abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215772163
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:49 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Als je een liefhebber bent dan heb je een pleurishekel aan al die (chauvinistische) successupporters die opeens meebrallen
Ja, maar ach, ik kijk zelden naar VI, mede hierom, ze laten zich op elk gebeid niet hinderen door feiten en dan is Derksen journalist geweest. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215772191
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, maar ach, ik kijk zelden naar VI, mede hierom, ze laten zich op elk gebeid niet hinderen door feiten en dan is Derksen journalist geweest. :')
Als voetbaljournalist hoef je niet eens verstand van voetbal te hebben
Veelvuldig rollen ze er meestal namelijk in vanwege de aanlokkelijkheid

[ Bericht 1% gewijzigd door Kakadylo op 04-12-2024 23:04:46 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_215772793
Het wordt steeds erger met die autist Gijp. Dinsdag hadden ze het over een bepaald onderwerp en uit het niets begon Gijp opeens over de trainer van Ajax. Gijp is echt zwaar autist en leeft in zijn eigen wereld. Hij lacht keihard over seks grapjes en over serieuze onderwerpen hoor je hem niet. De man is echt totaal overbodig geworden in VI. Het blijft raar dat niemand Gijp daarop wijst. Het ging ergens anders over en uit het niets begon hij zo over de trainer van Ajax te lullen. Ongelooflijk. Gijp moet echt WEG.
pi_215774216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 05:31 schreef Alicia76 het volgende:
Het wordt steeds erger met die autist Gijp. Dinsdag hadden ze het over een bepaald onderwerp en uit het niets begon Gijp opeens over de trainer van Ajax. Gijp is echt zwaar autist en leeft in zijn eigen wereld. Hij lacht keihard over seks grapjes en over serieuze onderwerpen hoor je hem niet. De man is echt totaal overbodig geworden in VI. Het blijft raar dat niemand Gijp daarop wijst. Het ging ergens anders over en uit het niets begon hij zo over de trainer van Ajax te lullen. Ongelooflijk. Gijp moet echt WEG.
‘t zit je echt dwars hè. Straks weer naar dagbesteding?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 5 december 2024 @ 11:21:26 #280
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215774798
twitter
pi_215775449
quote:
In die podcast doet ie telkens exact hetzelfde (tot grote ergernis van de rest)
pi_215775485
De manier waarop ie met mensen omgaat is wereldvreemd en bij tegenspraak duikt ie gelijk achter de spreekwoordelijke kast
  Moderator donderdag 5 december 2024 @ 12:29:47 #283
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215775533
Stukje zak kibbeling aan de deur.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215775969
quote:
Een van de redenen dat VI zo goed scoort is toch eigenlijk precies de dingen waar jij je aan ergert.

Zonder het labiele gedrag van Gijp zou het ook maar een gemiddelde talkshow zijn zoals al die andere.

Of het feitelijk allemaal 100% juist is doet bij het publiek helemaal niet terzake, of het allemaal even serieus moet of juist alsof het verplicht luchtig moet zijn interesseert het publiek niet. Als je je er aan stoort moet je gewoon lekker Bar last of Beau gaan kijken.
  donderdag 5 december 2024 @ 16:13:38 #285
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215777445
Hoe laat in de uitzending komt <O) ?
  Trouwste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 17:04:07 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_215777754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:59 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Als voetbaljournalist hoef je niet eens verstand van voetbal te hebben
Veelvuldig rollen ze er meestal namelijk in vanwege de aanlokkelijkheid
Noem ze eens.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 17:04:48 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_215777760
quote:
Ik roep het l maanden. Eerst was ik roepende in de woestijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 17:05:06 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_215777765
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 10:18 schreef RipCity het volgende:

[..]
‘t zit je echt dwars hè. Straks weer naar dagbesteding?
Vanwaar deze persoonlijke aanval :?

Trouwste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 17:05:43 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_215777771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 12:23 schreef Kakadylo het volgende:
De manier waarop ie met mensen omgaat is wereldvreemd en bij tegenspraak duikt ie gelijk achter de spreekwoordelijke kast
Ogf hij loopt weg. Hij schoffeerd al jaren iedereenen nog meer.

Trouwste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 17:12:04 #290
7889 tong80
Spleenheup
pi_215777816
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 13:11 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Een van de redenen dat VI zo goed scoort is toch eigenlijk precies de dingen waar jij je aan ergert.

Zonder het labiele gedrag van Gijp zou het ook maar een gemiddelde talkshow zijn zoals al die andere.

