SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dit is wel ouderwetsche bolkstrijd tussen jullie 2 die ik al jaren niet meer heb gezien![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik probeer hem in te halen dan kan het hard gaan jaquote:Op maandag 25 november 2024 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
dit is wel ouderwetsche bolkstrijd tussen jullie 2 die ik al jaren niet meer heb gezien![]()
![]()
Oh jank ik word gebolkt
SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
heb je haar zwanger gemaakt?quote:Op maandag 25 november 2024 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
violeta heeft en schwang.test gemaktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dan raad ik haar aan een kliniek te bezoeken waar ze er wat mee kunnen..quote:Op maandag 25 november 2024 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je haar zwanger gemaakt?![]()
ik zit niet in spaniequote:Op maandag 25 november 2024 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je haar zwanger gemaakt?![]()
Riep er iemand bolk?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die trutjes hadden strakkere shirtjes aan moeten trekken.
Niet vanwege de boobs, maar omdat de tekst dan niet zo verfrommeld is en het makkelijker te photoshoppen is!
2 maatjes kleiner of zo. En ZEKER niet zo onder de riem proppen!![]()
![]()
Uhuquote:Op maandag 25 november 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
Niet vanwege de boobs, maar omdat de tekst dan niet zo verfrommeld is en het makkelijker te photoshoppen is!
2 maatjes kleiner of zo.![]()
![]()
Die rechts is een vent, toch?quote:Op maandag 25 november 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
2 maatjes kleiner of zo. En ZEKER niet zo onder de riem proppen!![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 17:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die rechts is een vent, toch?Ik heb de indruk dat het 2 dames zijn van de damesliefde, maar het kan idd ook een low-T soyboy zijn.
![]()
was het een Oostenrijkerquote:Op maandag 25 november 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb de indruk dat het 2 dames zijn van de damesliefde, maar het kan idd ook een low-T soyboy zijn.
![]()
![]()
Misschien een transformerquote:Op maandag 25 november 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb de indruk dat het 2 dames zijn van de damesliefde, maar het kan idd ook een low-T soyboy zijn.
![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
ff opgezocht, die gozer heet Anna Holland.erg vrouwelijk tegenwoordig
![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 17:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Robots in disguise, peerco![]()
![]()
![]()
![]()
hij zou weleens gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 25 november 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zegt stomtoevallig ineens dat dit een mevrouw is!
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Fucking Optimus Primequote:Op maandag 25 november 2024 17:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat gedrocht is actief bij allerlei organisaties!![]()
Niet dan?quote:Op maandag 25 november 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zegt stomtoevallig ineens dat dit een mevrouw is!
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:De voornaam van deze persoon is de username van 1 van de grootste trollen hier op de site!quote:![]()
![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op maandag 25 november 2024 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De voornaam van deze persoon is de username van 1 van de grootste trollen hier op de site!![]()
Herken je die persoon op de foto's die ik gepost heb?quote:Op maandag 25 november 2024 17:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik bleef wijselijk van de koffie bij begeleid werk.![]()
![]()
ja natuurliujkquote:Op maandag 25 november 2024 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Herken je die persoon op de foto's die ik gepost heb?![]()
Mijn leven bestaat uit werken, dagbesteding en huishouden.
Beat that.Werewolf
Welke?quote:Op maandag 25 november 2024 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Herken je die persoon op de foto's die ik gepost heb?Werewolf
dat 2tequote:Op maandag 25 november 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
De voetballer of de seriemoordenaar?![]()
Geen zin. Sorry.quote:Op maandag 25 november 2024 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Scroll ff een klein beetje naar boven!
Maar ik had gewoon geen zin om mijn tong nog eens te verbranden.Werewolf
okquote:Op maandag 25 november 2024 17:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen zin. Sorry.
Maar ik had gewoon geen zin om mijn tong nog eens te verbranden.![]()
je hebt ook een oud Oostenrijks woordenboek nodigquote:Op maandag 25 november 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had het over dokus.
Dus ik post Dorus.![]()
docu's.quote:Op maandag 25 november 2024 17:35 schreef Rob het volgende:
[..]
je hebt ook een oud Oostenrijks woordenboek nodigDocumentaires.
![]()
![]()
https://de.wikipedia.org/wiki/Franz_Fuchs_(Attent%C3%A4ter) duits
english https://en.wikipedia.org/wiki/Franz_Fuchs![]()
Das geen lieverdjequote:Op maandag 25 november 2024 17:39 schreef mario390 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Franz_Fuchs![]()
Zou ik niet als buurman willen hebben.quote:Op maandag 25 november 2024 17:39 schreef mario390 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Franz_Fuchs![]()
thuisbezorgchinees is onderweg.
moet natuurlijk wel wat erin stouwen om nog een nachtje door te kunnen halen.![]()
Grootse plannenquote:Op maandag 25 november 2024 17:44 schreef Rob het volgende:
moet natuurlijk wel wat erin stouwen om nog een nachtje door te kunnen halen.![]()
Stevig vetlaagje aanbrengen op de maagwand?quote:Op maandag 25 november 2024 17:44 schreef Rob het volgende:
![]()
M'n vader kende nog een trucje; vroeger had je één of ander oranje poeder wat een maagwandbeschermer was.
"Als je dat inneemt voor het drinken, kun je net zo veel drinken als je wil. Alcohol gaat door de maagwand, maar als je maag zo beschermd is, loopt het zo weg je darmen in en word je niet dronken."Bedankt voor het advies, pap!
![]()
![]()
Dat spul smeert Trump op z'n gezichtquote:Op maandag 25 november 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
M'n vader kende nog een trucje; vroeger had je één of ander oranje poeder wat een maagwandbeschermer was.
"Als je dat inneemt voor het drinken, kun je net zo veel drinken als je wil. Alcohol gaat door de maagwand, maar als je maag zo beschermd is, loopt het zo weg je darmen in en word je niet dronken."Bedankt voor het advies, pap!
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat spul smeert Trump op z'n gezicht!
![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat spul smeert Trump op z'n gezicht![]()
![]()
![]()
Ja die is volgens Trump dus een loser!quote:Op maandag 25 november 2024 17:55 schreef Rob het volgende:
[..]
IK KAN ER WEL EEN DIE ZELF NIET BOLKT EN ANDEREN VRAAGT HET WEL TE DOEN ..![]()
![]()
Niet alleen volgens Trumpquote:Op maandag 25 november 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die is volgens Trump dus een loser!![]()
![]()
Hij is al 24 jaar doodquote:Op maandag 25 november 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ik niet als buurman willen hebben.![]()
![]()
Ja ik las dat hij aan een scheerapparaatstroomkabel hing te bungelen.quote:Wist niet dat het zo lang geleden was.
![]()
![]()
Oh jij gaat ervoor! Bolk ze!quote:Op maandag 25 november 2024 17:44 schreef Rob het volgende:
![]()
Wat lief dat je dit voor Fok! Doet. Fijn je weer even te zienquote:Op maandag 25 november 2024 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het gaat uiteindelijk naar FOK! maar daarvoor moet eerst een server ingericht worden, dat staat nog in de planning.
Ik laat het voor zolang op mijn eigen servers draaien. Ik ga de melding over 1 dec. weghalen gezien dat niet meer aan de orde is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oew tof inderdaad ja!quote:Op maandag 25 november 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief dat je dit voor Fok! Doet. Fijn je weer even te zien![]()
![]()
Dat magquote:Op maandag 25 november 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben geneigd hier een 'allo 'allo paintje van te maken!![]()
![]()
Hoe raad je het zoquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 25-11-2024 18:19:38 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dames en heren, ik presenteer u :
De #bolkkatIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Die bolkte jou pad?quote:Op maandag 25 november 2024 18:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
De #bolkkat
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of het is gewoon voorspelbaarquote:Op maandag 25 november 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]Is Kaatje een dame van lichte zeden?!?
Goed dat-ie niet zwart was, anders zag je geen kut op die foto!quote:Op maandag 25 november 2024 18:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
De #bolkkat![]()
![]()
Zekerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er geveegd in vorig topic?
Weer een popcornmoment gemist, binnenkort toch maar eens naar de bioscoop gaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Srsly?quote:Op maandag 25 november 2024 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Weer een popcornmoment gemist, binnenkort toch maar eens naar de bioscoop gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 18:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geveegd ja!?!?quote:Op maandag 25 november 2024 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Weer een popcornmoment gemist, binnenkort toch maar eens naar de bioscoop gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
297 posts!
Wat is er gebeurd tijdens Mini-ToT z'n zwemles?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, bleef de hele straat rondjes om m'n benen draaienquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh, hij had bij mij geen 301 posts.quote:
Ik dacht oeh pagina 12, bijna tijd voor een nieuwe tt, maar hij was al vol!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
hij mag wel uitkijken want de chinees komt o bezorgen..quote:Op maandag 25 november 2024 18:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
De #bolkkat![]()
Al de tweede van vandaag met minder dan 301 postsquote:
Het wordt tijd voor 1 december
Stokje in z'n reet zo weer het bekkie uit, ff overheen schijten en je hebt een saté'tje!quote:Op maandag 25 november 2024 18:19 schreef Rob het volgende:
[..]
hij mag wel uitkijken want de chinees komt o bezorgen..![]()
![]()
Vanmorgen ook?quote:Op maandag 25 november 2024 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al de tweede van vandaag met minder dan 301 posts
Het wordt tijd voor 1 december"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Was het er een van jou?quote:Op maandag 25 november 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
Ik heb wel een vermoeden om welke post het gaat/ging
wat is er op 1 decemberquote:Op maandag 25 november 2024 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al de tweede van vandaag met minder dan 301 posts
Het wordt tijd voor 1 december![]()
![]()
Het gaat maar door inderdaad. Goeienavondquote:Op maandag 25 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Het houdt maar niet op he?Hee kerel!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Need a hug, zodat je snel beter bent?quote:Op maandag 25 november 2024 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat maar inderdaad. Goeienavond"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet echt top daar dus?quote:Op maandag 25 november 2024 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat maar inderdaad. Goeienavond![]()
![]()
Oh, dat is altijd welkom.quote:Op maandag 25 november 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Need a hug, zodat je snel beter bent?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
welneequote:Op maandag 25 november 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou Bondage FOK! de moeder neuken!![]()
Ik miste een woordje, sorry.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja geweldig hèquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah!quote:Op maandag 25 november 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik miste een woordje, sorry.
Maar dan nog; hoe is het er mee, gozer?![]()
![]()
* gebrokenglas glundert en voelt zich gelijk weer wat beter ook.quote:Op maandag 25 november 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft Glaasje een dikke knuffAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is er vanavond?quote:
Weer een feestje waar ik niet voor uitgenodigd ben?
Niet te hard he, anders breekt-ie!quote:Op maandag 25 november 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft Glaasje een dikke knuff![]()
![]()
Nee geen feestje gewoon gezelligheid en keihard bolkenquote:Op maandag 25 november 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is er vanavond?
Weer een feestje waar ik niet voor uitgenodigd ben?
quote:Op maandag 25 november 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan ook lippenstift op doen en een hoog stemmetje opzetten!
Ja, aan de beterende hand. Nou maar het wordt ook tijd hoor. Ik ben al een week onder de pannen, sinds vorige week zondag al.quote:Op maandag 25 november 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Maar dan nog; hoe is het er mee, gozer?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik heb geleerd dat je er zorgvuldig mee om moet gaanquote:![]()
Every hole is a goal, buk maar eens eventjesquote:Op maandag 25 november 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan ook lippenstift op doen en een hoog stemmetje opzetten!![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Every hole is a goal, buk maar eens eventjesMijn sterretje is nog nooit een o'tje geworden hoor!
![]()
'Star Destroyer' is mijn bijnaamquote:Op maandag 25 november 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn sterretje is nog nooit een o'tje geworden hoor!
![]()
Klopt.quote:Op maandag 25 november 2024 18:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb geleerd dat je er zorgvuldig mee om moet gaan![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ja ja meisjes met rode harenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ali B? Wat doe jij op FOK!?quote:Op maandag 25 november 2024 18:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Star Destroyer' is mijn bijnaam![]()
![]()
Onschuldige tijd, zeker vergeleken met wat er gisteren hier allemaal gepost werd qua lyrics!
@greysbones toch?![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
Onschuldige tijd, zeker vergeleken met wat er gisteren hier allemaal gepost werd qua lyrics!
@:greysbones toch?![]()
![]()
Ga je sporten dan?quote:Op maandag 25 november 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
Ik drink sportwater met Berrie smaak..![]()
Ik sporten nee, maar zag het staan in de winkel vorig week.. ik dacht even uit proberenquote:
Laat ik toevallig een kameraad hebben die zo heet!quote:Op maandag 25 november 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
![]()
Wat is dat dan, "Sportwater"quote:Op maandag 25 november 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik sporten nee, maar zag het staan in de winkel vorig week.. ik dacht even uit proberen![]()
Is het lekker?quote:Op maandag 25 november 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik sporten nee, maar zag het staan in de winkel vorig week.. ik dacht even uit proberenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Berry?quote:Op maandag 25 november 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat ik toevallig een kameraad hebben die zo heet!
Ik heet Berriequote:Op maandag 25 november 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
Omdat het goed is om tijdens of na het sporten te drinkenquote:
Vanwege die elektra?quote:Op maandag 25 november 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat het goed is om tijdens of na het sporten te drinken![]()
bijna vol alweer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kabouter wesleyquote:Op maandag 25 november 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kunnen muilen, dat is niet mis!
[ afbeelding ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Michiel is ook leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op maandag 25 november 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Heeft iedereen al een TT bedacht?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: