Je stelt je niet aan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:31 schreef TolstoiFan het volgende:
Er waren toch een aantal dames die hormonen nemen vanwege overgang e.d.? Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Helpt het? Hoe snel merkte je verschil?
Vandaar dat ik graag wat ervaringsverhalen zou willen (positieve en negatieve). Of als jullie goede sites met info weten?
En je vermijdt first pass effect.quote:Dit is de eerste keus in de richtlijn van de Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie (NVOG) voor vrouwen met een verhoogd risico op trombose of hart- en vaatziekten (HVZ). Vergeleken met orale toediening is er mogelijk een lager risico op een veneuze trombo-embolie (VTE) en CVA
Dan maar naar de Hemaquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Jaaa, wat is dit nu weer. Geen chocoladeletters bestelbaar bij AlbertAlleen de J en de T en daar heb ik niks an. Borstplaat is uitverkocht
Die zijn al bijna op joh, het is nog minder dan een week voor pakjesavond.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Jaaa, wat is dit nu weer. Geen chocoladeletters bestelbaar bij AlbertAlleen de J en de T en daar heb ik niks an. Borstplaat is uitverkocht
Het kan toch geen verrassing zijn dat heel veel letters ruim voor 5 dec niet meer beschikbaar zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:10 schreef Mushanga71 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank dank dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Wij zijn meestal in september in Nederland vanwege een familiedag, en dan vis ik meteen de benodigde letters uit zo'n display bij AH of Jumbo.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:21 schreef BE het volgende:
[..]
Het kan toch geen verrassing zijn dat heel veel letters ruim voor 5 dec niet meer beschikbaar zijn?
Er wordt een hele display neergekwakt maar die worden nooit meer aangevuld.
Recept met maar drie ingrediënten, waaronder water.quote:
Oeh, dat ziet er wel heel simpel uit, moet zelfs mij lukken. Dank!quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Recept met maar drie ingrediënten, waaronder water.![]()
https://www.ah.nl/allerha(...)plaat-stap-voor-stap
[ afbeelding ]
(Je hebt speciale borstplaat-vormen, maar metalen koekjes-uitstekers kunnen ook.)
Liggen ze al in september in de winkel? Kom nooit in de supermarkt en bij Albert vergeet ik daar op te zoeken. Chocoladeletterkwartje valt hier altijd laat, dat blijktquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Wij zijn meestal in september in Nederland vanwege een familiedag, en dan vis ik meteen de benodigde letters uit zo'n display bij AH of Jumbo.
Ja, en ook pepernoten, kikkers & muizen, etc. Het is altijd een uitdaging om dat ongezien mee terug te nemen, aangezien onze dochter nog in Sinterklaas gelooft.quote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Liggen ze al in september in de winkel? Kom nooit in de supermarkt en bij Albert vergeet ik daar op te zoeken. Chocoladeletterkwartje valt hier altijd laat, dat blijkt
Oeh, dan is het wel mazzel dat het sintspul al in september in de schappen ligtquote:Op zondag 1 december 2024 00:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, en ook pepernoten, kikkers & muizen, etc. Het is altijd een uitdaging om dat ongezien mee terug te nemen, aangezien onze dochter nog in Sinterklaas gelooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |