abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215724412
@livelink Ik vond een nieuwe tv al gedoe _O- Dat kostte al een halve dag, met meubels verzetten en schoonmaken.

Ivm voedselallergie van kind gaan wij niet vaak uit eten. Friet halen deden we een keer of 5 per jaar, maar nu hebben we een airfryer dus die afhaal doen we nu ook niet meer. Scheelt best veel geld. Maar goed, het is wel leuk om af en toe uit te eten.
pi_215724739
Lekker vooruitzicht met mijn nachtkastje wat dinsdag bezorgd wordt :D
Zoon gaat um later pas in elkaar zetten. Ik heb twee linker handen én altijd ruzie met de ikea bouwinstructies :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215724741
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 14:31 schreef TolstoiFan het volgende:
Er waren toch een aantal dames die hormonen nemen vanwege overgang e.d.? Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Helpt het? Hoe snel merkte je verschil?

Vandaar dat ik graag wat ervaringsverhalen zou willen (positieve en negatieve). Of als jullie goede sites met info weten?
Je stelt je niet aan.

Overgangstopic in LIF is een goede bron van info en richtlijnen, ook Nederlandse.
LIF / Centraal topic - de overgang #2
r/Menopause als je van Engels houdt.

Ik gebruik HST en hoewel ik volgens mij nog niet op de juiste dosis zit (gebruik sinds september) is het wel een wereld van verschil met voor ik begon.
Ik heb weer meer zin in dingen, ben minder doodop de hele dag, miljard opvliegers per dag zijn veel minder, huis is minder ruk etc etc.
Opvliegers veranderden op dag 1, de rest gaat langzamer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215724966
@TolstoiFan, ik zit sinds januari aan de femoston continu (1/5 mg) en mentaal is het écht een verbetering. Lichamelijk gaat het ook best wat beter, minder pijntjes, zeg maar.
Opvliegers/nachtelijk zweten heb ik nooit last van gehad maar er was best veel waar ik wél last van had. Stuk minder nu.
En mentaal...heb mezelf teruggevonden, geloof ik. Weet niet of dat nou aan de HST ligt of iets anders, maar I'm back :)

Maak gewoon een afspraak bij de ha en overleg. Mijne deed niet moeilijk, schreef meteen femoston voor. Aan de bio identieke had hij geen boodschap dus ik ben met femoston begonnen en eigenlijk werkt het prima. Ben er iig blij mee en heb geen bijwerkingen, zover ik weet.
If they say
pi_215725066
Ja ik zou wel voor transdermaal gaan als dat kan :Y

quote:
Dit is de eerste keus in de richtlijn van de Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie (NVOG) voor vrouwen met een verhoogd risico op trombose of hart- en vaatziekten (HVZ). Vergeleken met orale toediening is er mogelijk een lager risico op een veneuze trombo-embolie (VTE) en CVA
En je vermijdt first pass effect.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 30 november 2024 @ 17:45:53 #256
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215725129
Ik zit niet in de overgang (denk ik met 35). Maar vanwege pmdd en extreme angsten wel aan de bio-identieke HST en ik vind m’n leven echt veel leuker nu. Meer energie, minder angst (nog steeds veel, maar het extreme is eraf) en rust in m’n hoofd.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215726751
Jaaa, wat is dit nu weer. Geen chocoladeletters bestelbaar bij Albert :? Alleen de J en de T en daar heb ik niks an. Borstplaat is uitverkocht :')
If they say
pi_215726878
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Jaaa, wat is dit nu weer. Geen chocoladeletters bestelbaar bij Albert :? Alleen de J en de T en daar heb ik niks an. Borstplaat is uitverkocht :')
Dan maar naar de Hema
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215726960
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef Vicky het volgende:

[..]
Dan maar naar de Hema
Neh, geen zin in :@
If they say
pi_215727777
Wil ik eigenlijk es een opname via het kpn kastje kijken, doen de opnames het niet. Dus ik herstart dat kastje en nu blijft ie herstarten :') Kassie gecrasht. Software downloaden. Tuurlijk, moet NU :')
If they say
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:20:05 #261
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215728307
quote:
Die zijn al bijna op joh, het is nog minder dan een week voor pakjesavond.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:21:21 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215728324
quote:
Het kan toch geen verrassing zijn dat heel veel letters ruim voor 5 dec niet meer beschikbaar zijn?
Er wordt een hele display neergekwakt maar die worden nooit meer aangevuld. :N
pi_215728390
Ook even hier inbreken…want hier zijn de ouders van de doelgroep:

Waarschuwing: Spam ⚠
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank dank dank
pi_215728529
Ik heb inderdaad ook al eens misgegrepen. Inmiddels haal ik de chocoladeletters in huis zodra ze in de schappen liggen.
pi_215728540
Ik had er 9 nodig. Iedereen krijgt een S... geen zin om tig winkels af te gaan.
Ik heb 2x wit, 4x melk/hazelnoot, 3x puur
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215728596
Hier 6 stuks. Wel de juiste letters maar iedereen melkchocolade.
pi_215729136
Wij eten vooral veel sushi afhaal…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 november 2024 @ 23:31:39 #268
269689 crew  Viv
pi_215729239
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:21 schreef BE het volgende:

[..]
Het kan toch geen verrassing zijn dat heel veel letters ruim voor 5 dec niet meer beschikbaar zijn?
Er wordt een hele display neergekwakt maar die worden nooit meer aangevuld. :N
Wij zijn meestal in september in Nederland vanwege een familiedag, en dan vis ik meteen de benodigde letters uit zo'n display bij AH of Jumbo. :7
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 november 2024 @ 23:36:59 #269
269689 crew  Viv
pi_215729315
quote:
Borstplaat is uitverkocht :')
Recept met maar drie ingrediënten, waaronder water. :D
https://www.ah.nl/allerha(...)plaat-stap-voor-stap

(Je hebt speciale borstplaat-vormen, maar metalen koekjes-uitstekers kunnen ook.)
pi_215729548
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 23:36 schreef Viv het volgende:

[..]
Recept met maar drie ingrediënten, waaronder water. :D
https://www.ah.nl/allerha(...)plaat-stap-voor-stap

[ afbeelding ]

(Je hebt speciale borstplaat-vormen, maar metalen koekjes-uitstekers kunnen ook.)
Oeh, dat ziet er wel heel simpel uit, moet zelfs mij lukken. Dank! :)
Als de borstplaat maandagavond niet beschikbaar is, mik ik de slagroom in mn mandje. Vormpjes heeft appie vast ook wel :)

En jaa, ik weet het van de chocoladeletters, had ze eerder moeten bestellen. Bent vergeten :@ Was ook vergeten dat het aankomende week al 5 december is :@ Mijn brein is op dit moment een zwart gat :')
Maar, ik heb wél een kilo kruidnoten *)
If they say
pi_215729611
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef Viv het volgende:

[..]
Wij zijn meestal in september in Nederland vanwege een familiedag, en dan vis ik meteen de benodigde letters uit zo'n display bij AH of Jumbo. :7
Liggen ze al in september in de winkel? Kom nooit in de supermarkt en bij Albert vergeet ik daar op te zoeken. Chocoladeletterkwartje valt hier altijd laat, dat blijkt :')
If they say
  Manager PR/Moderator zondag 1 december 2024 @ 00:12:04 #272
269689 crew  Viv
pi_215729653
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Liggen ze al in september in de winkel? Kom nooit in de supermarkt en bij Albert vergeet ik daar op te zoeken. Chocoladeletterkwartje valt hier altijd laat, dat blijkt :')
Ja, en ook pepernoten, kikkers & muizen, etc. Het is altijd een uitdaging om dat ongezien mee terug te nemen, aangezien onze dochter nog in Sinterklaas gelooft. :D
pi_215729663
Toch maar de T en J in mn mandje gegooid. Krijgen we: Tochter, Toon, Joonzoon en Jleinzoon. Dat laatste bekt dan weer niet lekker :wtf:
If they say
pi_215729695
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 00:12 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja, en ook pepernoten, kikkers & muizen, etc. Het is altijd een uitdaging om dat ongezien mee terug te nemen, aangezien onze dochter nog in Sinterklaas gelooft. :D
Oeh, dan is het wel mazzel dat het sintspul al in september in de schappen ligt :D
Koffer met slot erop vanwege dochter ;)
Maar wat leuk dat jullie deze traditie in Zweden erin houden O+ Zet ze ook haar schoentje?
If they say
pi_215729721
Ook nog maar een chocoletter voor mij erin gegooid. Vanaf nu heet ik Tushanga71 *)
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')