Neh, valt wel mee. Deze week 1x afhaal, 1x bezorging, 1x mcD en 2x lunch. Oh, ga zo ergens lunchen met zoon dus 3x lunchquote:Op zaterdag 30 november 2024 07:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je alleen schrijft wat je niet kookt heb ik altijd de indruk dat je minstens 6x per week afhaalt of bestelt.
= 6xquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:15 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Neh, valt wel mee. Deze week 1x afhaal, 1x bezorging, 1x mcD en 2x lunch. Oh, ga zo ergens lunchen met zoon dus 3x lunch![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 08:55 schreef exode het volgende:
Onze zolder is niet toegankelijk voor de kinderen en nog steeds heeft B niet door waar wij altijd cadeaus verstoppen.
Ligt aan de vakantie. Als ik een hotel neem met enkel ontbijt is elke dag lunch en avondeten uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:22 schreef mousemicky het volgende:
6* in een week. Dat redden wij niet eens op vakantie...
Het is een behoorlijk slimme jongen maar hier is ie nog nooit op gekomen. Hij stuurt zijn zusje erop uit en ze kunnen nooit cadeaus vinden. Zijn theorie is nu dat we het bij de buren bewaren.quote:
Och als het kan..quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:15 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Neh, valt wel mee. Deze week 1x afhaal, 1x bezorging, 1x mcD en 2x lunch. Oh, ga zo ergens lunchen met zoon dus 3x lunch![]()
Maar nu kan het nog (als buiten de kerstboom de havenis opgehoepeld waarschijnlijk niet meer) en vanavond kook ik echt want anders loopt mn verspakket weg.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:15 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Maar nu kan het nog (als buiten de kerstboom de havenis opgehoepeld waarschijnlijk niet meer) en vanavond kook ik echt want anders loopt mn verspakket weg.
Ik zie het zo voor me 😉quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:55 schreef exode het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk slimme jongen maar hier is ie nog nooit op gekomen. Hij stuurt zijn zusje erop uit en ze kunnen nooit cadeaus vinden. Zijn theorie is nu dat we het bij de buren bewaren.
Mijn ding is het wel hoor. En op zich heb ik het geld ook.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:30 schreef Tink89 het volgende:
Ieder z’n ding toch? Mijn ding is het ook niet om zo vaak buiten de deur te eten, maar als je het geld hebt en het lekker en gezellig vindt, waarom dan ook niet…
Wij komen net aan zes keer per jaar denk ik qua eten afhalen of ergens gaan eten.
quote:
Moest het narekenen maar je had gelijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Had ik toch gelijk met 6x![]()
Ik ben heus een rijke tatta maar dat zou mijn Bruin toch matig trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar dat ik graag wat ervaringsverhalen zou willen (positieve en negatieve). Of als jullie goede sites met info weten?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:31 schreef TolstoiFan het volgende:
Er waren toch een aantal dames die hormonen nemen vanwege overgang e.d.? Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Helpt het? Hoe snel merkte je verschil?Stél nou dat je je aanstelt, dan zegt in het ergste geval je huisarts 'je stelt je aan'. En dan? Dan heb je een half uur en 0 euro verspild. De huisarts gaat heus niet thuis bij het avondeten vertellen hoe bizár mevrouw Tolstoifan zich op het spreekuur heeft aangesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar dat ik graag wat ervaringsverhalen zou willen (positieve en negatieve). Of als jullie goede sites met info weten?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Spareribs van waar? Klinkt goed namelijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:16 schreef exode het volgende:
Wij hadden vorige week voor de 2e keer dit jaar thuisbezorgd laten komen, spareribs, die waren goddelijk! Volgende dag lag verloofde eraf maar ze vond het waard.
Ik zit alweer hartstikke goed in mijn afval stramien, dus dan is bezorgen even uit den boze. Tenminste, er is gewoonweg geen gezonde optie hier in de buurt. Die spareribs waren mijn cheatmeal![]()
Wij vieren 6 december Sint en mijn moeder is er ook (slaapt 2 nachten in een B&B op loopafstand) en die eet dus nooit sushi, kortom wij halen vrijdag sushi. Ons vaste tentjeWaar ze mijn naam kennen. Het is duur, vooral met B die als een volgroeide volwassenen kan vreten. Maar daar kan ik echt van genieten.
De Lachende ruiter, viel zo van het bot afquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Spareribs van waar? Klinkt goed namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |