abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215685957
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 november 2024 @ 09:24:16 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215686119
Europa is bang en zwak.

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 26 november 2024 @ 09:35:34 #3
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215686204
What rubble doin?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215686223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Perrin het volgende:
Europa is bang en zwak.[ x ]
Ja, dit soort jankberichten horen we nu al jarenlang. Wanneer valt Poetin nu eens een NAVO land aan? Dan kunnen al die kansloze speculaties eens de koelkast in.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215686266
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Perrin het volgende:
Europa is bang en zwak.[ x ]
Ja man, lekker makkelijk om Europa in een oorlog te krijgen, waarom gaat deze lamlul zich niet zelf aanmelden in Oekraine aan het front? ipv oorloghitsend EU in een oorlog te brengen.

Wat een mafklapper zeg. Beetje van achter zijn laptop dit soort nonsens posten.

Wie is deze irrelevante gast überhaupt? ze moeten hem oppakken, als man hoor je toch het leger in te gaan als Oekraïner? of identificeert hij zich dan in eens als vrouw.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215686298
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja man, lekker makkelijk om Europa in een oorlog te krijgen, waarom gaat deze lamlul zich niet zelf aanmelden in Oekraine aan het front? ipv oorloghitsend EU in een oorlog te brengen.

Wat een mafklapper zeg. Beetje van achter zijn laptop dit soort nonsens posten.

Wie is deze irrelevante gast überhaupt? ze moeten hem oppakken, als man hoor je toch het leger in te gaan als Oekraïner? of identificeert hij zich dan in eens als vrouw.
Ben jij al naar Moskou gereisd om tegen Poetin te vertellen dat hij zich terug moet trekken?
  dinsdag 26 november 2024 @ 09:53:08 #7
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215686304
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
What rubble doin?
105, weer eentje hoger dan gisteren.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 26 november 2024 @ 09:56:17 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215686331
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
What rubble doin?

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215686440
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, dit soort jankberichten horen we nu al jarenlang. Wanneer valt Poetin nu eens een NAVO land aan? Dan kunnen al die kansloze speculaties eens de koelkast in.
De strekking van het bericht is dat Poetin al vele malen een NAVO land heeft aangevallen. Maar dat we bang zijn om iets terug te doen.

Als de Russen een Duits vrachtvliegtuig saboteren, moet Duitsland ook een Russisch vrachtvliegtuig uitschakelen. Grenzen stellen, en niet jezelf in de poepert laten nemen.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:18:26 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215686467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:14 schreef zuchtje het volgende:

[..]
De strekking van het bericht is dat Poetin al vele malen een NAVO land heeft aangevallen. Maar dat we bang zijn om iets terug te doen.

Als de Russen een Duits vrachtvliegtuig saboteren, moet Duitsland ook een Russisch vrachtvliegtuig uitschakelen. Grenzen stellen, en niet jezelf in de poepert laten nemen.
Haha dat is helemaal niet zeker dat de Russen daar achter zitten. En voor de rest:

Zijn er al Russische bommen op Navo gebied gevallen?

Zijn er al Navo bommen in Russisch gebied gevallen?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215686490
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Haha dat is helemaal niet zeker dat de Russen daar achter zitten. En voor de rest:

Zijn er al Russische bommen op Navo gebied gevallen?

Zijn er al Navo bommen in Russisch gebied gevallen?
Je kan natuurlijk ook een ander land aanvallen zonder met bommen te gooien. Het is een feit dat Rusland in Europa al jaren de boel loopt te verzieken met trollenlegers, beïnvloeding van verkiezingen, sabotageacties en wat niet.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:23:44 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215686495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha dat is helemaal niet zeker dat de Russen daar achter zitten.
Precies. Ik verwacht dat binnen een week het ongeluk wordt wegverklaard.
&lt;signature here&gt;.
pi_215686509
Er zijn ook gewoon Russische bommen/drones op Navo grondgebied gekomen zoals in Roemenië.

En Russische raketten hebben door Polen gevlogen. En ook een helikopter.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:29:53 #14
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215686519
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:26 schreef BEFEM het volgende:
Er zijn ook gewoon Russische bommen/drones op Navo grondgebied gekomen zoals in Roemenië.
Er zijn geen westerse wapen op rus geland.

Maar edgy-boy is natuurlijk weer tactisch het kremlin aan het nakakelen, waar blijkbaar ineens het land waar de wapen vandaan komen er toe doet, ipv wie ze afvuurt.

Dat als je dat omdraait heel afrika in oorlog is met rus, want is daar immers vergeven van rus wapens, en denk ook aan de houthi's in jemen enzo, hoor je edgy-boy natuurlijk niet over.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:33:58 #15
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215686551
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:14 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Er gaan massaal Russen dood met NAVO wapens.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:35:44 #16
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215686565
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Op het moment dat je een wapen overdraagt, is het een oekrains wapen.

Of is DE ook ineens in conflict met een land als dat andere land DE tanks gebruikt?
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:36:54 #17
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215686573
Huh.

Externe inhoud

&lt;signature here&gt;.
pi_215686574
quote:

[..]
Als Rusland daar bezwaar tegen heeft dan kunnen ze zich vandaag nog terugtrekken.
pi_215686638
quote:

[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Fijn dat NAVO wapens gebruikt worden ter verdediging van een soeverein land. Maar dat wil nog niet zeggen dat we dan ook automatisch in oorlog zijn. Als een leopard in Oekraïne vernietigd wordt gaat Duitsland niet op hoge poten naar het Kremlin en eisen dat ze stoppen met het kapotmaken van hun spul.

Als de russen mensen in een Europees land betalen voor sabotage, moeten Europese landen ook Russen gaan betalen voor sabotage.
pi_215686657
quote:

[..]
Er bestaat niet zoiets als een NAVO wapen.
pi_215686662
https://www.parool.nl/col(...)-verslindt~badb64fd/

Geeft wel weer aan dat we vanuit de bevolking geen enkel verzet hoeven te verwachten.

Voor de Russen zelf wordt dit nog wel een serieus probleem: Poetin heeft van honderdduizenden jonge mannen moordenaars gemaakt. Die gaan ooit terug naar huis, zonder dat daar adequate psychische hulpverlening voor is. Dat kan nog een mooie shitshow worden.
pi_215686663
Is NAVO een wapenfabrikant? a la de AK47 ofzo?
pi_215686666
quote:

[..]
Wat voor wapens?
pi_215686673
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:36 schreef ExTec het volgende:
Huh.

[ x ]
Het tweede punt lijkt mij in ieder geval realistisch. Mensen die denken dat Trump snel een akkoordje sluit met Oekraïne en Rusland zijn ontzettend naïef. Trump is net als Putin een man met veel te veel trots en daarnaast ook gewoon een keiharde zakenman. Zodra Putin moeilijk gaat doen over een akkoord, wat mij ook overigens best aannemelijk lijkt aangezien de Russen momenteel het momentum lijken te hebben, zal Trump er ook snel klaar mee zijn.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:55:11 #25
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215686675
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:29 schreef ExTec het volgende:

[..]
Er zijn geen westerse wapen op rus geland.

Maar edgy-boy is natuurlijk weer tactisch het kremlin aan het nakakelen, waar blijkbaar ineens het land waar de wapen vandaan komen er toe doet, ipv wie ze afvuurt.

Dat als je dat omdraait heel afrika in oorlog is met rus, want is daar immers vergeven van rus wapens, en denk ook aan de houthi's in jemen enzo, hoor je edgy-boy natuurlijk niet over.
Haha lekker makkelijk. We moeten ze steunen, boots on the ground, aanpakken die hap.

En als ze Navo wapens gebruiken hebben we 'ze slechts geleverd'. En dan noem je anderen escalatie-angsthazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop