Dank je wel vriendquote:Op maandag 25 november 2024 11:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Klik maar.
Ronnie Huybregts.quote:Op maandag 25 november 2024 11:35 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Inmiddels staat de loting op Dartconnect, ik gok op deze 4:
Arron Monk
Maik Kuivenhoven
Dylan Slevin
Rowby-John Rodriguez
Dus ze spelen neem ik aan ook maar tot halve finales? Bracket loopt wel door tm finale.quote:Op maandag 25 november 2024 11:35 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Inmiddels staat de loting op Dartconnect, ik gok op deze 4:
Arron Monk
Maik Kuivenhoven
Dylan Slevin
Rowby-John Rodriguez
Ja dat viel me ook al op, ik denk dat het na 4 kwartfinales wel klaar is.quote:Op maandag 25 november 2024 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus ze spelen neem ik aan ook maar tot halve finales? Bracket loopt wel door tm finale.
Dat is vast niet dit toernooiquote:Op maandag 25 november 2024 07:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vandaag nog mijn favoriete toernooi. Wie schrijven we op?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 25 november 2024 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alvast voor de vaste klanten hier presenteer ik de FOK! DRT-Bingo:
[ afbeelding ]
De echte bingo voor Viaplay volgt later
@:fetX @:wimderon @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:Neef_Wuppie (hopelijk blijft jouw vakje rood ellendige gek) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:WAvanBuren @:The_Undertone @:Pino112
“Zeg Niels, vind je Romeo Grbavac een goede loting?”quote:Op maandag 25 november 2024 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lotinggenot. Alle NL weer opbellen voor wat nietszeggende quotes genot.
Gadverdamme.quote:Op maandag 25 november 2024 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Chinees (het eten, smeerlappen).
Killington tegen van Peerquote:Op maandag 25 november 2024 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
Berry ‘trilhand’ van Peer aan het bord mensen.
Einde tijdperk.quote:Op maandag 25 november 2024 13:21 schreef The_Undertone het volgende:
Graftand Borland ligt er alvast alweer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |