SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
* DJMO dikke stinkruft laat en weg vliegt op haar bezem
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hier valt geen speld tussen te krijgen
Ik ga wel een vakantie zoeken in 22025
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
dat is ver wegquote:Op maandag 25 november 2024 04:57 schreef DJMO het volgende:
Ik ga wel een vakantie zoeken in 22025![]()
in 22025 ?quote:Op maandag 25 november 2024 04:57 schreef DJMO het volgende:
Ik ga wel een vakantie zoeken in 22025![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
#ühhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhbööööööööööööööölähhpüpäözzhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhfdggdgygcggcadf
fd4yvgcvfdfyfdyfxfxv
dsgydvcv
fdxcvx
dfcgc
4mpäö#4
7op![]()
hoezo.. Bolken mag.. Ik heb net zoveel rechten als jij
en het geeft je geen recht om zulke termen te gebruiken![]()
Sinds wanneer maak jij uit of iemand wel of niet mag komen of blijvenquote:Op maandag 25 november 2024 05:56 schreef mario390 het volgende:
jij komt nieee, maar om dat ik was ben je me an nerven![]()
![]()
me fallt het nur opquote:Op maandag 25 november 2024 05:57 schreef Rob het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij uit of iemand wel of niet mag komen of blijven![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 06:14 schreef mario390 het volgende:
vent 100 % dat je deze kreg niet winnt, je gaat zo naar bed![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 06:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
gelukkig ben je de vunt nervt me nu 2 uren, hij heeft bij zijn muschi niks te melden![]()
![]()
Maar waarom laat je Rob dan geen punten pakken? Je doet nu toch precies hetzelfde?quote:Op maandag 25 november 2024 06:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
gelukkig ben je de vunt nervt me nu 2 uren, hij heeft bij zijn muschi niks te melden![]()
wil jij op je taal letten als je het over mijn vriendin hebt..quote:Op maandag 25 november 2024 06:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
waat praat je vor onzin? hij heeft 60 gepakkt, ik kann mijn 8te platz vergetenquote:Op maandag 25 november 2024 06:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar waarom laat je Rob dan geen punten pakken? Je doet nu toch precies hetzelfde?![]()
Je hebt nog de hele weekquote:Op maandag 25 november 2024 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
waat praat je vor onzin? hij heeft 60 gepakkt, ik kann mijn 8te platz vergeten![]()
en ik zal blijven proberen je in te halen..quote:Op maandag 25 november 2024 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
waat praat je vor onzin? hij heeft 60 gepakkt, ik kann mijn 8te platz vergeten![]()
hpäquote:Op maandag 25 november 2024 06:32 schreef Rob het volgende:
[..]
en ik zal blijven proberen je in te halen..![]()
je vergeet de hele 19 punten te vermelden die jij gehaald hebt.. is de nacht toch niet voor nix geweestquote:Op maandag 25 november 2024 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
btw ik heb er 63 gehaald tot nu toe..quote:Op maandag 25 november 2024 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
65quote:Op maandag 25 november 2024 06:37 schreef Rob het volgende:
[..]
btw ik heb er 63 gehaald tot nu toe..![]()
![]()
![]()
Ah dus jij mag hem wel de moeder bolken, maar hij jou niet.quote:Op maandag 25 november 2024 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
waat praat je vor onzin? hij heeft 60 gepakkt, ik kann mijn 8te platz vergeten
Ok.![]()
ik heb tenminste een vriendin en een baan..quote:Op maandag 25 november 2024 06:42 schreef mario390 het volgende:
slapt niet, en dann gaat hij werken, is toch niet normal
en 65 punten vannacht![]()
zo en met luft heb jequote:Op maandag 25 november 2024 06:43 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb tenminste een vriendin en een baan..
en 65 punten vannacht![]()
Gast doe normaalquote:Op maandag 25 november 2024 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
waat praat je vor onzin? hij heeft 60 gepakkt, ik kann mijn 8te platz vergetenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Mag gerustquote:Op maandag 25 november 2024 06:48 schreef Rob het volgende:
[..]
tenzij ik gewoon op mijn telefoon verder speel op mijn werk als het niet al te druk is.Werewolf
nee jij mij. ik was er immers om punkten te scoren maar jij zat me in de weg.quote:Op maandag 25 november 2024 06:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe ik wel, hij was mij an nerven![]()
ja mario's huiluurtjequote:Op maandag 25 november 2024 06:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik val binnen op de verkeerde moment![]()
Serieus mario doe normaal.
Storm hier.
Wat kan mij de plaats schelenWerewolf
wat doe ik foout?quote:Op maandag 25 november 2024 07:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Serieus mario doe normaal.
Storm hier.
Wat kan mij de plaats schelen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: