abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215711733
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik komt niet op X. Saai daar. Allemaal gefrustreerde lui die continu boos zijn. Ik ken het nou wel. Maar wWat me opviel is dat Bluesky Musk zo razend weet te maken dat die gelijk de pedokaart trekt. Een beetje de Godwin van de sociale netwerken. Hij ziet Bluesky dus duidelijk niet als een irrelevant fenomeen, als iets dat voorbij gaat. Hij maakt zich er druk over. Heel erg druk.
Zijn ook heel veel boze reacties vol met haat op die BlueSky link die je me poste van die Tweet.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215711761
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja als Joe Rogan het zegt, dan gaan de moderators natuurlijk niemand bannen die dat nu zegt. Want anders heeft hij nog gelijk ook, Joe Rogan heeft zo veel invloed dat dit filmpje vast een tik op de vingers is geweest voor het moderatie team vanuit de BlueSky CEO.

Tenminste, dat zou ik doen als BlueSky CEO.
Ga zelf kijken. Genoeg posts zijn meerdere dagen of langer dan een week of zo oud, en dus van voor deze tweet. Met die tekst.

Het klopt niet wat Rogan zegt.

Maar mensen die er (expres) niet komen, zullen dit dus niet weten. En nemen het kennelijk voor zoete koek aan.
Jammer wel.

Doel bereikt?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')