aan het spelen, maar potje duurde best lang. Waren pas om kwart voor 12 klaar.
Wij kunnen wel genieten van een flinke woeiquote:Op woensdag 27 november 2024 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie krijgen geen code omdat ze genoeg hebben van dat geklaag.
Nog wel wit?quote:Op woensdag 27 november 2024 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Hier schijnt de zon, geen woei, heerlijk
ik heb koninginnensoepquote:
quote:
Have funquote:Op woensdag 27 november 2024 12:47 schreef Karzai het volgende:
Tot tien uur in mijn nest gelegen, vies weer nu aan het racen op de ps3, top auto die mclaren. Win er elke race mee
Gappie komt zo langs hij neemt een paar biertjes mee, ik gooi wat bitterballen in de oven, doe er wat blokjes kaas bij en natuurlijk kesbeke augurken
GaAn we een paar potjes voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |