quote:Op woensdag 27 november 2024 13:29 schreef Ulx het volgende:
Zet er een muziekje bij op.
Bekijk deze YouTube-video
Dat is heel simpel het gezegde: wat niet weet wat niet deert.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:43 schreef TwenteFC het volgende:
Gaat nu wel erg hard ja, wel genieten dit. Om nog wat leuker te maken, kan een rusland lover mij nog een keer uitleggen hoe dit allemaal geen enkel effect heeft op rusland en hoe dit zelfs positief is voor rusland?
[ afbeelding ]
Grootste bron daarvan was rus' Sovereign Wealth Fund. Die wordt door 1000+1 man goed in de gaten gehouden. Harde valuta zoals USD, EUR, GBP, JPY zijn al lange tijd op. Waren nog wel wat roebel voorraden, veel CNY, goud en bakken ondertussen waardeloze aandelen zoals rus spoorwegen.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:54 schreef Digi2 het volgende:
Veel fx-reserves heeft de centrale bank van Rusland niet meer over om het te stutten vermoed ik.
114quote:Op woensdag 27 november 2024 13:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
en bakken ondertussen waardeloze aandelen zoals rus spoorwegen.
Ondertussen doen de Russische sites alsof er niets aan de hand is. Poetin is vrolijk in Kazachstan bv.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:06 schreef oheng het volgende:
[..]
Hah, doet me denken aan 1917. Volgens mij hadden mijn overgrootouders van de ene op de andere dag stapels waardeloze russische spoorweg aandelen (toen heel populair)![]()
Maar er kunnen nu wel gekke dingen gebeuren, bijvoorbeeld dat iedere rus nu naar de winkel rent om roebels om te zetten in goederen. Of een bankrun.
Dit verslechtert de onderhandelingspositie van rusland.
Ja, history doesn't repeat, but it often rhymes.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:06 schreef oheng het volgende:
Volgens mij hadden mijn overgrootouders van de ene op de andere dag stapels waardeloze russische spoorweg aandelen (toen heel populair)
Russen kopen bijna niks in usd, maar geeoon in lokale valuta.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dus omgerekend naar de huidige wisselkoers zou het maandinkomen van de gemiddelde Rus iets van 250 euro zijn? Wat treurigZelfs zonder boycots wordt het kopen van buitenlandse luxeproducten dan lastiger.
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:25 schreef Simmertje het volgende:
Valt mij op dat alle Rusland fanboys niets meer zeggen over de economie daar.
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Russen kopen bijna niks in usd, maar geeoon in lokale valuta.
Heerlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
8% en geen mogelijkheden meer om de boel te stabiliseren. They're fucked.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:36 schreef Richestorags het volgende:
De Roebel is echt in een vrije val. 120 tegenover de Euro nu. We gaan veel faillissementen zien, minder investeringen, hogere inflatie, hogere rente, crash huizenmarkt. Het zal onmogelijk worden om de oorlog nog door te financieren.
Ze kunnen het wel proberen te stabiliseren, maar het is vechten tegen de bierkaai.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
8% en geen mogelijkheden meer om de boel te stabiliseren. They're fucked.
Als je vreest dat Poetin hierdoor zo in paniek raakt dat hij metquote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je al een salariscorrectie gevraagd aan Putin? Want met deze snelheid wordt het wel wat duur voor je in Nederland.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe? De reserves zijn op.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:43 schreef oheng het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel proberen te stabiliseren, maar het is vechten tegen de bierkaai.
De trend is duidelijk.
Dude. Waarom laat je telkens weer blijken dat je er geen hol van snapt. Waarom doe je je dit jezelf aan?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vraag is wat nu de juiste weg is. Militair Oekraïne extra spekken, wachten tot de economische situatie op het front weerspiegeld gaat worden en dan pas over vrede gaan praten of de onderhandelingen nu opstarten, traag doorzetten, intussen wapenstilstand en Rusland economisch nog verder laten crashen tot de deal er is.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
8% en geen mogelijkheden meer om de boel te stabiliseren. They're fucked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |