Ooit twee gekocht uit de usa met mooie naakte vrouwen, eentje ligt nog op zolderquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die een douchegordijn in de badkamer hebben behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Pics.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ooit twee gekocht uit de usa met mooie naakte vrouwen, eentje ligt nog op zolder
Ik weet ook weer waar ik sta.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die een douchegordijn in de badkamer hebben behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Zo lang je laag staat is er nog kans op stijgen, maat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet ook weer waar ik sta.
Je bent één van de weinige niet-narrige mods.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet ook weer waar ik sta.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent één van de weinige niet-narrige mods.
Verdomme typo![]()
En mensen die gekscherend 'doot' zeggen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat FOK! dood is die liegen.
Die moeten de eer aan zichzelf houden en het spoor op zoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
En mensen die gekscherend 'doot' zeggen?
Ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
naja je wist wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 26 november 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
carpacio
Nou ja, geniet er lekker van natuurlijk!
Ik weet niet wat je met bolle bedoelt, maar carpaccio is echt extreem gezond inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja je wist wat ik bedoelde
volgens mij een gezonde keuze toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |