Als blikken konden doden was Vinnie bij de visjes geweestquote:Op woensdag 27 november 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Floortje klapt bijna uitelkaar van nijd ..het thema van Vinnie is "Sex Sells "![]()
[ afbeelding ]
He lijkt me echt zo'n balletje die het er om doetquote:Op woensdag 27 november 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als blikken konden doden was Vinnie bij de visjes geweest
Hoop dat hij lekker zwoel gaat dansenquote:Op woensdag 27 november 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
He lijkt me echt zo'n balletje die het er om doet
Dat was de bedoeling, lekker overal aanzittenquote:Op woensdag 27 november 2024 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop dat hij lekker zwoel gaat dansen
Lees op Twitter dat ie 'vaan de aandere kaant' is. Heb dat denk ik gemist, maar als dat zo is maakt dat dat hoofd van Bokito nog grappigerquote:Op woensdag 27 november 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
He lijkt me echt zo'n balletje die het er om doet
Ja naar wijven gedrag, het probleem bij hem leggen. Even janken nog kan ook wel helpen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere, gaat Senna nou de "afgewezen party" spelen , wat een kutkind
Je zou zo de stoom wolkjes uit zijn oren erop kunnen tekenen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Floortje klapt bijna uitelkaar van nijd ..het thema van Vinnie is "Sex Sells "![]()
[ afbeelding ]
Jan doet het gewoon goed, helemaal niks op aan te merken en die prikjes zijn mij ook opgevallen, hij weet verdomd goed hoe het daar in elkaar steekt, ook ten opzichte van elkaar.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:41 schreef Soury het volgende:
Hebben we het nooit over, maar wat vinden jullie van Jan? Ik vind hem echt een leuke gast die ook wel weet wat er onderling speelt. Niet zomaar een presentator, en soms ook wat steekjes uitdeelt zonder partijdig te zijn. Als iemand anders het presenteert vind ik het een stuk minder.
Vind dat ie het ook prima doet. Dat meeleven met Serena en de stevige handruk met Robert toen die vertrok doen 'm sympathiek overkomen. Hij kan -zoals in de spoiler te zien- ook enthousiast naar de opdrachten kijken, of -net als ons- een blik opzetten van 'wat gebeurt hier nou?'. Z'n vervangers zijn een heel stuk saaier in hun rol.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:41 schreef Soury het volgende:
Hebben we het nooit over, maar wat vinden jullie van Jan? Ik vind hem echt een leuke gast die ook wel weet wat er onderling speelt. Niet zomaar een presentator, en soms ook wat steekjes uitdeelt zonder partijdig te zijn. Als iemand anders het presenteert vind ik het een stuk minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 28 november 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat ie het ook prima doet. Dat meeleven met Serena en de stevige handruk met Robert toen die vertrok doen 'm sympathiek overkomen. Hij kan -zoals in de spoiler te zien- ook enthousiast naar de opdrachten kijken, of -net als ons- een blik opzetten van 'wat gebeurt hier nou?'. Z'n vervangers zijn een heel stuk saaier in hun rol.Prachtig die caps, mooi dat meelevende en andere uitdrukkingen waarin je ziet dat hij het zijne er van denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk vermoeiend die tweequote:Op donderdag 28 november 2024 10:45 schreef patrick37 het volgende:
Wat irriteer ik mij aan dat hele senna-floris verhaal.
Het begint dat zij maar blijft hangen in dat verhaal van die jongen buiten,alsof die zin heeft in een mokkel die zich zo gedraagt.
Maar ook die floris,die spoort toch niet,je laat je maanden aan het lijntje houden,je opgeilen door een mokkel die steeds op nieuw zegt dat ze gek is op een ander
dan zeg je toch ,donder op en negeer je haar
het is echt zo bestoord,ga lekker naar die gozer thuis en sodemieter het huis uit,geld ga je er never nooit winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |