Oh dit zijn de laatste qualifiers voor het WK. Nou vooruitquote:Op maandag 25 november 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer is dat irrelevante achterbuurtentoernooitje van jullie eindelijk voorbij en kunnen we het over het WK gaan hebben?
Begon t jaar nog wel aardig maar uiteindelijk te weinig gebracht dit jaarquote:Op maandag 25 november 2024 14:08 schreef The_Undertone het volgende:
Endie Baetens is het helemaal kwijt.
N=3?quote:Op maandag 25 november 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
@:wimderon voor als je aan de gang gaat met de vragen voor de Nostra: er is een sterk negatief verband tussen het aantal vragen en het aantal deelnemers de afgelopen jaren. Dus als je een beetje rustig aan doet met de vragen, is het voor veel meer mensen leuk(wel meer werk voor mij maar dat is mijn probleem
)
[ afbeelding ]
We kijken naar de Griezelbus.quote:Op maandag 25 november 2024 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Simon Whitlock is zn tourcar hoogstwaarschijnlijk kwijt
2022, 2023 en 2024quote:Op maandag 25 november 2024 14:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
N=3?
Welke jaartallen zijn de drie punten?
Mwa. Als Plaisier de 2e ronde haalt, of Kenny, of Owen de 3e ronde. Zeker mogelijk, maar geen zekerheid.quote:Op maandag 25 november 2024 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Simon Whitlock is zn tourcar hoogstwaarschijnlijk kwijt
Er kan vandaag ook nog iemand net onder de top 64 zich plaatsenquote:Op maandag 25 november 2024 14:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mwa. Als Plaisier de 2e ronde haalt, of Kenny, of Owen de 3e ronde. Zeker mogelijk, maar geen zekerheid.
Ja uiteraard. Slevin of King zijn uiterst gevaarlijk.quote:Op maandag 25 november 2024 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er kan vandaag ook nog iemand net onder de top 64 zich plaatsen
Maakt het wat uit?quote:
Wow, we gaan de universitaire kant op. Lekker man.quote:Op maandag 25 november 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
@:wimderon voor als je aan de gang gaat met de vragen voor de Nostra: er is een sterk negatief verband tussen het aantal vragen en het aantal deelnemers de afgelopen jaren. Dus als je een beetje rustig aan doet met de vragen, is het voor veel meer mensen leuk(wel meer werk voor mij maar dat is mijn probleem
)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 november 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat je ook van Steve Beaton vindt, voor t eerst sinds 1991 niet op t WK is wel een moment.
quote:Op maandag 25 november 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat je ook van Steve Beaton vindt, voor t eerst sinds 1991 niet op t WK is wel een moment.
Raya komt in de buurt. Verder niemand.quote:Op maandag 25 november 2024 14:48 schreef Rnie het volgende:
[..]![]()
wie van de oudgedienden hebben nog meer zo'n bizarre trek rekkert?
Die mist 1 WK tussendoor. Maar zou komende jaren weleens degene met de meeste WK's kunnen worden ja.quote:Op maandag 25 november 2024 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raya komt in de buurt. Verder niemand.
Klaasen heeft 9 pijlen gehad om m eruit te gooienquote:Op maandag 25 november 2024 14:52 schreef The_Undertone het volgende:
Endie ondertussen met een 118-finish voorbij Roelofs. Rare jongen.
Schiet zo lekker op ditquote:Op maandag 25 november 2024 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Hunt dus een bye in de finale. Ik ga een strop bestellen.
Zijn we uitgenodigd?quote:Op maandag 25 november 2024 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Hunt dus een bye in de finale. Ik ga een strop bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |