abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215720970
Onze zolder is niet toegankelijk voor de kinderen en nog steeds heeft B niet door waar wij altijd cadeaus verstoppen.

Vandaag verhuizen Hillie? Succes!
  Redactie Frontpage zaterdag 30 november 2024 @ 08:57:26 #227
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215720977
Succes hillie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215721286
Succes met de verhuizing Hillie!
pi_215721484
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 07:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat je alleen schrijft wat je niet kookt heb ik altijd de indruk dat je minstens 6x per week afhaalt of bestelt.
Neh, valt wel mee. Deze week 1x afhaal, 1x bezorging, 1x mcD en 2x lunch. Oh, ga zo ergens lunchen met zoon dus 3x lunch :P
Maar nu kan het nog (als buiten de kerstboom de haven ;) is opgehoepeld waarschijnlijk niet meer) en vanavond kook ik echt want anders loopt mn verspakket weg.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215722268
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 10:15 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Neh, valt wel mee. Deze week 1x afhaal, 1x bezorging, 1x mcD en 2x lunch. Oh, ga zo ergens lunchen met zoon dus 3x lunch :P
= 6x :+
  zaterdag 30 november 2024 @ 12:22:45 #231
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215722364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 08:55 schreef exode het volgende:
Onze zolder is niet toegankelijk voor de kinderen en nog steeds heeft B niet door waar wij altijd cadeaus verstoppen.

:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 30 november 2024 @ 12:22:56 #232
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_215722367
6* in een week. Dat redden wij niet eens op vakantie...
  Redactie Frontpage zaterdag 30 november 2024 @ 12:28:01 #233
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215722393
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:22 schreef mousemicky het volgende:
6* in een week. Dat redden wij niet eens op vakantie...
Ligt aan de vakantie. Als ik een hotel neem met enkel ontbijt is elke dag lunch en avondeten uit natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215722548
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:22 schreef livelink het volgende:

[..]
:D
Het is een behoorlijk slimme jongen maar hier is ie nog nooit op gekomen. Hij stuurt zijn zusje erop uit en ze kunnen nooit cadeaus vinden. Zijn theorie is nu dat we het bij de buren bewaren.
pi_215722560
quote:

[..]
Maar nu kan het nog (als buiten de kerstboom de haven ;) is opgehoepeld waarschijnlijk niet meer) en vanavond kook ik echt want anders loopt mn verspakket weg.
Och als het kan..

Wij deze week 2x, want afgelopen zaterdag zouden we eerst uiteten gaan maar we hadden allebei geen zin we gisteravond laat omdat mijn man kaartvrienden over de vloer had. We hadden pizza's besteld..is weer eens iets anders dan worst/kaas/bitterballen 🤣

T gaat vanavond met een vriend naar Frozen de musical. Omdat ik niet wil dat ze met de tram gaan gaan man en ik naar de bios. We gaan naar Vaiana. A is woensdag geweest en die zei dat ie echt heel leuk is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215722569
quote:

[..]
:o :o :o
Had ik toch gelijk met 6x *)
Ik ben heus een rijke tatta maar dat zou mijn Bruin toch matig trekken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215722618
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:55 schreef exode het volgende:

[..]
Het is een behoorlijk slimme jongen maar hier is ie nog nooit op gekomen. Hij stuurt zijn zusje erop uit en ze kunnen nooit cadeaus vinden. Zijn theorie is nu dat we het bij de buren bewaren.
Ik zie het zo voor me 😉
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_215722745
Wij bestelden gemiddeld 1x per week voedsel maar aangezien ALLE bezorgopties zorgen voor een zieke verloofde (PDS) doen we dat zelden meer. We halen wel elke vakantie en verjaardag sushi :)

En ik heb zojuist voor 31 december het restaurant op het Safari resort van de Beekse bergen gereserveerd. Uit eten vermijden we al een tijd angstvallig maar ik wil het weer proberen.

En pfoeh B groeit letterlijk en figuurlijk. Hij trok net zijn nieuwe Scouting trui aan, maat xs, niks geen kindermaat meer. Het kan echt net, vooral zijn armen zitten tegen de grens van het kan nog aan.

En hij kwam naar me toe en meldde dat hij alleen naar de Scouting ging fietsen. Terug deed ie al een tijdje alleen. Stop de tijd!
  zaterdag 30 november 2024 @ 13:30:40 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215722846
Ieder z’n ding toch? Mijn ding is het ook niet om zo vaak buiten de deur te eten, maar als je het geld hebt en het lekker en gezellig vindt, waarom dan ook niet…

Wij komen net aan zes keer per jaar denk ik qua eten afhalen of ergens gaan eten. Dit jaar twee keer. Een keer afhaalchinees in de vakantie en een keertje pizza toen de jongste jarig was. Op vakantie met de caravan hebben we wel een paar keer frietjes gehaald maar ivm diverse allergieën bak ik de snacks toch zelf. Uit eten pas 1 keer, bij een pannenkoekenbakker voor de verjaardag van de oudste. En een keer lunch met opa en oma, maar dat was niet zo’n succes. Veel te chique, waardoor ik continue de kinderen moest terugfluiten en we snel weer weg waren.

En ik ben ook best een knieperd en vind 15 euro voor een pannenkoek echt belachelijk. Ik bak ze thuis lekkerder _O-

We doen wel af en toe een koffietje buiten de deur, gewoon de jongste en ik op vrijdag na het boodschappen doen. Dat vind ik wel echt gezellig en die koffiespecials zijn dan ook echt beter dan m’n koffie thuis. Met speelhoek en kinderkoffie: check!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215722884
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:30 schreef Tink89 het volgende:
Ieder z’n ding toch? Mijn ding is het ook niet om zo vaak buiten de deur te eten, maar als je het geld hebt en het lekker en gezellig vindt, waarom dan ook niet…

Wij komen net aan zes keer per jaar denk ik qua eten afhalen of ergens gaan eten.
Mijn ding is het wel hoor. En op zich heb ik het geld ook.
Ik vond het alleen op een gegeven moment niet meer te verantwoorden om zomaar 2x per week 4 pp thuisbezorgd te dokken terwijl de prijs kwaliteitverhouding van wat we dan kregen echt niet zo positief was. Kost makkelijk 80-100 piek per week als je niet alleen maar friet wil eten. Van die 5000 euro per jaar kan ik ook een paar maanden hypotheek betalen Ż⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠Ż

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 30-11-2024 16:52:34 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215723086
Wij bezorgen (of afhalen) ook wel met enige regelmaat. Niet per se elke week, maar het komt in een maand wel een paar keer voor. Vooral als ik niet wil of kan koken, want mijn vriend kookt sowieso niet :P

Uit eten met de kids gebeurt niet zo vaak, maar we gaan wel af en toe met ze lunchen/ontbijten/koffietje doen. Dus het tikt wel aardig aan moet ik zeggen.

Vandaag rekende ik 10.20 af voor 2 cappuccino to go en zelfs ik was in shock (en dat zegt wat :') )
pi_215723105
Wij hadden vorige week voor de 2e keer dit jaar thuisbezorgd laten komen, spareribs, die waren goddelijk! Volgende dag lag verloofde eraf maar ze vond het waard.

Ik zit alweer hartstikke goed in mijn afval stramien, dus dan is bezorgen even uit den boze. Tenminste, er is gewoonweg geen gezonde optie hier in de buurt. Die spareribs waren mijn cheatmeal :9

Wij vieren 6 december Sint en mijn moeder is er ook (slaapt 2 nachten in een B&B op loopafstand) en die eet dus nooit sushi, kortom wij halen vrijdag sushi. Ons vaste tentje O+ Waar ze mijn naam kennen. Het is duur, vooral met B die als een volgroeide volwassenen kan vreten. Maar daar kan ik echt van genieten.
pi_215723156
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:07 schreef amaranta het volgende:

[..]
= 6x :+
:P

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o :o :o
Had ik toch gelijk met 6x *)
Ik ben heus een rijke tatta maar dat zou mijn Bruin toch matig trekken.
Moest het narekenen maar je had gelijk :+
Deze week ist wel extreem hoor, normaliter een keer of 3, inclusief lunch :)

Ik let op dit moment niet eens op wat ik uitgeef. Een ander doet het ook niet dus waarom zou ik? Net bij praxis een sneeuwding van Londen O+ gekocht, zagen um vorig jaar al en nu 25% korting.

Met vakanties kook ik écht never nooit. Ook niet toen ik nog met dochter naar een CP huisje ging. Ohja, 1x gekookt, pasta met potsaus en ik kan het me nog herinneren :')
Juist tijdens vakanties geniet ik van het buiten de deur eten O+ al zit ik wel het liefst in een appartement inclusief keuken, dat dan weer wel :+ Maar koken? No way :{w
If they say
pi_215723173
Er waren toch een aantal dames die hormonen nemen vanwege overgang e.d.? Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Helpt het? Hoe snel merkte je verschil?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat ik graag wat ervaringsverhalen zou willen (positieve en negatieve). Of als jullie goede sites met info weten?
pi_215723237
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 14:31 schreef TolstoiFan het volgende:
Er waren toch een aantal dames die hormonen nemen vanwege overgang e.d.? Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Helpt het? Hoe snel merkte je verschil?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat ik graag wat ervaringsverhalen zou willen (positieve en negatieve). Of als jullie goede sites met info weten?
Stél nou dat je je aanstelt, dan zegt in het ergste geval je huisarts 'je stelt je aan'. En dan? Dan heb je een half uur en 0 euro verspild. De huisarts gaat heus niet thuis bij het avondeten vertellen hoe bizár mevrouw Tolstoifan zich op het spreekuur heeft aangesteld ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215723251
Ik post hier later ffies over Tolstoi, ga nu de bedden doen, zuigstoffen, wassen...

Oh, de kokerij van vanavond gaat niet door, zoo jammer :D Was vergeten dat ik nog 4 bakabana's van gister heb dus eet zoon dat met een tosti en ik zonder tosti want maag zit op slot :')
If they say
  zaterdag 30 november 2024 @ 14:51:54 #247
37150 livelink
pi_215723321
Geen ervaring met hormonen. Ik rol redelijk goed door de overgang heen. Ik vind het ook lastig te bepalen of ik issues heb wegens werkstress, zorgen-voor-ouders-stress of overgang of een combinatie van alles.

Wij gaan tegenwoordig wel bewust vaker uit eten samen of met de kinderen erbij. Sowieso gaan we vaker uit. Als we thuis blijven heb ik toch het gevoel dat ik me na het werk moet bezighouden met huishouden en zo.

Uit eten gaan helpt om te ontspannen na een vermoeiende dag.
pi_215723481
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 14:16 schreef exode het volgende:
Wij hadden vorige week voor de 2e keer dit jaar thuisbezorgd laten komen, spareribs, die waren goddelijk! Volgende dag lag verloofde eraf maar ze vond het waard.

Ik zit alweer hartstikke goed in mijn afval stramien, dus dan is bezorgen even uit den boze. Tenminste, er is gewoonweg geen gezonde optie hier in de buurt. Die spareribs waren mijn cheatmeal :9

Wij vieren 6 december Sint en mijn moeder is er ook (slaapt 2 nachten in een B&B op loopafstand) en die eet dus nooit sushi, kortom wij halen vrijdag sushi. Ons vaste tentje O+ Waar ze mijn naam kennen. Het is duur, vooral met B die als een volgroeide volwassenen kan vreten. Maar daar kan ik echt van genieten.
Spareribs van waar? Klinkt goed namelijk O-)
pi_215723867
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 15:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Spareribs van waar? Klinkt goed namelijk O-)
De Lachende ruiter, viel zo van het bot af :) Wel veul!
  zaterdag 30 november 2024 @ 15:38:07 #250
37150 livelink
pi_215723896
Oh, en respect en sterkte voor iedereen die met grote verbouwingen en verhuizingen bezig is. Wij hebben onze slaapkamer eens aangepakt. Geen verbouwing of zo, maar een nieuw bed en twee nieuwe nachtkastjes. Maar zelfs daar zijn we echt druk mee geweest. Oude bed eruit, nieuwe bed erin. In de tussentijd even de kans benutten om de vloer eens heel goed te zuigen en dweilen. Nachtkastjes in elkaar zetten, oude nachtkastjes leegruimen en opschonen. Al het beddengoed dat we hebben ook maar eens kritisch bekeken en uitzoeken. En uiteindelijk ben je er rustig 3 dagen mee bezig. En ik ben het al weer helemaal zat ook. Eventuele verhuis- en verbouwplannen gaan de ijskast weer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')