quote:
Op vrijdag 29 november 2024 19:23 schreef Soury het volgende:[..]
Dat is natuurlijk best vervelend allemaal, ik vraag me dan wel af als je snel last hebt van je aandoening zeker met wat spanning en stress wat je beweegt om mee te doen aan zo'n programma. Nu komt het ook wel snel over als een excuus om iets niet te hoeven doen.
En een vaste PI is idd irritant
Juist omdat ze in het verleden een hele lange tijd in een rolstoel heeft gezeten, omdat ze niet goed kon lopen
(en daardoor ook op een bepaalde manier afhankelijk werd /voelt
Dat je moet accepteren dat je 'minder mobiel' bent en tegelijkertijd ook hoopt dat het iets tijdelijks is.
Zij was begin 20 , en Lupus is al iets waar je nooit van zal genezen . Het is niet niets .
Ik kan mij voorstellen dat los van de aandoening zo'n rolstoel ook wel ff iets met je doet.
Ik zag dat bij haar niet als een excuus, ik denk wel dat dat soort situaties wel een les kunnen zijn , dat was het in dit geval ook.
Ik denk vooral dat de kijker er een mening over heeft.
En in alle RLS'sen zitten tegenwoordig mensen met bepaalde aandoeningen.ziektes of stoornissen.
Alsof ze toch een doornsnee van de samenleving proberen neer te zetten maar wat ik zelf soms ook niet helemaal begrijp.
Voor het programma is het geld en en deelnemers denken dat ze straks BN-ner zijn of iets anders.
Maar er zit altijd een bepaald belang voor beide partijen . En dat is een keuze waar ik mijn eigen gedachten over heb.