Watquote:
Xbox wannabeesquote:
Als die vogel beter was, dan zouden ze in Sexy staanquote:
Kan je toch niet serieus nemen als vlag man.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Eswatini en Grenada zo laag is dan wel weer jammer.
Vlag van Grenada iets verbeterdquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Eswatini en Grenada zo laag is dan wel weer jammer.
Vrij racistische opmerking, vooral over die bovenste. Erg jammer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan je toch niet serieus nemen als vlag man.
Lijkt op een paint projectje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen best mooi en epicquote:
Wat is daar nou racistisch aanquote:Op woensdag 27 november 2024 06:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrij racistische opmerking, vooral over die bovenste. Erg jammer.
Gibraltar is geen land toch?quote:Op woensdag 27 november 2024 00:47 schreef Vincent_student het volgende:
Mijn land staat er niet bij.
Allerlei traditionele waarden en elementen die in die vlag verweven zitten wegzetten als een soort kleutertekening, lekker koloniaal gedacht.quote:
Wat is een tier list?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
tier list gemaakt met de vlaggen van alle landen ter wereld
[ afbeelding ]
Ahh, goede! Die komt in Epic, maar zie dat er meer niet in staan als we koninkrijken erbij voegenquote:Op woensdag 27 november 2024 09:58 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Die UI heb ik omdat ik fan ben van dat voetbalteam.
Ik heb het over deze:
[ afbeelding ]
Niks met racisme te maken. Traditionele waarden kunnen beter wat simplistischer in een vlag verwerkt worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allerlei traditionele waarden en elementen die in die vlag verweven zitten wegzetten als een soort kleutertekening, lekker koloniaal gedacht.
Jammer dat jij dat met je westerse blik denkt te kunnen bepalen.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niks met racisme te maken. Traditionele waarden kunnen beter wat simplistischer in een vlag verwerkt worden.
Dan ook Schotland, Wales, Noord-Ierland en aan alle federale staten in Amerika, Brazilië en Duitsland denken. Anders is het niet eerlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh, goede! Die komt in Epic, maar zie dat er meer niet in staan als we koninkrijken erbij voegen
Dat bepaal ik niet. Ik bepaal alleen of t mooi is of nietquote:Op woensdag 27 november 2024 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat jij dat met je westerse blik denkt te kunnen bepalen.
Zou iedereen moeten negeren met gezond verstandquote:Op woensdag 27 november 2024 07:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Vanwege je politieke voorkeur (lees; act) negeer je de vlag van Israël maar even?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |