abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2024 @ 08:12:01 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_215677457
Waar mentale gezondheid ook belangrijk is :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 november 2024 @ 08:13:08 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_215677463
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 08:08 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wat ontzettend fijn, hopelijk zet deze stijgende lijn voort!

@:Mushanga71, wat balen voor je zoon! Hopelijk volgt de toets zo snel mogelijk zodat hij niet het gevoel krijgt helemaal opnieuw te moeten leren.

Eind van de ochtend hebben wij kennismakingsgesprek met de speltherapeut van onze 8 jarige. Zij en wij vinden dat heel spannend :@
Dat ís ook spannend. Hier deed het veel goed bij beide heren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215677480
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2024 08:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat ís ook spannend. Hier deed het veel goed bij beide heren!
Daar hopen wij hier ook op!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Troel, dat jouw vriend je domme kut noemt, is dat een onderling geintje zeg maar of meent hij dat echt? Want indien dat laatste, dan vind ik dat best heftig :{
pi_215677484
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2024 08:12 schreef Troel het volgende:
Waar mentale gezondheid ook belangrijk is :+
Dat
Werewolf
  maandag 25 november 2024 @ 08:32:11 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_215677549
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 08:18 schreef Schanu het volgende:

[..]
Daar hopen wij hier ook op!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Troel, dat jouw vriend je domme kut noemt, is dat een onderling geintje zeg maar of meent hij dat echt? Want indien dat laatste, dan vind ik dat best heftig :{
Dat is de beste manier om mij duidelijk te maken dat het niet zo heel handig is wat ik wil. 'het lijkt me geen goed idee' heeft minder effect dan 'dan ben je een domme kut'. Dus het is ook een beetje dat ik zelf die duidelijkheid nodig heb. Het zorgt ervoor dat ik toch nog even extra ga nadenken enzo. Het is zeker niet zo dat hij het echt meent (tenzij ik wél mee zou gaan terwijl het niet gaat enzo).

Net even contact gehad met werk. Al het werk is al gedaan dus hoef alleen maar één en ander te downloaden en door te sturen. Aan de ene kant fijn, geen druk. Aan de andere kant 'blegh'.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215677742
@Schanu toets staat nu voor donderdag dus hopelijk valt het niet weer uit. Heb ik dat kind eindelijk aan het leren... :+
Voor jullie dus een spannende ochtend! Succes :*

Nah, scheelt weer dat dat werk is gedaan Troel ;) Misschien als jullie toch in de auto zitten even ergens lunchen ofzo? Even mentale vitamientjes :Y

Duidelijk hoe het bij jullie werkt met domme kut :P Hier wordt het ook écht gemeend, plus nog veel meer :X
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 25 november 2024 @ 09:04:46 #7
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_215677793
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 08:56 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier wordt het ook écht gemeend, plus nog veel meer :X
;( :{ :*
in de haak.
  maandag 25 november 2024 @ 09:08:46 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_215677823
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 08:56 schreef Mushanga71 het volgende:
Duidelijk hoe het bij jullie werkt met domme kut :P Hier wordt het ook écht gemeend, plus nog veel meer :X
Nee, hier gelukkig echt niet. Dat is echt zo naar :{

Ik heb de duidelijkheid echt wel nodig en kan niet veel met het toontje dat vaak in Nederland gebruikt wordt. Ik lees niet tussen de regels door dat je iets onverstandig vindt en je verpakt dat in cadeaupapier zeg maar. En domme kut klinkt zwaarder als je het zo leest dan hoe het hier gebruikt wordt en ontvangen wordt. Ik zeg het ook tegen mijzelf als ik mijn hand brand aan de oven of iets uit mijn handen laat flikkeren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215677858
@Troel als het werkt voor jullie, dan is het prima. Het is niet mijn stijl, maar ik ben nogal gevoelig voor negatief taalgebruik.
En doe voorzichtig aan! Niet teveel de grens opzoeken. Maar mentaal even opladen is ook af en toe nodig. :Y
pi_215677912
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2024 09:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb de duidelijkheid echt wel nodig en kan niet veel met het toontje dat vaak in Nederland gebruikt wordt. Ik lees niet tussen de regels door dat je iets onverstandig vindt en je verpakt dat in cadeaupapier zeg maar. En domme kut klinkt zwaarder als je het zo leest dan hoe het hier gebruikt wordt en ontvangen wordt. Ik zeg het ook tegen mijzelf als ik mijn hand brand aan de oven of iets uit mijn handen laat flikkeren.
Herkenbaar. En als t werkt voor jullie lijkt het me prima toch?

Schanu succes, speltherapie heeft bij mijn oudste veel goeds gedaan, ze had uiteindelijk ook nog wel emdr nodig maar de speltherapie heeft haar echt onwijs geholpen op het gebied van loslaten en zelfvertrouwen.

Met mijn jongste start ik in januari bij de ergotherapeut voor zijn prikkelverwerkings problemen, hoop dat dat veel goeds gaat brengen voor hem.
S. 2014
J. 2016
pi_215677960
quote:

[..]

Ik zeg ook zulke dingen tegen mezelf. Domme doos, dom wijf. Maar het klinkt anders als je het tegen jezelf zegt dan dat het tegen je gezegd wordt.
Ach, het is hier nu rustig, de doodzwijgmethode twee kanten op :')

Zoon vergat gisteravond de kliko buiten te zetten. Moest net rennen om nog op tijd te zijn want hij zat aardig vol :+
If they say
pi_215677975
@Troel fijn dat het wat beter gaat vandaag. Hoe lang kanjer in de auto zitten?
Snap dat je mee wil. Even een andere omgeving en een ander uitzicht.

@Schanu fijn dat je de intake hebt. Snap dat je het spannend vind. :*
pi_215678003
quote:

[..]

Fijn dat jullie een manier hebben die voor jullie werkt. Maar ook heel fijn dat het in dit topic gecheckt wordt, je weet maar nooit O+. En veel plezier vandaag!

Mush :*.

Veel succes @Schanu . Ik snap wel de spanning vooraf. Hopelijk is er een fijne klik :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215678036
@Schanu Het kan natuurlijk zo zijn dat er in de gezinsdynamiek iets zit wat belemmerend is voor een kind. Dus het is goed om naar te kijken. Het hoeft helemaal niet dat dat bij jullie speelt. :* Als je durft, zou je ook bij de intake kunnen benoemen dat je denkt dat dat bij jullie niet speelt, maar dat je het wel spannend vindt.
Ik hoop dat jullie een fijn persoon treffen. Onze PMT-er is echt goud waard. Zo iemand gun ik iedereen.
  maandag 25 november 2024 @ 09:31:30 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_215678043
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 09:24 schreef hilliebillie het volgende:
@:troel fijn dat het wat beter gaat vandaag. Hoe lang kanjer in de auto zitten?
Snap dat je mee wil. Even een andere omgeving en een ander uitzicht.

@:schanu fijn dat je de intake hebt. Snap dat je het spannend vind. :*
Ik weet niet hoe lang ik in de auto kan zitten :P
Ik heb pas twee keer half uurtje gezeten en dat ging prima, vandaar ook dat ik denk dat het wel goed komt. Het enige vervelende is dat mijn vriend dan wat minder hard over drempels mag enzo :D

@Phaidra en inderdaad. Juist op dit soort momenten is het fijn dat het even gecheckt wordt. Maar ook dat er even een uitlaapklep is en dat jullie even mee willen denken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 november 2024 @ 09:35:50 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_215678074
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 09:13 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Troel als het werkt voor jullie, dan is het prima. Het is niet mijn stijl, maar ik ben nogal gevoelig voor negatief taalgebruik.
En doe voorzichtig aan! Niet teveel de grens opzoeken. Maar mentaal even opladen is ook af en toe nodig. :Y
Snap ik hoor. Ik moet zeggen dat ook niet iedereen dit zo nu tegen me moet zeggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215678091
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2024 09:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe lang ik in de auto kan zitten :P
Ik heb pas twee keer half uurtje gezeten en dat ging prima, vandaar ook dat ik denk dat het wel goed komt. Het enige vervelende is dat mijn vriend dan wat minder hard over drempels mag enzo :D

@:phaidra en inderdaad. Juist op dit soort momenten is het fijn dat het even gecheckt wordt. Maar ook dat er even een uitlaapklep is en dat jullie even mee willen denken.
Ik zie dat ik ergens een spatie vergeten was en dat auto correct er iets anders van gemaakt heeft #dikkevingers :D
Maar ik denk dat ik vroeg hoe lang mag je vandaag in de auto zitten (in de zin van hoe lang is het rijden, dus niet hoe lang je ‘mag’ ;) ) lekker onduidelijk hier deze ochtend bij mij
pi_215678120
Jullie zijn lief O+
Wilde ik gewoon even kwijt.
If they say
  maandag 25 november 2024 @ 09:44:39 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_215678128
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 09:38 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik zie dat ik ergens een spatie vergeten was en dat auto correct er iets anders van gemaakt heeft #dikkevingers :D
Maar ik denk dat ik vroeg hoe lang mag je vandaag in de auto zitten (in de zin van hoe lang is het rijden, dus niet hoe lang je ‘mag’ ;) ) lekker onduidelijk hier deze ochtend bij mij
Ergens snapte ik je vraag wel denk ik. Ik heb gewoon nog niet gehad dat ik te lang in de auto heb gezeten. Sinterklaas vieren we dit weekend hier met de familie in plaats van bij mijn schoonouders, want ik ga er wel vanuit dat ruim 2 uur heen, dan daar zitten en dan ruim 2 uur terug te veel is. Hier kan ik gewoon lekker op mijn eigen plekje op de bank. En mijn schoonouders regelen al het eten, drinken en hapjes enzo *O*
(Vriend gaat woensdag voor werk 2 nachten naar België en is vrijdag pas weer terug). En ook de vrimibips vrijdag waar ik eigenlijk altijd heen ga heb ik al van gezegd 'ik denk niet dat dat al gaat werken'. Ook al ben ik er heel erg aan toe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215678305
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 09:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Jullie zijn lief O+
Wilde ik gewoon even kwijt.
Ik snap ook dat je op een openbaar forum niet alles wil delen. Maar dat neemt niet weg dat ik me soms wel zorgen om je maak. De situatie is niet ok voor jou (en zoon)... Knuf.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215678410
Ik denk aan je hoor Mush, want je gaat vast door heftige tijden heen. Je mag altijd een DM sturen of een Appje (vraag via DM maar om mijn nummer).

Ik heb wel mentale uitdagingen voor je Troel; hoe bouw je een achtbaan door een Kerstdorp heen? (Lego he) want dat is schijnbaar wat we dit jaar gaan doen.
Ik heb wat tijdschriften liggen, heb je daar interesse in? Oa de Chantal, dan stuur ik die naar je op.
  maandag 25 november 2024 @ 10:44:46 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_215678575
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 10:21 schreef exode het volgende:
Ik denk aan je hoor Mush, want je gaat vast door heftige tijden heen. Je mag altijd een DM sturen of een Appje (vraag via DM maar om mijn nummer).

Ik heb wel mentale uitdagingen voor je Troel; hoe bouw je een achtbaan door een Kerstdorp heen? (Lego he) want dat is schijnbaar wat we dit jaar gaan doen.
Ik heb wat tijdschriften liggen, heb je daar interesse in? Oa de Chantal, dan stuur ik die naar je op.
Stukje voor stukje :D
Ik zou eerst de achtbaan bouwen en dan het dorp eromheen, tenzij je de achtbaan zelf vorm kunt geven.

Lief O+ is zeker welkom!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215678603
En dat wil ik nog wel es vergeten, dat het een openbaar forum is :') :@
Er speelt gewoon zoveel, dingen die ik écht niet kan posten, maar de onzekerheid is het ergste. Niet weten hoe het afloopt, zeg maar. Daar kan ik niet zo goed tegen.
Maar jullie geven mij ook de kracht om door te gaan. Klinkt misschien raar, maar het is wél zo. Ik vind hier steun maar ook gewoon lol en even met mijn hoofd ergens anders zijn.
Als er iets met jullie is, maak ik me ook zorgen, vraag ik me ook af hoe het gaat, wat er speelt. Wil ik graag helpen maar irl is dat moeilijk dus doen we het op deze manier. Even een knuffel, een grapje. Het vertrouwen waarmee we posten is me zoveel waard.
Dank jullie wel :*
If they say
pi_215678721
Sterkte Mush :*
pi_215678940
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2024 10:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Stukje voor stukje :D
Ik zou eerst de achtbaan bouwen en dan het dorp eromheen, tenzij je de achtbaan zelf vorm kunt geven.

Lief O+ is zeker welkom!
Ik hoopte op een volledig bouwplan ;)

We waren aan het brainstormen, B wilde een skihelling tot het plafond met waterval, Juul wilde eenhoorns in het dorp en ik wilde een Dickensville achtig dorp, maar verloofde kwam met het achtbaan idee. Dus die wordt het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')