Of het feitelijk allemaal 100% juist is doet bij het publiek helemaal niet terzake, of het allemaal even serieus moet of juist alsof het verplicht luchtig moet zijn interesseert het publiek niet. Als je je er aan stoort moet je gewoon lekker Bar last of Beau gaan kijken.
De spijker helemaal mis. Je kunt pas oordelen als je er naar kijkt. Ik was een grote fan en zag de tendens in het programma veranderen. De onbevangenheid werd goedkoop scoren en steeds meer mensen beledigen. Ze kwamen er mee weg. Ook door mij. Maar het werd tenenkrommend toen Derksen dacht dat ie de wijsheid in pacht had. Het werd van ludiek en apart voetbalprograama tot een dagelijkse nieuwsshow om de wereld te duiden. Daarna werd het een rechts bolwerk met Derksen aan het roer. Vervolgens ging Derksen steeds verder en was er alleen nog maar één mening relevant. Die van hem. Inmiddels mogen er alleen nog mensen aanschuiven die het eens zijn met Derksens steeds rechtsere mening. Gijp fleurt alleen nog op als er iets met voetbal te berden wordt gebracht. Dan wil hij direct scoren en pleurt de meeste ratre dingen in. De rest van de uitzendingen luistert hij niet meer of als ie probeert te luisteren schoffert ie of loopt weg.Alleen met een dildo op z'n hoofd voelt ie zich nog thuis.

pi_215777834
twitter
  Trouwste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 17:19:52 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_215777874
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Dat ze maar een harde chocolatenletter in z'n reet laten smelten.

pi_215777900
Kontplassen met Plas Piet. @Wereldgozer @Mani89
pi_215778041
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:12 schreef tong80 het volgende:

[..]
De spijker helemaal mis. Je kunt pas oordelen als je er naar kijkt. Ik was een grote fan en zag de tendens in het programma veranderen. De onbevangenheid werd goedkoop scoren en steeds meer mensen beledigen. Ze kwamen er mee weg. Ook door mij. Maar het werd tenenkrommend toen Derksen dacht dat ie de wijsheid in pacht had. Het werd van ludiek en apart voetbalprograama tot een dagelijkse nieuwsshow om de wereld te duiden. Daarna werd het een rechts bolwerk met Derksen aan het roer. Vervolgens ging Derksen steeds verder en was er alleen nog maar één mening relevant. Die van hem. Inmiddels mogen er alleen nog mensen aanschuiven die het eens zijn met Derksens steeds rechtsere mening. Gijp fleurt alleen nog op als er iets met voetbal te berden wordt gebracht. Dan wil hij direct scoren en pleurt de meeste ratre dingen in. De rest van de uitzendingen luistert hij niet meer of als ie probeert te luisteren schoffert ie of loopt weg.Alleen met een dildo op z'n hoofd voelt ie zich nog thuis.

Ik vind Derksen eigenlijk wel redelijk links. Hij heeft het altijd over dat het schandalig is dat bijstandsmoeders naar de voedselbank moeten, staat de helft van zijn salaris af aan goede doelen en is geabonneerd op de VARA-gids. Hij was ook voor Harris en tegen Trump.
pi_215778180
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Kontplassen met Plas Piet. @:wereldgozer @:mani89
Die Erik Jan was Sint bij Slam FM :') vuullak
  Trouwste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 17:59:48 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_215778255
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik vind Derksen eigenlijk wel redelijk links. Hij heeft het altijd over dat het schandalig is dat bijstandsmoeders naar de voedselbank moeten, staat de helft van zijn salaris af aan goede doelen en is geabonneerd op de VARA-gids. Hij was ook voor Harris en tegen Trump.
Ha ha ha.

donderdag 5 december 2024 @ 18:06:15 #297
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215778301
<O) butplug en nog veel meer voor Albert *O* _O-
pi_215778331
Vanavond even kijken. Puur voor directeurtje genot
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215778379
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Die Erik Jan was Sint bij Slam FM :') vuullak
Hij zat er weer he.
pi_215778465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe kom je er dan bij dat ik de spijker mis sla? Je hele relaas en waarom JIJ het een kutprogramma vind staat precies haaks op wat ik zeg. Leuk dat je nog kijkt maar jij behoort dan niet meer tot de doelgroep tenzij je uit een soort zelfkastijding alsnog blijft kijken. Maar dan zul je toch in de minderheid zijn schat ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')